Helemaal mee eens. Stukken beter dan de periode Toivonen, Strootman, Mertens.quote:Op donderdag 28 januari 2016 14:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Komt dat door Guardado en Propper of hebben andere spelers daar een groot aandeel in.
Ik wil overigens geen veren in jullie reten stoppen, maar dit is wel het leukste Psv in jaren. Weinig tot geen etterbakken als in de voorgaande jaren.
Nu je het zegt! Maar als ze bij je club spelen heb je dat niet door hequote:Op donderdag 28 januari 2016 14:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Komt dat door Guardado en Propper of hebben andere spelers daar een groot aandeel in.
Ik wil overigens geen veren in jullie reten stoppen, maar dit is wel het leukste Psv in jaren. Weinig tot geen etterbakken als in de voorgaande jaren.
In het topic van psv ajax en fey kom je anders over alsof je de wijsheid in pacht hebtquote:Op donderdag 28 januari 2016 13:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bel hem. Hoe denk je dat wij dat 'precies' moeten weten?
Dan moet je mijn posts over dit onderwerp hierboven maar lezen, als je wilt weten hoe ik er over denk. Maar ik zit niet bij de gesprekken tussen Brands en Willems, dus precies zou ik het niet weten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:07 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
In het topic van psv ajax en fey kom je anders over alsof je de wijsheid in pacht hebt
Dus eigenlijk is het non info wat je post.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan moet je mijn posts over dit onderwerp hierboven maar lezen, als je wilt weten hoe ik er over denk. Maar ik zit niet bij de gesprekken tussen Brands en Willems, dus precies zou ik het niet weten.
Dat Willems informeel is benaderd is echter wel zo goed als zeker, dat gebeurt om de haverklap bij spelers van dat kaliber.
Het is in ieder geval on-topic, iets wat jouw posts in dit topic nog nooit zijn geweest.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het non info wat je post.
Klopt en het is ook nog eens een open deur van jewelste.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:23 schreef BadderHaring het volgende:
Dat spelers ver voordat hun clubs worden benaderd al informeel worden gepolst door geinteresseerde partijen is zo oud als de huidige transferregels.
Leuke naamquote:Op donderdag 28 januari 2016 18:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is in ieder geval on-topic, iets wat jouw posts in dit topic nog nooit zijn geweest.
Dat spelers ver voordat hun clubs worden benaderd al informeel worden gepolst door geinteresseerde partijen is zo oud als de huidige transferregels.
Ik hecht weinig waarde aan al die berichten over Robben terug naar PSV (over een jaar of 2 ofzo), wie weet hoe hij eraan toe is ook tegen die tijd. Toch is het wel iemand die ook coachend met zijn mentaliteit en ervaring zeker wat kan toevoegen aan een jong talentvol team in de eredivisie.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:52 schreef Henrys het volgende:
Brands zie ik Robben ook nog wel binnenhalen, dan heb je straks een team dat nog de Europa League kan winnen ok
Prima. Niet goed genoeg voor PSV.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Rai, niet eb maar Vloet gaat naar SCC op huurbasis.
Hou toch op.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nog een week of 4 tot PSV-Atletico en ik begin steeds meer hoop op een stunt te krijgen. Heb de laatste 4 wedstrijden van Atleti gezien en ze geven niets weg maar creëren ook helemaal niets. Er liggen echt mogelijkheden.
Met Locadia in de spits zou ik niet te veel verwachtenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nog een week of 4 tot PSV-Atletico en ik begin steeds meer hoop op een stunt te krijgen. Heb de laatste 4 wedstrijden van Atleti gezien en ze geven niets weg maar creëren ook helemaal niets. Er liggen echt mogelijkheden.
Rasoptimist. Met heel, heel veel geluk spelen ze thuis gelijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Als Celta kan winnen bij Atletico moet een club die Spartak en United uitschakelt toch ook van Atletico kunnen winnen?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Rasoptimist. Met heel, heel veel geluk spelen ze thuis gelijk.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
Daar noem je ook een wedstrijd. Als iets als een incident omschreven kan worden, is het die wedstrijd wel. Atletico maakte enorme defensieve fouten, iets wat de ploeg nooit, maar dan ook nooit doet. Het zegt genoeg dat Celta de eerste ploeg is dit seizoen die drie keer scoort tegen Atletico.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als Celta kan winnen bij Atletico moet een club die Spartak en United uitschakelt toch ook van Atletico kunnen winnen?
Nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als Celta kan winnen bij Atletico moet een club die Spartak en United uitschakelt toch ook van Atletico kunnen winnen?
Dat is het waar, maar het is voor PSV gunstig dat het in deze periode gebeurt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar noem je ook een wedstrijd. Als iets als een incident omschreven kan worden, is het die wedstrijd wel. Atletico maakte enorme defensieve fouten, iets wat de ploeg nooit, maar dan ook nooit doet. Het zegt genoeg dat Celta de eerste ploeg is dit seizoen die drie keer scoort tegen Atletico.
Tegen Celta de 5 halen? Ik heb maximaal 2 goede kansen geteld? Las Palmas heb je wel gelijk in, maar dat is nou ook niet echt een goede tegenstander.quote:Tevens, je zegt de laatste vier wedstrijden gezien te hebben. Dat zijn dus ook de wedstrijden tegen Las Palmas en Celta de Vigo voor de competitie, toen Atletico in beide wedstrijden makkelijk de vijf had kunnen en misschien wel moeten halen.
Ik heb heel veel zin in die wedstrijd, maar PSV is (zeker over twee wedstrijden) gewoon kansloos. Ik hoop op een mooie wedstrijd waarin PSV op passie en strijd zo lang mogelijk mee kan spelen met Atletico, een mooie sfeer en met een beetje geluk een gelijkspelletje. Meer zit er niet in naar mijn idee.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
We gaan het zien, tot nu toe ben ik zo'n beetje de enige optimist hier haha. Ik baseer het op het feit dat PSV tot nu toe in alle topwedstrijden goed gespeeld heeft, ook in de CL. (op 1 helft na tegen Spartak) Daarnaast de kwaliteit van de spelers van PSV, die gewoon uitstekend is. (beste Nederlandse selectie sinds het Ajax van 2010) En tot slot vind ik persoonlijk de individuele kwaliteit van Atletico een tikkeltje overschat als je puur naar de spelers kijkt. (maar daar is bijna niemand het mee eens)quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:56 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel zin in die wedstrijd, maar PSV is (zeker over twee wedstrijden) gewoon kansloos. Ik hoop op een mooie wedstrijd waarin PSV op passie en strijd zo lang mogelijk mee kan spelen met Atletico, een mooie sfeer en met een beetje geluk een gelijkspelletje. Meer zit er niet in naar mijn idee.
En toch heb ik daar 45 euro voor betaald
8 tegengoals in de Primera. 8 (acht) na 21 wedstrijden....quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
We gaan het zien, tot nu toe ben ik zo'n beetje de enige optimist hier haha. Ik baseer het op het feit dat PSV tot nu toe in alle topwedstrijden goed gespeeld heeft, ook in de CL. (op 1 helft na tegen Spartak) Daarnaast de kwaliteit van de spelers van PSV, die gewoon uitstekend is. (beste Nederlandse selectie sinds het Ajax van 2010) En tot slot vind ik persoonlijk de individuele kwaliteit van Atletico een tikkeltje overschat als je puur naar de spelers kijkt. (maar daar is bijna niemand het mee eens)
Dat is een geweldige prestatie maar ze scoren moeilijk. (ik doelde ook vooral op aanvallende kwaliteit)quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
8 tegengoals in de Primera. 8 (acht) na 21 wedstrijden....
morgen moeten ze geloof ik tegen messi suarez en huilie. Als hen het niet lukt dan lukt proppen het ook niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is een geweldige prestatie maar ze scoren moeilijk. (ik doelde ook vooral op aanvallende kwaliteit)
Ik ga zeker kijken, benieuwd hoe het gaat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
morgen moeten ze geloof ik tegen messi suarez en huilie. Als hen het niet lukt dan lukt pröpper het ook niet.
*CSKAquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
We gaan het zien, tot nu toe ben ik zo'n beetje de enige optimist hier haha. Ik baseer het op het feit dat PSV tot nu toe in alle topwedstrijden goed gespeeld heeft, ook in de CL. (op 1 helft na tegen Spartak) Daarnaast de kwaliteit van de spelers van PSV, die gewoon uitstekend is. (beste Nederlandse selectie sinds het Ajax van 2010) En tot slot vind ik persoonlijk de individuele kwaliteit van Atletico een tikkeltje overschat als je puur naar de spelers kijkt. (maar daar is bijna niemand het mee eens)
Dat is wel een hele grote blunder, sorry. (mag je me om uitlachen) Maar inderdaad, geweldige selectie waarmee geoogst moet worden. Al zal het niet makkelijk worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
*CSKA
Verder eens dat dit een voor Nederlandse begrippen top selectie.
nja zijn zin loopt ook niet echt lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is wel een hele grote blunder, sorry. (mag je me om uitlachen) Maar inderdaad, geweldige selectie waarmee geoogst moet worden. Al zal het niet makkelijk worden.
Die wedstrijd speelde Barcelona nergens meer voor en speelde het niet in de sterkste opstelling.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:57 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk wel dat PSV thuis kan winnen van Atletico, uit totaal kansloos. Als Ajax thuis kan winnen van Barcelona kan PSV het ook.
Klopt, maar deze PSV-selectie is ongeveer 5 keer zo goed als het Ajax van 2013-2014 (kwalitatief slechtste Ajax in 40 jaar) en bovendien is Atletico geen Barca.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die wedstrijd speelde Barcelona nergens meer voor en speelde het niet in de sterkste opstelling.
Barça is een hééél ander team dan Atlético. Onzinnige vergelijking.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:57 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk wel dat PSV thuis kan winnen van Atletico, uit totaal kansloos. Als Ajax thuis kan winnen van Barcelona kan PSV het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |