SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Hoop het. Ik kon me niet voorstellen dat iemand blij werd van veel zoetstof in de buikquote:Op zondag 24 januari 2016 20:04 schreef kwakz0r het volgende:
Dus, maar weer verder hier. Heeft iedereen zijn humorradar weer even aangezet?
Ik wilde al roepen: gooi weg!! Maar die heb je vast al opgepeuzeldquote:Op zondag 24 januari 2016 22:10 schreef MutedFaith het volgende:
hoi.
Ik rij net weg bij mcdonalds met een medium Royal QP menu.
#morgenweerdik
quote:Op zondag 24 januari 2016 21:51 schreef Stormqueen het volgende: ik vind het niet eens bijzonder lekker en ik voel me altijd dik en vies en gebruikt als ik het op heb
Maar waarom heb je het dan gehaald?quote:Op zondag 24 januari 2016 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben toevallig dol op klene suikervrije drop! Vooral die loeizoute
Hopelijk kan ik morgen ook weer kakken. Vandaag een verjaardag met lekkere kaas, verse appeltaart en afhaalchinees. Was net op de weegschaal 1,7 kilo zwaarder dan vanmorgen en ik heb nauwelijks geplast door die Chinees. Ik haat chinees, ik vind het niet eens bijzonder lekker en ik voel me altijd dik en vies en gebruikt als ik het op heb
heb ik niet, ik was op een verjaardagquote:Op zondag 24 januari 2016 23:56 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Maar waarom heb je het dan gehaald?
Misschien niet wat je wil horen, maar in winegums zit wel degelijk dierlijk product verwerkt, en ik vermoed zelf dat in Oreo's ook wel gelatine of iets aanverwant zit...quote:Op zondag 24 januari 2016 21:57 schreef LadyOracle het volgende:
Vandaag een beetje veel gesnoept, al kon het calorietechnisch wel. Ik ga vegan producten uitwisselen met iemand in de VS (diegene gaat mij Cinnamon Bun Oreo's sturen, ik kan niet wachten tot ze er zijn). Normaalgesproken snoep ik bijna niet, maar nu moet ik dus me erin verdiepen welk snoep vegan is, zodat ik dat kan opsturen. Dus dan wordt het opeens heel verleidelijk om dingen te proberen natuurlijk. Als je niet weet wat er is, kom je ook niet echt in de verleiding.
O: 40 g havermout, 150 ml rijst-kokosmelk, pecannoten, kaneel, drupje maple syrup met een banen-aardbeiensmoothie.
S: uur elliptische trainer omdat mijn protestknie nog steeds niet wil combatten
L: 125 g kokosyoghurt, bananen-aardbeiensmoothie met wat proteinepoeder
D: moussaka met Griekse salade
Tussendoortjes: 40 gram pizza crackers, 20 gram chocola met koffie, 20 gram winegums, 4 Oreo's en twee glazen rode wijn
Tot nu toe: 1961 kcal in, 2870 uit volgens FitBit. Misschien neem ik zo nog wel wat fruit en misschien zelfs nog wel een paar zoutjes.
Er is tegenwoordig best veel vegan snoepgoed. Ik geloof dat Katja daar aan doet. Die biggetjes smaakten eerst lekkerder maar nu staat erop dat ze vegan zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 07:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Misschien niet wat je wil horen, maar in winegums zit wel degelijk dierlijk product verwerkt, en ik vermoed zelf dat in Oreo's ook wel gelatine of iets aanverwant zit...
Je kan een agar-achting product gebruiken om het veganistisch te maken, dat is afkomstig van zeewier.quote:Op maandag 25 januari 2016 07:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Misschien niet wat je wil horen, maar in winegums zit wel degelijk dierlijk product verwerkt, en ik vermoed zelf dat in Oreo's ook wel gelatine of iets aanverwant zit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet om je lol te verpesten overigens, meer omdat ik zelf een aantal jaren geleden behoorlijk verbaast was toen ik een aantal dagen in een gelatinefabriek liep en daar ook wat te horen kreeg over afnemers.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
nou, dat wordt een week zwart dragen...quote:Op maandag 25 januari 2016 08:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kreeg een volle kilo van de Chinees
Die brabantse kickboxer die op TV liet zien hoe je 3kg vocht verliest voor een weging.quote:
Oh, hehe. Nee, niet eens. En gisteren ook gewoon genoeg gedronken. Litertje of 2,5 - 3 aan water, koffie en thee.quote:Op maandag 25 januari 2016 08:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die brabantse kickboxer die op TV liet zien hoe je 3kg vocht verliest voor een weging.
je weet hoe zwaar ik daar aan til he?quote:Op maandag 25 januari 2016 08:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, dat wordt een week zwart dragen...
In één dag? Dat vind ik wel absurd. De lichte roeiers die ik coachten probeerden altijd in de 3 dagen voor de wedstrijd zoveel mogelijk vocht uit de darmen te lozen door zout en vezelarm te eten (dat is beter dan alles eruit zweten, veel minder effect op je prestaties en minder kans op uitdroging). En dan op de dag zelf, als het nog niet genoeg was, nog maximaal een kilo.quote:Op maandag 25 januari 2016 08:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die brabantse kickboxer die op TV liet zien hoe je 3kg vocht verliest voor een weging.
op zijn minst een kilo meer dan gisteren...quote:Op maandag 25 januari 2016 08:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet hoe zwaar ik daar aan til he?
Mf, nice!
In een uur of 6 zelfs, uurtje sauna, dan een uurtje in een bad met zout water en daarna in dekens wikkelen en een paar uur in bed gaan liggen.quote:Op maandag 25 januari 2016 08:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
In één dag? Dat vind ik wel absurd. De lichte roeiers die ik coachten probeerden altijd in de 3 dagen voor de wedstrijd zoveel mogelijk vocht uit de darmen te lozen door zout en vezelarm te eten (dat is beter dan alles eruit zweten, veel minder effect op je prestaties en minder kans op uitdroging). En dan op de dag zelf, als het nog niet genoeg was, nog maximaal een kilo.
Ja k geloof best dat het kan maar dan ben je wel zodanig uitgedroogd dat het je prestatie echt heel erg beïnvloedt. Bij roeiwedstrijden is dat in ieder geval niet handigquote:Op maandag 25 januari 2016 08:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
In een uur of 6 zelfs, uurtje sauna, dan een uurtje in een bad met zout water en daarna in dekens wikkelen en een paar uur in bed gaan liggen.
quote:Op maandag 25 januari 2016 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
op zijn minst een kilo meer dan gisteren...
Het lijkt mij ook niet bevorderlijk, hij zou waarschijnlijk na de weging behoorlijk gaan drinken.quote:Op maandag 25 januari 2016 08:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja k geloof best dat het kan maar dan ben je wel zodanig uitgedroogd dat het je prestatie echt heel erg beïnvloedt. Bij roeiwedstrijden is dat in ieder geval niet handigEn het is zelfs redelijk gevaarlijk hoe hij het doet vind ik.
Ja je drinkt het natuurlijk wel weer bij voor de weging maar je kan ook niet in één keer 3 liter bijdrinken en dat vasthouden. Tja het scheelt natuurlijk ook dat de tegenstander het ook doetquote:Op maandag 25 januari 2016 09:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet bevorderlijk, hij zou waarschijnlijk na de weging behoorlijk gaan drinken.
1% te weinig vocht = 10% minder prestatie was volgens mij een regel?
Maar gezien hij wereldkampioen (geweest?) is zou dat voor hem wel meevallen.
14 kilo in 2014? Jouw kind is toch van eind november?quote:Op maandag 25 januari 2016 08:57 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]![]()
Hoi![]()
Ik ben sinds m'n zwangerschap zo'n 24 kilo afgevallen, waarvan een stuk of 10 in het afgelopen jaar, dus het gaat langzaam maar het gaatafgelopen weekend was even een dipje, dus misschien kunnen jullie me helpen om weer een beetje fatsoenlijk te gaan eten
![]()
Vrijdag uit eten geweest; tapas dus veel te veel![]()
Zaterdag ging redelijk, klein beetje chocolade en 's avonds een bak popcorn (want zaterdagavond is de enige avond waarop ik van mezelf mag snacken, Maarja, dan moet je de rest van het weekend niet ook schransen) en zondag sloten we af met pizza omdat vriend geen zin had in soep
![]()
![]()
Also: McDonaldsChinees
maar allebei in geen maaaaaaanden gehad
![]()
Gewoon liften in downward dog.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga misschien vanavond. Of yoga. Of straks zware dingen optillen. Keuzes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |