PG bindt de smaak en zorgt voor het gevoel in je keel. Vg is zacht en zorgt voor wolken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:29 schreef Seven. het volgende:
En hoe zit het met VG/PG, is VG beter?!
OK. Wat voor tank heb je dan nodig? Ik zal waarschijnlijk meer richting VG neigen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
PG bindt de smaak en zorgt voor het gevoel in je keel. Vg is zacht en zorgt voor wolken.
Veel PG geeft weinig volken en is scherp aan je keel. Veel vg geeft veel wolken, maar voel je minder in je keel en bindt smaak wat lastiger (dus moet je meer aroma toevoegen).
Ik vind 20/80 pg/vg de sweetspot. Maar dat moet je tank wel aankunnen.
Alle moderne tanks kunnen er wel mee om gaan (subtank, tfv4 bijvoorbeeld). En de subohm zelf bouwers sowieso (Griffin, crius, aromamizer). Wat heb je voor set?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK. Wat voor tank heb je dan nodig? Ik zal waarschijnlijk meer richting VG neigen.
Ik heb nog geen set, die ga ik binnenkort aanschaffen bij de winkel die Anne mij aanraadde.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Alle moderne tanks kunnen er wel mee om gaan (subtank, tfv4 bijvoorbeeld). En de subohm zelf bouwers sowieso (Griffin, crius, aromamizer). Wat heb je voor set?
Die ego one kan het sowieso
wat bracht die cartel nog op?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:50 schreef KNAK het volgende:
Stond vandaag bij de Bruna, of hoe het ook moge heten. Pakketje op de post doen. (heb die mechmod verkocht) en zag terwijl ik wachtte een flinke vitrine vol met dampspul. Verbazend dat zo een tijdschriften / stationery winkel toch veel nieuw spul verkoopt, o.a. Reuleaux RX200.
Ik ben met een soort van opruiming bezig en zoals bekend is doe ik de Yihi weg. Daar komt nu ook de Lemo 1 en Magma 1 bij. Ook die meuk raak ik al maanden niet meer aan. Dus wie interesse heeft,....
Is dit ook in een winkel te koop?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:08 schreef Catch22- het volgende:
Wegwerpdingen zijn niks. Je zou met zoiets kunnen beginnen
https://www.zwoofs.nl/startsets/joyetech-ego-one-ct/
Jawel. Waar woon je?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 15:24 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Is dit ook in een winkel te koop?
Te laatquote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:22 schreef mappo het volgende:
@seven ik zelf zou niet zo snel dat setje kopen....lijkt er veel op de innokin endura t18, en wellicht is het ook wel een rebranded versie, maar dan zou ik gewoon de echte kopen.
https://www.fasttech.com/(...)-1000mah-starter-kit
Met deze coils:
https://www.fasttech.com/(...)t18-coil-head-5-pack
Ook nog eens goedkoper(code RMBBUST geeft nog 10% extra korting), wel langer wachten.
Of gewoon in nederland:
https://www.e-smokershop.(...)okin-endura-kit.html
Qua set krijgt hij opzich redelijke goede reviews, houd er wel rekening mee dat deze niet instelbaar is, wil je dat dan kun je beter met zo'n Istick setje zoals Noved_ hierboven heeft aangeschaft beginnen.
VG en PG is niet zozeer een kweste van beter, pg geeft meer throathit (gevoel in de keel) en vg meer damp. Is er persoonlijk wat je beter vind. Sommige mensen schijnen wel wat minder tegen pg te kunnen. Ik gebruik meestal gewoon 50/50 en dat bevalt prima. Soms ook wel 70/30 pg/vg en dat is ook prima (merk eigenlijk ook niet zoveel verschil).
Dus komt niet zo nauw (als je teminste niet gevoelig bent voor pg) en probeer gewoon wat je het lekkerste vind.
Meeste devices geven dat wel aan.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:35 schreef Seven. het volgende:
Hoe weet je wanneer je je batterij moet laden?
En hoe weet je wanneer je je coil moet vervangen?
Hier word je niet stoned van maar het werkt wel als pijnstiller en 'anxiety killer'.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je man tegenwoordig wel cbd toevoegen.
Kijk eens drie posts naar bovenquote:Op zondag 21 februari 2016 15:18 schreef KNAK het volgende:
Nog mooie fasttech codes bekend? KUNGHEI is verlopen.
kewl, post hier effe als het gelukt is.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hier word je niet stoned van maar het werkt wel als pijnstiller en 'anxiety killer'.
Voor de geinteresseerden, uit mijn youtube/google rondje blijkt het volgende:
Zelf je e-juice maken moet je een middagje voor uittrekken. Je hebt er VG en PG voor nodig en wiet. De wiet gaat verkruimeld in de oven op een redelijk lage temperatuur voor iets van een half uur tot 45 minuten. Daarna verwarm je het op lage temperatuur au bain marie in een weck potje met je VG/PG mengsel gedurende 2.5 uur (elke 20 minuten roeren/schudden). Daarna goed uitpersen en uit laten lekken. Je kunt hier zelf 5 druppels per gemaakte ml van je eigen e juice aan toevoegen wegens smaak en onder de radar blijven. Interessant proces wel! Voor zover ik kan zien, dit kan gewoon gedampt worden met normale coils maar daar moet ik nog naar kijken.
Of, en dit is veel simpeler:
Koop ergens (of maak je eigen) wiet concentraat. Doe dit in een shotglaasje, voeg wat PG toe (geen VG!) en zet dit in een pannetje met water. Zorg dat het water hoger staat dan je PG maar het mag niet over de rand gaan. Vijf minuutjes blijven roeren, met een spuitje overbrengen in speciale wegwerp wiet tankjes met coil en dampen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |