let's hope not. Laatste Dakar ging dikke prima zo.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:59 schreef Wolve000 het volgende:
Kamaz is druk bezig met het testen van hun versie van de neus.
http://www.rtlgp.nl/item/(...)t_nieuwe_dakar_truck
Ik ga er van uit dat ze 'm dit keer wel goedgekeurd krijgen voor de Dakar, dus dan zullen ze wel weer een stuk competetiever zijn.
sowieso zit er een nogal niet-russische motor onder die neus, dus dat was het toch al niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kamaz met die neus is geen eckte Kamaz
En met een Nederlands verenpakket (Reiger) , Duitse koppeling (Sachs) , Britse olie (Castrol) , Franse banden (Michelin) ........quote:Op donderdag 28 april 2016 16:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sowieso zit er een nogal niet-russische motor onder die neus, dus dat was het toch al niet.
details detailsquote:Op donderdag 28 april 2016 18:15 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
En met een Nederlands verenpakket (Reiger) , Duitse koppeling (Sachs) , Britse olie (Castrol) , Franse banden (Michelin) ........
Ik heb eigenlijk geen idee waarom Kamaz het zo heeft laten liggen.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
details details![]()
Maar dat gezanik van vorig jaar ging toch juist om die motor?
Ik kom regelmatig langs de werkplaats, had geen idee dat daar zoveel man-uren inzitten.quote:Op donderdag 7 april 2016 21:23 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Niet genoeg geld om de truck in nederland te bouwen? haha.
De trucks van de rooy en die scania torpedo zijn toch wel in Nederland gebouwd net als eigenlijk bijna alle trucks met nederlandse rijders/teams ? Wel jammer want volgens mij is het voor vele monteurs een leuk klusje om zon truck in elkaar te timmeren
De lange arm van Rutte.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:38 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee waarom Kamaz het zo heeft laten liggen.
Motorprobs ?
geen idee. Ik doelde meer op de toelating van die neus van hen. Ik dacht onthouden te hebben dat die niet toegelaten werd omdat die motor er niet in hoorde ofzo..quote:Op donderdag 28 april 2016 18:38 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee waarom Kamaz het zo heeft laten liggen.
Motorprobs ?
nee omdat Kamaz toen geen model met Zetros neus in het gamma had. De Liebherr motor mocht gewoon.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
details details![]()
Maar dat gezanik van vorig jaar ging toch juist om die motor?
ik heb nergens gepost dat ik wist welk type Liebherr er in ligt. Ik dacht me te herinneren dat het een homologatie-issue was, en ik dacht van de motor, maar het was dus carrosserie.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee omdat Kamaz toen geen model met Zetros neus in het gamma had. De Liebherr motor mocht gewoon.
Vind het knap dat jij weet wat voor motor er in het neusje zit trouwens, ben benieuwd?
Kewl, die ga ik morgenavond ofzo es effe kijken (mits fatsoenlijke WiFi in het hotel).quote:Op zondag 8 mei 2016 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor wie de Lybia Rally op TV heeft gemist vanmiddag: http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)94-869c-5aa0f06f8132
Hoho, dat is wel erg makkelijk gedacht! Je moet namelijk eerst een stuk omrijden voor je bij een brug over de rivier komt. Daardoor is de dichtstbijzijnde plaats in Argentinië (Luis Piedrabuena) toch zeker 39 kilometer rijden!quote:
Eigenlijk schandalig dat er geen rustdag is gepland halverwegequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:25 schreef Piet__Piraat het volgende:
39! Zo dan. Dan is de rally al halverwege als ze uit Paraguay zijn dus
Ze gaan vast wel even ergens een ijsje eten bij een leuk kasteeltje of zoquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eigenlijk schandalig dat er geen rustdag is gepland halverwege
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |