Regel 34 hequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:48 schreef Chanty het volgende:
Klinkt niet fijn Molo
Quoilekker beneden neerzetten. Als iemand gelukkig wordt van jouw urine jatten.... Tsja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Svane op 27-01-2016 19:25:23 ]
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:27 schreef Svane het volgende:
Amsel, ik heb dat ook een paar keer gehad op de terugweg in de trein, altijd snel tussen mijn overstap wat eten gekocht. Het trok bij mij wel snel weer weg. Ook altijd redelijk lage bloeddruk, 100/50 ongeveer, dus kan erbij horen, maar voelt inderdaad behoorlijk vervelend!
Hee, heb ik nu al lang niets van Frummeltje vernomen?
En dannnnnnn nog even een fotootje van vanmorgen:Wow, zo enorm 'af' al heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi die plaatjes
Ik ga vrijdag weer zelf echoën, leuk leuk leuk. Beetje klooien op mijn eigen buik![]()
Ben benieuwd hoe mini er dan uit ziet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Een VW Passat, dus toen ik eenmaal wist hoe je de achterbank ook weer plat krijgt, kon ik m er zo inschuivenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:10 schreef kniftyhooker het volgende:
Hihihi!
In een kleine 107 of Ka, LB?
Ik voel me wel oké, beetje moeier dan normaal en wat gekke pijntjes. 's Ochtends niet echt misselijk maar ik voel me dan wel een beetje vaag. Dat duurt gelukkig nooit lang. De rest van de dag eigenlijk nergens last van. Hopelijk blijft het zo maar er valt niet zoveel over te zeggen heb ik her den der al gelezen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 09:21 schreef Quoi het volgende:
@L_A: Lekker technisch. Mooi dat het zo kon! Hoe voel je je trouwens?
Hier is het weer pet. Fluimucil galore, laten we het zo stellen. Al die heersende virusjes overal helpen nu niet echt die eerste weken. Maar goed, ik heb nog een vrije week om uit te zieken. Volgende week weer aan de slag.
Ik kreeg trouwens een hele leuke aanvraag voor een opdracht, bij Midwifery Science. Ik moet nog horen hoe en wat, maar dat is natuurlijk wel erg toevalligBenieuwd wat zich aan de frontlinie van dat onderzoeksveld afspeelt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:27 schreef Svane het volgende:
Amsel, ik heb dat ook een paar keer gehad op de terugweg in de trein, altijd snel tussen mijn overstap wat eten gekocht. Het trok bij mij wel snel weer weg. Ook altijd redelijk lage bloeddruk, 100/50 ongeveer, dus kan erbij horen, maar voelt inderdaad behoorlijk vervelend!
Hee, heb ik nu al lang niets van Frummeltje vernomen?
En dannnnnnn nog even een fotootje van vanmorgen:MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |