SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Mijn voeten zijn altijd koud, ook al zit ik drie uur binnenquote:Op maandag 25 januari 2016 22:52 schreef Trollscience het volgende:
ik heb sowieso altijd koude handen en voeten dus ben niet te reddenbehalve als ik 3 uur binnen zit ofzo
jij draagt zeker sandalen in de zomerquote:
met sokken ja, geen witte maar gewoon kleurrijke met polka dotsquote:Op maandag 25 januari 2016 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
jij draagt zeker sandalen in de zomer
Ik zou wel een ruimte met laminaat willen voor de legpuzzels.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:55 schreef Paxcon het volgende:
vloerbedekking lijkt me ook heel chill
misschien meot ik een tapijtje halen voor de weinige vloer die nog vrij is hier
woest aantrekkelijkquote:Op maandag 25 januari 2016 22:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
met sokken ja, geen witte maar gewoon kleurrijke met polka dots
Meestal sandalen. Dan hebben de enkels nog wat steun.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Dragen jullie gewone slippers of teenslippers?
ik draag bijna nooit slippersquote:Op maandag 25 januari 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Adilettes natuurlijkquote:Op maandag 25 januari 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Dat laatste is ook wel weer zo ja.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal sandalen. Dan hebben de enkels nog wat steun.
Vaak met lange afstanden draag ik ze ook wel eigenlijk. Draag zelden in de zomer iets anders eigenlijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik draag bijna nooit slippers
alleen op vakantie omdat het zo praktisch is maar lange afstanden erop vind ik niet chill
quote:Op maandag 25 januari 2016 22:58 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
je hebt gefaald in het leven als je niet minimaal één paar hebt
teenslippersquote:Op maandag 25 januari 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo?quote:Op maandag 25 januari 2016 23:00 schreef Trollscience het volgende:
ik word helemaal waus van teenslippers grrr
Oh geen last van. Ik vind ze heerlijk zitten. Eigenlijk net zo lekker als mijn super chille sneakers.quote:
dit vind ik van die badkamerdingenquote:Op maandag 25 januari 2016 22:58 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
je hebt gefaald in het leven als je niet minimaal één paar hebt
autorijden op teenslippers is ook niet aan te radenquote:Op maandag 25 januari 2016 23:03 schreef Amarantha het volgende:
Scooter rijden met teenslippers doe ik ook niet meer zo snel.
Klopt. Doe ze dan uit en ga op blote voeten verder haha. Maar met scooter gewoon sneakers aan.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
autorijden op teenslippers is ook niet aan te raden
Ik vind het niet bepaald chill die harde pedalen onder mijn voeten haha.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
Autorijden met blote voeten is het chillst.
fok-it is vast naar de bioscoopquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:00 schreef JanCees het volgende:
Where are my big friends inso and Fok-it
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:00 schreef JanCees het volgende:
Where are my big friends inso and Fok-it
quote:
Ik ben niet naar de bios geweest. Gister al. Moet niet al te gek wordenquote:
had je een datequote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet naar de bios geweest. Gister al. Moet niet al te gek worden
Hah.Niet zo grappig doenquote:
Reageer er anders even serieus opquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor een date hoef je niet smooth te zijn.
mijn oude tindermatch nam weer contact op vandaag ik zat bijna op een roze wolkquote:
Heh, dacht dat je alweer iemand anders hadquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn oude tindermatch nam weer contact op vandaag ik zat bijna op een roze wolk
maar volgens mij zijn chicks gewoon moeilijk, ik weet het niet
oh nee hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh, dacht dat je alweer iemand anders had
Was dat geen date waar je in Leiden mee had afgesproken?quote:
ooh nee dat was gewoon rezaniaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat geen date waar je in Leiden mee had afgesproken?
He Flipsje. Vermakelijk hoor je blog over Vietnamese zelfmoordenaarsquote:
Gewoonquote:
Rezje heeft anders ook een aardige reputatiequote:
Dat is echt een sletje geworden jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rezje heeft anders ook een aardige reputatie
Haha nee joh gekkigheid.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:28 schreef Paxcon het volgende:
fok-it is die app waarbij je elkaar crossed niks voor jou
Thanks.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Flipsje. Vermakelijk hoor je blog over Vietnamese zelfmoordenaars
Heh, kopen? Je had er toch al 1 gekocht?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thanks.Ga morgen of nou ja, hopelijk vandaag dus mijn motorbike kopen. Mits ie niet gestolen is want vergeten naar een parking ding te brengen.
Kak bedoel verkopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh, kopen? Je had er toch al 1 gekocht?
quote:
Hij is al lang niet meer online geweest nee, misschien is hi getrouwd met een thaise vrouw, althans. Hij hoopt dat eht een vrouw isquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:32 schreef Paxcon het volgende:
Zou mortaxx al wat gefixt hebben daar?
Ik gok van wel
Hij was er vandaag nogquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is al lang niet meer online geweest nee, misschien is hi getrouwd met een thaise vrouw, althans. Hij hoopt dat eht een vrouw is
Hey JCquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat zal hij leuk vinden om te horen als hij sherlockt
Nee joh maar mijn rit is voorbij. Moet sapa en halong bay skippen.quote:
Dan zal het allemaal wel meevallenquote:
Ga lekker naar de oostkust van Maleisie. Fucking mooi daarquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey JC
[..]daar doe ik het voor.
[..]
Nee joh maar mijn rit is voorbij. Moet sapa en halong bay skippen.Sapa sneeuwt en vriest het nu dus wegen zijn onbegaanbaar en halong bay stormt het dus geen boot vaart uit. En ik ga niet wachten op beter weer. Tis Fucking koud hier.
Het is overal super slecht weer. Bijna heel komende week is er overal regen in zuid oost Azië. Koh samui is gewoon compleet ondergelopen door regen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga lekker naar de oostkust van Maleisie. Fucking mooi daar
heb je vrijdagavond tijdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Duurde gewoon langer
Is Laos wel goed dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is overal super slecht weer. Bijna heel komende week is er overal regen in zuid oost Azië. Koh samui is gewoon compleet ondergelopen door regen.Dus ik ga maar gewoon naar Laos. Moet alleen knoop door hakken of ik bus of vliegtuig neem.
Ben je daar nuquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is overal super slecht weer. Bijna heel komende week is er overal regen in zuid oost Azië. Koh samui is gewoon compleet ondergelopen door regen.Dus ik ga maar gewoon naar Laos. Moet alleen knoop door hakken of ik bus of vliegtuig neem.
Ja maar het weer is gewoon kut nu overal. Jongen waarmee ik heb gereisd was gisteren alle mogelijke bestemmingen aan het bekijken. Thailand, Maleisië, Bali, phu quoc, filipijnen alles is slechtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is Laos wel goed dan?
Regenseizoen is toch pas over paar maanden?
Ja. Ben helaas wakker geworden net en kan niet meer slapen. Best jammer. Ging ik eindelijk vroeg naar bedquote:
Meh.Dat is wel kut ja. Anders vlieg je stukje terug naar Goaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar het weer is gewoon kut nu overal. Jongen waarmee ik heb gereisd was gisteren alle mogelijke bestemmingen aan het bekijken. Thailand, Maleisië, Bali, phu quoc, filipijnen alles is slechtLaos is niet veel beter
Hij was er vanmiddagquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is al lang niet meer online geweest nee, misschien is hi getrouwd met een thaise vrouw, althans. Hij hoopt dat eht een vrouw is
Nee joh ik doe gewoon Laos. Kan ik reizen met iemand en iemand anders ook nog weer zien. Best leukquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh.Dat is wel kut ja. Anders vlieg je stukje terug naar Goa
Dat is altijd leuk ja. En het weer kan daar zo snel weer omslaanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh ik doe gewoon Laos. Kan ik reizen met iemand en iemand anders ook nog weer zien. Best leuk
Daarom. En wil wel weer aan mijn tan werken dus ga denk ik eerst naar pakse en dus richting don det. Kan ik meteen tshirt kopen met been there don det.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk ja. En het weer kan daar zo snel weer omslaan
Mijn neef ging winterkost eten omdat het 17 graden was in Bangkok.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Don Det?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom. En wil wel weer aan mijn tan werken dus ga denk ik eerst naar pakse en dus richting don det. Kan ik meteen tshirt kopen met been there don det.
Jammer, wou je net mee uit vragenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Ben helaas wakker geworden net en kan niet meer slapen. Best jammer. Ging ik eindelijk vroeg naar bed
Ik heb van de week stoofpot gegeten. Super lekker. Ook zin in snertquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn neef ging winterkost eten omdat het 17 graden was in Bangkok.
Hoeveel graden is het daar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb van de week stoofpot gegeten. Super lekker. Ook zin in snertEn door de koud hier nu ook echt winters gevoel. Alsof kerst eraan komt
Jaquote:
Jammer JC. Probeer het over 2 maandenquote:
7-11 graden overdag, helft minder in de avond. Uitgaan is ook niet heel fijn nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoeveel graden is het daar.
In Thailand is er iemand dood gegaan door de kou
Heuj laat hem niet voorpiepenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Jammer JC. Probeer het over 2 maanden
[..]
7-11 graden overdag, helft minder in de avond. Uitgaan is ook niet heel fijn nu.
Zou daar heen gaan ja. Of Melbourne. Nog even tennis finale meepakken. Dat is lekker hoorquote:
OK, staat genoteerd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Jammer JC. Probeer het over 2 maanden
[..]
7-11 graden overdag, helft minder in de avond. Uitgaan is ook niet heel fijn nu.
In coma zuipen doen ze overal. Die vietnamezen kennen er ook wat van. Gisteren liep ik 4u snachts over straat en toen waren sommigen gewoon buiten aan het eten op plastic stoeltjes. Echt wtf.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Al kan het ook komen omdat sommige Thai het een goed idee vonden om vuurtjes in huis te maken tegen de kou of zichzelf in coma te zuipen
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarna gelijk door je budget heen
De Azieleefquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gisteren liep ik 4u snachts over straat en toen waren sommigen gewoon buiten aan het eten op plastic stoeltjes.
Bizarquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wimbledon was 2.6k pond voor finale mannen
ontbijten voor de arbeidquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In coma zuipen doen ze overal. Die vietnamezen kennen er ook wat van. Gisteren liep ik 4u snachts over straat en toen waren sommigen gewoon buiten aan het eten op plastic stoeltjes. Echt wtf.
Dat dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De arbeid die ze nooit gaan leveren.
Kloptquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De AzieleefIk vind dat echt geweldig. Lijkt soms gewoon veel levendiger ook dan om 8 uur ofzo
huhhhquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De arbeid die ze nooit gaan leveren.
Mwah, ligt aan het land denk ik hoor. Japanners zijn ook aziatenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
En ook geen intentie om zich verder te ontwikkelen dan lekker eten en drinken
Uitzonderen op de regel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ligt aan het land denk ik hoor. Japanners zijn ook aziaten
En Singaporezen
Vooral drinken. Al die mannen zitten al vroeg aan het bier/de rijstwijn. Al helemaal in de dorpjesquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
En ook geen intentie om zich verder te ontwikkelen dan lekker eten en drinken
Nee, daar gaat alles mañana mañana inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar in die landen rond Thailand hoef je geen geen arbeid te verwachten.
Daarna lekker het verkeer in, lekker hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooral drinken. Al die mannen zitten al vroeg aan het bier/de rijstwijn. Al helemaal in de dorpjes
Mijn neef kan voor iedere 10 banen die die heeft hooguit 1 Thai aannemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, daar gaat alles mañana mañana inderdaad
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn neef kan voor iedere 10 banen die die heeft hooguit 1 Thai aannemen.
Hij heeft 130 man onder zich werken.quote:
Dat inderdaad. Fucking gevaarlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarna lekker het verkeer in, lekker hoor.
Zo ging de bus van het vliegveld naar de boot naar Koh Samui ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Ik had ook vervoer uit Bangkok geregeld. Ging die vent tussendoor even stoppen om3 kwartier met een of andere vent te lullenSigaretje erbij ja hoor
Kijk er ook echt niet naar uit om weer afhankelijk van de bus te zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Ik had ook vervoer uit Bangkok geregeld. Ging die vent tussendoor even stoppen om3 kwartier met een of andere vent te lullenSigaretje erbij ja hoor
Ach, je moet je er op aanpassen. Is wel even een switch die je moet maken vanuit westerse gewoontequote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kijk er ook echt niet naar uit om weer afhankelijk van de bus te zijn.
Doei Flipperdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:08 schreef Flippiee het volgende:
Hey ik kan ontbijten. Fijne nacht nog, kusjes
Nog genoeg tijdquote:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
coke is wel matig volgens knut geloof ik
oke is goedquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:08 schreef braddie4.0 het volgende:
Die nieuwe plaat van Jett Rebel...___! Commerciele zelfmoord? Muzikale zelfmoord eerder wat een treurnis.
Zitten best gave stukkies muziek tussen hoor! Het is tótaal wat anders dan de Top-40, maar het past eerder tussen de jaren 70, zowel qua productie als qua nummers zelfKlinkt allemaal heel erg als een grote demo. Zonde.
(Ondanks dat het een zieke aandachtshoer is vind ik sommige nummers echt best wel goed, omdat het zo gedurfd is)
Jij bent ook een zieke aandachtshoer,waar maak je je druk omquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:08 schreef braddie4.0 het volgende:
Die nieuwe plaat van Jett Rebel...___! Commerciele zelfmoord? Muzikale zelfmoord eerder wat een treurnis.
Zitten best gave stukkies muziek tussen hoor! Het is tótaal wat anders dan de Top-40, maar het past eerder tussen de jaren 70, zowel qua productie als qua nummers zelfKlinkt allemaal heel erg als een grote demo. Zonde.
(Ondanks dat het een zieke aandachtshoer is vind ik sommige nummers echt best wel goed, omdat het zo gedurfd is)
moet wel lukken met mijn bloemkoolengels plus gebaren tochquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of iig, mijn beschaafde Engels spreken ze niet.
Ja, prima.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
moet wel lukken met mijn bloemkoolengels plus gebaren toch
Ik werd gelukkig naar de airport met prive chauffeur gebracht.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
1 keer wel vies pissig gewordentaxichauffeur die airport en catching a flight niet begreep en na een paar keer herhalen boos op mij werd
Sowieso. Maar ik moest al 1.5 uur met een busje van Kanchaburi komen. En toen kreeg hij ook nog een klapband, sta je daar uur langs de kantquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik werd gelukkig naar de airport met prive chauffeur gebracht.
Dat was wel lekker.
Die busjes ben ik wel een beetje gaan mijden na een tijdje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ik moest al 1.5 uur met een busje van Kanchaburi komen. En toen kreeg hij ook nog een klapband, sta je daar uur langs de kant
Tsja als je geen eigen vervoer hebtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die busjes ben ik wel een beetje gaan mijden na een tijdje.
Na een tijdje overal taxi voor genomen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja als je geen eigen vervoer hebt
Taxi voorpaar uur vind ik weer wat overdreven
Wat kost datquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon zo'n mannetje voor een dag in dienst nemen.
Ligt aan de stemming van de chauffeur, gewoon beetje afdingen.quote:
Maar 1000 baht is niet duur neequote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar daar eigenlijk alles gescooterd.
Moet je wel een beetje voor afdingen.quote:
Kunnen ze lekker vooreten hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje voor afdingen.
Maar 1k baht voor een "dag" (eerder 6-8 uur) werk is bakken met geld voor Thai.
Daar is weinig mis mee inderdaadquote:
Het is ook gewoon heel grappig om toeristen zien opgelicht te worden.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Britse toeristen die een dag een taxichaufeur nemen voor 1.2k baht en sochtends al 600 betalen.
En bij de eerste beste stop rijdt zo'n man gewoon weg![]()
Of gewoon dom.quote:
Qua?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Qua toeristen in Thailand zijn die toch wel echt het domste.
Gedrag. Zeker op Koh Samui, waar kapot veel volk zit wat normaal naar Zante of Malia gaat.quote:
Die moest ik even opzoekenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gedrag. Zeker op Koh Samui, waar kapot veel volk zit wat normaal naar Zante of Malia gaat.
Oh, wist ik ook nietquote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moest ik even opzoekenGeen idee dat Zante Zakynthos was
quote:
Dat zijn al die plekkenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken het alleen als een ladholiday destinatie.
Nou...quote:
Oh oh ohquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou...
Wang is de weg kwijt en mad.
Volgens directeur Wigt ligt er echter een plan B klaar.
Dat is tenminste wat hij impliceerde aan De Tafel van Kees.
Maar dan moet er wel ineens 10 miljoen op tafel komen...
sexyquote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:19 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ga mn haar zo laten knippen, donderdag
En dan meteen verven OMG ZO DRUK ZEG
cutequote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:19 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ga mn haar zo laten knippen, donderdag
En dan meteen verven OMG ZO DRUK ZEG
je bent zelf nommiequote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:26 schreef Crack_ het volgende:
En vanavond ga ik tonijnomelet eten met brood en paprika en saladje, nommie
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:26 schreef Crack_ het volgende:
En vanavond ga ik tonijnomelet eten met brood en paprika en saladje, nommie
Nee joh, jij hebt toch geen bolle wangetjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb echt een beetje gek hoofd, met bolle wangetjes. Beetje van die zakjes
Kapsalonquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar wat zal ik vanavond etentonijnsalade is voor mn ouders ik lust dat niet hahahahihiho
Nee ik bedoel ook niet echt bol, maar meer van die zakjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, jij hebt toch geen bolle wangetjes.
Wat Rodin heeft zijn bolle wangetjes.
[..]
Kapsalon
Ik ben verliefd op je lippen. Perfecte vorm voor lipstick gvd als ik jouw lippen had had ik elke lipstick van mac gekochtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb echt een beetje gek hoofd, met bolle wangetjes. Beetje van die zakjes
In het echte leven staan ze wel vaak scheef, maar dat valt niemand anders op behalve ik denk ikquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op je lippen. Perfecte vorm voor lipstick gvd als ik jouw lippen had had ik elke lipstick van mac gekocht
Heb je dat zo erg dan ja?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie het ergste aan je gezicht?
Ik denk ik de vierkantachtige kaak die me veel te mannelijk laat lijken.
Hallo. Ik wil even laten weten dat ik je op de hielen zit.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In het echte leven staan ze wel vaak scheef, maar dat valt niemand anders op behalve ik denk ik.
Ik bedoel, thanks love.
[..]
Heb je dat zo erg dan ja?
Hey maatje. Wanneer kom je naar het lokale muggenoord.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:35 schreef Elan het volgende:
Crack heeft wel een beetje hamsterwangetjes
Ik vind dat ook het ergste aan jouw gezicht.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet wat dit betekendquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo. Ik wil even laten weten dat ik je op de hielen zit.
gr
Dat dacht die keeper van Den Haag ook.quote:
Ja wel een beetje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In het echte leven staan ze wel vaak scheef, maar dat valt niemand anders op behalve ik denk ik.
Ik bedoel, thanks love.
[..]
Heb je dat zo erg dan ja?
M`n neus, ik lijk vanaf een bepaalde hoek wel de verloren broer van Ringo Starrquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik neem mn woorden terug, heb even een 'kaal hoofd' foto gemaakt en heb best mooi vorm van gezicht
[..]
Ik weet niet wat dit betekend
Dat is al sinds mijn registratie op FOK! mijn doel.quote:
Ghehehehehequote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is al sinds mijn registratie op FOK! mijn doel.
Slechts één vreemde eend in de bijt.quote:
Mijn ogen, ze zijn veel te mooi en stralen te veel wijsheid uit voor deze inferieure aardbol.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ben je ETquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mijn ogen, ze zijn veel te mooi en stralen te veel wijsheid uit voor deze inferieure aardbol.
i.imgur.com/dqHkZtP.jpgquote:
Zo groot zijn die tieten toch niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
i.imgur.com/dqHkZtP.jpg [ afbeelding ]
Beste mensen. Iemand denkt dat ik dit ben maar hij gelooft mij nietleek ik op tc op die chick? Sinds wanneer heb ik zulke grote tieten?
Ex keeper.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat dacht die keeper van Den Haag ook.
Zit je daar nog een beetje mee in je maag?quote:
Kan ja nagaan..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo groot zijn die tieten toch niet.
Die gedachten had ik ookquote:
A B kleine tietjes zijn het wel op die foto samengedrukt ook nog.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:05 schreef Crack_ het volgende:
Jullie weten niet wat A is of niet wat B is maar echt?
Dat is écht geen A schatquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
A B kleine tietjes zijn het wel op die foto samengedrukt ook nog.
Denk ik ook niet nee, denk C.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat is geen A hoor. Denk ook geen B.
Of superpush up B of volle C.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk ik ook niet nee, denk C.
Maar ik denk ook echt te groot voor B
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel een tittiepic gemaakt waarvan ik twijfel of ik 'm zal posten maar vind mn hoofd mooier dan mn titties en ja, LIJKT ME NIET ZO SLIM HE. Ik ben heel erg in twijfel
![]()
Gemene teaser dit zeg, sjongejongejonge.
dm hem dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb wel een tittiepic gemaakt waarvan ik twijfel of ik 'm zal posten maar vind mn hoofd mooier dan mn titties en ja, LIJKT ME NIET ZO SLIM HE. Ik ben heel erg in twijfel
![]()
Pot gespotquote:
Nee, niet dat ik weetquote:
Dan zijn jouw tetten wel heel lelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:11 schreef Crack_ het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet.
Ik vind ze wel mooi en interessant en gewoon mooi, maar ik denk dat dat enkel is omdat ik zelf vrouw ben.
Nooit verliefd geweest op vrouw en denk niet dat dat kan, maar zeg nooit nooit hé. Misschien omdat ik Orange is the new Black kijk dat ik nu wel zin heb in een vrouw. Maar zin dus he, geen gevoelens whatevahhh
wow, het is in haar voordeel, want ik heb ook nog zegels.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:12 schreef Crack_ het volgende:
McGrath, IK HEB SOF DER HUISADRES!!!!!!!!!!!!!!!!
Ruilen?!Tegn iets
10 euro!
En zelfs al had je ze ben je niet een type met vet veel inkijk op foto's denk ikquote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
i.imgur.com/dqHkZtP.jpg [ afbeelding ]
Beste mensen. Iemand denkt dat ik dit ben maar hij gelooft mij nietleek ik op tc op die chick? Sinds wanneer heb ik zulke grote tieten?
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik je hoofd niet meer kan herinnerenquote:
nee nooit gezeten ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit je daar nog een beetje mee in je maag?
Ohquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, het is in haar voordeel, want ik heb ook nog zegels.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik je hoofd niet meer kan herinnerenMaar misschien zegt dat al genoeg?
Ik wil je girls wel beoordelebquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:11 schreef Crack_ het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En zelfs al had je ze ben je niet een type met vet veel inkijk op foto's denk ik
Omdat niet iedereen homo is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |