quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:42 schreef Miezziej het volgende:
Wat een verhaal Junkiexp! Hopelijk herstelt je vrouw goed en mag Jesse snel mee naar huis.
@Ikke: Hoe ging de combinatietest?
@Chanty: Wat een leuke echo foto!
@Quoi: Wat een gedoe met die flessen. Hopelijk voel je je snel beter!
Ik heb ook nog een fotootje van gister, staat de nekplooi ook mooi opDie was 1,5mm trouwens.
Goeie nub heb je daar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dacht ik nou ook al!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder ben ik zoooooo klaar met die vermoeidheid. En met al het snot, wat ook niet helpt bij de vermoeidheid
Mama van F. (2012) en M. (2016)
Ik zie er een redelijk overtuigende meisjesnub in ja! Ben niet echt een nub expert hoor, maar jouwe leek me best obvious!quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:27 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Toch wel? Ik zie het namelijk niet zo goed
Maar ik heb een meisjesgevoel, kan dat?
Dank je! Met mij gaat het op zich prima. het is wel wisselend want ik heb de jackpot aan zwangerschapskwaaltjes (misselijk, last van mijn maag, moe, huilen en wat korter lontje soms, spugen etc) Gelukkig worden ze wel al wat minder. Ik heb gelukkig ook een goede combinatietest gehad.quote:Op woensdag 27 januari 2016 00:51 schreef Arja het volgende:
Wat een schrik junkie! Maar gelukkig met een goede afloop. Gefeliciteerd en veel geluk gewenst!
Svane wat een mooie echo.
Gaddle leuk jou hier ook te zien. Gaat het goed met je?
Molo nog steeds misselijk? Pittige zwangerschap lijkt me
Nou inderdaad, ik maak gewoon de kindertjes in arme landen er blij mee..quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:49 schreef Molo het volgende:
Trek je 'm dat toch lekker niet aan. Ik zou er niet zk moeilijk over doen hoor.
Jullie kind, jullie bepalen welke kleding kind draagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |