Huh, houden wij ergens uitslagen bij?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:16 schreef H.FR het volgende:
Is het trouwens niet eens tijd dat de uitslagen bijgewerkt worden?
Vorig jaar toch in de OP altijd?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh, houden wij ergens uitslagen bij?
Meestal lukt dat nog welquote:Op maandag 25 januari 2016 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet wanneer je cynisme in een post moet herkennen.
Volgend jaar maak je al helemaal geen kans. Je zit voorlopig gewoon vast aan middelmatige spelers als Vejinovic en er is simpelweg geen geld voor een significante kwaliteitsinjectie.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:38 schreef Rickertman96 het volgende:
Jammer jongens, volgend jaar weer een kans!
Waarom pakt KAE zoveelquote:Op maandag 25 januari 2016 14:21 schreef H.FR het volgende:
Wat ik nu trouwens tegenkom (een jaar na dato, dat wel):
http://www.soccernews.nl/(...)er,_PSV_betaalt_fors
2,5mln bruto krijgt die jongen schijnbaaredit: dat is wel het gemiddelde van bij Monchengladbach en PSV trouwens.
En KEA 1,85![]()
![]()
Alleen maar mooi tochquote:Op maandag 25 januari 2016 14:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Volgend jaar maak je al helemaal geen kans. Je zit voorlopig gewoon vast aan middelmatige spelers als Vejinovic en er is simpelweg geen geld voor een significante kwaliteitsinjectie.
Jajaja, dubbele cijfers. Tomatenboer zal wel trots zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:45 schreef Caland het volgende:
''Goal komt op naam van Kramer, hij raakte de bal als laatste.'' http://www.fr12.nl/nieuws(...)r-onder-de-loep.html
Topper
Die gaat voor 8 miljoen naar Cardiffquote:Op maandag 25 januari 2016 14:45 schreef Caland het volgende:
''Goal komt op naam van Kramer, hij raakte de bal als laatste.'' http://www.fr12.nl/nieuws(...)r-onder-de-loep.html
Topper
Waarom zou ik trots zijn, ik heb ze niet gescoord hoorquote:Op maandag 25 januari 2016 14:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jajaja, dubbele cijfers. Tomatenboer zal wel trots zijn.
In elk geval voldoende zelfreflectie die gast.quote:Feyenoord-verdediger Sven van Beek (21) trok gisteren na de ruime nederlaag tegen AZ het boetekleed aan. ,,Persoonlijke fouten hebben ons vandaag de kop gekost."
Daarbij doelde Van Beek ook op zichzelf. De centrale verdediger steekt al enkele wedstrijden in mindere vorm. Gisteren scoorde zijn directe tegenstander Vincent Janssen drie keer. Een charge op de spits kostte hem een gele kaart, niet lang daarna werd hij gewisseld voor Jan-Arie van der Heijden. ,,We hebben nog geluk gehad dat het geen grotere uitslag is geworden. Ik speel de laatste tijd mindere wedstrijden en daar ben ik gefrustreerd over. Wat ik heb laten zien kan echt niet."
Vanwege zijn gele kaart is Van Beek - die de laatste dagen in verband wordt gebracht met AS Monaco - geschorst voor de volgende wedstrijd, donderdag in eigen huis tegen Heerenveen.
Jij was toch dik tevreden met Kramer?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom zou ik trots zijn, ik heb ze niet gescoord hoor
Ik vraag me af of Woudenberg per direct terug kan bij een transfer van Van Beek.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op zich zie ik met dit materiaal nog wel perspectieven. Als Botteghin terug is kan Nelom weer op de bank plaatsnemen en dan heb je eigenlijk alleen maar een andere spits nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |