Oh dat lijkt me ook wel een goed boek Dot! Hoewel ik denk dat een boek hierover bij de 2e niet zoveel zin heeft. Expres bij de 1e geen boeken gelezen /gekocht over borstvoeding, omdat het idd niet heel nuttig voelde voor mij. Ik heb mijn eigen plan getrokken, en ja. Mama’s vinden het ook leuk weer is een avondje te stappen na een dikke 2 maanden na de bevalling.
En ja, dan kreeg de beeb gewoon KV en mijn melk ging zo door de gootsteen. Heeft wel wat rare blikken opgeleverd. Echt. WTF!
En weer een niewe dame erbij! Gefeliciteerd.
Ono, succes he met het zitten op die rotstoel. De toetsen gaan vast goed!
Oef, lage bloeddruk. Sterkte ermee.
En Mooie foto meegekregen Chanty?
Vandaag al wat beter Molo?
Wat een mooie echo foto Svane! Beeb is idd helemaal af, nu nog lekker groeien en spekjes kweken.
Wehehehe Sicilia! Dat zwaailicht!
Junkie, gefelciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wel ongelofelijk heftig zeg. Jeetje.
Helemaal niet gek dat het je even teveel werd. Fijn dat hij het goed doet, het is een sterke jongen zo te lezen. Enne, die 2ml worden er vast snel 200.
Frummel, succes met de laatste loodjes! Ik tik het nu ook in een word document en zo heel makkelijk copy – paste.
Vandaag gelukkig een goede start! Gister ook (En een goede dag) dus dat is echt heel fijn.
En ik werd ook gewoon wakker van de wekker vanmorgen, ook al een poosje niet meer gebeurd.