Ik heb er echt totaal niks mis meequote:Op donderdag 28 januari 2016 10:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik was jaren geleden in Gelrodome bij sir Paul en dat was verre van saai.
Denk dat je er je dan eerst even in moet verdiepen…quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb er echt totaal niks mis mee
Ik zou het toch gewoon netjes vinden hoor, ook al trek ik er niet voor naar Landgraaf.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb er echt totaal niks mis mee
Been there, done that.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Denk dat je er je dan eerst even in moet verdiepen…
3 uur lang puttend uit de rijkste muziekcatalogus uit de geschiedenis, soms zelfs op de instrumenten waar de klassiekers op geschreven en/of ingespeeld zijn (‘Paperback Writer’, ‘Yesterday’), alles in de originele toonsoort, van rock naar pop en ballads en van piano naar bas naar gitaar, en op z'n 73ste nog bijna net zo energiek als waar hij 53 jaar geleden wereldberoemd mee werd. Da's niet zo saai.
Pinkpop mag héél blij zijn als ze een unieke act als Paul McCartney voor de 5de show in 7 jaar naar Nederland mogen halen.
O eens hoor, echt geen schande om het te boeken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou het toch gewoon netjes vinden hoor, ook al trek ik er niet voor naar Landgraaf.
Dat vind ik serieus wel een leuke toevoeging. Wel jammer dat Pinkpop zoiets niet eens een keer exclusief probeert te pakken als ze weer een X aantal jaar niks hebben gedaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Geruchten gaan nu dat Doe Maar ook op het affiche zou staan dit jaar.
Lijkt me een prima aanvulling op Paul McCartney
Eens, ja exclusief lijkt me ook best lastig in NL. Ze moeten er wel het geld uit kunnen halen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus wel een leuke toevoeging. Wel jammer dat Pinkpop zoiets niet eens een keer exclusief probeert te pakken als ze weer een X aantal jaar niks hebben gedaan.
Gerard Ekdom probeerde afgelopen week ook al te bellen met vragen over Paul McCartney en Doe Maar. Echter nam Jan niet opquote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:49 schreef Basp1 het volgende:
Vandaag moest giel toch weer jan bellen om te vragen of springsteen kwam. Jan ontkende het.
Jan zal wel contractueel voor 3fm moeten opnemen, aangezien die natuurlijk ook jaarlijks op het terrein staan.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gerard Ekdom probeerde afgelopen week ook al te bellen met vragen over Paul McCartney en Doe Maar. Echter nam Jan niet op.
twitter:atzedevrieze twitterde op dinsdag 02-02-2016 om 10:09:34Zo zo, Buro Pinkpop haalt de Chippendales naar Limburg. reageer retweet
Nouja ik was wel van plan om een dagje langs te komen jaquote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op dinsdag 02-02-2016 om 10:09:34Zo zo, Buro Pinkpop haalt de Chippendales naar Limburg. reageer retweet
twitter:BruceData twitterde op maandag 01-02-2016 om 14:23:15European Tour Recap: May 28 - ManchesterMay 30 - GlasgowJune 1 - Dublin June 4 - LondonJune 6 - LondonJune 12 - Landgraaf#Springsteen reageer retweet
Ze hebben het best goed voor elkaar met die headliners ja...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik denk dat ze dit jaar wel vertrouwen hebben in het eind affiche. Aangezien er eigenlijk nog niks bekend gemaakt is. Alleen RHCP en Rammstein en de Nu Of Nooit winnaar.
quote:Vanuit Paradiso werd vandaag het grootste gedeelte (33 van de 40 geplande acts) van de line-up van de 44ste editie van Pinkpop bekend gemaakt. Onder de bevestigde namen onder andere The Killers, Kings of Leon en The Opposites.
Festivaldirecteur Jan Smeets zei eerder in een interview met 3FM dat Kings of Leon niet naar Pinkpop zouden komen.
Dat, exclusief het 'ik zou wel gaan kijken'. Rammstein pak ik al mee op Hellfest, RHCP heeft voor mij compleet afgedaan sinds Pinkpop 2006, dus ik zie mezelf hier niet heengaan, ook niet voor een dagje.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mc Carney is een van die dingen die ik erken, en die natuurlijk super goed/belangrijk is, maar ikzelf vind er niet zo veel aan. Puur smaak natuurlijk. Zou zeker mooi staan, en ik zou ik ook zeker gaan kijken, maar ik sta er niet op te springen.
Betekent wel dat de kaartverkoop weer extreem wordt
Jep dat riep Giel vorige week al een keer op 3FM. Mooie toch, Bruce naar Den Haag op een zaterdag. Dan komt hij zondag even een duetje doen met Paul op zijn favoriet festival aan het vaste landquote:Op woensdag 10 februari 2016 08:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bruce schijnt op het malieveld te staan
Nee joh is allang in kannen en kruiken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Paul McCartney 99% zeker op Pinkpop:
http://www.1limburg.nl/ko(...)ker?context=topstory
Dit gaat toch niet meer mislukken neem ik aan?
Doe maar zou ik op zich nog wel willen zien maar de rest niet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Zou me niet verbazen dat dit 1 dag gaat worden:
Paul McCartney, Doe Maar, James Morrison, The Common Linnets?
Prima popdagje.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Marco, Doe Maar en Paul op een dag? Mijn natte droomquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zie Marco Borsato overigens dit jaar (zondag?) ook wel richting Langraaf komen.
Doet verschillende festivals en toch een van de grootste pop artiesten van ons land (en heeft er nooit eerder gestaan).
Niet dat ik er echt op hoop, maar het zou me niet verbazen.
40+ festivalletjequote:Op woensdag 10 februari 2016 09:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat is de derde al ofzo?quote:
Ik snap echt niet zo goed waarom diverse mensen dit blijft roepen. Zoveel is er toch niet 'knap geheimgehouden'. Het was een inkoppertje dat Rammstein en RHCP zouden komen, dat Macca komt staat nu ook al enige tijd vast. Daarnaast ook redelijk wat acts van formaat subheadliner gelekt inmiddels (Doe Maar, James Morrison) en nog een handvol kleinere acts.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:56 schreef Fretwork het volgende:
Al met al een knappe geheimhouding dit jaar
Die aankondiging van Sugababes bedoel je?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Vooral die actie van Giel was smerig een paar jaar terug.
Die weet ik niet, maar toen hij al de line-up op twitterde pleurde voordat de persco nog moest beginnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die aankondiging van Sugababes bedoel je?
Ik zal maar geen foto plaatsenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die weet ik niet, maar toen hij al de line-up op twitterde pleurde voordat de persco nog moest beginnen.
Och, toen je bij de FRS nog kaarten kon kopen regelden ze dat ook los van de andere klanten. Maar ik zou het ook online proberen als je besluit naar de Primera te gaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:22 schreef Shpo het volgende:
Niemand hier die zich 'n beetje druk maakt om het verkrijgen van kaarten nu Primera verkooppunt blijkt te zijn?
Zou bij god niet weten hoe ik dat moet gaan doen en of n Primera wel de druktestroom aan kan aangezien er ook mensen zullen staan voor sigaretten, staatsloten etc...
In de grote steden zijn er gelukkig wel een stuk of 20 primera's, dus zal daar wel meevallen.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:22 schreef Shpo het volgende:
Niemand hier die zich 'n beetje druk maakt om het verkrijgen van kaarten nu Primera verkooppunt blijkt te zijn?
Zou bij god niet weten hoe ik dat moet gaan doen en of n Primera wel de druktestroom aan kan aangezien er ook mensen zullen staan voor sigaretten, staatsloten etc...
primera verkoopt geen kaarten voor mojo concerten of festivals.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:22 schreef Shpo het volgende:
Pinkpop is in zee gegaan met Primera, dus die gaan dit jaar voor het eerst ook kaarten verkopen.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:00 schreef AgeEll het volgende:
[..]
primera verkoopt geen kaarten voor mojo concerten of festivals.
las ik van de week ergens, meen ik.
twitter:pinkpopfest twitterde op maandag 15-02-2016 om 10:02:11.@PaulMcCartney - DERDE HEADLINER Pinkpop 2016 . Sir Paul McCartney sluit zondag 12 juni Pinkpop af! #lineup #PP16 https://t.co/5b0hX26yfk reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |