Dat is een linksback , en een ''Lodeiro''.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:54 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Je hebt, denk ik, gelijk. Frank zit wel te azen op een mogelijkheid om vd Hoorn op te kunnen stellen.
Jong Ajax? Gudelj II?
Zou wel de ultieme bevestiging zijn dat het dit seizoen nog meer draait om defensieve zekerhedenquote:Op maandag 25 januari 2016 18:54 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Je hebt, denk ik, gelijk. Frank zit wel te azen op een mogelijkheid om vd Hoorn op te kunnen stellen.
Jong Ajax? Gudelj II?
Lodeiro kreeg nooit een kans bij Ajax.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is een linksback , en een ''Lodeiro''.
Owusu een aanvallende back en Terry een verdedigende back. Beide geboren in 1996. Zeefuik in de A1.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:54 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jong Ajax? Gudelj II?
Nee, Terry Lartey is daar rechtsback van dienst, toch? Jong Ajax volgers hier?
Als ze goed genoeg zijn, zijn ze goed genoeg.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Owusu een aanvallende back en Terry een verdedigende back. Beide geboren in 1996. Zeefuik in de A1.
Een rechtsback gaan ze niet kopen, totaal overbodig.
Jouw woorden Ricky Martin.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Echt hé, Ajax wordt easy kampioen, met of zonder die gast
Hopelijk wordt Dragi vanavond bij het oud vuil gezet met zijn broerquote:Op maandag 25 januari 2016 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lodeiro kreeg nooit een kans bij Ajax.
Owusu werd als vervanger genoemd als van Rhijn zou vertrekken. Die heeft al 45 Jupiler League wedstrijden gespeeld. Dat helpt die jongens echt wel verder.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:04 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Als ze goed genoeg zijn, zijn ze goed genoeg.
Tete kwam erin en was ook niet meer uit de basis te slaan. Dus wat zegt ervaring dan?
Terecht ook, vd Hoorn doet het goed als ie speelt de laatste tijd. Ik zou in de zware wedstrijden (bv PSV uit) Veltman op de plek van Tete zetten (vd Hoorn op De Jong lijkt me sowieso de best mogelijke optie). Bij de wat mindere tegenstanders kun je v. Rhijn prima gebruiken, voegt aanvallend ook nog wat toe.quote:Op maandag 25 januari 2016 18:54 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jong Ajax? Gudelj II?
Nee, Terry Lartey is daar rechtsback van dienst, toch? Jong Ajax volgers hier?
Eens, niet moeilijk denken of schreeuwen om aankopen. Ik snap maar niet dat iedereen daar om blijft schreeuwen terwijl de kans heel groot is dat er weer een kutaankoop uit de hoge hoed komt. Derhalve ben ik mad omdat er een nieuwe spits gekocht mag worden.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Terecht ook, vd Hoorn doet het goed als ie speelt de laatste tijd. Ik zou in de zware wedstrijden (bv PSV uit) Veltman op de plek van Tete zetten (vd Hoorn op De Jong lijkt me sowieso de best mogelijke optie). Bij de wat mindere tegenstanders kun je v. Rhijn prima gebruiken, voegt aanvallend ook nog wat toe.
Zaterdag ook imoquote:Op maandag 25 januari 2016 19:14 schreef Brammess het volgende:
Hoorngod speelde hartstikke goed tegen Feyenoord uit
31-01 dacht ik. Kunnen we mooi zondagavond om 23.59 uur nog even een spits vastleggen.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer de deadline verstrijkt? Gewoon volgende week maandag?
Vermeld er dan ook even bij dat het 15 man plus vijf begeleiders zijnquote:Op maandag 25 januari 2016 19:15 schreef JapieJapo het volgende:
Volgens Ajaxlife mogen de Heracles fans gratis bier in de skybox drinken.
Dan zitten ze aan de Chineesquote:Op maandag 25 januari 2016 19:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
31-01 dacht ik. Kunnen we mooi zondagavond om 23.59 uur nog even een spits vastleggen.
Heb ik jouw toch voorquote:Op maandag 25 januari 2016 19:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vermeld er dan ook even bij dat het 15 man plus vijf begeleiders zijn
Op een zondag sluit de markt nooit he.quote:Op maandag 25 januari 2016 19:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
31-01 dacht ik. Kunnen we mooi zondagavond om 23.59 uur nog even een spits vastleggen.
Maandagavond dan. Zal de Chinees dan wel open zijn eigenlijk ?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op een zondag sluit de markt nooit he.
In ieder geval zorgen dat je geen wisselgeld moet krijgen, dat kan even durenquote:Op maandag 25 januari 2016 19:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maandagavond dan. Zal de Chinees dan wel open zijn eigenlijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |