SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen van mensen die het goed hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:49 schreef timmmmm het volgende:
Hopen jullie ook wel eens dat iedereen een langzame pijnlijke dood sterft, of ligt dat aan mij?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:49 schreef timmmmm het volgende:
Hopen jullie ook wel eens dat iedereen een langzame pijnlijke dood sterft, of ligt dat aan mij?
UI's in een OPquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:34 schreef Fokker89 het volgende:
KLB / [KLB SC] Crip is harig
Originele TT
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:51 schreef Specularium het volgende:
Waar is Efteling, wilde hij graag mod worden ofzo?
quote:
Daar ben ik wat te lui voor, doe alleen wat er vanaf nu post.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je ze ook allemaal doen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:51 schreef Fokker89 het volgende:
Haha, tis net een piemel zo [ afbeelding ]
Jawel, en waar is je kleurtje en eindbaasmoderator tag?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja nou, dan is het geen piemel meer.
Nu is het een geweer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, en waar is je kleurtje en eindbaasmoderator tag?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Valt best mee, ben het hele jaar al notevrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:00 schreef Specularium het volgende:
Nu is het net een tank.Ik heb mezelf nog nooit bevredigt met behulp van een zalfje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog nooit bevredigt met behulp van een zalfje.
Toch eens proberen dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog nooit bevredigt met behulp van een zalfje.
Nice!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
Oh, Peter zit bij Jinek, die heeft nu weer even verstand van voetbal.
Zelfde hierquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:17 schreef YokiKater het volgende:
Ik zap even naar Jinek.. Peter R de Vries .. KUT!
En nu ga je feministisch doen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:14 schreef moemoe het volgende:
Ik heb voor de gein eens een grove schatting gemaakt van 't aantal vrouwelijke forum-mods: 26 tegen 67 mannelijke.
Die ratio is op de FP nog hoger. Er zijn gewoon te weinig vrouwelijke nerdjes. Als vrouwmensen al op the webz zitten dan is het voor de selfies en de vlogs en whatever. Ze zijn er wel hoor, vrouwen op BB's, fora, zelfs online games .. maar ze zijn zwaar in de minderheid. Best jammer wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:14 schreef moemoe het volgende:
Ik heb voor de gein eens een grove schatting gemaakt van 't aantal vrouwelijke forum-mods: 26 tegen 67 mannelijke.
2 vrouwen, 3 mannen op NWS.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:16 schreef moemoe het volgende:
Nu Leandra mod is geworden was ik even benieuwd naar de verhouding.
Ik ben er trouwens nog wel benieuwd naar of het idee voor een extra mod al langer speelde, of dat het topic van Dven over VLU de aanleiding is geweest.quote:
Voor vrouwen nog steeds een gevaarlijke ratio.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:16 schreef moemoe het volgende:
Nu Leandra mod is geworden was ik even benieuwd naar de verhouding.
Volgens mij ben jij het groentje, het broekie onder de NWS-mods.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:27 schreef Specularium het volgende:
Weet niet hoe ver Leandra de gemiddelde leeftijd omhoog haalt.
M'n geboortedatum staat gewoon in m'n profielquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:27 schreef Specularium het volgende:
Weet niet hoe ver Leandra de gemiddelde leeftijd omhoog haalt.
Maw, jij had het moeten worden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens nog wel benieuwd naar of het idee voor een extra mod al langer speelde, of dat het topic van Dven over VLU de aanleiding is geweest.
Ik schreef wat dingen over centrale topics en dacht toen bij mezelf: misschien moet er dan wel een mod bij. Ik had het nog niet gedacht of er werd een nieuwe mod aangekondigd. Ik ken NWS iets te goed, geloof ik.
Paddy is vrouwelijk, eh, 27 vrouwen en 66 mannen dusquote:
Dat topic was niet de aanleiding, speelde al langer.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens nog wel benieuwd naar of het idee voor een extra mod al langer speelde, of dat het topic van Dven over VLU de aanleiding is geweest.
Ik schreef wat dingen over centrale topics en dacht toen bij mezelf: misschien moet er dan wel een mod bij. Ik had het nog niet gedacht of er werd een nieuwe mod aangekondigd. Ik ken NWS iets te goed, geloof ik.
"Moeten" is sowieso niet aan de orde. Het had gekund, maar wat nieuw bloed is ook prima. Ik denk dat Leandra het prima zal doen.quote:
Lekker boeiend.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat topic was niet de aanleiding, speelde al langer.
Jij gaat toch na 4 dagen weer weg.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Moeten" is sowieso niet aan de orde. Het had gekund, maar wat nieuw bloed is ook prima. Ik denk dat Leandra het prima zal doen.
2 dagen was het.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij gaat toch na 4 dagen weer weg.
Cijfertjesquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die ratio is op de FP nog hoger. Er zijn gewoon te weinig vrouwelijke nerdjes. Als vrouwmensen al op the webz zitten dan is het voor de selfies en de vlogs en whatever. Ze zijn er wel hoor, vrouwen op BB's, fora, zelfs online games .. maar ze zijn zwaar in de minderheid. Best jammer wel.
Dat is wel schrikbarend weinig inderdaadquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:32 schreef YokiKater het volgende:
Op de FP hebben we iets van 3 of 4 vrouwen, heul veul mannen en 1 jongetje.
Oké, grappig. Goede keuze trouwens.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat topic was niet de aanleiding, speelde al langer.
Het is alweer 7 jaar geleden. Het voelt korter geleden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij gaat toch na 4 dagen weer weg.
Nou, op SEX is nog een vacature vrij.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is alweer 7 jaar geleden. Het voelt korter geleden.
Wat ben je aan het zoeken dan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:39 schreef moemoe het volgende:
Ik zie zo snel niet grafiekjes die leuk genoeg zijn om hier neer te plempen.
Verhouding man/vrouw in Nederland anno 2016.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ben je aan het zoeken dan?
Belgiëquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Verhouding man/vrouw in Nederland anno 2016.
En was ook benieuwd naar België.
Fokquote:Op woensdag 27 januari 2016 00:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zou mooi gebied kunnen zijn voor FOK! om meer mensen vandaan te halen.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zou mezelf meer als een gamer typeren dan.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]Wat is je hoogste killstreak? En wat is je K/D?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |