abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2016 @ 10:41:15 #126
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_159432074
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 10:16 schreef Vasion het volgende:

[..]

Zelfs Kramer scoorde daar een hattrick tegen.
Ja maar dat is ook een speler van de buitencategorie
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 27 januari 2016 @ 10:59:02 #127
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_159432415
quote:
Dat doe ik met al mijn quotes, die verzamel ik dan, print ik uit en plak ze in mijn plakboek.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_159434199
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
Excelsior uitOm het even welke tegenstander uit of thuis, altijd lastig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_159435028
Maar vind het interessant om te zien hoe de ploeg vanavond gaat reageren op deze situatie. Als ze er goed mee omgaan en een degelijke overwinning pakken (dus niet met hotseknotse-billenknijpen-1 klutsdoelpunt verschil uit een standaardsituatie-voetbal) zie ik de kans op de titel aanzienlijk groeien.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_159435476
Waarom zou dit nou een lastige wedstrijd moeten zijn. Dit is gewoon een doordeweeks koekie.

En mbt De Jong: Hij heeft wat pech in de afronding maar speelt echt niet minder dan eerder dit seizoen. Kijk een hele wedstrijd en mijn gelijk wordt bewezen.
pi_159435681
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

FC Indekken.
pi_159435867
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 13:09 schreef Ciscus het volgende:
Waarom zou dit nou een lastige wedstrijd moeten zijn. Dit is gewoon een doordeweeks koekie.

En mbt De Jong: Hij heeft wat pech in de afronding maar speelt echt niet minder dan eerder dit seizoen. Kijk een hele wedstrijd en mijn gelijk wordt bewezen.
Het zijn vrijwel allemaal lastige wedstrijden als de mannen niet tot op het bot gemotiveerd zijn. Daarom vind ik vanavond zo interessant, als ze een onbedreigde overtuigende overwinning neerzetten dan zegt dat iets positiefs over de mentale staat van de ploeg. En dat kan in het vervolg van de competitie wel eens véél belangrijker blijken dan de 2 punten die je eventueel in kan lopen.

Voorspelling durf ik er iig niet over te doen.
pi_159437066
quote:
7s.gif Op woensdag 27 januari 2016 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het zijn vrijwel allemaal lastige wedstrijden als de mannen niet tot op het bot gemotiveerd zijn. Daarom vind ik vanavond zo interessant, als ze een onbedreigde overtuigende overwinning neerzetten dan zegt dat iets positiefs over de mentale staat van de ploeg. En dat kan in het vervolg van de competitie wel eens véél belangrijker blijken dan de 2 punten die je eventueel in kan lopen.

Voorspelling durf ik er iig niet over te doen.
Ah okee. Ik vind dat mentale aspect altijd zo lastig, en op dat gebied valt er nog zoveel winst te behalen. Geen enkele selectie in Nederland heeft de over-mijn-lijk mentaliteit zoals andere individuele sporters dat bijna altijd wel hebben (de dafne schippers etc). Hoe dan ook, als ze zich vanavond verslikken dan verdien je ook geen kampioenschap (maar wie dan wel he?)
pi_159437251
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 14:05 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ah okee. Ik vind dat mentale aspect altijd zo lastig, en op dat gebied valt er nog zoveel winst te behalen. Geen enkele selectie in Nederland heeft de over-mijn-lijk mentaliteit zoals andere individuele sporters dat bijna altijd wel hebben (de dafne schippers etc). Hoe dan ook, als ze zich vanavond verslikken dan verdien je ook geen kampioenschap (maar wie dan wel he?)
Ook dan is de competitie nog lang maar dan blijf je wel underdog en is de kans vrij klein.

En wie het verdient? De ploeg die bovenaan staat na 34 wedstrijden.
  woensdag 27 januari 2016 @ 14:18:06 #135
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_159437410
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 13:09 schreef Ciscus het volgende:

Ik vind De Jong wel minder dan vorig seizoen. Leidt meer onnodig balverlies, omdat hij vaker op posities aan de bal komt waar hij niet tot zijn recht komt - op het middenveld of de vleugels. En daar dan ook nog eens probeert te dribbelen met de bal in plaats van deze gewoon in te leveren en door te lopen naar de positie waar hij wel van toegevoegde waarde is.

Teveel hooi op de vork nemen in zijn rol als captain, zelfoverschatting, ik weet niet waar het door komt. Maar het valt me wel op.
pi_159437462
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 14:18 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ik vind De Jong wel minder dan vorig seizoen. Leidt meer onnodig balverlies, omdat hij vaker op posities aan de bal komt waar hij niet tot zijn recht komt - op het middenveld of de vleugels. En daar dan ook nog eens probeert te dribbelen met de bal in plaats van deze gewoon in te leveren en door te lopen naar de positie waar hij wel van toegevoegde waarde is.

Teveel hooi op de vork nemen in zijn rol als captain, zelfoverschatting, ik weet niet waar het door komt. Maar het valt me wel op.
Hij is inderdaad wat slordiger en lijkt wat minder geconcentreerd (zoals het hele team). Daarnaast scoort 'ie even wat minder. Maar zijn aanwezigheid, zijn meevoetballend vermogen en zijn pasjes zijn veels te belangrijk om daar lang over te blijven zeuren. Dat loopt wel weer goed.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_159438370
quote:

[..]

Hm okee, snap je opmerking. Ik kan het juist wel waarderen dat hij meer meedoet dan alleen de spits uithangen. Dat kan, omdat Locadia ook voorin staat. Zijn er statistieken te vinden over hoeveel hij per wedstrijd loopt tov vorig seizoen?
  woensdag 27 januari 2016 @ 14:58:32 #138
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159438807
quote:

[..]

Na vier wedstrijden dit seizoen gaf ik al aan dat de Jong moeite had met de combinatie aanvoerder en topspeler zijn. Spitsen moeten sowieso geen aanvoerder zijn.

Ze gaan veel te veel bezig zijn met de rest van het team. Dat de Jong de onbetwiste leider in de aanval moet zijn, lijkt me duidelijk, maar geen aanvoerder van het hele team, het gaat ten koste van zijn spel.
pi_159438950
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 14:58 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Na vier wedstrijden dit seizoen gaf ik al aan dat de Jong moeite had met de combinatie aanvoerder en topspeler zijn. Spitsen moeten sowieso geen aanvoerder zijn.

Ze gaan veel te veel bezig zijn met de rest van het team. Dat de Jong de onbetwiste leider in de aanval moet zijn, lijkt me duidelijk, maar geen aanvoerder van het hele team, het gaat ten koste van zijn spel.
Ik was twee seizoenen spits en aanvoerder (eerste elftal)...en dat was de beste keuze van de coach ooit. Maar ben het stiekem wel een beetje met je eens ;)
pi_159442427

(Rob Scheepers, tonprater/comedian)
  woensdag 27 januari 2016 @ 17:17:36 #141
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_159442686
quote:
14s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]

Fantastisch.
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:07:57 #142
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159444185
quote:
14s.gif Op woensdag 27 januari 2016 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]

Netjes hoor. Warme club enzo.
pi_159444391
Ik ben Suzanne al aan het mailen.
pi_159446396
Hopelijk gaan ze vanaf minuut 1 als een blinde gek volle bak aanvallen en wordt het 5-0

5x narsingh
Nothing to see here, carry on
pi_159446792
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef RijstNatie het volgende:
Hopelijk gaan ze vanaf minuut 1 als een blinde gek volle bak aanvallen en wordt het 5-0

5x narsingh
5 eigen doelpunten door Narsingh?
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:41:57 #146
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_159447265
quote:
9s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

5 eigen doelpunten door Narsingh?
:')
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_159447275
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 januari 2016 @ 19:49:45 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159447529
quote:
verwachte elf
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 januari 2016 @ 19:55:58 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159447740
Unibet is hier weleens genoemd als mogelijke sponsor voor PSV. Maar die willen pas in sport stappen in Nederland als de kansspelbelasting naar 20% in plaats de voorgestelde 29% in het nieuwe wetsvoorstel.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_159448748
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:55 schreef rubbereend het volgende:
Unibet is hier weleens genoemd als mogelijke sponsor voor PSV. Maar die willen pas in sport stappen in Nederland als de kansspelbelasting naar 20% in plaats de voorgestelde 29% in het nieuwe wetsvoorstel.
Ze sponsoren de Nederlandse wielerbond sinds vandaag toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')