http://www.apple.com/trailers/universal/dawnofthedead/
Het ziet er opzich wel veelbelovend uit, maar rennende zombies...
En nog iets anders wat mensen niet leuk zullen vinden (ik iig niet) denk ik:
spoiler:
Maar voor de rest moet het aardig worden make up van de zombies ziet er aardig goed uit.
quote:Ligt het nou aan mij of is de complete sfeer die het origneel zo goed maakte weg? Het duistere, beklemmende en depressieve. Het ziet er allemaal te kleurrijk uit.
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:16 schreef Shogo het volgende:
Een kick, er is inmiddels een trailer uit:http://www.apple.com/trailers/universal/dawnofthedead/
Het ziet er opzich wel veelbelovend uit, maar rennende zombies...
En nog iets anders wat mensen niet leuk zullen vinden (ik iig niet) denk ik:
spoiler:
Als ik zo de trailer zie dan komt er dus wel zoals eerder in het script was een zombie babyMaar voor de rest moet het aardig worden make up van de zombies ziet er aardig goed uit.
quote:Denk dat je dat pas er echt van kan maken als je de hele film hebt gezien. Het ziet er wel moderner uit zoals dat stuk in de trailer in het winkelcentrum. Tja het zal uiteraard niet zo goed (rennende zombies
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:32 schreef Tweek het volgende:[..]
Ligt het nou aan mij of is de complete sfeer die het origneel zo goed maakte weg? Het duistere, beklemmende en depressieve. Het ziet er allemaal te kleurrijk uit.
quote:Ik denk dat de film het meer zal moeten hebben van schrik momenten zoals te voorschijn springende zombies, die vervolgens in stukken geschoten worden, waarna een stoere oneliner gezegd wordt. Daarbij die vrouw in lingerie geeft ook zoiets aan van kijken we gooien er schaars gekleden vrouwen in, dus komt allen.
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:39 schreef Shogo het volgende:[..]
Denk dat je dat pas er echt van kan maken als je de hele film hebt gezien. Het ziet er wel moderner uit zoals dat stuk in de trailer in het winkelcentrum. Tja het zal uiteraard niet zo goed (rennende zombies
![]()
) worden als het origineel. Misschien ook niet echt de sfeer van het origineel hebben, maar dat het aardig wordt dat lijkt me wel.
Maar goed het is wachten op de hele film idd, want een trailer kan een heel verkeerd beeld geven.
Jammer, was al wel voorspelbaar dat een remake volkomen nutteloos zou zijn.
quote:Tja nutteloos is het idd, want zo goed als het origineel is een remake 9/10 keer niet. Maar ja je kan naar mijn mening geen oordeel vellen van een trailer, dat kan je pas als je de film volledig hebt gezien.
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:14 schreef Posdnous het volgende:
Trailer sucks big time.Jammer, was al wel voorspelbaar dat een remake volkomen nutteloos zou zijn.
quote:Dat klinkt iig al 100x beter als die kut films dawn en day of the dead. Ik heb alleen dawn gezien maar ik weet zonder day the zien ook wel dat ie net zo suf is. En het is overduidelijk dat de films ge-remaked worden om een beetje mee te liften op het succes van 28 days later, wat WEL een entertainende (zombie) film is.
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:57 schreef Tweek het volgende:[..]
Ik denk dat de film het meer zal moeten hebben van schrik momenten zoals te voorschijn springende zombies, die vervolgens in stukken geschoten worden, waarna een stoere oneliner gezegd wordt. Daarbij die vrouw in lingerie geeft ook zoiets aan van kijken we gooien er schaars gekleden vrouwen in, dus komt allen.
Maar goed het is wachten op de hele film idd, want een trailer kan een heel verkeerd beeld geven.
quote:http://www.jamesgunn.com/
Also - The new DAWN OF THE DEAD teaser trailer is now up. I like it. And it's got a Sparklehorse song on it, which is awesome. Yes, the zombies move fast -- sometimes. The zombies move fast or slow depending on their state of decomposition. They don't feel pain, so there's nothing stopping them.
Toch wel een opluchting, dat is naar mijn mening wel leuker.
Overigens kunnen de make-up effecten van de zombies alleen maar beter worden in vergelijking met Dawn of the Dead. Het is absoluut een mooie en beklemmende film, maar het duurt wel even voordat je die zombies enigzins serieus neemt.
quote:Die is nog lang niet in productie en ik hoop dat McKee's "The Woods" roet in het eten gooit. Aangezien deze qua plot wel iets weg heeft van "Suspiria".
Hopen dattie idd meevalt, maar is er al een trailer/teaser van SUSPIRIA?
Ik heb trouwens geen probleem met rennende zombies. Dat gestrompel is toch helemaal niet angstaanjagend, maar het feit dat je omringt bent en gruwelijk zal sterven. Rennende zombies maakt het geheel nog intenser.
Daarnaast is Kismet Entertainment van plan praktisch heel het oeuvre van Bava te remaken.
Wanneer gaat Romero nou eindelijk eens Twilight of the Dead maken,
zijn Resident Evil script werd ook niet gebruikt
quote:Ooit "DELLAMORTE DELLAMORE" gezien van Michele Soavi?
Dawn of the dead is de beste serieuze zombiefilm die ik ooit heb gezien
quote:Op homepageofthedead las ik over iemand die gesproken had met Tom Savini en die zei dat alles al kan gebeuren het budget is er en de mensen zijn er, alleen ze willen toch een "of the dead" titel gebruiken en die rechten zijn van iemand anders (geloof Richard P. Rubenstein) en daarmee zitten ze in de knoei. Van wat ik gelezen en gehoord heb moet hij wel cool worden.
Op maandag 20 oktober 2003 21:36 schreef Wolfwood het volgende:
Wanneer gaat Romero nou eindelijk eens Twilight of the Dead maken,
quote:GEORGE SLUIZER was in het begin zelfs gekoppeld aan het project. En ROEL REINE (van "Adrenaline") was zelfs benaderd om RESIDENT EVIL 2 te regisseren...
En "Day of the Dead" is het vervolg op "Dawn of the Dead".
Ik lees net ook dat vanwegen het grote openingsweekend van "Texas Chainsaw" -- $29.1 miljoen dollartjes -- dat Michael Bay van plan is een prequel te maken... gatverdegatver. En daarbij ook nog eens dat Craven de ontzettende lambalregisseur Patrick Lussier zijn plannen voor een "The Hills Have Eyes" remake wil laten verfilmen.
quote:Hmm das die k*t versie waarbij dingen eruit zijn geknipt en later geschoten materiaal is toegevoegd.
Op maandag 20 oktober 2003 22:43 schreef tvlxd het volgende:
Ik heb Night of the Living Dead gekocht voor ¤5,99. Prachtige film. Ik ga nu m'n eigen zombiefilm maken, dat lijkt mij wel wat.
quote:Ach ja het was te verwachten.. nu dat de studio's geld zien (lage kosten, hoge opbrengsten) in horror films zal het wel weer een tijdje zo blijven uiteindelijk bloed het genre weer dood met alle remakes sequels en prequels... net als eind jaren 80...... ach ja... zolang het maar niet allemaal films als house of the dead worden.. (al hoewel die heel erg leuk is maar meer vanwege het feit dat het een concurrent is voor plan 9 from outer space)
Op maandag 20 oktober 2003 22:39 schreef nederhorror.nl het volgende:
Correcto mundo.En "Day of the Dead" is het vervolg op "Dawn of the Dead".
Ik lees net ook dat vanwegen het grote openingsweekend van "Texas Chainsaw" -- $29.1 miljoen dollartjes -- dat Michael Bay van plan is een prequel te maken... gatverdegatver. En daarbij ook nog eens dat Craven de ontzettende lambalregisseur Patrick Lussier zijn plannen voor een "The Hills Have Eyes" remake wil laten verfilmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |