Op een zondag sluit de markt nooit he.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
31-01 dacht ik. Kunnen we mooi zondagavond om 23.59 uur nog even een spits vastleggen.
Maandagavond dan. Zal de Chinees dan wel open zijn eigenlijk ?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op een zondag sluit de markt nooit he.
In ieder geval zorgen dat je geen wisselgeld moet krijgen, dat kan even durenquote:Op maandag 25 januari 2016 19:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maandagavond dan. Zal de Chinees dan wel open zijn eigenlijk ?
Terecht. Slappe actie van Frankquote:Op maandag 25 januari 2016 19:22 schreef Tagliano het volgende:
Overigens reageert Kishna op het bericht van Boilesen met "geen respect"
Zeker omdat hij hem eerst altijd overdreven beschermde en nu keihard laat vallen.quote:
Heeft hij gelijk in want die reactie van Frank kan echt niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:22 schreef Tagliano het volgende:
Overigens reageert Kishna op het bericht van Boilesen met "geen respect"
Precies daarom. Was eerst zijn lievelingetje en aanvoerderquote:Op maandag 25 januari 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker omdat hij hem eerst altijd overdreven beschermde en nu keihard laat vallen.
Alleen maar om populair te doen, terwijl dat Frank zelf ook prutswerk aflevert.
Dit dus.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:40 schreef Abed het volgende:
Grapje van Frank kan eigenlijk niet, maar hij is wel leuk.
quote:Op maandag 25 januari 2016 19:40 schreef Abed het volgende:
Grapje van Frank kan eigenlijk niet, maar hij is wel leuk.
Het was wel Boilesen die de Boer het eerst liet vallen door als een clown te spelen.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker omdat hij hem eerst altijd overdreven beschermde en nu keihard laat vallen.
Alleen maar om populair te doen, terwijl dat Frank zelf ook prutswerk aflevert.
Dat is omdat hij er niks van kan, en dan kan je nog zoveel strijden maar dat breekt je dan gewoon op.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:08 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Het was wel Boilesen die de Boer het eerst liet vallen door als een clown te spelen.
Maar ja, misschien kan Boilesen er niks aan doen dat hij zo slecht is, maar ik heb hem nog nooit op strijdlust kunnen betrappen. Hij was op een gegeven moment zelfs steeds slechter gaan spelen.
Dat is anders normaal gedrag voor De Boertjesquote:Op maandag 25 januari 2016 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is omdat hij er niks van kan, en dan kan je nog zoveel strijden maar dat breekt je dan gewoon op.
Dat Boilesen maar consequent bleef staan en zelfs aanvoerder werd is de schuld van De Boer, en dan gaat hij nu goedkoop mee in het uitlachen van Boilesen zonder zelf verantwoordelijkheid te nemen. Best misselijkmakend gedrag.
Dat gaan we wel heel erg merken als van Rhijn gaat spelen ben ik bangquote:Op maandag 25 januari 2016 20:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gewoon Van Rhijn opstellen hoef je niet zoveel te schuiven achterin.
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 25 januari 2016 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaan we wel heel erg merken als van Rhijn gaat spelen ben ik bang
Van Rhijn zijn voorzetten in de tweede ring vergeten?quote:Op maandag 25 januari 2016 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
In offensief opzicht is het wellicht wel positief, daarin is Ricardo beter dan Tete
Als een van zijn 20 voorzetten een goal wordt is dat al meteen beter dan Tete zijn 0 voorzetten per wedstrijdquote:Op maandag 25 januari 2016 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn zijn voorzetten in de tweede ring vergeten?
Hoho, Tete heeft al 1 assist gegeven.quote:Op maandag 25 januari 2016 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als een van zijn 20 voorzetten een goal wordt is dat al meteen beter dan Tete zijn 0 voorzetten per wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |