Speelden toch helemaal niet in Europa dat jaar of heb ik dat fout?quote:
ja 2002/03 bedoel ikquote:
Jawel Dukla Banska, Hapoel Haifa en er uit tegen Mallorca.quote:Op zondag 22 mei 2016 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speelden toch helemaal niet in Europa dat jaar of heb ik dat fout?
Ging wel vrij snel ja op het laatstquote:Op zondag 22 mei 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja 2002/03 bedoel ik
was een korte show wel jammer, de CL-tijd had wel iets meer uitgemolken kunnen worden
beelden zitten exclusief bij Ziggoquote:Op zondag 22 mei 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja 2002/03 bedoel ik
was een korte show wel jammer, de CL-tijd had wel iets meer uitgemolken kunnen worden
ook archiefbeelden van wat ze zelf hebben uitgezonden?quote:
Veel waarheidquote:Op zondag 22 mei 2016 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Normaal is een kutband en Bennie Jolink is een lul.
Gelukkig waren de Nederlanders volledig cleanquote:
Zoals altijd natuurlijk.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig waren de Nederlanders volledig clean
Duitslandquote:Op zondag 29 mei 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland die geld toeschoof om die pot in Nederland te spelen
Ja, Aken vind ik gewoon Nederland.quote:
bijna in Nederlandquote:Op zondag 29 mei 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland die geld toeschoof om die pot in Nederland te spelen
Nederlanders gebruiken geen doping. Dat weet iedereenquote:Op zondag 29 mei 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig waren de Nederlanders volledig clean
Boogerd haalde die 5e plaats in 98 op een bruine boterham en Dafne Coulthard heeft alleen maar groenten en fruit genot.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederlanders gebruiken geen doping. Dat weet iedereen
quote:Op zondag 29 mei 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boogerd haalde die 5e plaats in 98 op een bruine boterham en Dafne Coulthard heeft alleen maar groenten en fruit genot.
Boogerd heeft zijn dopingebruik toch toegegeven. Beetje raar dat je dit niet weetquote:Op zondag 29 mei 2016 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boogerd haalde die 5e plaats in 98 op een bruine boterham en Dafne Coulthard heeft alleen maar groenten en fruit genot.
Nee niet echtquote:Op zondag 29 mei 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij doet mij denken aan Lance Armstrong.
Waarschijnlijk mocht dat niet echt van de UEFA omdat dat dan allemaal weer langer duurdequote:
Dat is eigenlijkde grootste klacht. Als die iets hadden gedaan was er misschien iets gebeurd.quote:
Hier is een dubieuze dode.quote:
Dat ja.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof niet in omkoping, wel in de rest van de verhalen.
ONVOORSTELBAARquote:
RODRIGUEZquote:
Nee. Want ik ken de geschiedenis rondom Van Beveren en Cruijff maar al te goed.quote:
Ik neem het op.quote:
quote:In de slotweek van de Tour de France van 2007 maakte Michael Rasmussen zich op voor de laatste bergetappe. De Deense kopman van de Rabobank-ploeg droeg op 25 juli al tien dagen de gele trui en de eindoverwinning lag voor het grijpen. Totdat hij ’s avonds op staande voet werd ontslagen. Andere Tijden Sport kijkt terug.
De laatste 36 uur
Speciaal voor een reconstructie van Andere Tijden Sport gaat de Deen terug naar de Pyreneeën, waar hij voor het eerst sinds die noodlottige dag, negen jaar geleden, weer met de fiets de Aubisque beklimt. Wat is er toch gebeurd in die laatste 36 uur van Michael Rasmussen in het shirt van Rabobank?
Aan het woord komen ook zijn toenmalige ploeggenoten Thomas Dekker en Michael Boogerd alsook Erik Dekker, een van zijn ploegleiders. Daarnaast spreken voor het eerst leden van het Rabobank-crisisteam zich uit en wordt nog duidelijker wat zich indertijd achter de schermen heeft afgespeeld.
Andere Tijden Sport (NOS/VPRO)
Vrijdag 8 juli, 23.15-23.45 uur, NPO 1
Ah. Dopingverstrekkers en -gebruikers onder elkaar.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |