Dat het andere spelers zijn doet er even niet toe, gaat om de hype en de té hoge verwachting(en).quote:Op zondag 24 januari 2016 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem een beetje een scheve vergelijking van je.
Ik vind het moeilijk los te zien van elkaar.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat het andere spelers zijn doet er even niet toe, gaat om de hype en de té hoge verwachting.
Hebben wij deze discussie niet al eens gehadquote:Op zondag 24 januari 2016 23:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat het andere spelers zijn doet er even niet toe, gaat om de hype en de té hoge verwachting(en).
geen ideequote:Op zondag 24 januari 2016 23:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hebben wij deze discussie niet al eens gehad
Maar Depay speelde ondanks zijn goals niet heel overtuigend bij PSV. Wijnaldum was veel beter. Daarnaast heb ik het idee dat de instelling van Bazoer stukken beter is dan die van Depay.quote:
Feyenoord Insidequote:Op dinsdag 26 januari 2016 03:07 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag valt er weer wat op voetbalgebied te beleven. Eredivisie! = Ajax.
Ik hoop het toch nietquote:Op zondag 31 januari 2016 20:45 schreef tompsv18 het volgende:
Vanavond van 22:15 tot 23:55, serieus?
Volgens Teletekst wel. Misschien door de midweekse speelronde of zo?quote:Op zondag 31 januari 2016 20:45 schreef tompsv18 het volgende:
Ik weet niet of ik dat overleef.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:45 schreef tompsv18 het volgende:
Wie is Akyol ook al weer?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef showtimer het volgende:
Zit Akyol er nog steeds in de rol van GAE fan?
Nee, nu is hij excuusallochtoonquote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef showtimer het volgende:
Zit Akyol er nog steeds in de rol van GAE fan?
quote:Op zondag 31 januari 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
Feyenoord staat nog altijd keurig derde. Meer zit er ook niet in als je kijkt naar de selecties van Ajax en PSV. Waar maken jullie je druk over?
Geld opstrijken, satire bezigen.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Gelukkig is Dick weer met satire bezig
Ik ben de gedroomde opvolger van Dick.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geld opstrijken, satire bezigen.
Dickgod.
Mooiste is dat hij het serieus meentquote:Op zondag 31 januari 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geld opstrijken, satire bezigen.
Dickgod.
Is geld jouw drijfveer?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben de gedroomde opvolger van Dick.
TR gemacht.quote:
Dat maakt niet uit, want hij is oud en seniel.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mooiste is dat hij het serieus meent
Dat maakt het plaatje compleet
Houd jij van Dick?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben de gedroomde opvolger van Dick.
Dick heeft geen gelijk. Alles behalve zelfs.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kijk nu ook.
Dick heeft gelijk
[..]
Wie? Jan Mulder, Dick of Guus?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, want hij is oud en seniel.
Dan zijn wij het niet eens.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dick heeft geen gelijk. Alles behalve zelfs.
damnquote:Op zondag 31 januari 2016 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Genoeg gifjes, tijd voor jpg's.
[ afbeelding ]
Ben jij adviseur van Dick?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dick doet het niet voor het geld.
Eurosport zeker weer?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:27 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik ben zojuist getuige geweest van reclame tijdens een wedstrijd.
Tijdens de 2-0 van Bacca ook verdomme.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Eurosport zeker weer?
Wat een kankerzender is dat zeg
Er zit onder van Bronkhorst geen lijn in, dat heeft er ook niet ingezeten, ook niet toen ze bovenaan stonden. Het was toevalsvoetbal. Er zijn trainers voor minder ontslagen. De kans dat van Bronkhorst eruit wordt gegooid is echter nihil, want dan verklaart van Geel zichzelf incapabel.quote:
Ze hebben ook genoeg goede wedstrijden gespeeld. Nu toevallig een vervelende reeks gehad. Woensdag hangt de vlag er weer anders bij.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er zit onder van Bronkhorst geen lijn in, dat heeft er ook niet ingezeten, ook niet toen ze bovenaan stonden. Het was toevalsvoetbal. Er zijn trainers voor minder ontslagen. De kans dat van Bronkhorst eruit wordt gegooid is echter nihil, want dan verklaart van Geel zichzelf incapabel.
De rest aan hem wel dan?quote:
Noem er eens drie. Heerenveen-uit doe ik je cadeau.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze hebben ook genoeg goede wedstrijden gespeeld.
Iedereen met 5 hersencellen herkende die film, maar fijn dat jij er trots op bent.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vond em wel grappig, clockwork orange enzo.
Pec thuisquote:Op zondag 31 januari 2016 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Noem er eens drie. Heerenveen-uit doe ik je cadeau.
Nee ik ben er niet trots op, maar door de referentie vond ik hem erg vermakelijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen met 5 hersencellen herkende die film, maar fijn dat jij er trots op bent.
Wie?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zag Botteghin nergens dekken bij die 0-1????
Laat hem en anderen eens met rustquote:Op zondag 31 januari 2016 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen met 5 hersencellen herkende die film, maar fijn dat jij er trots op bent.
Hij was een meesterlijke speler bij Groningenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zag Botteghin nergens dekken bij die 0-1????
Ja, dat zegt ook genoeg.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij was een meesterlijke speler bij Groningen
PEC heb ik niet gezien. Vitesse thuis ben ik niet met je eens. Ik kan me nog herinneren dat de scheidsrechter een gigantische stempel op die wedstrijd drukte. Uiteraard in het voordeel van Feyenoord. Twente van de eerste seizoenshelft vind ik ook allesbehalve een challenge.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Pec thuis
Vitesse thuis
Twente thuis
Maar bij Feyenoord niet. Daar heerst immers geen topsportklimaat.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij was een meesterlijke speler bij Groningen
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar bij Feyenoord niet. Daar heerst immers geen topsportklimaat.
Je bent een man van de detailsquote:Op zondag 31 januari 2016 22:33 schreef Sked het volgende:
Twee keer Roda, één keer met Kerkrade en één keer zonder
Heracles thuis danquote:Op zondag 31 januari 2016 22:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PEC heb ik niet gezien. Vitesse thuis ben ik niet met je eens. Ik kan me nog herinneren dat de scheidsrechter een gigantische stempel op die wedstrijd drukte. Uiteraard in het voordeel van Feyenoord. Twente van de eerste seizoenshelft vind ik ook allesbehalve een challenge.
Vermeerquote:Op zondag 31 januari 2016 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zou met 5 verdedigers gaan spelen. Kuyt in de punt met Elia of Kramer er omheen. Afhankelijk van de tegenstander.
Ja, dan kun je wel derde worden.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vermeer
Karsdorp - Van Beek - Van der Heijden - Tapia - Kongolo
Toornstra - El Ahmadi - Gustafsson
Kuyt - Elia
AZ thuisquote:Op zondag 31 januari 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was ook geen goede wedstrijd joh.
Sorry, ik vind je heel aardig, maar dit is echt onzin. Heracles had recht op minstens één punt.quote:
AZ werd geen enkel moment echt weggespeeld of echt overklast imo. Volgens mij weer een penalty op een heel raar moment.quote:
Ik weet niet meer alle duels, maar kan me herinneren dat ik regelmatig van het veldspel heb genoten.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sorry, ik vind je heel aardig, maar dit is echt onzin. Heracles had recht op minstens één punt.
Je zult de enige zijn. Agree to disagree.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik weet niet meer alle duels, maar kan me herinneren dat ik regelmatig van het veldspel heb genoten.
Was je dronken?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik weet niet meer alle duels, maar kan me herinneren dat ik regelmatig van het veldspel heb genoten.
Watquote:Op zondag 31 januari 2016 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gaan ze dit jaar weer worden.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:36 schreef Paxcon het volgende:
Arno wou nog even melden dat AZ vorig jaar derde is geworden
Dat zou best kunnen jaquote:Op zondag 31 januari 2016 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan ze dit jaar weer worden.
Nee, dan eerder Vitesse.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan ze dit jaar weer worden.
Jij hebt echt een alcoholprobleemquote:Op zondag 31 januari 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo slecht speelden ze echt niet de eerste maanden.
Dan ben je wel heel dom als je dat denkt. Iedereen weet toch dat Tom er niks van kan.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Irritante pauze van Tom. Ik dacht dat mijn TV bleef hangen
Ik weiger dit te geloven.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo slecht speelden ze echt niet de eerste maanden.
hahaha ja dat dacht ik ookquote:Op zondag 31 januari 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Irritante pauze van Tom. Ik dacht dat mijn TV bleef hangen
Dacht wel dat Sherman gebracht zou wordenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel dom als je dat denkt. Iedereen weet toch dat Tom er niks van kan.
Er waren ook mindere duels.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weiger dit te geloven.
Tegen Utrecht zaten ze heel lang op een dood spoor, anders hadden ze verloren. Uit het niets (na de 1-1 volgens mij en die was relatief laat) gingen ze goed voetballen.
Tegen Cambuur stevende het heel lang af op 0-0.
Tegen Vitessr, is inmiddels verteld
Tegen PSV werden ze gewoon overklast.
De Graafschap uitquote:Op zondag 31 januari 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Utrecht zaten ze heel lang op een dood spoor, anders hadden ze verloren. Uit het niets (na de 1-1 volgens mij en die was relatief laat) gingen ze goed voetballen.
Tegen PSV ook genoeg kansen gehad voor de 3-3.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen ADO was Van Beek wel sterk, kan ik mij herinneren. Vooral in minuut 69/70quote:Op zondag 31 januari 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II thuis, Roda uit, ADO uit,
Ik grabbel door.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tegen PSV ook genoeg kansen gehad voor de 3-3.
Niet gezien vandaagquote:Op zondag 31 januari 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Pereiro, volgens Pedroso een middelmatige speler.
De Slob is niet geheel objectief.quote:
Ratjetoe is nu aan het ranten volgens mijquote:Op zondag 31 januari 2016 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet gezien vandaag
Net als Ratjetoe
Jelly?quote:
Ratjetoe is nog even aan het berekenen of het gemiddelde aantal schoten hoger ligt dan vorig seizoen.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet gezien vandaag
Net als Ratjetoe
Ik kan me wel een paar offensiefjes herinneren maar dat ze aan het aandringen waren voor een resultaat is pure onzin, en dat weet je. Kwaliteit van de kansen was vrij laag.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo, met je kut gifje.
Oneensquote:Op zondag 31 januari 2016 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
Stelling: Cocu is een betere trainer dan de Boer.
Cavaliers durft er niet aan.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
Stelling: Cocu is een betere trainer dan de Boer.
Echt niet, Slob. Het grootste gevaar kwam van de PSV spelers zelf.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo, met je kut gifje.
Zag m laatst anders een goatse postenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jelly?
Stijn post niet van die smerige gifjes.
Kijk de samenvatting terug aub. PSV had ook al 4-0 voor kunnen staan, maar bij de 3-2 waren er een paar goede kansen.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Slob is niet geheel objectief.
Die mag het volgend jaar proberenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
Van Bronckhorst gaat het niet halen. Ze hadden beter van Gastel hoofdtrainer gemaakt.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ratjetoe is nu aan het ranten volgens mij
die is klaarquote:Op zondag 31 januari 2016 22:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ratjetoe is nog even aan het berekenen of het gemiddelde aantal schoten hoger ligt dan vorig seizoen.
Feyenoord werd wel geholpen door Brunaquote:Op zondag 31 januari 2016 22:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kijk de samenvatting terug aub. PSV had ook al 4-0 voor kunnen staan, maar bij de 3-2 waren er een paar goede kansen.
Eigenlijk wilde ik alleen bevestigen dat het veldspel al lang slecht is.
Tomasson.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
Van Bronckhorst gaat het niet halen. Ze hadden beter van Gastel hoofdtrainer gemaakt.
Ajax liet Pröpper jaren geleden al lopen omdat ze geen anderhalf miljoen oid wilde betalenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:44 schreef Cavaliers het volgende:
Weer dat gelul over het vijvertje waar Feyenoord in moet vissen.Ze haalden Vejinovic, terwijl Pröpper er letterlijk naast speelde. Ga toch weg.
Tapia is toch ook een fijne jongen.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:44 schreef Cavaliers het volgende:
Weer dat gelul over het vijvertje waar Feyenoord in moet vissen.Ze haalden Vejinovic, terwijl Pröpper er letterlijk naast speelde. Ga toch weg.
Ik kan me nog goed herinneren dat er het laatste halfuur veel meer te halen viel.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Echt niet, Slob. Het grootste gevaar kwam van de PSV spelers zelf.
Ah, ik zie het al. In plaats van zeggen dat wij gelijk hebben (wat ik tussen de regels wel lees), gaat hij over de toon van het debat beginnen.quote:
Moeten worden. Maar inderdaad, was het enige kampioenswaardige Feyenoord.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord werd wel geholpen door Bruna
Maar eerlijk is eerlijk, alleen 2 jaar geleden hadden jullie écht kampioen kunnen worden.
Wat ben jij vandaag in vorm.quote:
Al je energie eruit gooien voor dramaandag morgen.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat ben jij vandaag in vorm.
Hij woont in de buurt.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze man zouden ze naar Ter Apel moeten sturen.
Barcelona werd het eerste half uur helemaal weggespeeld.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Madrid was erg goed in schoppen.
Valt wel echt mee.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Madrid was erg goed in schoppen.
Ja dat krijg je vaak met als mensen dat debat verliezen , dan gaan ze de schuld geven aan anderenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al. In plaats van zeggen dat wij gelijk hebben (wat ik tussen de regels wel lees), gaat hij over de toon van het debat beginnen.
Jammer dat je The Masters hebt geboycot.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al je energie eruit gooien voor dramaandag morgen.
Niet gezien, maar ik geloof je best want ze kunnen daar echt wel voetballen.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Barcelona werd het eerste half uur helemaal weggespeeld.
De ontkenningsfase, laten we het even verder afwacjtem/quote:Op zondag 31 januari 2016 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja dat krijg je vaak met als mensen dat debat verliezen , dan gaan ze de schuld geven aan anderen
Ordinaire schopploeg.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:48 schreef Cavaliers het volgende:
Dit waren de eerste twee rode kaarten Atletico dit seizoen.
In Eindhoven eindigt het in 1-2, (voor Atletico) in Madrid wint Atletico met 1-0.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet gezien, maar ik geloof je best want ze kunnen daar echt wel voetballen.
PSV gaat overigens heus niet met dubbele cijfers verliezen, maar over 2 wedstrijden 3/4/5-0 denk ik toch wel.
Jezelf quotenquote:
Mocht Ajax, Feyenoord toevallig wegvegen dan is die als eerste erbij om het op te hemelenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De ontkenningsfase, laten we het even verder afwacjtem/
PSV scoort niet, in Eindhoven 0-1 of 0-2, in Madrid iets tussen 1-0 en 3-0.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
In Eindhoven eindigt het in 1-2, (voor Atletico) in Madrid wint Atletico met 1-0.
Ik ben iets positiever gestemd, maar dat wist je alquote:Op zondag 31 januari 2016 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV scoort niet, in Eindhoven 0-1 of 0-2, in Madrid iets tussen 1-0 en 3-0.
Gewoon een matige trainer.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:49 schreef GGMM het volgende:
Wederom een tactische blunder van De Boer.
Je bent vooral onrealistisch.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ben iets positiever gestemd, maar dat wist je al
Ondanks dat ik voor PSV ben vind ik het minder erg als ze van Atletico zouden verliezen dan van Barcelona zullen we maar zeggenquote:Op zondag 31 januari 2016 22:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik ben iets positiever gestemd, maar dat wist je al
Ben heel blij als het thuis 0-0 wordt.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laten we die wedstrijd nou eerst maar eens afwachten.
Is goed. Degene die ongelijk heeft komt nooit meer op dit forum. Deal?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laten we die wedstrijd nou eerst maar eens afwachten.
Mag ik je account dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is goed. Degene die ongelijk heeft komt nooit meer op dit forum. Deal?
Zullen we alvast afscheid nemen?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doe dit niet, alsjeblieft.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tegen Atletico is er ook minder kans dat je 180 minuten helemaal dronken gespeeld wordtquote:Op zondag 31 januari 2016 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ondanks dat ik voor PSV ben vind ik het minder erg als ze van Atletico zouden verliezen dan van Barcelona zullen we maar zeggen
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat gaat ver.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die gaan er wat zakelijker in.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Tegen Atletico is er ook minder kans dat je 180 minuten helemaal dronken gespeeld wordt
Wat waren jouw prognoses voor aanvang van alle poulewedstrijden dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben heel blij als het thuis 0-0 wordt.
Je weet het nooit, Cavaliersquote:Op zondag 31 januari 2016 22:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat, jij gaat ervan uit dat ik ongelijk heb? Atleti walst er overheen.
Barça wilt gewoon lekker ballen. Dat is het grote verschil met Real en Atletiquote:Op zondag 31 januari 2016 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan er wat zakelijker in.
Barcelona verloor ook gewoon van Ajax. PSV > Ajax > Barcelona.
Ik had thuis tegen CSKA winst, thuis tegen Wolfsburg gelijk, thuis tegen United gelijk of winst. (volgens mij had ik 0-0 gezegd) Uit alles verlies, en vooral Wolfsburg vrij zwaar.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat waren jouw prognoses voor aanvang van alle poulewedstrijden dan?
Godin tegen Locadia.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Griezmann tegen Bruma? Ik wil bij dezen alvast mijn kop thee bij jou declareren.
Ik had alleen tegen CSKA 4 punten verwacht en tegen Wolfsburg 1 punt. United had ik duidelijk te hoog ingeschat.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had thuis tegen CSKA winst, thuis tegen Wolfsburg gelijk, thuis tegen United gelijk of winst. Uit alles verlies, en vooral Wolfsburg vrij zwaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |