Waarom ga je eigenlijk niet voor op Braddie de originele? Je bent gewoon een toffe gast. Waarom 4.0 als je gewoon op de oude verder kan?quote:
Het is ook wel echt heel zonde.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Had rijbewijs gehaald, dacht dat het zonde was als ik dan 4-6 jaar niet zou rijden en vervolgens het rijden verleerd zou zijn. En verder is het verdomd handig.. Kan het betalen dus waarom niet, soms denk ik dat ik hem beter weg kan doen, maar ach.... Misschien voor een motor gaan...
Nou, omdat ik daar mijn inloggegevens van kwijt ben, heb al gemailed (Afgelopen vrijdag al) Maar nog geen reactie terug gehad.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom ga je eigenlijk niet voor op Braddie de originele? Je bent gewoon een toffe gast. Waarom 4.0 als je gewoon op de oude verder kan?
Dat is niet cool man, en echt zonde. Iets doelbewust doen wat je eigen leven en dat van andere kan verkloten is een doodszonde.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:51 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Het is ook wel echt heel zonde.
Daarom hier gelijk, eerste ritje met het pasje op zak, 140 kilometer sturen in een ouwe aftandse FiatDing hield op willekeurige momenten gewoon op met reageren op het gas, levensgevaarlijk.
Verdiend dat veel dan, je kontje verkopen achter het station?quote:Op maandag 25 januari 2016 17:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Had rijbewijs gehaald, dacht dat het zonde was als ik dan 4-6 jaar niet zou rijden en vervolgens het rijden verleerd zou zijn. En verder is het verdomd handig.. Kan het betalen dus waarom niet, soms denk ik dat ik hem beter weg kan doen, maar ach.... Misschien voor een motor gaan...
Motor is wel weer baas!quote:Op maandag 25 januari 2016 17:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Ben je met je verkeerde been uit bed gestapt, of zonet vernederd in Rocket League?quote:Op maandag 25 januari 2016 17:53 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Verdiend dat veel dan, je kontje verkopen achter het station?
Juist het tegenovergestelde. Ik ben geslaagd en de zon scheen vandaag, kan niet beter!quote:Op maandag 25 januari 2016 17:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Ben je met je verkeerde been uit bed gestapt, of zonet vernederd in Rocket League?
Wel baas, is dat lastig motor rijbewijs? Lijkt me niet veel anders dan de auto maar toch... Zo lullig dat je met die klasse steeds moet gaan op examen.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Motor is wel weer baas!
Ik heb mijn A gehaald anderhalf jaar na mijn B en heb op een gegeven moment 2 jaar lang alleen maar motor gereden zonder in een auto te rijden omdat een huisgenoot van me een auto van de zaak had en een motor en alleen maar de auto reed omdat tankpas. Heb toen vrijwel exclusieve toegang gehad tot de motor.
Is alleen lastig boodschappen doen, maar ja
Doe dan niet alsof je een gigantische buttplug in je reet hebt.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:54 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Juist het tegenovergestelde. Ik ben geslaagd en de zon scheen vandaag, kan niet beter!
quote:Op maandag 25 januari 2016 17:55 schreef Simterklaas het volgende:
Maar ik bedoel, je hebt toch geen werk? Hoe ga je dan een auto betalen?
Je moet niet meteen zo happen.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Doe dan niet alsof je een gigantische buttplug in je reet hebt.
Nou, ik wist dus oprecht niet dat die auto zo gevaarlijk was.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is niet cool man, en echt zonde. Iets doelbewust doen wat je eigen leven en dat van andere kan verkloten is een doodszonde.
Gewoon met verstand rijden, regels volgen die zijn er niet voor niks.
Zolang je maar veilig aandoet, en gewoon de snelheid ook maar houdt zoals bedoelt.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:58 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Nou, ik wist dus oprecht niet dat die auto zo gevaarlijk was.
Pas toen ik voor een stoplicht stond op de terug rit begon die auto zo raar te doen, inhouden op de meest gekke momenten.. Bijna een aanrijding gehad omdat die auto besloot terwijl ik de rotonde opreed om maar even te stoppen met reageren op het gasHeb je je rijbewijs net 3 uur, zie je opeens een Ford Focus met 25-30 op je afkomen, dat is even schrikken
![]()
Ben naar huis gereden, heb de auto op slot gezet, m`n ma aangesproken, en de auto is de volgende dag naar de sloop gebracht.
Ja sowieso. Had een periode waarin (Zoals denk ik haast elke beginnende bestuurder) Ik net mijn eigen auto had, en toen heb ik het op bepaalde punten wel bont gemaaktquote:Op maandag 25 januari 2016 18:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Zolang je maar veilig aandoet, en gewoon de snelheid ook maar houdt zoals bedoelt.
Hou die gedachte vast en doe gewoon normaal ja. Helaas gebeuren er teveel ongelukken die voorkomen hadden kunnen worden. Veel kan je er ook niks aan doen dat is de schuld van de mentaliteit van vandaag verantwoordelijkheid nemen lijkt moeilijk voor velen. En als het dan eens misgaat dan zitten ze daar te huilen... Nee goed dat niks gebeurt is, hou dat ook maar zo...quote:Op maandag 25 januari 2016 18:02 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Ja sowieso. Had een periode waarin (Zoals denk ik haast elke beginnende bestuurder) Ik net mijn eigen auto had, en toen heb ik het op bepaalde punten wel bont gemaakt160-170 op de snelweg s'nachts, linkerbaan. Wedstrijdjes gedaan
Gekeken hoe ver ik kon gaan voordat de auto uitbrak. (Totdat ie echt uitbrak op bizar lage snelheid
Toen was het klaar
)
Ben blij dat ik nu een heel stuk rustiger rij zeg, als ik er zo op terugkijk was ik écht een mongool
Daarom.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Hou die gedachte vast en doe gewoon normaal ja. Helaas gebeuren er teveel ongelukken die voorkomen hadden kunnen worden. Veel kan je er ook niks aan doen dat is de schuld van de mentaliteit van vandaag verantwoordelijkheid nemen lijkt moeilijk voor velen. En als het dan eens misgaat dan zitten ze daar te huilen... Nee goed dat niks gebeurt is, hou dat ook maar zo...
Met later schakelen is ook niks mis juist goed zelfs ff in alle versnellingen keer flink door trekken als die warm isquote:Op maandag 25 januari 2016 18:13 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Daarom.
Sinds ik in September bij een vriend in de auto heb gezeten die het wel leuk vond om over een normale provinciale 50 weg 110-120 te gaan rijden ZONDER GORDEL. Heb ik mijn rijstijl compleet omgegooid. Ben toen trillend en bevend uitgestapt.
Natuurlijk wil ik nog wel een wat later schakelen, maar dat doet iedereen wel.
quote:Op maandag 25 januari 2016 18:17 schreef Argo het volgende:
Ik schakel altijd teringvroeg. Zuinig-rijden is baas.
Ik hoef 0 moeite te doen om zuinig te rijdenquote:
Komt bekend voor net als bij Hodenpijlquote:Op maandag 25 januari 2016 19:31 schreef Simterklaas het volgende:
Soms betrap ik mij erop dat ik te lang naar de UI van Moira blijf staren.
Als ik minder dan drie kratten op voorraad heb krijg ik slapeloosheid.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb weer bier in huis![]()
Wat een lekker gevoel om de wetenschap te hebben dat de koelkast weer vol licht met drie kratjes
Wanneer denk je die soldaat te hebben gemaakt?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb weer bier in huis![]()
Wat een lekker gevoel om de wetenschap te hebben dat de koelkast weer vol licht met drie kratjes
Donderdag en anders worden de laatste restjes donderdag nog wel soldaat gemaaktquote:Op maandag 25 januari 2016 20:35 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wanneer denk je die soldaat te hebben gemaakt?
Ik hoop voor jouw gezondheid dat je dit niet in je eentje van plan bentquote:Op maandag 25 januari 2016 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Donderdag en anders worden de laatste restjes donderdag nog wel soldaat gemaakt
Nee joh, ik had er drie gekocht omdat we donderdag nog een huisfeest hebben. Een kratje voor donderdag en dan op donderdag nog twee met nog een aantal andere mensen die zelf ook nog drank meenemen (hoop ik)quote:Op maandag 25 januari 2016 20:37 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jouw gezondheid dat je dit niet in je eentje van plan bent
quote:Op maandag 25 januari 2016 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, ik had er drie gekocht omdat we donderdag nog een huisfeest hebben. Een kratje voor donderdag en dan op donderdag nog twee met nog een aantal andere mensen die zelf ook nog drank meenemen (hoop ik)
Sowieso is alles wat ik doe baasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |