Dit ja. Al worden de dagen wel iets langerquote:Op maandag 25 januari 2016 12:53 schreef Nattekat het volgende:
Vind het gebrek aan daglicht aan het eind van de middag vervelender
Was dat niet 2 minuten per dag of zo? of heb ik me weer iets laten wijsmaken ?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:18 schreef INViCTuS het volgende:
08:26 komt de zon morgen op en gaat 17:11 weer onder. Komende tijd gaat het wel rap vooruit. Over een week gaat ie 17:24 onder
En dan begin maart de Elfstedenstedentochtquote:Op maandag 25 januari 2016 15:53 schreef fotostarter het volgende:
Kijk ze allemaal genieten dan. Eerst schuimbekken wanneer er een sneeuwvlok viel, en nu dit
ik zit gewoon in t-shirt op het werk hoorquote:Op maandag 25 januari 2016 13:05 schreef MaLo het volgende:
Goede TT
Het is te warm voor mijn winterjas vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar in Eindhoven was het nog warmerquote:Op maandag 25 januari 2016 16:36 schreef dick_laurent het volgende:
16 graden in maastricht....volop lente gewoon, prachtig!
Toch de foto uploaden in de OP.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Mooi vliegweer voor het eerst sinds augustus, dacht ik.
Na 2 tellen nokt de camera ermee, blijkbaar niet goed opgeladen, daarna klaagt de afstandsbediening over de batterijen.
Totale vliegtijd: 1 minuut
quote:Op maandag 25 januari 2016 16:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik denk bekijk het maar met die btw-aangiftes
Strak blauwe luchtquote:Op maandag 25 januari 2016 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ergens in Woerden.
Zo mooi is ie niet eens
Blauwquote:Op maandag 25 januari 2016 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ergens in Woerden.
Zo mooi is ie niet eens
60 BTW-aangiftesquote:Op maandag 25 januari 2016 17:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn er nog zestig.
Gewoon oprotten met sneeuw en kou. Volgens mij zijn het alleen maar zwaarlijvige sandaal autisten die dagen als vandaag kut vinden.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:53 schreef fotostarter het volgende:
Kijk ze allemaal genieten dan. Eerst schuimbekken wanneer er een sneeuwvlok viel, en nu dit
Ach, ze willen gewoon extremen die passen bij het dan geldende seizoen. Dus in de winter willen ze sneeuw en ijs, zodra het lente wordt willen ze mooi weer en/of heftige (winterse) buien, in de zomer willen ze extreme hitte en heftig onweer, in de herfst willen ze storm.quote:Op maandag 25 januari 2016 20:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gewoon oprotten met sneeuw en kou. Volgens mij zijn het alleen maar zwaarlijvige sandaal autisten die dagen als vandaag kut vinden.
Op winterwoord is het weer lekker janken en gespeur naar lichtpuntjes.. terwijl al zo lang duidelijk was dat de afgelopen winterse periode van korte duur ging zijn. Desalniettemin hoort dit soort weer niet thuis in januari, hoe fijn het ook is.
Net zoals we afgelopen lente en zomer opgescheept zaten met wind uit de noorderhoek (met dus een koude anomalie) maar daar hoor je ze dan weer niet over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |