nja zijn zin loopt ook niet echt lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is wel een hele grote blunder, sorry. (mag je me om uitlachen) Maar inderdaad, geweldige selectie waarmee geoogst moet worden. Al zal het niet makkelijk worden.
Die wedstrijd speelde Barcelona nergens meer voor en speelde het niet in de sterkste opstelling.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:57 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk wel dat PSV thuis kan winnen van Atletico, uit totaal kansloos. Als Ajax thuis kan winnen van Barcelona kan PSV het ook.
Klopt, maar deze PSV-selectie is ongeveer 5 keer zo goed als het Ajax van 2013-2014 (kwalitatief slechtste Ajax in 40 jaar) en bovendien is Atletico geen Barca.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die wedstrijd speelde Barcelona nergens meer voor en speelde het niet in de sterkste opstelling.
Barça is een hééél ander team dan Atlético. Onzinnige vergelijking.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:57 schreef Scarface88 het volgende:
Ik denk wel dat PSV thuis kan winnen van Atletico, uit totaal kansloos. Als Ajax thuis kan winnen van Barcelona kan PSV het ook.
Alsnog, dit PSV heeft laten zien thuis boven zichzelf uit te kunnen stijgen. Niemand had verwacht dat we elke thuiswedstrijd in de Champions League zouden gaan winnen, dan was je vooraf voor gek verklaard.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die wedstrijd speelde Barcelona nergens meer voor en speelde het niet in de sterkste opstelling.
Thuis is een gelijkspel het maximaal haalbare denk ik, uit een nederlaag.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Alsnog, dit PSV heeft laten zien thuis boven zichzelf uit te kunnen stijgen. Niemand had verwacht dat we elke thuiswedstrijd in de Champions League zouden gaan winnen, dan was je vooraf voor gek verklaard.
Nogmaals, laatste 4 wedstrijden gezien. Ze zijn momenteel echt niet in topvorm.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barça is een hééél ander team dan Atlético. Onzinnige vergelijking.
Als ik het zo lees, kijken inclusief Maartenfr12 niet heel veel mensen naar Atletico.
Ja no shit, Atletico is feel fysieker dan Barca. Maar dat was Wolfsburg ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barça is een hééél ander team dan Atlético. Onzinnige vergelijking.
Als ik het zo lees, kijken inclusief Maartenfr12 niet heel veel mensen naar Atletico.
Zit ie weer vast dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:05 schreef tompsv18 het volgende:
Lestienne mist waarschijnlijk ook de duels met Utrecht aankomende week (competitie en beker) is net bekend geworden. Duurt toch wel lang.
Vreemdste kuitblessure ooit.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:05 schreef tompsv18 het volgende:
Lestienne mist waarschijnlijk ook de duels met Utrecht aankomende week (competitie en beker) is net bekend geworden. Duurt toch wel lang.
Wat een kutsite.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Te veel bezig met z'n vriendin denk ik
http://www.offside.nl/nie(...)xime-lesti-nne-.html
die zitquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:16 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gestorven aan een lachbui na het lezen van jouw berichten in dit topic
Ik weet niet of mijn kuiten daar onder te lijden zouden hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Te veel bezig met z'n vriendin denk ik
http://www.offside.nl/nie(...)xime-lesti-nne-.html
3-1quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoeveel zou het tegen De Graafschap worden morgen? Flink aan het doelsaldo werken?
Inderdaad, als Messi geblesseerd is is een opstelling met Pique, Alves, Alba, Puylo, Xavi, Song, Iniesta, Neymar, Fabregas en Pedro een waardeloze, zwakke kut opstelling.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nog meer wanhopige schoten van Locadia die allemaal niet tussen de palen belandenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:05 schreef tompsv18 het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
Inderdaad, als Messi geblesseerd is is een opstelling met Pique, Alves, Alba, Puylo, Xavi, Song, Iniesta, Neymar, Fabregas en Pedro een waardeloze, zwakke kut opstelling.
Pedro...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
Inderdaad, als Messi geblesseerd is is een opstelling met Pique, Alves, Alba, Puylo, Xavi, Song, Iniesta, Neymar, Fabregas en Pedro een waardeloze, zwakke kut opstelling.
Scherpe constatering.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:42 schreef Brammess het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |