SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haar ware aard komt nu naar bovenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:21 schreef McNulty het volgende:
egt zo'n opgefokte mocro meisje is t ook he
jsus
stond ik gister on top, wow. geen leven, maja was wel de hele dag thuis in bed.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga je dit breken Crip?
Top 100 van maandag 25 januari 2016
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 306 Crip
Jeetje, niet verwacht van een schooljufquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:22 schreef Crip het volgende:
Ik praat echt netjes en degelijk in real life.
Ik word al boos op de kinderen als ze hou je mond tegen een ander kind zeggen. Maar ga hier helemaal los. Lekker hypocriet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje, niet verwacht van een schooljuf
Overdreven Limburgs accent vind ik niet echt netjes heurquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:22 schreef Crip het volgende:
Ik praat echt netjes en degelijk in real life.
Zou niet staan met mijn accent thoughquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
"wolla a kk hoertje hou je kk bek aaah kk hoer voordat ik je klap"
- crip
ifim?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Overdreven Limburgs accent vind ik niet echt netjes heur
Je doet net alsof ik ifim accent heb, wtf chaiquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Overdreven Limburgs accent vind ik niet echt netjes heur
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik ifim accent heb, wtf chai
Ben je veel te technisch voorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik ifim accent heb, wtf chai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |