quote:Op maandag 25 januari 2016 18:17 schreef Argo het volgende:
Ik schakel altijd teringvroeg. Zuinig-rijden is baas.
Ik hoef 0 moeite te doen om zuinig te rijdenquote:
Komt bekend voor net als bij Hodenpijlquote:Op maandag 25 januari 2016 19:31 schreef Simterklaas het volgende:
Soms betrap ik mij erop dat ik te lang naar de UI van Moira blijf staren.
Als ik minder dan drie kratten op voorraad heb krijg ik slapeloosheid.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb weer bier in huis![]()
Wat een lekker gevoel om de wetenschap te hebben dat de koelkast weer vol licht met drie kratjes
Wanneer denk je die soldaat te hebben gemaakt?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb weer bier in huis![]()
Wat een lekker gevoel om de wetenschap te hebben dat de koelkast weer vol licht met drie kratjes
Donderdag en anders worden de laatste restjes donderdag nog wel soldaat gemaaktquote:Op maandag 25 januari 2016 20:35 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wanneer denk je die soldaat te hebben gemaakt?
Ik hoop voor jouw gezondheid dat je dit niet in je eentje van plan bentquote:Op maandag 25 januari 2016 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Donderdag en anders worden de laatste restjes donderdag nog wel soldaat gemaakt
Nee joh, ik had er drie gekocht omdat we donderdag nog een huisfeest hebben. Een kratje voor donderdag en dan op donderdag nog twee met nog een aantal andere mensen die zelf ook nog drank meenemen (hoop ik)quote:Op maandag 25 januari 2016 20:37 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jouw gezondheid dat je dit niet in je eentje van plan bent
quote:Op maandag 25 januari 2016 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, ik had er drie gekocht omdat we donderdag nog een huisfeest hebben. Een kratje voor donderdag en dan op donderdag nog twee met nog een aantal andere mensen die zelf ook nog drank meenemen (hoop ik)
Sowieso is alles wat ik doe baasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |