SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Hoop het. Ik kon me niet voorstellen dat iemand blij werd van veel zoetstof in de buikquote:Op zondag 24 januari 2016 20:04 schreef kwakz0r het volgende:
Dus, maar weer verder hier. Heeft iedereen zijn humorradar weer even aangezet?
Ik wilde al roepen: gooi weg!! Maar die heb je vast al opgepeuzeldquote:Op zondag 24 januari 2016 22:10 schreef MutedFaith het volgende:
hoi.
Ik rij net weg bij mcdonalds met een medium Royal QP menu.
#morgenweerdik
quote:Op zondag 24 januari 2016 21:51 schreef Stormqueen het volgende: ik vind het niet eens bijzonder lekker en ik voel me altijd dik en vies en gebruikt als ik het op heb
Maar waarom heb je het dan gehaald?quote:Op zondag 24 januari 2016 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben toevallig dol op klene suikervrije drop! Vooral die loeizoute
Hopelijk kan ik morgen ook weer kakken. Vandaag een verjaardag met lekkere kaas, verse appeltaart en afhaalchinees. Was net op de weegschaal 1,7 kilo zwaarder dan vanmorgen en ik heb nauwelijks geplast door die Chinees. Ik haat chinees, ik vind het niet eens bijzonder lekker en ik voel me altijd dik en vies en gebruikt als ik het op heb
heb ik niet, ik was op een verjaardagquote:Op zondag 24 januari 2016 23:56 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Maar waarom heb je het dan gehaald?
Misschien niet wat je wil horen, maar in winegums zit wel degelijk dierlijk product verwerkt, en ik vermoed zelf dat in Oreo's ook wel gelatine of iets aanverwant zit...quote:Op zondag 24 januari 2016 21:57 schreef LadyOracle het volgende:
Vandaag een beetje veel gesnoept, al kon het calorietechnisch wel. Ik ga vegan producten uitwisselen met iemand in de VS (diegene gaat mij Cinnamon Bun Oreo's sturen, ik kan niet wachten tot ze er zijn). Normaalgesproken snoep ik bijna niet, maar nu moet ik dus me erin verdiepen welk snoep vegan is, zodat ik dat kan opsturen. Dus dan wordt het opeens heel verleidelijk om dingen te proberen natuurlijk. Als je niet weet wat er is, kom je ook niet echt in de verleiding.
O: 40 g havermout, 150 ml rijst-kokosmelk, pecannoten, kaneel, drupje maple syrup met een banen-aardbeiensmoothie.
S: uur elliptische trainer omdat mijn protestknie nog steeds niet wil combatten
L: 125 g kokosyoghurt, bananen-aardbeiensmoothie met wat proteinepoeder
D: moussaka met Griekse salade
Tussendoortjes: 40 gram pizza crackers, 20 gram chocola met koffie, 20 gram winegums, 4 Oreo's en twee glazen rode wijn
Tot nu toe: 1961 kcal in, 2870 uit volgens FitBit. Misschien neem ik zo nog wel wat fruit en misschien zelfs nog wel een paar zoutjes.
Er is tegenwoordig best veel vegan snoepgoed. Ik geloof dat Katja daar aan doet. Die biggetjes smaakten eerst lekkerder maar nu staat erop dat ze vegan zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 07:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Misschien niet wat je wil horen, maar in winegums zit wel degelijk dierlijk product verwerkt, en ik vermoed zelf dat in Oreo's ook wel gelatine of iets aanverwant zit...
Je kan een agar-achting product gebruiken om het veganistisch te maken, dat is afkomstig van zeewier.quote:Op maandag 25 januari 2016 07:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Misschien niet wat je wil horen, maar in winegums zit wel degelijk dierlijk product verwerkt, en ik vermoed zelf dat in Oreo's ook wel gelatine of iets aanverwant zit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet om je lol te verpesten overigens, meer omdat ik zelf een aantal jaren geleden behoorlijk verbaast was toen ik een aantal dagen in een gelatinefabriek liep en daar ook wat te horen kreeg over afnemers.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
nou, dat wordt een week zwart dragen...quote:Op maandag 25 januari 2016 08:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kreeg een volle kilo van de Chinees
Die brabantse kickboxer die op TV liet zien hoe je 3kg vocht verliest voor een weging.quote:
Oh, hehe. Nee, niet eens. En gisteren ook gewoon genoeg gedronken. Litertje of 2,5 - 3 aan water, koffie en thee.quote:Op maandag 25 januari 2016 08:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die brabantse kickboxer die op TV liet zien hoe je 3kg vocht verliest voor een weging.
je weet hoe zwaar ik daar aan til he?quote:Op maandag 25 januari 2016 08:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, dat wordt een week zwart dragen...
In één dag? Dat vind ik wel absurd. De lichte roeiers die ik coachten probeerden altijd in de 3 dagen voor de wedstrijd zoveel mogelijk vocht uit de darmen te lozen door zout en vezelarm te eten (dat is beter dan alles eruit zweten, veel minder effect op je prestaties en minder kans op uitdroging). En dan op de dag zelf, als het nog niet genoeg was, nog maximaal een kilo.quote:Op maandag 25 januari 2016 08:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die brabantse kickboxer die op TV liet zien hoe je 3kg vocht verliest voor een weging.
op zijn minst een kilo meer dan gisteren...quote:Op maandag 25 januari 2016 08:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet hoe zwaar ik daar aan til he?
Mf, nice!
In een uur of 6 zelfs, uurtje sauna, dan een uurtje in een bad met zout water en daarna in dekens wikkelen en een paar uur in bed gaan liggen.quote:Op maandag 25 januari 2016 08:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
In één dag? Dat vind ik wel absurd. De lichte roeiers die ik coachten probeerden altijd in de 3 dagen voor de wedstrijd zoveel mogelijk vocht uit de darmen te lozen door zout en vezelarm te eten (dat is beter dan alles eruit zweten, veel minder effect op je prestaties en minder kans op uitdroging). En dan op de dag zelf, als het nog niet genoeg was, nog maximaal een kilo.
Ja k geloof best dat het kan maar dan ben je wel zodanig uitgedroogd dat het je prestatie echt heel erg beïnvloedt. Bij roeiwedstrijden is dat in ieder geval niet handigquote:Op maandag 25 januari 2016 08:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
In een uur of 6 zelfs, uurtje sauna, dan een uurtje in een bad met zout water en daarna in dekens wikkelen en een paar uur in bed gaan liggen.
quote:Op maandag 25 januari 2016 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
op zijn minst een kilo meer dan gisteren...
Het lijkt mij ook niet bevorderlijk, hij zou waarschijnlijk na de weging behoorlijk gaan drinken.quote:Op maandag 25 januari 2016 08:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja k geloof best dat het kan maar dan ben je wel zodanig uitgedroogd dat het je prestatie echt heel erg beïnvloedt. Bij roeiwedstrijden is dat in ieder geval niet handigEn het is zelfs redelijk gevaarlijk hoe hij het doet vind ik.
Ja je drinkt het natuurlijk wel weer bij voor de weging maar je kan ook niet in één keer 3 liter bijdrinken en dat vasthouden. Tja het scheelt natuurlijk ook dat de tegenstander het ook doetquote:Op maandag 25 januari 2016 09:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet bevorderlijk, hij zou waarschijnlijk na de weging behoorlijk gaan drinken.
1% te weinig vocht = 10% minder prestatie was volgens mij een regel?
Maar gezien hij wereldkampioen (geweest?) is zou dat voor hem wel meevallen.
14 kilo in 2014? Jouw kind is toch van eind november?quote:Op maandag 25 januari 2016 08:57 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]![]()
Hoi![]()
Ik ben sinds m'n zwangerschap zo'n 24 kilo afgevallen, waarvan een stuk of 10 in het afgelopen jaar, dus het gaat langzaam maar het gaatafgelopen weekend was even een dipje, dus misschien kunnen jullie me helpen om weer een beetje fatsoenlijk te gaan eten
![]()
Vrijdag uit eten geweest; tapas dus veel te veel![]()
Zaterdag ging redelijk, klein beetje chocolade en 's avonds een bak popcorn (want zaterdagavond is de enige avond waarop ik van mezelf mag snacken, Maarja, dan moet je de rest van het weekend niet ook schransen) en zondag sloten we af met pizza omdat vriend geen zin had in soep
![]()
![]()
Also: McDonaldsChinees
maar allebei in geen maaaaaaanden gehad
![]()
Gewoon liften in downward dog.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga misschien vanavond. Of yoga. Of straks zware dingen optillen. Keuzes
Nee. Als vegan kun je gewoon normaal leven hoor. Inclusief snoep en chocoladekoekjes. Zolang je maar oplet welk merk je koopt.quote:Op maandag 25 januari 2016 07:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2016 07:26 schreef Rauw. het volgende:
Dat zal, maar als Oreo's of de fabrikant van de Winegums dat niet gebruikt dan schiet je daar niets mee op he.![]()
De site van Oreo's in de UK zegt dit;Oreo zet dat erop omdat in dezelfde fabriek bijvoorbeeld ook koekjes met melkchocolade worden gemaakt, maar dat heeft niks te maken met of het product vegan is. De reguliere Oreo's zijn gewoon vegan, melk en ei zijn geen ingrediënten. Bijna geen enkele vegan mijdt sporen van. Ze zijn er wel, maar dat is het equivalent van een Jood met twee keukens, twee pannensets etc. ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet om je lol te verpesten overigens, meer omdat ik zelf een aantal jaren geleden behoorlijk verbaast was toen ik een aantal dagen in een gelatinefabriek liep en daar ook wat te horen kreeg over afnemers.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
dank!quote:Op maandag 25 januari 2016 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Gefilleseteerd met je verjaardag barrel
Was goed bedoelt, je zou niet de eerste zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:18 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nee. Als vegan kun je gewoon normaal leven hoor. Inclusief snoep en chocoladekoekjes. Zolang je maar oplet welk merk je koopt.
Gekookte eitjes, paprika in reepjes snijden (die neem ik zelfs mee als ik lang moet vliegen), snacktomaatjes.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:01 schreef Barreltje het volgende:
ik ben er ook weer
een verjaardagsweekend levert na een wet-van-SQ dipje gister vandaag een extra 1.5 kilo op. zal er aan het eind van deze week wel weer af zijn
week planning:
MA: zelfgemaakte hamburger met avocado en tomaat // Body balance
DI: Hardlopen // Soepie met Naan
Wo: Dagje traplopen offshore// proberen daar ook gezond te eten.
DO: Dagje in de auto (iemand nog gezonde tips voor snacks om mee te nemen?)
Vrt/m Zo: boardenen wsl schnitzels eten en bier drinken.. maar vooruit
Zo was ik van de week hevig geschokt toen ik las dat er suiker in mijn favoriete thee zit!quote:Op maandag 25 januari 2016 10:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Was goed bedoelt, je zou niet de eerste zijn.
Ik drink helemaal geen Lipton thee meer sinds ik heb gezien wat ze daar in proppenquote:Op maandag 25 januari 2016 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo was ik van de week hevig geschokt toen ik las dat er suiker in mijn favoriete thee zit!![]()
Lipton Green Tea Sencha.
Het gaat om minimale hoeveelheden, maar toch vind ik het stom.![]()
Sinds ik dat weet, koop ik het ook nooit meer. Niet zozeer omdat het erin zit, maar dat ze het ook niet op de verpakking zetten.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo was ik van de week hevig geschokt toen ik las dat er suiker in mijn favoriete thee zit!![]()
Lipton Green Tea Sencha.
Het gaat om minimale hoeveelheden, maar toch vind ik het stom.![]()
Zoete puntpaprikaquote:Op maandag 25 januari 2016 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gekookte eitjes, paprika in reepjes snijden (die neem ik zelfs mee als ik lang moet vliegen), snacktomaatjes.
Echt?quote:Op maandag 25 januari 2016 10:39 schreef Lonaa het volgende:
Mijn wtf-voedings-moment van de laatste tijd: Zoetstof in een zakje voorgesneden rauwkost...
Ja, ik vond het ook wel heel erg wtf. Zakje pittige rauwkost van de Emte hier.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 25 januari 2016 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is dat nou weer? *googelt...
Ik dacht dat ik bij was door aan de bwl te gaan, nu moet ik over op andere thee dus?
(Geen probleem overigens hoor, ik heb jarenlang simon levelt gesponsord, maar ik was dat gedonder met losse thee zat.)
Ice tea is na cola echt de meest evil frisdrank ja....quote:Op maandag 25 januari 2016 10:39 schreef Rauw. het volgende:
Ik drink zelfs heel af en toe nog wel eens zo'n 0.5l Ice Tea green,
25gr Suiker in een paar teugen, en dat is alleen nog maar wat er op het labeltje staat
Ik laat thee juist altijd heel kort trekken omdat ik het anders te sterk vind.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik vind alleen dat kunstmatige aroma een beetje jammer. Het is een soort oploskoffie achtig substituut. Terwijl thee dat helemaal niet nodig heeft, als je het maar iets langer laat trekken.
Ja maar dat komt dus omdat ze er van die aroma's in keilenquote:Op maandag 25 januari 2016 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik laat thee juist altijd heel kort trekken omdat ik het anders te sterk vind.![]()
Ik vermoed dat Red Bull nummer 1 is, hoe snel je daar hooked aan bent en hoe slecht je er vanaf komt is wonderbaarlijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ice tea is na cola echt de meest evil frisdrank ja....
Dat ziet mijn brein niet echt als frisdrank geloof ik, maar als pep. Vieze bagger, onvoorstelbaar dat er mensen zijn die daar meerdere blikken van op een dag kunnen wegtikkenquote:Op maandag 25 januari 2016 10:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Red Bull nummer 1 is, hoe snel je daar hooked aan bent en hoe slecht je er vanaf komt is wonderbaarlijk.
Dat pensje is een kilo of wat geleden al vertrokken.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:26 schreef Rauw. het volgende:
Maar wat vind het dorp ervan als je met een pensje onder je shirt uit rondloopt, dát is de vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och die hebben ze al jarenquote:Op maandag 25 januari 2016 11:35 schreef Rauw. het volgende:
![]()
Was maar gein hoor, bedoelde meer te zeggen dat jij je er niet druk om moet maken omdat mensen toch wel een mening hebben.
quote:Op maandag 25 januari 2016 11:40 schreef BananaPancake het volgende:
Ik kan niet meer overeind komen!
Groene ijsthee met stevia van lipton is juist een van de weinige frisdranken die ik af en toe nog wel drink. 27 kcal100 mL is toch de helft van regulier spul.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ice tea is na cola echt de meest evil frisdrank ja....
dan moet je je smart phone wegleggenquote:Op maandag 25 januari 2016 11:40 schreef BananaPancake het volgende:
Ik kan niet meer overeind komen!
ja, met stevia. Das inderdaad minder evilquote:Op maandag 25 januari 2016 11:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Groene ijsthee met stevia van lipton is juist een van de weinige frisdranken die ik af en toe nog wel drink. 27 kcal100 mL is toch de helft van regulier spul.
Net gewogen: 80,6 aangekleed. Valt tegen.
Alles mag, maar als je meer eet dan dat je verbruikt kom je aan.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:32 schreef sararaats het volgende:
ik weeg nu 64kg bij een lengte van 1m51
probeer af te vallen maar eet zo graag. nooit gedacht dat ik hier weer terechtgekomen ben.
ik heb als ontbijt een Parovita koek gegeten maar mag dat wel?
ok dus bye bye frietjes en hamburgersquote:Op maandag 25 januari 2016 14:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Alles mag, maar als je meer eet dan dat je verbruikt kom je aan.
Dat is op zich wel handig jaquote:Op maandag 25 januari 2016 14:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
ok dus bye bye frietjes en hamburgers
ik wil gezond eten en zelf ook koken. maar ben een fan van dressings hehe.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is op zich wel handig jaJe kunt ook met frietjes en hamburgers afvallen, maar dan komt het er waarschijnlijk op neer dat je de rest van de dag 3 wortels mag eten
Dus als je wilt afvallen zonder al teveel honger lijden kun je beter kiezen voor producten met minder calorieen per eenheid, maar verder is eten niet op te delen in 'mag wel/mag niet' of 'gezond/ongezond'
Kwestie van afwegen. Dan kun je nog steeds genieten van een lekkere dressing, maar zorg je dat het 50 kcal aan je salade toevoegt ipv 200.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik wil gezond eten en zelf ook koken. maar ben een fan van dressings hehe.
Moet ik nou echt helemaal terugscrollen naar gisteren om erachter te komen welke soep je bedoelt?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben verliefd op dat soepje en wil niet anders meer![]()
![]()
Helaas is 't op. Zo toch nog een klein beetje mobloats voor de trek, met kokos, want bananen zijn op, en daarna m'n nieuwe sporthorloge uitproberen!
quote:Op maandag 25 januari 2016 14:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kwestie van afwegen. Dan kun je nog steeds genieten van een lekkere dressing, maar zorg je dat het 50 kcal aan je salade toevoegt ipv 200.
Pureesoepje van zoete aardappel, wortel, pompoen, bouillon en kokosmelk, met een lading indiase specerijen.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:44 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Moet ik nou echt helemaal terugscrollen naar gisteren om erachter te komen welke soep je bedoelt?
lijkt me lekker. zit er kurkuma in?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pureesoepje van zoete aardappel, wortel, pompoen, bouillon en kokosmelk, met een lading indiase specerijen.
In dit geval niet, maar het kan er vast in.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
lijkt me lekker. zit er kurkuma in?
kurkuma is zacht van smaakquote:Op maandag 25 januari 2016 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In dit geval niet, maar het kan er vast in.
Ja, maar het zat er nu niet in, omdat ik er niet in gedaan hadquote:Op maandag 25 januari 2016 15:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
kurkuma is zacht van smaak
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kurkuma_(specerij)
ah zoquote:Op maandag 25 januari 2016 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar het zat er nu niet in, omdat ik er niet in gedaan had
Kruiden zijn verwaarloosbaar in calorieen, dus leef je uitquote:Op maandag 25 januari 2016 15:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
ah zo
moet ik de kruiden ook aanpassen of mag ik ze blijven gebruiken?
ik gebruik Aromat ipv zout
dat klinkt best okee, ondanks de kokosmelk!quote:Op maandag 25 januari 2016 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pureesoepje van zoete aardappel, wortel, pompoen, bouillon en kokosmelk, met een lading indiase specerijen.
De kokosmelk is niet heel actief aanwezig, en is denk ik ook door een scheutje gewone room te vervangen als het echt moet!quote:Op maandag 25 januari 2016 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klinkt best okee, ondanks de kokosmelk!
(In curry achtige gerechten trek ik dat nog wel)
En als niet dan heb je lekker gesport.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:15 schreef LPFAN het volgende:
Vandaag weer heerlijk gezwommen en gister flink gesportVoel me gelijk weer beter! Hopelijk is er ook wat te zien morgen op de weegschaal
Idd!quote:Op maandag 25 januari 2016 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En als niet dan heb je lekker gesport.
wie bedenkt zoiets, de sportschool naast de Mac. Dat is sadisme.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:18 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Idd!
Heb trouwens al weken zin in mcdonalds. Echt vreselijk en sportschool zit er naast.Tot nu toe nog niks er gehaald maar grrr als ik die lucht ruik
Ja, echt he wie dat bedacht heeft ;pquote:Op maandag 25 januari 2016 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wie bedenkt zoiets, de sportschool naast de Mac. Dat is sadisme.
hahaha ja. Dat is wel zoquote:Op maandag 25 januari 2016 16:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
McDonald's protip. Invoeren vóór het eten.
Dan bestaat het ook niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vond net een potje visvoer in mijn tas, maar het staat niet in fatsecret
Honderdmiljoenmiljard.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:42 schreef eleusis het volgende:
Hoeveel kcal zouden twee Delifrance-broodjes zijn? 1x gebakken ei/ham, 1x filet americain
Stop maar met reageren op me, want na je vorige weekse dat je zei dat je die intens debiele uitbarsting deed van dat je zei vorige week hoef je ook dat je denkt dat ik hoef je maar niet te verwachten dat ik na dit bericht ook maar een seconde denkt dat ik dan na je uitbarsting aan je posts denkt dat ik je ga nog een keer ga spenderenquote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 16:43 schreef eleusis het volgende:
[..]
Stop maar met reageren op me, want na je vorige weekse dat je zei dat je die intens debiele uitbarsting deed van dat je zei vorige week hoef je ook dat je denkt dat ik hoef je maar niet te verwachten dat ik na dit bericht ook maar een seconde denkt dat ik dan na je uitbarsting aan je posts denkt dat ik je ga nog een keer ga spenderen
Waarom wil je dat?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2016 16:43 schreef eleusis het volgende:
[..]
Stop maar met reageren op me, want na je vorige weekse dat je zei dat je die intens debiele uitbarsting deed van dat je zei vorige week hoef je ook dat je denkt dat ik hoef je maar niet te verwachten dat ik na dit bericht ook maar een seconde denkt dat ik dan na je uitbarsting aan je posts denkt dat ik je ga nog een keer ga spenderen
Godverdomme, da's m'n hele dagtotaal + nog watquote:Op maandag 25 januari 2016 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
En mijn favoriete McDonalds splurge is 1715 kcals.*oink*
Dank je phoebs
*Fattyknowledgeboks*quote:Op maandag 25 januari 2016 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Dank je phoebs
ja, ik wist wel dat het veel was, maar niet zó veelquote:Op maandag 25 januari 2016 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Godverdomme, da's m'n hele dagtotaal + nog wat
Jeetjequote:Op maandag 25 januari 2016 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Dank je phoebs
Zeg, m'n soep was ace.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
wat een matige tips geef jij vandaag botorbloempje.
Alleen 1 mc chicken? Verder niets? Knap!quote:Op maandag 25 januari 2016 16:51 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JeetjeIk mag maar 1300 calorieën per dag. Ik neem altijd een Mcchicken, die is 401. dus valt op zich nog mee ;p
www.just-eat.nlquote:Op maandag 25 januari 2016 16:53 schreef Tally het volgende:
Of onder het eten die kartonnen doosjes lezen van alles wat je naar binnen propt
Ik heb een ontzettende zin in veel vleesch. Maar dat heb ik niet in huis
Ja. ik eet geen frietjes daar omdat ik zoutarm moet eten en ook al vraag je zonder zout zit er nog enorm veel zout aan ;p en drinken mag ik ook niet te veel dus drink dan thuis wel weer wat.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen 1 mc chicken? Verder niets? Knap!
Ik ga altijd all-in. Go big or go home.
quote:Op maandag 25 januari 2016 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat twee van zulke broodjes ongeveer 750 kcal zijn
Twee harde broodjes zitten meestal op 400/420Kcal samen, met dat soort beleg kan 750/800 idd prima kloppen. Dat is namelijk voor een deel altijd mijn brunch in het weekend, met wat minder beleg, en dan 650 in totaal.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:58 schreef eleusis het volgende:
[..]Dat hoop ik ook
Dan kan ik vanavond nog lekker een simpel pastaatje maken en hoef ik niet te bewegen na een mega lange meeting waar ik geen kcal credits van krijg
Bedankt voor de tip!quote:
Eet je echt zo weinig? Dan zouden de kilo's er toch echt af moeten vliegen in combinatie met alle sport die je doet? Maar je hebt geen weegschaal geloof ik he?quote:Op maandag 25 januari 2016 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Godverdomme, da's m'n hele dagtotaal + nog wat
Ik zit gemiddeld rond de 1600 op het moment. Wil niet onder de 1500 komen, en als ik weer echt structureel hard ga lopen opschroeven naar 1750.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:04 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Eet je echt zo weinig? Dan zouden de kilo's er toch echt af moeten vliegen in combinatie met alle sport die je doet? Maar je hebt geen weegschaal geloof ik he?
En gaat het voor je gevoel niet te hard dan nu?quote:Op maandag 25 januari 2016 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zit gemiddeld rond de 1600 op het moment. Wil niet onder de 1500 komen, en als ik weer echt structureel hard ga lopen opschroeven naar 1750.
Sws, milkshake, flurry, friet, kipnuggets, burger alles.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen 1 mc chicken? Verder niets? Knap!
Ik ga altijd all-in. Go big or go home.
Neequote:Op maandag 25 januari 2016 17:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En gaat het voor je gevoel niet te hard dan nu?
Dat zijn dan 2300 kcals voor jou, vriend.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sws, milkshake, flurry, friet, kipnuggets, burger alles.
Oke, nou hopelijk krijg je als je weer wat meer kan hardlopen snel het gewenste resultaat dan en kun je weer iets meer gaan eten, het lijkt mij heel zwaar! Ik vind onder de 1800 eten bijna niet te doenquote:Op maandag 25 januari 2016 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neeondanks dat ik wel wat verschillen merk zit m'n kleding nog niet als een aardappelzak, zeg maar
Groot deel van mijn probleem is ook 'oud vet', of meer 'vel vet' ofzo.. echt blubberig en ruim op m'n buik enzo, zeg maar. Dat krijg ik er ook echt niet zomaar af, maar wordt door kleding wel vrij makkelijk in toom gehouden, vandaar dat het er wel OK uitziet![]()
Ik zorg wel dat ik goed vullende dingen binnenkrijg, en ook zoveel mogelijk 'kwaliteit'. Mobloats vullen echt enorm, bijvoorbeeld. En bij m'n avondeten dingen als zoete aardappel of barley.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, nou hopelijk krijg je als je weer wat meer kan hardlopen snel het gewenste resultaat dan en kun je weer iets meer gaan eten, het lijkt mij heel zwaar! Ik vind onder de 1800 eten bijna niet te doen
Klinkt goedquote:Op maandag 25 januari 2016 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
Met 3 maaltijden op een dag + soms wat tussendoortjes en veelal op de bureaustoel doorbrengen gedurende de dag is het prima te doen, al verschilt het soms per dag of ik nog wat extra trek voel, maar dan eet ik ook gewoon wat extra's, want ik ga niet zitten hongerlijden. Ik luister gewoon naar m'n lichaam, en ga niet koste wat het kost NIET ETEN OMDAT IK DAN DIK WORD ofzo. Gewoon gezond na blijven denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |