abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159413858
Lage bloeddruk, check, dat zal het zijn. Vk vond bloeddruk al extreem laag en was verbaasd dat ik geen klachten had, maar bij deze dan dus alsnog ;) Hè ik ben echt blij dat jullie het zeggen, nu ik het kan plaatsen voel ik me meteen wat beter! O+
pi_159413883
:* voor iedereen die t kan gebruiken.

*O* voor de goede 12 en 20 weken echo

En LB die een kast in een ka probeerde te stoppen _O- ik heb beeld.
Maar je hebt toch niet alleen aan die kast staan sjorren hè?

Hier ook een mindere dag. Morgen de huisarts maar eens bellen voor een ontsteking die ik al 2 weken heb en alleen maar erger wordt }:|

Dat boek klinkt interessant. Ik wil heel graag bv gaan geven maar de vorige keer kwam er gaan druppel uit :? Ben bang dat het deze keer dus ook niet zal gaan lukken.

Gaddle gefeliciteerd en welkom *O*
  dinsdag 26 januari 2016 @ 18:34:02 #128
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_159414100
Gaddle welkom *O* altijd fijn als mensen uit dat topic doorstromen.

Svane fijn dat alles goed was! En Miez ook een mooie uitslag van de combinatietest *O*

L_A: lijkt me ook wel apart de eerste keer maar aan de andere kant prettiger dan dat klinische gedoe.

Miss_C dat wordt nog even in spanning zitten morgen! Ik mag al om 8.30 uur. In tegenstelling tot de vorige Zwangerschap waar ik uitkeek naar elke echo heb ik nu zoiets van: whut moet ik alweer? :O het gaat zo snel en heb geen tijd om er echt mee bezig te zijn of te genieten. Hopelijk komt dat meer als ik de baby meer voel.

Verder gelukkig ook deze zwangerschap niet hormonaal. Had na de bevalling vorige keer wel een zware periode.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_159414314
Welkom Gaddle! Fijn dat je er bent :D

Amstel heel herkenbaar idd als bloeddruk! Zoute dropjes ed hielp wel een beetje.
Ik had het bv ook altijd met douchen..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_159415625
Svane op een roze wolk *O* O+

Hier eerste helft vd zwangerschap ook veel last gehad van lage bloeddruk, trok
na de 20 weken weer bij gelukkig maar je kunt er idd heel naar van zijn :*.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 19:30:17 #131
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159415652
Komt bekend voor Amsel :Y Ook hier lage bloeddruk. Inmiddels lekker thuis?

Ik was net een beetje boos en verdrietig Blijken die nieuwe bussen van MvM al de hele dag beneden in de flat te staan, met een briefje in de bus dat ik niet thuis was. Ik ben de hele dag thuis gebleven en ben daar zat van. Behalve ziekjes is mijn rug echt pijnlijk van het gebrek aan bewegen. Afijn, vriendlief is gelukkig rationeel genoeg en heeft me gezegd om in hemelsnaam die bussen voortaan gewoon beneden neer te zetten. Nu moeten we de volle trouwens ergens langsbrengen, want die heb ik al twee weken (weekje overgeslagen). Bummerdebummer :( :')

Ik geloof dat dit toch ook een beetje miepen is. Toch een beetje hormonster :P
  dinsdag 26 januari 2016 @ 19:32:21 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159415714
Als je ze maar niet omgooit of per ongeluk open maakt :+

En niks te hormonster, zou ik ook goed van over de zeik (hihaho) zijn hoor :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 26 januari 2016 @ 19:34:11 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159415762
Vandaag was niet mijn dag, beginnen met al kotsend het toilet nét niet halen :')
Vervolgens kotsen tot bloedens toe (maag beetje geïrriteerd ;( )
En op mijn werk van patiënten (ja echt _O- ) te horen krijgen dat ik er zwaar beroerd uit zie :')

Nu lekker afhaalvoer van de Indische toko voor mijn neus en alles is weer goed O+
  dinsdag 26 januari 2016 @ 19:48:13 #134
52229 Chanty
pi_159416198
Klinkt niet fijn Molo ;(

Quoi :X lekker beneden neerzetten. Als iemand gelukkig wordt van jouw urine jatten.... Tsja...
pi_159416227
Gaddle welkom *O*

Ook hier lage bloeddruk. Tot nog toe gelukkig nog weinig last van gehad.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 19:52:17 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159416333
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:48 schreef Chanty het volgende:
Klinkt niet fijn Molo ;(

Quoi :X lekker beneden neerzetten. Als iemand gelukkig wordt van jouw urine jatten.... Tsja...
Regel 34 he :X
  dinsdag 26 januari 2016 @ 19:53:05 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159416356
En welkom nieuwen en gefeliciteerd met de goede nieuwsberichten allen! Gaat hard hier met posten man _O_

Fok offspring O+
  dinsdag 26 januari 2016 @ 19:54:09 #138
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_159416394
Oeh Molo, dat klinkt allemaal veel erger. Eetsmakelijk. Indische afhaal :9

Chanty: juist! :)
pi_159417573
Amsel, ik heb dat ook een paar keer gehad op de terugweg in de trein, altijd snel tussen mijn overstap wat eten gekocht. Het trok bij mij wel snel weer weg. Ook altijd redelijk lage bloeddruk, 100/50 ongeveer, dus kan erbij horen, maar voelt inderdaad behoorlijk vervelend!

Hee, heb ik nu al lang niets van Frummeltje vernomen?

En dannnnnnn nog even een fotootje van vanmorgen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door Svane op 27-01-2016 19:25:23 ]
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:29:30 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159417649
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:27 schreef Svane het volgende:
Amsel, ik heb dat ook een paar keer gehad op de terugweg in de trein, altijd snel tussen mijn overstap wat eten gekocht. Het trok bij mij wel snel weer weg. Ook altijd redelijk lage bloeddruk, 100/50 ongeveer, dus kan erbij horen, maar voelt inderdaad behoorlijk vervelend!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, zo enorm 'af' al he O+

Mooi die plaatjes O+

Ik ga vrijdag weer zelf echoën, leuk leuk leuk. Beetje klooien op mijn eigen buik _O_
Ben benieuwd hoe mini er dan uit ziet O+
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:33:35 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_159417801
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 16:10 schreef kniftyhooker het volgende:
Hihihi!
In een kleine 107 of Ka, LB? :)
Een VW Passat, dus toen ik eenmaal wist hoe je de achterbank ook weer plat krijgt, kon ik m er zo inschuiven 8-) Oh en ik werd in de koopjeshoek trouwens heel lief geholpen O+

Ik wou verder nog even jompelen voor de goeie SEO waardoor Svane nou zo'n knetterroze wolk heeft O+ *O*
-edit- OMG nu ook de foto gezien, wat een profieltje al ja, en vingerkootjes! O+

En een goeie combinatietest, die is ook mooi in de pocket! Tof he, hoeveel ze dan ook al kunnen zien?

Gaddle komt zich melden! *O* Welkom!

Amsel, getver dat klinkt heel naar -O- Zorg maar voor een goeie noodvoorraad snacks in je tas de volgende keer.

Molo, allemachtig wat een kutbegin van de dag zo -O- Fijn dat t afhaalvoer wat helpt O+

Ook nog een :* voor de wiebeligen onder ons.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:38:56 #142
62964 Little_Acorn
You would know
pi_159418015
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:21 schreef Quoi het volgende:
@L_A: Lekker technisch. Mooi dat het zo kon! Hoe voel je je trouwens?

Hier is het weer pet. Fluimucil galore, laten we het zo stellen. Al die heersende virusjes overal helpen nu niet echt die eerste weken. Maar goed, ik heb nog een vrije week om uit te zieken. Volgende week weer aan de slag.

Ik kreeg trouwens een hele leuke aanvraag voor een opdracht, bij Midwifery Science. Ik moet nog horen hoe en wat, maar dat is natuurlijk wel erg toevallig :) Benieuwd wat zich aan de frontlinie van dat onderzoeksveld afspeelt.
Ik voel me wel oké, beetje moeier dan normaal en wat gekke pijntjes. 's Ochtends niet echt misselijk maar ik voel me dan wel een beetje vaag. Dat duurt gelukkig nooit lang. De rest van de dag eigenlijk nergens last van. Hopelijk blijft het zo maar er valt niet zoveel over te zeggen heb ik her den der al gelezen.

Beterschap!
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:40:43 #143
62964 Little_Acorn
You would know
pi_159418092
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:27 schreef Svane het volgende:

SPOILER
Mooi O+
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:52:23 #144
52229 Chanty
pi_159418546
Wat een mooie duidelijke echo O+

En idd ook benieuwd hoe het met frummel is!
pi_159424416
Wauw wat een mooi plaatje Svane! Die vingertjes O+ .
Amsel inderdaad, klinkt als lage bloeddruk. Eng kan het voelen hè? Ik schoot er toen helemaal van in paniekstand :@ .
Buhhh Molo wat rot zeg :*
Mensen die worstelen met hormonen/emoties :* Onderschat die hormonen niet hè, ik heb er niet eens zo heel veel last van, maar heb soms van die vlagen dat ik werkelijk ALLES stom vind, het niet meer zie zitten en manlief het liefst uit het raam zou gooien :@ . Kuch.
LB bij de IKEA :D ! Klinkt als een goede koop wel, en respect dat je 'm zelf in de auto kreeg _O_ .
Welkom Gaddle *O* !
Quoi wat een gedoe met die flessen zeg :{ . Lekker beneden neerzetten en dan zoeken ze 't maar uit hoor.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2016 22:57:44 ]
pi_159424589
Mooooi Svane O+

En ik moest net even heel hard grinneken om mijn vriend. Die wordt wat zenuwachtig geloof ik. Komt net uit de auto met een blauwe zwaailamp in zijn handen, die had ie op zijn werk gevonden tijdens de verhuizing en hij had bedacht dat hij die gewoon op het dak van zijn auto zou zetten als ik hem op zijn werk zou bellen dat de bevalling begonnen is _O- :'). Kan ie vol gas naar huis komen.
Maar helaas, de lamp doet het niet meer!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_159424607
Ohhh Svane O+

Hahaha LB goed bezig! :D

Sicilia ik heb net je webwinkel geplunderd O+
We'll have love aplenty
You and Me
pi_159424665
Zo, ik heb alle kleertjes en spullen van A. die weg kunnen op de foto. Voor de zwangeren onder ons die nog fijn tweedehands willen shoppen hier nog de linkjes ;)

Sommige albums zijn een beetje een zooitje omdat dat enormekutklotebaggerPhotobucket nooit werkt altijd vastloopt een beetje moeilijk doet.. Maar met een beetje doorklikken kom je er wel.

Maat 50-56: https://goo.gl/photos/6CiWQdteQ46WDJG17
Maat 62: https://goo.gl/photos/kNCuuJnUe8aVoDyw7
Maat 68: https://goo.gl/photos/iwcp2vx1S1oYCXee7
Maat 74: https://goo.gl/photos/6LzTgYd5th6cRBoo7
Babyspullen: https://goo.gl/photos/9w55trXuV8K4HKSX9

Edit - alles op Google gezet, Photobucket is EVIL }:| .

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2016 10:44:38 ]
pi_159424705
Sicilia je vriend :D _O- hilarisch. Bij echte nood mag de verloskundige waar wij wonen de busbaan gebruiken toch? Dat vertelde mijn VK, dat ze dan de meldkamer bellen dat ze eraan komen en dan ZJOEFF ben je bij het ziekenhuis. Dat is vaak sneller dan een ambulance, omdat zij dan al bij je thuis is.
pi_159424839
Goed bezig Razz!

Ik kan mij daar zoooo niets bij voorstellen nog... Thuis beginnen, naar zh door gaan enzo.
Bij O, mocht ik mij om 8.15 melden in t zh ;)... om 10.19 was ze er
We'll have love aplenty
You and Me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')