zeker niet een HR manager!quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:36 schreef roos85 het volgende:
Idd, je hebt niks aan een manager als team captain.
Dat is omdat ze dan nog meer kunnen knippen.quote:
dat is dan ook voor het eerst in de geschiedenis van de mensquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:41 schreef franklop het volgende:
Het team met de HR manager gaat volgens schema, wat gek!
past best hij hem.quote:
Het feit dat hierdoor mensen op het andere team hebben gestemd aangezien ze niets hadden van hun team.quote:
hoehoe?quote:
Dat kwam toch door ma flodder?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef roos85 het volgende:
Dus degene die rauwe vis serveerde wordt vrijgesteld??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ja duh ze hebben een sjieke patissier in de jury.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat kwam toch door ma flodder?Volgens de jury nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee dat blijkt. Maar volgens mij was zij het die de bloem er om deed en ook nog in het beslag had zitten dus veel te veel bloem.quote:
Idd, verrassend goed zijn ze.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:08 schreef Nizno het volgende:
En dan blijken ze precies goed te worden, zo lang als ze er op door gaan.
net als die van jeroen, praatjesmakers 2.0 (of de voorgangerding van pj rens geloof ik)quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:12 schreef franklop het volgende:
Is dat een nieuw programma van Geus? Lijkt precies op al zijn andere programmas
HUSABquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:18 schreef Eejit het volgende:
Niet zo'n fan van het nieuwe jurylid. Ben ook bang dat het nu een verkapt bakprogramma wordt.
Daar word ik niet vrolijk vanquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:12 schreef franklop het volgende:
Is dat een nieuw programma van Geus? Lijkt precies op al zijn andere programmas
Die garen door in de doos.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef Nizno het volgende:
wauw... dat die nog rauw zijn, dan moeten die van tommy helemaal erg zijn
of de oven niet op een goede temp.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef Nizno het volgende:
wauw... dat die nog rauw zijn, dan moeten die van tommy helemaal erg zijn
Ik ben benieuwd.quote:
Dat kan ook nog.quote:
Hij kan zo een jurk aan en door als vrouwquote:
En smaakten ook nog redelijk volgens Gordonquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:25 schreef wdn het volgende:
Ja en ik zeg je ... Tommy blijftDie waren niet rauw die van hem
daar heeft hij idd mazzel mee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:25 schreef wdn het volgende:
Ja en ik zeg je ... Tommy blijftDie waren niet rauw die van hem
Neuj dat heb ik bij geen van allenquote:
begint al goedquote:
Høckeroth?quote:
oww die... ja dat kijk ik nietquote:
Geen idee, zal nog wel 2 a 3 weken duren, daarna is vrij onbekend wat er komtquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:54 schreef Elvi het volgende:
Wanneer is masterchef USA afgelopen? En wat is dan de volgende? Nieuw-zeeland of Nederland?
Ja en ook geen 'invention tests' of iets, ze hebben elke keer immuniteit na de mystery box.. suf format daarquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:51 schreef Nizno het volgende:
ik vind de afleveringen van USA echt minder, steeds 1 kans om te winnen en 1 afvalronde.
Ik mis het spel
ja precies... hoewel ik de masterclasses dan dus niet mis.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja en ook geen 'invention tests' of iets, ze hebben elke keer immuniteit na de mystery box.. suf format daar
Nee precies, al mogen ze dat wel 2 a 3 keer per seizoen doen, maar niet elke week zoals bij Ausquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja precies... hoewel ik de masterclasses dan dus niet mis.
Mee eens, de masterclass met de pastasaus is me wel erg goed bevallen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee precies, al mogen ze dat wel 2 a 3 keer per seizoen doen, maar niet elke week zoals bij Aus
uhuh..... ik heb van ellende mn tenen maar aan elkaar getaped.quote:
Dan, ik ga zo even zoeken waaromquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:35 schreef franklop het volgende:
Sorry wie moest er nou naar huis?
Wat Ramsey ook zegt 'Goed nieuws, 1 concurrent minder voor jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |