Mag je die buiten de spits niet gein meenemen in de trein?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik heb in Den Helder ooit een Arola 25 gekocht. En ben er daarna mee naar huis gereden. Kost een zondag maar dan heb je een invalidenwagen voor de deur
Tuurlijk niet. Verbrandingsmotorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mag je die buiten de spits niet gein meenemen in de trein?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mag je die buiten de spits niet gein meenemen in de trein?
Alhoewel ik bij Arriva (wel eerst gebeld met de klantenservice om het te vragen en om het door te geven aan de steward en de meester!) een keer met -8 mijn snorfiets mee mocht nemen in de trein. Arriva heeft in de huisregels niets over verbrandingsmotoren staan, NS wel. Arriva heeft ook nog een gelijkvloerse instap. Heb hem de hand gelukkig kunnen schudden en hij vond het maar gaafquote:
Gohquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
de benzineversie stonk niet zo naar diesel.
Elektrisch wel. En als je ze in een gitaartas propt dan zeurt natuurlijk niemand erover.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh dan mag net niet? Bosmaaier of kettingzaag mag ook niet?
Mag inderdaad allemaal niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh dan mag net niet? Bosmaaier of kettingzaag mag ook niet?
Laaaange dag, 05:45 opgestaan, tweede trein, 18:30 pas thuis. Nu nieuwe X-Files.quote:
Nee inderdaad. Staat expliciet in de Algemene voorwaarden, artikel 5.4:quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh dan mag net niet? Bosmaaier of kettingzaag mag ook niet?
Bron http://www.ns.nl/binaries(...)avr-ns-20150701-.pdfquote:5.4. Welke Voorwaarden gelden voor uw fiets en andere vervoermiddelen?
Onder Voorwaarden mag u uw fiets meenemen in de trein.
NS maakt daarbij onderscheid tussen a) opgevouwen vouwfietsen, rollators, scootmobielen en
rolstoelen, en b) fietsen, waaronder ook ligfietsen, tandems en gedemonteerde fietsen worden
verstaan.
Voor de eerste categorie hoeft u geen apart Vervoerbewijs te hebben, maar u dient deze vervoermiddelen
wel te stallen op een plek die geen hinder of overlast veroorzaakt, of kan veroorzaken.
Indien NS van oordeel is dat hier wel sprake van is, kan zij u verplichten om de trein te verlaten.
Voor de tweede categorie geldt dat u uw fiets alleen mag meenemen in de trein als dit is toegestaan
op grond van de Voorwaarden zoals deze door NS bekend zijn gemaakt. Daarbij gelden
voor het vervoer van uw fiets de volgende voorschriften:
1) Op bepaalde dagen en tijden mag u geen fiets meenemen in de trein. Deze dagen en tijdstippen
staan vermeld op de website van NS en kunnen wijzigen;
2) U dient uw fiets te stallen in op een speciaal daarvoor geschikt gemaakte plaats in de trein.
Als de trein waarmee u wilt reizen (bij uitzondering) geen speciale plek voor fietsen heeft, of
indien er geen vrije plekken beschikbaar zijn, mag u uw fiets niet meenemen;
3) U dient voor uw fiets een apart daarvoor bestemd geldig Vervoerbewijs bij u te hebben;
4) U dient toezicht te houden op uw fiets en uw bagage van uw fiets af te halen, tenzij de
conducteur u toestemming geeft deze op uw fiets te laten.
Andere dan de in artikel 5.4 genoemde vervoermiddelen mag u niet meenemen, tenzij u daarvoor van NS een ontheffing heeft gekregen of tenzij deze meegenomen worden als Handbagage en deze binnen de voor Handbagage gestelde beperkingen vallen en geen verbrandingsmotor hebben.
Hmm vreemd, een patatje oorlog smeert en stinkt meerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:27 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Elektrisch wel. En als je ze in een gitaartas propt dan zeurt natuurlijk niemand erover.
Maar een patatje oorlog is niet brandgevaarlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmm vreemd, een patatje oorlog smeert en stinkt meer
Er is hier thuis nooit een auto, grasmaaier of bladblazer uitgebrand.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Maar een patatje oorlog is niet brandgevaarlijk
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:06 schreef James1988 het volgende:
Leuk leesvoer: How we made the Eurostar
1000 volt in Frankrijkquote:We used a TGV train, but it had to be modified so it could work on tracks in Britain (750 volts), France (1,000) and Belgium (3,000).
frietje Koude oorlog misschien niet neequote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Maar een patatje oorlog is niet brandgevaarlijk
Friet en pils/patat en bier aan de andere kant, ik wil er graag een proefschrift over schrijven, ik zoek nog nog sponsors voor het veldonderzoek, giften welkom, misschien wel aftrekbaar, wie weetquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:43 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Het is patat. Je woont nu aan de beschaafde kant van de rivieren dus je past je maar aan
Wacht wat, is er ook al een pils/bier-oorlog?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:45 schreef bork het volgende:
[..]
Friet en pils/patat en bier aan de andere kant,.
Nee dat is mijn hypothesequote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:47 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Wacht wat, is er ook al een pils/bier-oorlog?Ik gebruik beide maar meestal bier..
Dacht ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |