Nou ja, dat laatste is waar, maar dat wil niet zeggen dat je geen waarde kunt hechten aan de uitkomsten.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er wordt in zoveel debatten veel waarde aan gehecht. Dat terwijl de discussie over hoe je überhaupt goed statistisch onderzoek doet al een vakgebied op zich vormt.
Nee, zeker. Maar je kan al hele discussies voeren over het tot stand komen van die uitkomsten.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste is waar, maar dat wil niet zeggen dat je geen waarde kunt hechten aan de uitkomsten.
Alleen snapt dus niemand het. Zoals laatst met het bericht dat bewerkt vlees kankerverwekkend is; iedereen valt over elkaar om te schreeuwen hoe rampzalig het allemaal is maar in werkelijk is de kans om kanker te krijgen in absolute zin nauwelijks gestegen.
Mooi. Heb vanavond nog een email gestuurd met een vergelijking er in.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:01 schreef eriksd het volgende:
Ik kreeg laatst een vergelijking uitgelegd. Fascinerend.
"21% korting!!!"quote:Op zondag 24 januari 2016 21:02 schreef Friek_ het volgende:
Vanaf deze woensdagavond de btw-vrije dagen bij de MediaMarkt.
Dat wordt spulletjes kopen.
Zo zo, de Mediamarkt roept op tot belastingontduiking. Dat lijkt me een strenge visitatie waard.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:02 schreef Friek_ het volgende:
Vanaf deze woensdagavond de btw-vrije dagen bij de MediaMarkt.
Dat wordt spulletjes kopen.
De MediaMarkt-adlink is stuk.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Zo zo, de Mediamarkt roept op tot belastingontduiking. Dat lijkt me een strenge visitatie waard.
Het klopt natuurlijk voor geen meter, maar ik ga toch mooi een wasmachine kopen dan.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
"21% korting!!!"
Dat riepen ze laatst ook in een Peugeot-reclame bij een 0%-BTW-actie. Stond op het punt ze een brief te schrijven.
Fijne winkel.quote:
De BTW stijgt van 19% naar 20%. Stijgt de verkoopprijs van het product nu met 1%? Ja of nee.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
"21% korting!!!"
Dat riepen ze laatst ook in een Peugeot-reclame bij een 0%-BTW-actie. Stond op het punt ze een brief te schrijven.
Jazeker, want die teringlijer van een verkoper wil evenveel winst maken.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De BTW stijgt van 19% naar 20%. Stijgt de verkoopprijs van het product nu met 1%? Ja of nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |