Als je de reden communiceert kun je begrip onder je reizigers kweken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 12:36 schreef ReisT het volgende:
[..]
Waarom is het van belang wat het doel is van de werkzaamheden? Voor de gebruikers van het spoor is het evenveel overlast, of het nu preventief is of niet.
Collectors item ritjequote:Op donderdag 28 januari 2016 16:12 schreef Prins_Pils het volgende:
3x Plan V-erroest in de IC Roosendaal-Zwolle
Ik zag hem ja, kruiste de mijnequote:Op donderdag 28 januari 2016 16:12 schreef Prins_Pils het volgende:
3x Plan V-erroest in de IC Roosendaal-Zwolle
Ach ja, beter als niets toch? En waarschijnlijk wordt het halverwege ergens vervangen? Heb ook wel es gehad dat je met SGM of DDAR naar Deventer ging en vanaf daar met ICR verder.quote:Op donderdag 28 januari 2016 16:12 schreef Prins_Pils het volgende:
3x Plan V-erroest in de IC Roosendaal-Zwolle
Meer IC's tussen Arnhem en Nijmegen? Er rijden toch al 6 per richting?quote:Op donderdag 28 januari 2016 17:33 schreef dennistd het volgende:
Leesvoer over drgl 2017: http://locov.nl/Images/Lo(...)17_tcm311-372113.pdf
Zwolle - Roosendaal wordt een echte IC en stopt niet meer tussen Arnhem en Nijmegenquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Meer IC's tussen Arnhem en Nijmegen? Er rijden toch al 6 per richting?
Zwolle-Roosendaal en Nijmegen-Utrecht (en verder)
Dat had ik inmiddels gelezenquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:43 schreef boriq het volgende:
[..]
Zwolle - Roosendaal wordt een echte IC en stopt niet meer tussen Arnhem en Nijmegen
Tofquote:Op donderdag 28 januari 2016 17:33 schreef dennistd het volgende:
Leesvoer over drgl 2017: http://locov.nl/Images/Lo(...)17_tcm311-372113.pdf
kunnen ze in Arnhem niet een stuk aankoppelen? Of in Utrecht?quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:12 schreef b2py het volgende:
4.3 Inpassing tussen Arnhem en Nijmegen
Tussen Arnhem en Nijmegen rijden veel treinen. NS heeft forse concessies gedaan op het gebied van robuustheid en de materieelinzet. In de tijdligging zoals die voor 2017 geldt, is de wens van de regionale overheid om het Sprintermodel conform het StadsregioRail plan te implementeren gehonoreerd en is eveneens de treindienst Arnhem – Tiel doorgaand ingepast. Dit heeft tot gevolg dat de Intercity’s Nijmegen – Utrecht e.v. een lengtebeperking krijgen en dus niet altijd op de gewenste volledige gewenste lengte kunnen rijden. Ook is de uitvoering van de dienstregeling rond Nijmegen kwetsbaar.
Lekker tussen Utrecht & Amsterdam
maar gaat niet gebeuren? Dat spoor 11? ofzo vanaf waar ie vertrekt rijdt volgens mij nooit een doorgaande trein, dus daar kan ie wel staan toch?quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:16 schreef b2py het volgende:
Daar zullen ze ongetwijfeld op gestudeerd hebben..
Dat staat er inderdaad..quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
maar gaat niet gebeuren? Dat spoor 11? ofzo vanaf waar ie vertrekt rijdt volgens mij nooit een doorgaande trein, dus daar kan ie wel staan toch?
Interessant, elders wordt/werd gemeld dat de buitenste sporen op Amsterdam - Utrecht zijn teruggehaald naar 160. Ik vind het opzich wel een goed idee trouwens. Risico is wel dat het echt een stoppercity wordt langs de Rijnoever en in Nederland.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:53 schreef James1988 het volgende:
NS en DB onderzoeken of de ICE tussen Amsterdam en Frankfurt kan worden vervangen door een intercity, die dan wel ieder uur zal rijden ipv eens per twee uur.
http://www.ovmagazine.nl/(...)naar-frankfurt-1755/
Zoiets?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:58 schreef b2py het volgende:
[..]
Interessant, elders wordt/werd gemeld dat de buitenste sporen op Amsterdam - Utrecht zijn teruggehaald naar 160. Ik vind het opzich wel een goed idee trouwens. Risico is wel dat het echt een stoppercity wordt langs de Rijnoever en in Nederland.
Nouja, wat ik begrijp willen ze hem integreren dus je zal of Zuid/Bijlmer/Wageningen erbij moeten doen of Amstel/Wageningen.. En de IC mag niet over de HSL dus je zal langs de vallei moeten..quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zoiets?
Schiphol Airport - Amsterdam - Utrecht - Arnhem - Emmerich - Oberhausen - Duisburg - Düsseldorf Airport - Düsseldorf Hbf - Köln Hbf - Montabour - Siegburg/Bonn - Limburg Süd - Frankfurt Flughafen - Frankfurt Hbf
3 luchthavens met één trein, dat is volgens mij wel een unicum.
Is wel aangelegd voor 200 maar afgewaardeerd..quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:09 schreef MTL het volgende:
Ik weet niet waar ze die 200 vandaan hebben voor de buitenste sporen. Dat is onzin. Het hele traject is 160 max. Er is enkel gezegd dat men ooit moet kunnen upgraden naar 200.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |