Nee, tenzij er een trein met gevaarlijke stoffen ontspoord is en er acuut gevaar dreigt voor de omgeving. Of zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ok, maar er worden geen treinverstoringen op gemeld in NL?
Ik snap trouwens niet waarom er niet tot Barneveld Noord gereden kan worden met de tussendienst daar. Die is gewoon helemaal opgeheven.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wat ik begrepen heb is er vannacht een slijptrein overheen geweest en is hierbij de overweg bij station Barneveld Centrum beschadigd geraakt, waardoor daar maar een spoor beschikbaar is en er daar niet gekruist kan worden.
Dat past daar niet: je zou bijna een half uur daar keren. (hij komt zichzelf tussen Hoevelaken en Barneveld-Voorthuizen-Aansluiting tegen) En je doorgaande dienst moet er ook nog langs...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:48 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet waarom er niet tot Barneveld Noord gereden kan worden met de tussendienst daar. Die is gewoon helemaal opgeheven.
Rijdt nu wel tot Noord, m'n vriendin zit er in. Echter is nu ook het treinstel defect gegaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wat ik begrepen heb is er vannacht een slijptrein overheen geweest en is hierbij de overweg bij station Barneveld Centrum beschadigd geraakt, waardoor daar maar een spoor beschikbaar is en er daar niet gekruist kan worden.
Ja, omdat door herstelwerkzaamheden nu niks rijdt tussen Centrum en Noord, dit is gewoon de doorgaande trein die nu keert. Ik had het over de tussenslag die normaal tot Zuid rijdt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Rijdt nu wel tot Noord, m'n vriendin zit er in. Echter is nu ook het treinstel defect gegaan.
Topidee jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:59 schreef dennistd het volgende:
In Deventer willen ze een uitgang aan de oostkant van spoor 1: http://www.destentor.nl/r(...)ege-drukte-1.5662608
ja en een tunnel aan de westkant, vanaf het noorden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 15:59 schreef dennistd het volgende:
In Deventer willen ze een uitgang aan de oostkant van spoor 1: http://www.destentor.nl/r(...)ege-drukte-1.5662608
Die uitkomt in jouw slaapkamer ook nog zekerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en een tunnel aan de westkant, vanaf het noorden.
Hal bij de voordeur is ook prima, ik stel me flexibel opquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:05 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Die uitkomt in jouw slaapkamer ook nog zeker
De hoofdlijn is enkelspoor, wat er verder naast ligt moet een andere functie hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:28 schreef Merode32 het volgende:
Even voor de zekerheid checken, de spoorlijn naar den helder is binnen de bebouwde kom van dh toch tweesporig? De hoofdlijn plus zo industrielijntje of vergis ik mij?
Spoor naar de Marine is volgens mij reeds afgebroken of wordt in de nabije toekomst afgebroken. Inzetplaats blijft wel liggenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:29 schreef Prins_Pils het volgende:
Den Helder
Hoofdlijn is enkelsporig en dat industrielijntje sluit aan op het emplacement maar ik weet niet hoelang die naast elkaar liggen.
Ik dacht dat ns/prorail de marinelijn grotendeels wilde afbreken met uitzondering van het eerste stuk(naast de hoofdlijn+bocht om) voor toekomstig rangeer en opstelplaatsen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De hoofdlijn is enkelspoor, wat er verder naast ligt moet een andere functie hebben.
Mijn docent op het HBO had er geen handje van om een directe bron bij een tabelletje te plakken maar dit komt uit colleges verkeersveiligheid in Nederlandquote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik kan ook nergens een bron of statistieken vinden die je bewering over eenzijdige verkeersongevallen ondersteunen...
Wie zegt dat ik in den helder moet zijn? Zoals de wethouder het zo mooi zei, dh is een doorvoerplaats voor mensen die van de eenekant op weg zijn naar de andere kant.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Den HelderWat ben ik blij dat ik daar nooit meer heen hoef nu oma dood is
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik heb in Den Helder ooit een Arola 25 gekocht. En ben er daarna mee naar huis gereden. Kost een zondag maar dan heb je een invalidenwagen voor de deur
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik heb in Den Helder ooit een Arola 25 gekocht. En ben er daarna mee naar huis gereden. Kost een zondag maar dan heb je een invalidenwagen voor de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |