Doodsverwensing, ban.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:02 schreef Intellectueel het volgende:
Die hele Lama's kliek mag wat mij betreft zo snel mogelijk in een waterkering donderen. Zonder zwemvest.
Wat precies?quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:00 schreef Coco98 het volgende:
Taal is niet alleen maar je verstaanbaar maken, het is veel meer dan dat.
Tijl zit er morgen nog.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:02 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Tijl gaat gewoon door![]()
![]()
Journaal wacht wel.
Dan wens ik jou de kanker toe.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij zegt daar niets over doodgaan.
Wat natuurlijk een bijzonder slecht idee is, omdat autocorrectie allerlei samengestelde woorden niet herkent. Ook is autocorrectie gebaseerd op het Groene Boekje, met lelijke woorden als barbecueën erin. Volgens het Witte Boekje zou je barbecuen moeten schrijven, maar daar komt dan zo'n rode streep onder te staan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iedereen vertrouwt op autocorrectie.
Open er een topic over.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een bijzonder slecht idee is, omdat autocorrectie allerlei samengestelde woorden niet herkent. Ook is autocorrectie gebaseerd op het Groene Boekje, met lelijke woorden als barbecueën erin. Volgens het Witte Boekje zou je barbecuen moeten schrijven, maar daar komt dan zo'n rode streep onder te staan.
Ik erger me ook rot aan:
- Saudi-Arabië (noem het gewoon Saoedi-Arabië)
- Het voluit schrijven van leeftijden, zoals "Het vijftienjarige meisje" en "Het meisje is vijftien jaar". Leeftijd schrijf je in cijfers, dus: Het 15-jarige meisje. Het meisje is 15 jaar.
- KLB / Wilt
- De ziekte van die, dus "het team die kampioen werd", met ook de bijbehorende hypercorrectie, zoals Jinek net deed: "Is er muziek dat jij niet kent"
- "Hun" in plaats van zij. "Hun werden kampioen". Brrr....
Derhalve ook geen doodsverwensing.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan wens ik jou de kanker toe.
Kun je ook overleven.
En Jeroen van Koningsdinges dan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:04 schreef Szura het volgende:
Tijl is nog wel de grootste kneus van alle Lama's
Klopt. Maar dan krijg je wel een ban aan de broek wegens verkeerd taalgebruik.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan wens ik jou de kanker toe.
Kun je ook overleven.
Als....zijndequote:Op woensdag 27 januari 2016 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een bijzonder slecht idee is, omdat autocorrectie allerlei samengestelde woorden niet herkent. Ook is autocorrectie gebaseerd op het Groene Boekje, met lelijke woorden als barbecueën erin. Volgens het Witte Boekje zou je barbecuen moeten schrijven, maar daar komt dan zo'n rode streep onder te staan.
Ik erger me ook rot aan:
- Het voluit schrijven van leeftijden, zoals "Het vijftienjarige meisje" en "Het meisje is vijftien jaar". Leeftijd schrijf je in cijfers, dus: Het 15-jarige meisje. Het meisje is 15 jaar.
- KLB / Wilt
- De ziekte van die, dus "het team die kampioen werd", met ook de bijbehorende hypercorrectie, zoals Jinek net deed: "Is er muziek dat jij niet kent"
Grappig, maar ik trap er niet in.quote:
- "me" in plaats van "m'n"quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik erger me ook rot aan:
- KLB / Wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |