gefixtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:17 schreef ccs het volgende:
De VVD is een partij voor corrupte volgevreten vetnekken die hun eigen moeder nog verkopen voor 5 euro. De grootste maatschappelijke schadeposten hebben we aan de VVD te danken. Denk aan milieuschade, zorgversobering, natuurvernietiging en influx van immigranten. Allemaal problemen waar de gemiddelde Nederlander last van heeft.
Maar ja, Diederik-Frits kan nu dankzij de VVD wel een 4e Ferrari kopen omdat hij er zo hard voor gewerkt heeft.
VVD is de partij met de meeste verrotte mensen. Het zijn ongezellige corrupte mensen die niet integer zijn.
Zo.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:19 schreef Klokov het volgende:
Het willen van geld dat anderen verdienen is asociaal.
VVD'ers verdienen geld over de rug van de maatschappij en harde werkers. Als ze dan een beetje daarvan terug moeten geven worden ze boos. Egoïstische kindjes zijn het.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:19 schreef Klokov het volgende:
Het willen van geld dat anderen verdienen is asociaal.
Oh omdat zij wat slimmer zijn dan de gemiddelde arbeider zijn het egoïstische kindjes. Nee. Zo werkt het kapitalisme nou eenmaal.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:20 schreef ccs het volgende:
[..]
VVD'ers verdienen geld over de rug van de maatschappij en harde werkers. Als ze dan een beetje daarvan terug moeten geven worden ze boos. Egoïstische kindjes zijn het.
Omdat mensen denken dat, wanneer ze op de VVD stemmen, ze bij de elite horen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:21 schreef BasEnAad het volgende:
Dat klopt. Ik snap niet dat er iemand nog op stemt.
VVD'ers zijn niet slimmer. Slechts egoïstischer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh omdat zij wat slimmer zijn dan de gemiddelde arbeider zijn het egoïstische kindjes. Nee. Zo werkt het kapitalisme nou eenmaal.
En ze liegen aan de lopende band.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:24 schreef ccs het volgende:
[..]
Omdat mensen denken dat, wanneer ze op de VVD stemmen, ze bij de elite horen.
Dit terwijl slechts een plusminus 1% van de bevolking baat heeft bij VVD politiek. Toch heeft een groter deel op de VVD gestemd. Het gros van de VVD stemmers zijn dus sloebers die zich willen laten naaien.
De enige partij die niet liegt is de SGP. En de SP oogt ook vrij eerlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En ze liegen aan de lopende band.
Liberaal zijn ze niet, ze zijn in de praktijk al helemaal niet kritisch op de EU, zijn er helemaal niet voor de werkenden, want laten talloze Polen en Roemenen hier het werk afpakken. Accijnzen en boetes worden steevast elk jaar verhoogd. En dan heb ik het nog niet eens over boevennest justitie.
isquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
De enige partij die niet liegt is de SGP. En de SP oogt ook vrij eerlijk.
De rest zijn 1 pot nat.
Sociaal en eerlijk in één zin..... interessantquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
De enige partij die niet liegt is de SGP. En de SP oogt ook vrij eerlijk.
De rest zijn 1 pot nat.
Eerlijk als in dat ze niet liegen over wat ze doen en willen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sociaal en eerlijk in één zin..... interessant
Oei, slordig.quote:
Omdat ze het niet tot uitvoeren hoeven/kunnen brengen..... SP heeft de laatste jaren geen rol van betekenis gehad.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Eerlijk als in dat ze niet liegen over wat ze doen en willen.
Ah, dat heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:45 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
naast de PVV weggehaald.
Ik zeg toch gewoon wat mijn gevoel erbij is. Alleen van de SGP ben ik 100% zeker.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat ze het niet tot uitvoeren hoeven/kunnen brengen..... SP heeft de laatste jaren geen rol van betekenis gehad.
Puur op intelligentie wordt je niet schathemeltje rijk. Daar moet je verdomd veel mensen voor backstabben en erbij naaien. Of gewoon heel erg veel geluk hebben, er zijn uitzonderingen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh omdat zij wat slimmer zijn dan de gemiddelde arbeider zijn het egoïstische kindjes. Nee. Zo werkt het kapitalisme nou eenmaal.
politiek en niet liegenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Eerlijk als in dat ze niet liegen over wat ze doen en willen.
Dat zeg ik dus, ik verwacht alleen de SGP en evt. de SP. De rest liegt sowieso.quote:
schattig. Alsof die dat niet doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, ik verwacht alleen de SGP en evt. de SP. De rest liegt sowieso.
Amenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:20 schreef ccs het volgende:
[..]
VVD'ers verdienen geld over de rug van de maatschappij en harde werkers. Als ze dan een beetje daarvan terug moeten geven worden ze boos. Egoïstische kindjes zijn het.
Spannendquote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:18 schreef caspert79 het volgende:
PVV is top. Althans, de enige partij die de grenzen wilt sluiten voor kansloze gelukzoekers.
VVD is kut, om tal van redenen. De belangrijkste reden valt te aanschouwen om 18:15 vanavond op een vandaag (ned 1).
VVD´ers zullen over het algemeen netto-betalers zijn. Ik zie het niet als egoistisch dat zij gemiddeld genomen een grotere bijdrage leveren aan de overheidskas. Overige partijen waarvan de achterban gemiddeld genomen nettobetalers zijn D66 en Groenlinks (bron).quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:20 schreef ccs het volgende:
[..]
Dit is wel de mooiste grap van dit jaar, tot dusverre. Ik weet niet of je het een beetje hebt gevolgd, maar als het aan Markiej had gelegen waren Teeven en Opstelten gewoon nog aan het roer bij Veiligheid en Justitie.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:55 schreef Klokov het volgende:
Desalniettemin onderneemt de VVD wel actie zodra iets naar buiten komt en om dan de hele partij weg te zetten als corrupt is te kort door de bocht.
Ja, want iedereen stemt op de partij die financieel het beste voor ze uitpakt. Daarom heeft Groenlinks ook een relatief hoogopgeleide achterbanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen die nu nog VVD zouden stemmen zijn mijn inziens niet alleen eng, maar vooral zeer gevaarlijk. Dit zijn mensen die geen reet geven om transparantie, eerlijkheid en integriteit.
En Jan Modaal die op de VVD stemt heb ik sowieso nooit begrepen. Het enige wat hij doet is snijden in eigen vlees.
2/1xx corrupte politici, en nu?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit is wel de mooiste grap van dit jaar, tot dusverre. Ik weet niet of je het een beetje hebt gevolgd, maar als het aan Markiej had gelegen waren Teeven en Opstelten gewoon nog aan het roer bij Veiligheid en Justitie.
Sowieso is er alleen opgetreden in minimale mate, en wat er is gedaan was puur om gezichtsverlies te voorkomen.
Mooie plaatjes verder man![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |