SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Mijn voeten zijn altijd koud, ook al zit ik drie uur binnenquote:Op maandag 25 januari 2016 22:52 schreef Trollscience het volgende:
ik heb sowieso altijd koude handen en voeten dus ben niet te reddenbehalve als ik 3 uur binnen zit ofzo
jij draagt zeker sandalen in de zomerquote:
met sokken ja, geen witte maar gewoon kleurrijke met polka dotsquote:Op maandag 25 januari 2016 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
jij draagt zeker sandalen in de zomer
Ik zou wel een ruimte met laminaat willen voor de legpuzzels.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:55 schreef Paxcon het volgende:
vloerbedekking lijkt me ook heel chill
misschien meot ik een tapijtje halen voor de weinige vloer die nog vrij is hier
woest aantrekkelijkquote:Op maandag 25 januari 2016 22:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
met sokken ja, geen witte maar gewoon kleurrijke met polka dots
Meestal sandalen. Dan hebben de enkels nog wat steun.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Dragen jullie gewone slippers of teenslippers?
ik draag bijna nooit slippersquote:Op maandag 25 januari 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Adilettes natuurlijkquote:Op maandag 25 januari 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Dat laatste is ook wel weer zo ja.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal sandalen. Dan hebben de enkels nog wat steun.
Vaak met lange afstanden draag ik ze ook wel eigenlijk. Draag zelden in de zomer iets anders eigenlijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik draag bijna nooit slippers
alleen op vakantie omdat het zo praktisch is maar lange afstanden erop vind ik niet chill
quote:Op maandag 25 januari 2016 22:58 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
je hebt gefaald in het leven als je niet minimaal één paar hebt
teenslippersquote:Op maandag 25 januari 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo?quote:Op maandag 25 januari 2016 23:00 schreef Trollscience het volgende:
ik word helemaal waus van teenslippers grrr
Oh geen last van. Ik vind ze heerlijk zitten. Eigenlijk net zo lekker als mijn super chille sneakers.quote:
dit vind ik van die badkamerdingenquote:Op maandag 25 januari 2016 22:58 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
je hebt gefaald in het leven als je niet minimaal één paar hebt
autorijden op teenslippers is ook niet aan te radenquote:Op maandag 25 januari 2016 23:03 schreef Amarantha het volgende:
Scooter rijden met teenslippers doe ik ook niet meer zo snel.
Klopt. Doe ze dan uit en ga op blote voeten verder haha. Maar met scooter gewoon sneakers aan.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
autorijden op teenslippers is ook niet aan te raden
Ik vind het niet bepaald chill die harde pedalen onder mijn voeten haha.quote:Op maandag 25 januari 2016 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
Autorijden met blote voeten is het chillst.
fok-it is vast naar de bioscoopquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:00 schreef JanCees het volgende:
Where are my big friends inso and Fok-it
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:00 schreef JanCees het volgende:
Where are my big friends inso and Fok-it
quote:
Ik ben niet naar de bios geweest. Gister al. Moet niet al te gek wordenquote:
had je een datequote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet naar de bios geweest. Gister al. Moet niet al te gek worden
Hah.Niet zo grappig doenquote:
Reageer er anders even serieus opquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor een date hoef je niet smooth te zijn.
mijn oude tindermatch nam weer contact op vandaag ik zat bijna op een roze wolkquote:
Heh, dacht dat je alweer iemand anders hadquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn oude tindermatch nam weer contact op vandaag ik zat bijna op een roze wolk
maar volgens mij zijn chicks gewoon moeilijk, ik weet het niet
oh nee hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh, dacht dat je alweer iemand anders had
Was dat geen date waar je in Leiden mee had afgesproken?quote:
ooh nee dat was gewoon rezaniaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat geen date waar je in Leiden mee had afgesproken?
He Flipsje. Vermakelijk hoor je blog over Vietnamese zelfmoordenaarsquote:
Gewoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |