abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159438980
Mooi Miez, zo eigen al, al die verschillende echo-koppies.

Ik heb er ook nog eentje van bijna 3 weken geleden. En het is echt bizar hoeveel ze op mijn oudste lijkt, nu al. Ben zo benieuwd.

woensdag 27 januari 2016 @ 15:06:08 #202
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159439093
Ze lacht O+ O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 27 januari 2016 @ 15:06:27 #203
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159439103
Haaaaa wat een prachtige plaatjes hier :Y

Mijn plaatje laat weinig zien, behalve een ondefinieerbaar tuinboontje. Ik denk dat we ons rot schrikken zodra het op een mensje begint te lijken op de echo (8 febr). Ik wil die tijd echt vooruit dúwen!

Oh en Sicilia, ik vind je webshop echt O+ Dat wordt zeker bestellen tzt. Die harembroekjes zijn te lief!

Thanks voor de beterschapjes :)

[ Bericht 17% gewijzigd door Quoi op 27-01-2016 15:12:24 ]
pi_159439212
Ik zou blij zijn als het vrijdagmiddag is :+ eindelijk ook een foto in handen als het goed is.
  woensdag 27 januari 2016 @ 15:11:20 #205
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159439273

[ Bericht 100% gewijzigd door Quoi op 27-01-2016 15:11:48 (Oops quote ipv edit) ]
pi_159439480
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 14:42 schreef Miezziej het volgende:
Wat een verhaal Junkiexp! Hopelijk herstelt je vrouw goed en mag Jesse snel mee naar huis.

@Ikke: Hoe ging de combinatietest?
@Chanty: Wat een leuke echo foto! O+
@Quoi: Wat een gedoe met die flessen. Hopelijk voel je je snel beter!

Ik heb ook nog een fotootje van gister, staat de nekplooi ook mooi op :+ Die was 1,5mm trouwens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie nub heb je daar! *)
pi_159439564
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 15:19 schreef Svane het volgende:

[..]

Dat dacht ik nou ook al!

Mooie echo's hier! Ik word nu nog ongeduldiger voor de GUO op 8 februari, ik hoop natuurlijk dat alles goed is, maar wil nu ook wel erg graag weten wat het wordt.
pi_159439673
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 15:19 schreef Svane het volgende:

[..]

Toch wel? Ik zie het namelijk niet zo goed :+
Maar ik heb een meisjesgevoel, kan dat? :+
pi_159439705
Ik kom hier ook weer even binnenwippen. Na een vermoeiende verhuizing zijn we nu aan het kamperen in ons nieuwe huis. We hebben nog geen binnendeuren, alleen nog maar elektriciteit in de keuken, het gros van de meubels is er nog niet ( moeten we nog maken), ik heb nog maar één doos uitgepakt en het hele huis ligt nog vol gereedschap en stof.

Maar we hebben wel bijna alle muren geverfd inmiddels (behalve een stukje keuken want toen was de verf op), dus we gaan vooruit. Ik moet morgen weer aan het werk maar heb echt 0 zin om weer anderhalf uur te gaan reizen en dan in de avond weer anderhalf uur terug. Het valt me sowieso vrij zwaar. Vanochtend hebben we een deel van het gereedschap in de woonkamer naar de berging verplaats en ik lig nu weer op bed met harde buiken.

Ik heb echt teveel gemist om op te reageren, maar ik zag veel goede echo's en een heftig verhaal van junkiexp. Gefeliciteerd met jullie zoon!
pi_159439895
Wat een mooie echo plaatjes! O+

Junkie, schrikken, maar van harte gefeliciteerd! Dat alles maar goed mag blijven gaan.

De echo van F en van baby2 lijken enorm op elkaar, zo grappig :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder ben ik zoooooo klaar met die vermoeidheid. En met al het snot, wat ook niet helpt bij de vermoeidheid :X
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_159440686
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 15:27 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Toch wel? Ik zie het namelijk niet zo goed :+
Maar ik heb een meisjesgevoel, kan dat? :+
Ik zie er een redelijk overtuigende meisjesnub in ja! Ben niet echt een nub expert hoor, maar jouwe leek me best obvious! :+
pi_159440784
wat een mooie echo plaatjes O+ O+
*O* voor alle goede echo's

Luna fijn om over te zijn in jullie huis. Hopelijk gaat het klussen ook snel vooruit en kan je alles een plekje gaan geven. vermoeiend hoor alles zo bij elkaar. snap ook dat je even helemaal geen zin heb in al dat gereis voor je werk.

ik ben wel benieuwd wat jullie in de nub van miezziej zien? ik zie het ook niet haha

nazil het is al bijna vrijdag hoor :Y

sicilia thx voor het adres van je webshop, zo maar eens even op rond snuffelen

beterschap voor iedereen die het nodig heeft!

Bij ons was de combinatie test goed. Alles zat er al op en aan O+
vanavond of morgen vroeg krijgen we de officiële uitslag. nekplooi was 1.3
En de nub zei een meisje volgens de echo mevrouw. over 2 weekjes gaat de vk kijken of ze het kan zien, dus nog even geduld tot we het echt weten
  woensdag 27 januari 2016 @ 16:55:31 #213
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159442068
Duidelijke meisjesnub mies :D

En ikke ook een goed combines en meisjesnuf. Wie gaat er hier nog jongetjes maken? :+

Marjolijntje idd O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159442275
Junkie gefeliciteerd!! Heftig allemaal zeg maar wat een dotje O+

En anderen wat een mooie echo's O+
:)
  woensdag 27 januari 2016 @ 17:07:49 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_159442419
Ik zeg ook meisje voor miezziej. Sterker nog, ze heeft al een poppig gezichtje. Nu al ja! O+

Mooie echo's, ik krijg er bijna een soort heimwee van O+
disclaimer
pi_159442508
Ow wauw al die mooie echo foto's O+ Mooi hoor! En veeeel meisjes zeg!

Thanks voor de complimentjes op mn webshop :) Doe het vooral voor het plezier wat ik er aan beleef hoor! Vandaag een voetenzak voor de maxicosi gemaakt, vanaaf de details nog erop en dan is ie af! Ben wel blij met resultaat geloof ik, baby hoeft het in ieder geval niet te koud te hebben! En als het goed is morgen stof binnen voor zijn eerste pakje O+.
Alleen die snotkop is wel vervelend. Moest steeds stoppen omdat er anders steeds druppels snot en tranen op de stof zouden vallen :(. Dat dit maar snel weer over is zeg!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159442958
Wat een mooie echo's allemaal! O+
Hier weer even geleden.. Zo benieuwd nu!
Bij O nog een pretecho gehad met 28wk en dit keer niet... (en met 33wk een paar in t zh, en met 36/37 en 39 een paar echo's)

Merk dat ik ondertussen heel nieuwsgierig begin te worden.. Aan de ene kant mag hij snel komen (lichamelijk en nieuwsgierigheid) aan de andere kant heb ik geen haast (halp er moet nog zoveel, hormonen en zucht want laatste keer)

Ik deed teveel vandaag..
Met kleuter lopend naar school om te testen hoe lang. (20/25min) (Straks kunnen we even niet fietsen want zou niet weten hoe met ukkie en kleuter samen op 1 fiets.. )
En ik rommelde even met kleding van haar ivm laatste verkooppogingen tot t babygeweld los gaat.
(Zie v&a *) )
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159443385
Wat een mooie echo's allemaal zeg en goede combinatietesten.

Lamb wat lijkt me dat lastig en frustrerend, dat als je zo rustig aan doet het al te veel is en je de prijs betaalt
pi_159443391
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 00:51 schreef Arja het volgende:
Wat een schrik junkie! Maar gelukkig met een goede afloop. Gefeliciteerd en veel geluk gewenst!

Svane wat een mooie echo.

Gaddle leuk jou hier ook te zien. Gaat het goed met je?

Molo nog steeds misselijk? Pittige zwangerschap lijkt me
Dank je! Met mij gaat het op zich prima. het is wel wisselend want ik heb de jackpot aan zwangerschapskwaaltjes (misselijk, last van mijn maag, moe, huilen en wat korter lontje soms, spugen etc) Gelukkig worden ze wel al wat minder. Ik heb gelukkig ook een goede combinatietest gehad.

junkiexp, van harte gefeliciteerd met je zoontje! Wat een enorm heftig verhaal zeg en wat goed dat ze zo daadkrachtig hebben ingegrepen.
pi_159445163
Wat een schrik junkie, maar van harte met jullie knappe zoon! Een spoedig hersteld gewenst, geniet van elkaar!

Mensen mensen... Ik ben losgeslagen :X
Ik heb vandaag weer geshopt voor de beeb, ik ben morgen 14 weken en ik heb nu al een kast vol, écht een kast vol. Nu heb ik ook best het een en ander gekregen. Wat ik trouwens echt heel erg lief van iedereen vind, maar ik ben eerlijk gezegd nogal moeilijk.. Ik vind sommige kleding helemaal niet mooi en veel te druk voor mijn dan pas geboren hummeltje. Ik wil gewoon rustige witte, grijze en pastel kleurige pakjes. Waarom moet bij een jongetje nou alles stoer? Als hij groter is kan jij nog heeeeel vaak stoere kleding dragen maar ik hoef m'n pasgeboren kleine mannetje straks niet in hysterische felblauwe pakjes met sterren van 5 cm erop :@
  woensdag 27 januari 2016 @ 18:49:56 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159445253
Trek je 'm dat toch lekker niet aan. Ik zou er niet zk moeilijk over doen hoor.
Jullie kind, jullie bepalen welke kleding kind draagt ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159445448
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:49 schreef Molo het volgende:
Trek je 'm dat toch lekker niet aan. Ik zou er niet zk moeilijk over doen hoor.
Jullie kind, jullie bepalen welke kleding kind draagt ^O^
Nou inderdaad, ik maak gewoon de kindertjes in arme landen er blij mee.. :@
Ik vind het echt heel lief hoor van iedereen, maar ik ben gewoon nogal een zeikerd. Ik geef het toe. :')
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:43:30 #223
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159447322
20 weken echo was goed *O* En controle bij de VK ook ^O^
Het is nog steeds een meisje :D Ze werkte alleen niet mee, lag op haar buik met hoofd weggedoken en bewoog heel veel. Maar we hebben uiteindelijk wel alles kunnen zien gelukkig.
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:47:37 #224
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_159447459
Junkiexp, gefeliciteerd! Maar wat een schrik dat hij zo vroeg is geboren zeg... Hopelijk sterkt hij snel aan en mag hij snel mee!

Chanty ook een goede SEO!

Ikke, fijn dat de nekplooimeting goed was!
  woensdag 27 januari 2016 @ 19:51:36 #225
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_159447596
Fijn zeg zo een goede echo regen vandaag! :-)

Vraagje, ik zoek voor mijn dochter een boek over een broertje of zusje krijgen. Ze zal net 2 zijn als de beeb komt.
Hebben jullie aanraders? :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')