Dapper.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:05 schreef Nielsch het volgende:
Spannend. Ik ga in maart een nachtje naar Frankrijk.
Hm, levensmoe?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ga nog naar een groot sportevenement ook.
Roland Garros toevallig? Ik zat er aan te denken te gaan, maar heb me inmiddels bedacht. Helaas wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ga nog naar een groot sportevenement ook.
Ik zou meer gaan voor een koepel maar dat is wellicht wat te duur.quote:Op zondag 24 januari 2016 22:02 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De oplossing is om met de hele wereld te investeren in een ontzettend groot gevaarlijk hek om die hele zandbak heen. Dat is goed te doen, de grens is zo relatief klein en we noemen het "Het beloofde land"
Laat ze het daar maar lekker uitzoeken met zijn allen, dat stukje wereld bestaat niet meer voor de beschaafde wereld.
Nee en ook niet het EK. Haha, je bedenken! Meid toch. Ga je ook niet meer het verkeer in? Kans dat je daar om het leven komt is vele malen groter.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Roland Garros toevallig? Ik zat er aan te denken te gaan, maar heb me inmiddels bedacht. Helaas wel.
Dood gaan door een terrorist is niet eens de reden. Als je er 1 ziet is het doorgaans al te laat. Dat gaat volgens mij best snel allemaal. En klopt, als ik die dag heen en weer naar het werk rij is het ook een vorm van dagelijks Russisch roulette.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee en ook niet het EK. Haha, je bedenken! Meid toch. Ga je ook niet meer het verkeer in? Kans dat je daar om het leven komt is vele malen groter.
Google maar op "white privilege" en wat er op hun shirts staat.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 07:57 schreef Ellen_1984 het volgende:
[..]
Bestaat dit echt? Is dit geen grap? Hoe scheef en krom. Waarschijnlijk waren de voorouders van deze mensen (als schuld al erfelijk zou zijn) gewoon arme boeren die tussen de modder en het stof in leven probeerden te blijven.
Ik doelde op het invoeren van de noodtoestand in Nederland.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 01:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ze hebben daar al 11 weten te voorkomen hierdoor, maar goed; sarcastisch doen over het nut van de noodtoestand is idd productiever!
Snap ik, maar het cynisme leek een stuk algemener te zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:30 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Ik doelde op het invoeren van de noodtoestand in Nederland.
Zorgwekkend?quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:52 schreef crystal_meth het volgende:
Minister van justitie heeft ontslag genomen
The French justice minister has resigned, blaming a "major political disagreement" with her government.
http://www.bbc.com/news/world-europe-35417732
Een excuusnegerin die het onacceptabel vindt dat terroristen met een dubbele nationaliteit, die in Frankrijk zijn geboren, het staatsburgerschap wordt afgenomen. Zo'n extreem-links typetje. Niks bijzonders.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:52 schreef crystal_meth het volgende:
Minister van justitie heeft ontslag genomen
The French justice minister has resigned, blaming a "major political disagreement" with her government.
http://www.bbc.com/news/world-europe-35417732
Mwa, voor een land dat "égalité" in z'n motto heeft staan...quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Een excuusnegerin die het onacceptabel vindt dat terroristen met een dubbele nationaliteit, die in Frankrijk zijn geboren, het staatsburgerschap wordt afgenomen. Zo'n extreem-links typetje. Niks bijzonders.
Het aantal landen dat door Europa aan flarden wordt gebombardeerd is op 1 hand te tellen. Meeste vluchtelingen komen niet uit die landen.quote:Op zondag 24 januari 2016 20:27 schreef JubaUrbicus het volgende:
Zolang Europa bommen blijft gooien in het midden oosten hebben alle vluchtelingen het recht om in de landen te komen die ook hun thuisland aan de flarden bombardeert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |