SPOILER: OP, the looooong version.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan jij nog niet hebben, is de topfill-uitvoeringquote:Op maandag 25 januari 2016 10:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Prima tank. Ben er al maanden zeer tevreden over.
Ah zo. Ben benieuwd hoe dat bevalt. Had niet gezien dat het een ander model was.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:55 schreef dodge_911 het volgende:
Lapo :
[..]
Die kan jij nog niet hebben, is de topfill-uitvoering
Ben ook al een hele tijd tevreden van mijn SubTank Mini, vandaar de aanschaf van de opvolger.
Het is een beetje de standaard geworden. Werkt prima, goedkoop, goed verkrijgbaarquote:Op maandag 25 januari 2016 14:10 schreef KNAK het volgende:
Ook in Azië zoveel subtanks op mods gezien
Is ie echt zo fijn? Zoveel beter dan bijv een lemo2, of een aromamizer? Of is dit een verhaal van appels/peren?
Die is er toch al effe? Mijn shop in Maastricht heeft 'm zelfs al in de verkoop.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:00 schreef Anne het volgende:
Toptank nano komt er ook nog. Voor de nederlandse shop-liefhebbers onder ons.
Subtank is nu gewoon zwaar mainstream, maar dat is dan ook terecht. Nee, het is geen UD, Lemo, Crius of wat dan ook, maar hij vervult zijn functie zeer goed. De smaak is ook heel goed met de Sub. Verder gewoon degelijk gebouwd, foolproof wat mij betreft. Als je wat minder juice wilt drinken, is het wel handig om zo'n ding ernaast te hebben. Heb er een paar liggen en gebruik ze nog steeds, na meer dan een jaar!quote:Op maandag 25 januari 2016 14:10 schreef KNAK het volgende:
Ook in Azië zoveel subtanks op mods gezien
Is ie echt zo fijn? Zoveel beter dan bijv een lemo2, of een aromamizer? Of is dit een verhaal van appels/peren?
Hoe verlies je die? Is me nog nooit gelukt.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:34 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Die is er toch al effe? Mijn shop in Maastricht heeft 'm zelfs al in de verkoop.
En op de valreep nog een voorraadje driptips binnen :
[ afbeelding ]
Dit is imho de fijnste driptip die ik heb, dus maar een klein voorraadje van die dingen ingeslagen, want ik verlies er toch gegarendeerd één.
Fuck if I knowquote:Op maandag 25 januari 2016 19:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe verlies je die? Is me nog nooit gelukt.
Ik ben erg gesteld op een flinke dosis airflow. Zo gebruik ik de aromamizer zonder rubberen band, heb ik de lemo 2 volledig open staan en heb ik de velocity dripper ook op vol open. Hoe is de airflow van de subtank?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:08 schreef Bowny het volgende:
[..]
Subtank is nu gewoon zwaar mainstream, maar dat is dan ook terecht. Nee, het is geen UD, Lemo, Crius of wat dan ook, maar hij vervult zijn functie zeer goed. De smaak is ook heel goed met de Sub. Verder gewoon degelijk gebouwd, foolproof wat mij betreft. Als je wat minder juice wilt drinken, is het wel handig om zo'n ding ernaast te hebben. Heb er een paar liggen en gebruik ze nog steeds, na meer dan een jaar!
De nieuwe variant (met twee gaten in de base) is erg goed qua flowquote:Op maandag 25 januari 2016 19:48 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik ben erg gesteld op een flinke dosis airflow. Zo gebruik ik de aromamizer zonder rubberen band, heb ik de lemo 2 op volledig open staan en heb ik de velocity dripper ook op vol open. Hoe is de airflow van de subtank?
of die ook gewoon ff schoonspoelenquote:Op maandag 25 januari 2016 08:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar als je de coil niet vervangt, blijft daar toch vrij lang smaak in zitten.
Ik merk toch verschil tussen verse en gespoelde coils, moet ik eerlijk zeggen. Ik gooi m'n gebruikte OCC coils hier in zo 'n ultrasooncleaner en aat ze een dag drogen, maar merk toch verschil hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
of die ook gewoon ff schoonspoelen
afspoelen onder de kraan, ff laten weken in water, kort laten drogen, droogbranden, klaarquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:40 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik merk toch verschil tussen verse en gespoelde coils, moet ik eerlijk zeggen. Ik gooi m'n gebruikte OCC coils hier in zo 'n ultrasooncleaner en aat ze een dag drogen, maar merk toch verschil hoor.
Ow, dan pakte ik het dus verkeerd aanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
afspoelen onder de kraan, ff laten weken in water, kort laten drogen, droogbranden, klaar
Als ik ze daar in doe, gaan ze 9 vd 10 keer stuk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:40 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik merk toch verschil tussen verse en gespoelde coils, moet ik eerlijk zeggen. Ik gooi m'n gebruikte OCC coils hier in zo 'n ultrasooncleaner en aat ze een dag drogen, maar merk toch verschil hoor.
pak dan mujipads; zó veel fijner om mee te werkenquote:Op woensdag 27 januari 2016 08:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik ze daar in doe, gaan ze 9 vd 10 keer stuk.
Premade coils gaat prima. Doe het 50/50. Soms kant en klaar en soms de zelfbouw. Ben nog geen held met de watten.
Ik dacht dat je een condoom had besteldquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:33 schreef dodge_911 het volgende:
Het leek wel coil-leverdag hier vandaag...
Her en der wat diverse Kanger-coils besteld om eens te testen.
De buit :
[ afbeelding ]
gClapton coiltje, SSOCC, SSOCC NI200 en Clapton
Goedkoop en kwaliteit: koop authentic op fasttech.comquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:06 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen, ik ben van plan ook zo'n ding aan te schaffen om aanzienlijk minder te gaan roken. Ik koop liever geen starterkit omdat ik dat ook een beetje mwa mwa vindt. Ik wil gewoon een goede e-cig.
Is het mogelijk om rond de 40 - 50 een degelijke ecig samen te stellen?
Mijn vraag is eigenlijk waar stel ik zo'n ding het beste samen en waar kan ik het beste online zo'n ding kopen?
Ah, die site heeft een vriend van me ook aangeraden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goedkoop en kwaliteit: koop authentic op fasttech.com
Duurt wel een paar weken. Snel? Dan in NL, maar dan betaal je ook meer.
Denk dat je alles bij elkaar wel meer kwijt bent dan 50. Maar wat kost roken?
Dit zou ik letterlijk hetzelfde aanraden. Dan begin je in elk geval met een set waar je een hele tijd mee verder kan. Batterij-lader niet te vergeten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:59 schreef Zith het volgende:
Wat ik zou aanraden (goedkoop, simpel te gebruiken, kwaliteit)
Authentic Joyetech eVic Mini
Authentic Subtank Mini Top Fill
Authentic Subtank Mini Coils (5 per package) - Ik zou 0.5 ohm nemen want die ga je uiteindelijk toch nemen
Koop in Nederland bij Nkon.nl 1 of meerdere 18650 FLAT TOP batterijen van Sony, Samsung of LG.
En uiteindelijk nog een e-liquid... daarvoor zijn vele shops in NL.
Zit je in totaal op net onder de 72 dollar voor de hardware zonder batterij. Voor zo 'n set echt geen gekke prijs (heb dezelfde).quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:59 schreef Zith het volgende:
Wat ik zou aanraden (goedkoop, simpel te gebruiken, kwaliteit)
Authentic Joyetech eVic Mini
Authentic Subtank Mini Top Fill
Authentic Subtank Mini Coils (5 per package) - Ik zou 0.5 ohm nemen want die ga je uiteindelijk toch nemen
Koop in Nederland bij Nkon.nl 1 of meerdere 18650 FLAT TOP batterijen van Sony, Samsung of LG.
En uiteindelijk nog een e-liquid... daarvoor zijn vele shops in NL.
Maar wel 20% korting:quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:21 schreef mappo het volgende:
let op dat het chineze nieuwjaar er aan komt, dus alles wat je nu nog bestelt bij een chineze webshop zal waarschijnlijk niet voor eind februari verstuurt worden.
Ik vind het ook 'n vet ding, maar kan me atm geen omstandigheden indeken waarin ik 150W nodig heb. Okay, op lagere vermogens moet je minder van batterij wisselen, da's een feit, maar waarvoor heb je nou écht 150W nodig? Ik vape nog niet zo héél lang, dus ik kan iets essentieels missen, natuurlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:48 schreef Sounddragon het volgende:
Heb vandaag die Cuboid in mijn handen gehad, dat is een mooi dingetje zeg! Een collega van me had hem gekocht. Ik geloofde bijna niet dat daar 2 batterijen in zaten; masterpiece
Thx !quote:Op vrijdag 29 januari 2016 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar wel 20% korting:
FastTech site-wide promotion!! Up to 20% off!! Code: KUNGHEI
Feb 5-7 : 20% sitewide discount
Feb 8-14: 15% sitewide discount
De capaciteit is met name handig. Tenzij je natuurlijk zieke dripperbuilds maaktquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:53 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Ik vind het ook 'n vet ding, maar kan me atm geen omstandigheden indeken waarin ik 150W nodig heb. Okay, op lagere vermogens moet je minder van batterij wisselen, da's een feit, maar waarvoor heb je nou écht 150W nodig? Ik vape nog niet zo héél lang, dus ik kan iets essentieels missen, natuurlijk
Dat idd, allebei eigenlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 00:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De capaciteit is met name handig. Tenzij je natuurlijk zieke dripperbuilds maakt
iStick 40w TCquote:Op woensdag 27 januari 2016 22:06 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen, ik ben van plan ook zo'n ding aan te schaffen om aanzienlijk minder te gaan roken. Ik koop liever geen starterkit omdat ik dat ook een beetje mwa mwa vindt. Ik wil gewoon een goede e-cig.
Mijn vraag is eigenlijk waar stel ik zo'n ding het beste samen en waar kan ik het beste online zo'n ding kopen?
Mijzelf lijkt dit wel een leuk instap setje:quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:06 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom iets aanraden dat eerlijk gezegd nog niet eens onder de mensen is. Ik vrees voor een herhaling van het Cubis-debacle : steengoeie review op youtube, paar users die 'm op basis daarvan kochten en klagen over vanalles en nog wat.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:59 schreef mappo het volgende:
[..]
Mijzelf lijkt dit wel een leuk instap setje:
http://ecigarettereviewed.com/ud-balrog-kit-review
niet te duur, niet te groot , veel mogelijkheden. Het enige wat je niet kunt is zelf je coils bouwen met deze tank, maar als je net begint heb je daar waarschijnlijk nog geen trek in. Dus mocht je dat later ook willen dan zul je ooit een andere tank moeten aanschaffen.
Wel is deze nu nog alleen op pre-order, je zult dan dus een maandje geduld moeten hebben.
Wel lekker goedkoop:
https://www.fasttech.com/(...)c-vw-apv-box-mod-kit
...
Ja voor de eVic Mini, nee voor de Tron.quote:
Zo'n vierkant ding vind ik maar niks.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:59 schreef mappo het volgende:
[..]
Mijzelf lijkt dit wel een leuk instap setje:
http://ecigarettereviewed.com/ud-balrog-kit-review
niet te duur, niet te groot , veel mogelijkheden. Het enige wat je niet kunt is zelf je coils bouwen met deze tank, maar als je net begint heb je daar waarschijnlijk nog geen trek in. Dus mocht je dat later ook willen dan zul je ooit een andere tank moeten aanschaffen.
Wel is deze nu nog alleen op pre-order, je zult dan dus een maandje geduld moeten hebben.
Wel lekker goedkoop:
https://www.fasttech.com/(...)c-vw-apv-box-mod-kit
en tussen 5 en 7 februari nog eens 20% extra korting met kode : KUNGHEI
Dan dus een complete set met best veel opties voor ongeveer 35 euro
Moeten nog wel 18650 batterijen (bijv. samsung 25r flattop, koop er 2) bij en een goede externe lader...kost samen ongeveer 25 euro, check www.dampaccu.nl.....en eventueel een pakje reserve coils (zal ongeveer een tientje zijn gok ik) dus voor 70 euro en wat geduld ben je er helemaal klaar voor.
een ander goede optie is:
https://www.fasttech.com/(...)c-mini-75w-tc-vw-apv
Ben ook van de Subtank Mini hoor maar als pbusardo bijna niets aan te merken heeft op de cubis dan denk ik dat er best goede versies van bestaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:58 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Waarom iets aanraden dat eerlijk gezegd nog niet eens onder de mensen is. Ik vrees voor een herhaling van het Cubis-debacle : steengoeie review op youtube, paar users die 'm op basis daarvan kochten en klagen over vanalles en nog wat.
[..]
Ja voor de eVic Mini, nee voor de Tron.
Er zijn niet voor niets zovelen die de combo SubTank Mini op eVic Mini aanraden, hoor
Als je een beginner model wilt (lees: simpel, goedkoop, minder opvallend??).. kijk dan bijv. bij de subtank nano kit (SUBOX NANO) of de SUBVOD... Dat 2 jaar oude ding gaat je echt niet helpen IMO.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zo'n vierkant ding vind ik maar niks.![]()
Een maat van mij raad aan om als beginner een Vamo kit te kopen.
https://www.fasttech.com/(...)ge-wattage-apv-mod-w
Met uiteraard 18650 batterijen. De hele case etc. kan ik uiteraard nog customizen in de toekomst. Is het bovenstaande linkje wat als beginner?
Ik heb twee builds in de bellus gedaan en echt goed werd het niet. Dus nu weer kanthal. Ik zie het nut ook gewoon echt niet in.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:55 schreef dodge_911 het volgende:
Gisterenavond voor de gein eens een Ni200 coil in m'n SubTank gegooid en wat geëxperimenteerd met TC dampen.
Wellicht ligt het aan mijn instellingen (0,15? coil gelocked op 0,20?; 35watt en max temp 240°C) op de eVic mini, maar ik vond er weinig aan. De nasmaak was ook niet echt lekker te noemen.
Wat doe ik fout?
bewaar hem. Ooit komt er een oorlog waarbij ze een EMP-attack uitvoeren, en dan is dat enige nog die werktquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:16 schreef KNAK het volgende:
Iemand interesse in de Cartel mechmod set die ik heb liggen? Ik heb teveel ongebruikte zooi en een mechmod ga ik dus nooit meer gebruiken.
hoe wou je de batterijen opladen danquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
bewaar hem. Ooit komt er een oorlog waarbij ze een EMP-attack uitvoeren, en dan is dat enige nog die werkt
Ouwe fiets met een dynamo jonguhquote:Op woensdag 3 februari 2016 22:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
hoe wou je de batterijen opladen dan
ah. ok. check.quote:Op woensdag 3 februari 2016 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ouwe fiets met een dynamo jonguh
de ruimte moet ergens vandaan komen natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:45 schreef KNAK het volgende:
Zeker een mooie RTA
alleen die juice inhoud van 3.5ml, das net iets te weinig
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:14 schreef Catch22- het volgende:
Als je meer inhoud wil neem je gewoon een crius.
Van GoT
Voor de geïnteresseerde, fasttech heeft nu 20% korting met de coupon code Kunghei.
Was hier al tijden geleden gepost.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 15:14 schreef Catch22- het volgende:
Als je meer inhoud wil neem je gewoon een crius.
Van GoT
Voor de geïnteresseerde, fasttech heeft nu 20% korting met de coupon code Kunghei.
quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:04 schreef Catch22- het volgende:
dat gare lettertype gebruiken chinesen echt heel vaak.
Overigens, mocht je nu een RTA willen en je vraagt je af welke je nemen moet...
bijna hetzelfde als de crius, alleen iets meer ruimte voor dikke coils.
Nog een goede tip over wat te bestellen? Ik wil graag iets beters dan mijn aspire nautilus mini kit.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik heb twee builds in de bellus gedaan en echt goed werd het niet. Dus nu weer kanthal. Ik zie het nut ook gewoon echt niet in.
Bij dit soort combinaties krijg altijd het gevoel WHY,....quote:Op vrijdag 5 februari 2016 13:01 schreef dodge_911 het volgende:
Mooi concept, maar die UI kan echt wel beter imho.
En dat lettertype
Wil je zelf bouwen? Zo ja, evic vtc mini met crius of Griffin.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 22:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Nog een goede tip over wat te bestellen? Ik wil graag iets beters dan mijn aspire nautilus mini kit.
eh, ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:08 schreef dodge_911 het volgende:
Zut aan precoiled spul besteld, samen met 'n EHPro Nixon V2 en katoen
Ja, ik weet, precoiled is een beetje valsspelen, mgoed
Maar ik zag dat EHPro ook nog andere leuke spul heeft, nl : de F1 en de Morph.
Met de nu geldende -20% misschien wel mooi om 1 van de twee te bestellen (ik heb nu toch al die coils) De Cuboid zit hierdoor ook onder de 30 euro atm (ook weer leuk spul)
Het leuke aan die Morph is dat ik mijn SubTank coils ook kan blijven gebruiken.
Die F1 is denk ik nog iets te 'pro' voor me, maar voor onder de 20 euro toch wel een leuk ding om mee te beginnen aan de stap zelf bouwen, of zie ik dat verkeerd?
Of je gaat voor/wacht op de Q Class?quote:Op zondag 7 februari 2016 01:13 schreef KNAK het volgende:
Reuleaux!
Die RX heeft dan weer geen aanpassingsmogelijkheden in de software, maar om eerlijk te zijn gebruik ik dat nu niet meer nu alles staat zoals het moet staan. Wel wat gehannes met het vinden van de curves e.d.
Het is dan ook dat ik te hebberig was en te snel de DNA realeaux bestelde, anders had ik mooi ¤130 kunnen besparen door de RX aan te schaffen.
Zit te denken aan een 2e Reuleaux , die RX, en dan mijn Yihi maar te verpatsen. Single battery is dan ook de enige reden want verder is de Yihi geweldig
Overigens ook de Crius in de winkelwagen zitten, maar zit zoeven met de aromamizer te dampen en denk toch niet dat de Crius dit gaat overtreffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |