quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hendrix is slecht, maher nog slechter. Dat was de strekking.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus stoere boy... Jij noemt mij een Feyenoord tokkie achter m'n rug.
De vorige keer toen het rechtstreeks werd gezegd kon je het niet zo waarderen geloof ikquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus stoere boy... Jij noemt mij een Feyenoord tokkie achter m'n rug.
Lolbroek.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De vorige keer toen het rechtstreeks werd gezegd kon je het niet zo waarderen geloof ik
Nog genoeg potjes tegen ploegen uit het rechterrijtje en rond de CL gaat er ook voldoende verspeeld worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lolbroek.![]()
Jullie krijgen het kampioenschap in de schoot geworpen zo he...
Gewoon zorgen dat Guardado en De Jong heel blijven. Kan het niet meer mis.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nog genoeg potjes tegen ploegen uit het rechterrijtje en rond de CL gaat er ook voldoende verspeeld worden.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:31 schreef Cavaliers het volgende:
Verdikkie, worden we alweer kampioen. Gaat vervelen.
PSV wint echt wel, en Ajax gaat met dit zaadvoetbal nog veel punten verliezen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:16 schreef Rabieluh het volgende:
Het zou wel weer typisch PSV voelen als er morgen punten worden verspeeld, ondanks vorig seizoen waarbij alles gewoon werd gewonnen met wat voor situaties dan ook (rode kaarten, penals, achter komen), dit seizoen loopt het gewoon nog niet lekker genoeg.
Evengoed verwacht ik winst.
Het indekken begint alweerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel typisch om morgen op je bek te gaan.
Dat zie ik ook wel gebeuren, maar nee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel typisch om morgen op je bek te gaan.
Zelfs Kramer scoorde daar een hattrick tegen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:24 schreef jpg97 het volgende:
Thuis tegen excelsior was ook al zo'n zaadpot.
slechts 1 goal en dan die nare tegengoal in de laatste minuten door een stomme wegrosbal van Schaars
Hoop dat ze ervan geleerd hebben.
Tevens wordt het tijd dat De Jong zijn vorm herpakt.
Dat zou vanavond tegen de defensie van excelsior wel moeten lukken toch?
Ja maar dat is ook een speler van de buitencategoriequote:Op woensdag 27 januari 2016 10:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zelfs Kramer scoorde daar een hattrick tegen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
Excelsior uitOm het even welke tegenstander uit of thuis, altijd lastig.
Het zijn vrijwel allemaal lastige wedstrijden als de mannen niet tot op het bot gemotiveerd zijn. Daarom vind ik vanavond zo interessant, als ze een onbedreigde overtuigende overwinning neerzetten dan zegt dat iets positiefs over de mentale staat van de ploeg. En dat kan in het vervolg van de competitie wel eens véél belangrijker blijken dan de 2 punten die je eventueel in kan lopen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:09 schreef Ciscus het volgende:
Waarom zou dit nou een lastige wedstrijd moeten zijn. Dit is gewoon een doordeweeks koekie.
En mbt De Jong: Hij heeft wat pech in de afronding maar speelt echt niet minder dan eerder dit seizoen. Kijk een hele wedstrijd en mijn gelijk wordt bewezen.
Ah okee. Ik vind dat mentale aspect altijd zo lastig, en op dat gebied valt er nog zoveel winst te behalen. Geen enkele selectie in Nederland heeft de over-mijn-lijk mentaliteit zoals andere individuele sporters dat bijna altijd wel hebben (de dafne schippers etc). Hoe dan ook, als ze zich vanavond verslikken dan verdien je ook geen kampioenschap (maar wie dan wel he?)quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zijn vrijwel allemaal lastige wedstrijden als de mannen niet tot op het bot gemotiveerd zijn. Daarom vind ik vanavond zo interessant, als ze een onbedreigde overtuigende overwinning neerzetten dan zegt dat iets positiefs over de mentale staat van de ploeg. En dat kan in het vervolg van de competitie wel eens véél belangrijker blijken dan de 2 punten die je eventueel in kan lopen.
Voorspelling durf ik er iig niet over te doen.
Ook dan is de competitie nog lang maar dan blijf je wel underdog en is de kans vrij klein.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:05 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ah okee. Ik vind dat mentale aspect altijd zo lastig, en op dat gebied valt er nog zoveel winst te behalen. Geen enkele selectie in Nederland heeft de over-mijn-lijk mentaliteit zoals andere individuele sporters dat bijna altijd wel hebben (de dafne schippers etc). Hoe dan ook, als ze zich vanavond verslikken dan verdien je ook geen kampioenschap (maar wie dan wel he?)
Ik vind De Jong wel minder dan vorig seizoen. Leidt meer onnodig balverlies, omdat hij vaker op posities aan de bal komt waar hij niet tot zijn recht komt - op het middenveld of de vleugels. En daar dan ook nog eens probeert te dribbelen met de bal in plaats van deze gewoon in te leveren en door te lopen naar de positie waar hij wel van toegevoegde waarde is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:09 schreef Ciscus het volgende:
Waarom zou dit nou een lastige wedstrijd moeten zijn. Dit is gewoon een doordeweeks koekie.
En mbt De Jong: Hij heeft wat pech in de afronding maar speelt echt niet minder dan eerder dit seizoen. Kijk een hele wedstrijd en mijn gelijk wordt bewezen.
Hij is inderdaad wat slordiger en lijkt wat minder geconcentreerd (zoals het hele team). Daarnaast scoort 'ie even wat minder. Maar zijn aanwezigheid, zijn meevoetballend vermogen en zijn pasjes zijn veels te belangrijk om daar lang over te blijven zeuren. Dat loopt wel weer goed.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vind De Jong wel minder dan vorig seizoen. Leidt meer onnodig balverlies, omdat hij vaker op posities aan de bal komt waar hij niet tot zijn recht komt - op het middenveld of de vleugels. En daar dan ook nog eens probeert te dribbelen met de bal in plaats van deze gewoon in te leveren en door te lopen naar de positie waar hij wel van toegevoegde waarde is.
Teveel hooi op de vork nemen in zijn rol als captain, zelfoverschatting, ik weet niet waar het door komt. Maar het valt me wel op.
Hm okee, snap je opmerking. Ik kan het juist wel waarderen dat hij meer meedoet dan alleen de spits uithangen. Dat kan, omdat Locadia ook voorin staat. Zijn er statistieken te vinden over hoeveel hij per wedstrijd loopt tov vorig seizoen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vind De Jong wel minder dan vorig seizoen. Leidt meer onnodig balverlies, omdat hij vaker op posities aan de bal komt waar hij niet tot zijn recht komt - op het middenveld of de vleugels. En daar dan ook nog eens probeert te dribbelen met de bal in plaats van deze gewoon in te leveren en door te lopen naar de positie waar hij wel van toegevoegde waarde is.
Teveel hooi op de vork nemen in zijn rol als captain, zelfoverschatting, ik weet niet waar het door komt. Maar het valt me wel op.
Na vier wedstrijden dit seizoen gaf ik al aan dat de Jong moeite had met de combinatie aanvoerder en topspeler zijn. Spitsen moeten sowieso geen aanvoerder zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik was twee seizoenen spits en aanvoerder (eerste elftal)...en dat was de beste keuze van de coach ooit. Maar ben het stiekem wel een beetje met je eensquote:Op woensdag 27 januari 2016 14:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Na vier wedstrijden dit seizoen gaf ik al aan dat de Jong moeite had met de combinatie aanvoerder en topspeler zijn. Spitsen moeten sowieso geen aanvoerder zijn.
Ze gaan veel te veel bezig zijn met de rest van het team. Dat de Jong de onbetwiste leider in de aanval moet zijn, lijkt me duidelijk, maar geen aanvoerder van het hele team, het gaat ten koste van zijn spel.
Fantastisch.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
(Rob Scheepers, tonprater/comedian)
Netjes hoor. Warme club enzo.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
(Rob Scheepers, tonprater/comedian)
5 eigen doelpunten door Narsingh?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:19 schreef RijstNatie het volgende:
Hopelijk gaan ze vanaf minuut 1 als een blinde gek volle bak aanvallen en wordt het 5-0
5x narsingh
quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
5 eigen doelpunten door Narsingh?
verwachte elfquote:
Ze sponsoren de Nederlandse wielerbond sinds vandaag toch?quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:55 schreef rubbereend het volgende:
Unibet is hier weleens genoemd als mogelijke sponsor voor PSV. Maar die willen pas in sport stappen in Nederland als de kansspelbelasting naar 20% in plaats de voorgestelde 29% in het nieuwe wetsvoorstel.
Ze gaan ze sponseren, als het wetsvoorstel gewijzigd wordt, dus dat de belasting naar 20% gaat. Dan willen ze 7 miljoen sponseren.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze sponsoren de Nederlandse wielerbond sinds vandaag toch?
Ja, maar die deal komt pas helemaal rond als de politiek de plannen aanpast. Dus dit is gewoon een test en pas als de wetgeving rond is naar hun zin zullen ze verder gaan kijken vermoed ikquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze sponsoren de Nederlandse wielerbond sinds vandaag toch?
Ah op die fietsquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze gaan ze sponseren, als het wetsvoorstel gewijzigd wordt, dus dat de belasting naar 20% gaat. Dan willen ze 7 miljoen sponseren.
Het zou mooi zijn als ze PSV zouden willen sponsorenquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja, maar die deal komt pas helemaal rond als de politiek de plannen aanpast. Dus dit is gewoon een test en pas als de wetgeving rond is naar hun zin zullen ze verder gaan kijken vermoed ik
quote:
Je mist weinig, spel van PSV is ondermaats op het moment dat Excelsior even druk zet op de bal. En dat doen ze dus veelvuldig.quote:
Hoezo niet? Alles winnen en je bent er. Het gat met Ajax is kleiner dan 3 en tegen ajax mag je nog om het gat in je voorsprong om te buigen.quote:
En haalbdie Locadia er maar eruit. Allejezus wat speelt die slecht zeg..quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:29 schreef Buitendam het volgende:
Wanneer brengt Cocu nu eindelijk eens Pereiro..
Inderdaad. Gelukkig kreeg PSV wat meer controle over de wedstrijd gedurende de eerste helft, maar het was behoorlijk zwak. Opvallend veel kopballen vooruit vielen zo in de voeten van Excelsior-spelers.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:32 schreef tompsv18 het volgende:
Echt heel slordig tot nu toe. Moet snel beter, want anders ligt die gelijkmaker er zo in.
Wat ze tot nu toe laten zien is dus niet wat ik daarmee in gedachten hadquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zijn vrijwel allemaal lastige wedstrijden als de mannen niet tot op het bot gemotiveerd zijn. Daarom vind ik vanavond zo interessant, als ze een onbedreigde overtuigende overwinning neerzetten dan zegt dat iets positiefs over de mentale staat van de ploeg. En dat kan in het vervolg van de competitie wel eens véél belangrijker blijken dan de 2 punten die je eventueel in kan lopen.
Voorspelling durf ik er iig niet over te doen.
Beetje een gelukje dus. Naja, die tellen ookquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:56 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De Jong kopte hem terug (soort van, echt een bewust neergelegde bal was het niet).
nog even wachten op de aansluitingstreffer van Excelsiorquote:
Training van Nilisquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Narsingh is Nilis en Zenden dankbaar na goal tegen Feyenoord
quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:36 schreef Lemming22 het volgende:
Dit weekend tegen De Graafschap. Ajax uit naar Roda. Wie weet.
1e helft bagger 2e helft best oke.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoe speelden onze Eindhovense vrienden vandaag? Wedstrijd niet kunnen zien helaas.
Ff samenvatting terugkijken, ben benieuwd.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
1e helft bagger 2e helft best oke.
Hebben ze die kansen opzettelijk niet in de samenvatting gestopt?quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Die LocadiaWel mooi. Al had hij nog 50 kansen gehad, scoren had 'ie vandaag nooit gedaan. De pleuris zeg...
Helaas wel ja.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jullie worden weer met afstand kampioen.
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:27 schreef Henrys het volgende:
Locadia gaat toch ook in de spits in de CL wedstrijd aangezien De Jong geschorst is?
misschien moet hij een keer met Nilis en Zenden trainenquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Die LocadiaWel mooi. Al had hij nog 50 kansen gehad, scoren had 'ie vandaag nooit gedaan. De pleuris zeg...
Zet Pereiro er maar neer. Lijkt me een betere optie.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:27 schreef Henrys het volgende:
Locadia gaat toch ook in de spits in de CL wedstrijd aangezien De Jong geschorst is?
Dus een beetje trainen op afronden zorgt ervoor dat spelers 10 goals per jaar extra gaan maken?quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Narsingh is Nilis en Zenden dankbaar na goal tegen Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |