Dat was beregezelligquote:Op zondag 24 januari 2016 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisterenavond was het leuker in het livetopic
Alleen de echte liefhebbers kijken nu nog.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2016 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je praat om de hete brei heen Kopsterk.
Het is gewoon een debiel.
De echte fans en voetbalgenieters zijn overgebleven daar waar het dagjesvolk van de one-liners naar Arsenal - Chelsea zijn getrokken.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had GGMM hier daarom niet verwacht.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De echte fans en voetbalgenieters zijn overgebleven daar waar het dagjesvolk van de one-liners naar Arsenal - Chelsea zijn getrokken.
Wat ook pure aids was in de eerste helftquote:Op zondag 24 januari 2016 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De echte fans en voetbalgenieters zijn overgebleven daar waar het dagjesvolk van de one-liners naar Arsenal - Chelsea zijn getrokken.
Ik zei ook al eerder dat het niveau vergelijkbaar was met Ajax-Vitesse.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat ook pure aids was in de eerste helft
Ik doelde op Arsenal-Chelsea maar het is ook wel redelijk van toepassing op deze wedstrijd jaquote:Op zondag 24 januari 2016 18:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zei ook al eerder dat het niveau vergelijkbaar was met Ajax-Vitesse.
Dik varken.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga straks pannenkoeken eten
Neen.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:07 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
Dit ga ik ook eten vanavond.
Jij bent toch niet mijn broertje?
2.04 meter.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:08 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
Jezus![]()
Ben jij een walvis op het droge?
Gewoon een Afrika cup winnaar binnen de gelederenquote:Op zondag 24 januari 2016 18:08 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben blij dat Kanon weer fit is. Kwaliteit spat er af.
Was bijna verkocht aan Lille maar raakte toen geblesseerd.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een Afrika cup winnaar binnen de gelederen
Twijfels over zijn hart was het toch?quote:Op zondag 24 januari 2016 18:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was bijna verkocht aan Lille maar raakte toen geblesseerd.
Dat speelde ook mee.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twijfels over zijn hart was het toch?
Ik vind een 'blessure' in combinatie met je hart altijd wat wrang.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oh nee. Het waren knieproblemenquote:Op zondag 24 januari 2016 18:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan de marge alsnog niet uitbreiden met het hatelijke Haags kwartiertje nog in het verschiet.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:12 schreef opperkleurder het volgende:
Ik begrijp niet waarom ADO niet vanaf het begin zo heeft gespeeld.
Om je te kwellen.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:12 schreef opperkleurder het volgende:
Ik begrijp niet waarom ADO niet vanaf het begin zo heeft gespeeld.
En dan zou het nog meevallenquote:Op zondag 24 januari 2016 18:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
16 schoten van de kant van ADO. Daar komt Ajax in 3 wedstrijden aan.
Ik heb geleerd dat ik niet moet zeiken want wedstrijden zoals gisteren binnenslepen schijnt een kwaliteit te zijn.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
16 schoten van de kant van ADO. Daar komt Ajax in 3 wedstrijden aan.
Wat ga je doen?quote:Op zondag 24 januari 2016 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wordt het nog 2-2. Dit ga ik echter niet meer live meemaken.
RIPquote:Op zondag 24 januari 2016 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wordt het nog 2-2. Dit ga ik echter niet meer live meemaken.
Aduriz maakte een mooie gol voor Bilbo vandaag.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:27 schreef opperkleurder het volgende:
Als hij hem goed raakt gaat deze de hele wereld over.
Dat kan ik mij voorstellen. Cambuur kreeg nog best wat kansjesquote:
3-1 dan maarquote:Op zondag 24 januari 2016 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is er nog een gol nodig om de doelpuntenbonus juist te hebben.
Succes.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:33 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga jullie alvast verlaten. Ik ga eten.
Eet smakelijkquote:Op zondag 24 januari 2016 18:33 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga jullie alvast verlaten. Ik ga eten.
Jammer dat je het niet vergeten be...LEUK DAT JE ER BENT GGMMquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:33 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, er is voetbal vanavond.
Bijna vergeten.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet vergeten be...LEUK DAT JE ER BENT GGMM
Vreselijke wedstrijden voor supporters die naar het stadion gaan jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom pas om 20:45 beginnen.
Daar hoeven ze in de hoofdstad toch geen rekening mee te houden, LOLquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Vreselijke wedstrijden voor supporters die naar het stadion gaan ja
Feyenoord moet vechten om de derde plaats. LOLquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar hoeven ze in de hoofdstad toch geen rekening mee te houden, LOL
Ze moeten niksquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord moet vechten om de derde plaats. LOL
Je zit toch in Rijnmond met je stage?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:39 schreef Cavaliers het volgende:
Iemand op mijn werk vindt Kongolo beter dan Riedewald.
Dat wilde ik even kwijt omdat ik er heel hard om moest lachen.
Het verveelt nooit, hé?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar hoeven ze in de hoofdstad toch geen rekening mee te houden, LOL
Knvb wilde ruim op tijd klaar zijn voor het EK.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:52 schreef Mani89 het volgende:
Gaan ze serieus op dinsdag voetballen? Waarom is dat dan?
Ja Psv ligt natuurlijk al uit de CL....................quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
Toch wel lekker zo'n doordeweekse competitieronde. Zeker in een tijd waar toch geen een Nederlandse club meer Europees speelt.
Dat zijn 2 wedstrijden, je snapt m'n puntquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja Psv ligt natuurlijk al uit de CL....................
We hebben ons het succes van PSV in de CL gewoon verbeeld blijkbaarquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja Psv ligt natuurlijk al uit de CL....................
Doe mij zo'n glazen bol.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat zijn 2 wedstrijden, je snapt m'n punt
Wanneer begint die CL eigenlijk weer?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:54 schreef Sked het volgende:
[..]
We hebben ons het succes van PSV in de CL gewoon verbeeld blijkbaar
Hoop dat het er meer worden en heb er zelfs nog wel hoop op. Maar je nam m'n zin te letterlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe mij zo'n glazen bol.
Makkelijk lullen achteraf. Goede manier van indekken welquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoop dat het er meer worden en heb er zelfs nog wel hoop op. Maar je nam m'n zin te letterlijk.
16 februari zijn de eerste wedstrijdenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer begint die CL eigenlijk weer?
Denken dat ik niet weet dat PSV door is in de CLquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Makkelijk lullen achteraf. Goede manier van indekken wel
Jesus gristus. ZO lang nog.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:55 schreef Sked het volgende:
[..]
16 februari zijn de eerste wedstrijden
Je hebt keus uit alle 18 ploegen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Maar ik ben nu helemaal niet in de moed om voetbal te kijken, maar ja ik moet toch mijn cluppie steunen he.
Drie weken zijn zo voorbijquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jesus gristus. ZO lang nog.
Ajax, ik kies jou.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt keus uit alle 18 ploegen.
Rustaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op dinsdag 26 januari 2016 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
George Kloenie is in Nederland. Donder op met dat kutnieuws man
Zonde, want op papier hebben ze een leuk elftal.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Van de Looi er toch een verschrikkelijk lelijk elftal van gemaakt.
Van de Looi lijkt op een koe.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga dan naar Het Kasteelquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:02 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet morgen helaas tot 21:00 werken, anders was ik rustig even langs gegaan in Kralingen.
Van der Looi wordt aardig afgezeken, en ik vind het inderdaad ook een lulletje lampekatoen, maar zo'n geweldige selectie heeft hij toch ook niet? Weet niet of hij er zelf nou zo veel aan kan doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vind jij goede spelers dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:02 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
Zonde, want op papier hebben ze een leuk elftal.
Dan mis je de Graafschap - Ado Den Haagquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:02 schreef Cavaliers het volgende:
Ik moet morgen helaas tot 21:00 werken, anders was ik rustig even langs gegaan in Kralingen.
Dat weet ik, maar als je dan toch naar een stadion in Rotterdam gaat zou ik daar een bezoekje brengenquote:
Missen is een groot woord.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan mis je de Graafschap - Ado Den Haag
Tibling, Linssen, Mahi, De Leeuw. Prima elftal hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat vind jij goede spelers dan?
Ik ben daar tien jaar geleden eens geweest toen Sparta nog Eredivisie speeldequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als je dan toch naar een stadion in Rotterdam gaat zou ik daar een bezoekje brengen
Dat wint de Graafschap.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan mis je de Graafschap - Ado Den Haag
Ik pakte laatst nog Sparta-RKC mee, was genotquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben daar tien jaar geleden eens geweest toen Sparta nog Eredivisie speelde
Waarom zou ik naar een leeg stadion gaan?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als je dan toch naar een stadion in Rotterdam gaat zou ik daar een bezoekje brengen
Omdat je dan wel erin past?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar een leeg stadion gaan?
De Leeuw middelmatige subtopspits, en van de andere 3 spelers moeten we ook niet meer maken dan het is. Ik vind het echt geen bijzonder elftal eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:03 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
Tibling, Linssen, Mahi, De Leeuw. Prima elftal hoor.
Gelukkig krijgen we straks een galavoorstelling van Ajax te zienquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat is deze eredivisiewedstrijd toch weer een genot om te kijken
Is goed JapieJapoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er is altijd plaats voor mij en mijn kloonaccounts.
Gelukkig is er in het weekend ook La Liga.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat is deze eredivisiewedstrijd toch weer een genot om te kijken
Kan niet wachten inderdaad . Weer genieten van de nieuwe Ronaldoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we straks een galavoorstelling van Ajax te zien
Heracles speelt om 20.45 pasquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:07 schreef Buitendam het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende goal voor Heracles Héracles.
In het weekend jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig is er in het weekend ook La Liga.
Ja, voordat feyenoord voor de laatste keer kampioen werd. Werden wij nog serieus genomen binnen Europa.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zijn er mensen die de tijd nog hebben meegemaakt dat er goed voetbal werd gespeeld in de eredivisie? Is de eredivisie eigenlijk ooit een topcompetitie geweest?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Er wordt pas met Heracles gespeeld om 20:45
Ik kan me de tijd nog herinneren dat PSV zonder problemen de halve finale CL bereikte en iedere week Gomes, Alex, Park, Lee, Cocu en Farfan kon opstellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:07 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zijn er mensen die de tijd nog hebben meegemaakt dat er goed voetbal werd gespeeld in de eredivisie? Is de eredivisie eigenlijk ooit een topcompetitie geweest?
Nieuwe Ronaldo, nieuwe Bergkamp (Klaassen) en wie weet speelt de nieuwe Seedorf (Bazoer) ook nog. Kan niet wachten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan niet wachten inderdaad . Weer genieten van de nieuwe Ronaldo
Lekker vergelijkbare spelers ook.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:09 schreef Tagliano het volgende:
Zegt veel over Zivkovic als Hupperts beter is
SCHREEUW VERDOMME EENS NIET ZO.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
CAVALIERS WAT VIND JE ER VAN DAT OLIVER NAAR DORTMUND GAAT?
Beide rechtsbuiten van Willem IIquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:10 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
Lekker vergelijkbare spelers ook.
RUSTAAAGHquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SCHREEUW VERDOMME EENS NIET ZO.
Psv ging er toen echt onterecht uit tegen Milan ookquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan me de tijd nog herinneren dat PSV zonder problemen de halve finale CL bereikte en iedere week Gomes, Alex, Park, Lee, Cocu en Farfan kon opstellen.
Wat een tijden. Kampioen worden was nooit zo saai als toen.
Nieuwe De Boer (Veltman) Nieuwe Rijkaard (Riedeltjewald) Nieuwe Kanu (Sanogo)quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nieuwe Ronaldo, nieuwe Bergkamp (Klaassen) en wie weet speelt de nieuwe Seedorf (Bazoer) ook nog. Kan niet wachten.
Dat zei je gisteren ook en ik heb nog steeds geen bevestiging gezien..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
CAVALIERS WAT VIND JE ER VAN DAT OLIVER NAAR DORTMUND GAAT?
Vergeet de nieuwe Laudrup nietquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nieuwe De Boer (Veltman) Nieuwe Rijkaard (Riedeltjewald) Nieuwe Kanu (Sanogo)
Ja dat herinner ik me ook nog prima. Maar toen was het niveau van de eredivisie verder toch niet zo hoog? Wanneer was de eredivisie echt een goede competitie?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan me de tijd nog herinneren dat PSV zonder problemen de halve finale CL bereikte en iedere week Gomes, Alex, Park, Lee, Cocu en Farfan kon opstellen.
Wat een tijden. Kampioen worden was nooit zo saai als toen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook en ik heb nog steeds geen bevestiging gezien..
Toen moest ik bijna huilen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Psv ging er toen echt onterecht uit tegen Milan ook
Hey Powergod.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo die speelt echt ijzersterk nu
Eigenlijk doen we hem met de nieuwe Laudrup een beetje tekortquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo die speelt echt ijzersterk nu
Ja er waren tijden dat Ado en Cambuur selecties hadden van het niveau Sunderland en Southamptonquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja dat herinner ik me ook nog prima. Maar toen was het niveau van de eredivisie verder toch niet zo hoog? Wanneer was de eredivisie echt een goede competitie?
Was wel heel zuur ja. Eerlijk is eerlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen moest ik bijna huilen.
Letterlijk.
Is Riedewald vergeleken met Rijkaard ja? De rest van de vergelijkingen kende ik welquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Sampdoria interesse heeft in Fischer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nieuwe Zidanequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk doen we hem met de nieuwe Laudrup een beetje tekort
Hebben allemaal een glaasje teveel opquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Is Riedewald vergeleken met Rijkaard ja? De rest van de vergelijkingen kende ik welBizar trouwens dat mensen zo snel dat soort dingen gaan roepen.
In de jeugd schijnt de nieuwe Messi (Nouri) rond te lopen. Wat gaan we genieten de komende jaren.quote:
Sorry Haagsquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geef racisme de rode kaart.
Het leuke is dat JD precies lijkt op die voorzitter daarquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Sampdoria interesse heeft in Fischer.
[ afbeelding ]
Nou die gaat ons bedrijf (geen voetbalclub) wel aan de CL helpenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
In de jeugd schijnt de nieuwe Messi (Nouri) rond te lopen. Wat gaan we genieten de komende jaren.
Geloof er weinig van.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:12 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
Ja er waren tijden dat Ado en Cambuur selecties hadden van het niveau Sunderland en Southampton
Moisander heeft het ook wel gezellig daar.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het leuke is dat JD precies lijkt op die voorzitter daar
Gheghe. Eigenlijk is het ook best briljante humor al die vergelijkingen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nou die gaat ons bedrijf (geen voetbalclub) wel aan de CL helpen
Halve finale EL was gewoon jezelf indekken
Beste speler in Italiequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moisander heeft het ook wel gezellig daar.
Is bij jullie die Kramer al de nieuwe Kindvall/Houtman/Kiprich ?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Gheghe. Eigenlijk is het ook best briljante humor al die vergelijkingen.
Dybalaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij Dybala in de zak heeft.
'die Kramer' ook echt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is bij jullie die Kramer al de nieuwe Kindvall/Houtman/Kiprich ?
Heel dat Juve is gewoon kansloosquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij Dybala in de zak heeft.
Wij hebben sowieso weinig goede spelers voortgebracht bedenk ik me nu. Kuijt is de nieuwe Kuijtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is bij jullie die Kramer al de nieuwe Kindvall/Houtman/Kiprich ?
Kalou was vroeger de nieuwe Kalou ?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wij hebben sowieso weinig goede spelers voortgebracht bedenk ik me nu. Kuijt is de nieuwe Kuijt
Bij Feyenoord worden dat soort vergelijkingen niet zo vaak gemaakt.
Dat betekent dat internationaal deze wedstrijden heel goed bekeken worden. Iedereen dus extra goed z'n best doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We zijn ook echt de enige competitie die een doordeweekse speelronde heeft deze week.
Wij zijn ook de enige competitie met kunstgrasquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We zijn ook echt de enige competitie die een doordeweekse speelronde heeft deze week.
Ja, omdat er in andere competities allerlei bekervoetbal gespeeld moet worden doordat het over twee wedstrijden gaat enzoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een betere competitie heeft dat ookquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaar dat het knmi code geel heeft afgegeven voor het Noorden vanavond.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:22 schreef Groby het volgende:
Letterlijk iedereen in het noorden wil dat vd Looi weggaat dus rip
Haha ik zit serieus even te denken. Maar ik heb nog nooit spelers vergeleken zien worden met Van Hanegem bijvoorbeeld. Of met Taument. Weleens met Kindvall, maar 'de nieuwe Kindvall' heb ik eigenlijk nooit horen vallen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kalou was vroeger de nieuwe Kalou ?
Maar van Hanegem is ook niet door Feyenoord opgeleidquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha ik zit serieus even te denken. Maar ik heb nog nooit spelers vergeleken zien worden met Van Hanegem bijvoorbeeld. Of met Taument. Weleens met Kindvall, maar 'de nieuwe Kindvall' heb ik eigenlijk nooit horen vallen.
Sven van Beek is de nieuwe Rijsbergenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar van Hanegem is ook niet door Feyenoord opgeleid
Dan heb je net Larsson en Guidetti gemist denk ik. Maar kan gebeuren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha ik zit serieus even te denken. Maar ik heb nog nooit spelers vergeleken zien worden met Van Hanegem bijvoorbeeld. Of met Taument. Weleens met Kindvall, maar 'de nieuwe Kindvall' heb ik eigenlijk nooit horen vallen.
Das gevaarlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit te twijfelen om voetbal vanuit mijn badje te gaan kijken.
Vilhena is de nieuwe Wim Jansenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Sven van Beek is de nieuwe Rijsbergen
Ik vind Van Beek eigenlijk best goed lijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vilhena is de nieuwe Wim Jansen
Enige wat supporters kunnen doen om hun ongenoegen te uiten. Snap dat welquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:29 schreef Sked het volgende:
Dat uitfluiten was te gênant voor woorden
In hardheid en verdedigende kwaliteiten ookquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind Van Beek eigenlijk best goed lijken.
[ afbeelding ]
Omdat het twee keer wat minder fantastisch om te zien is na een prachtige eerste seizoenshelft?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:31 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
Enige wat supporters kunnen doen om hun ongenoegen te uiten. Snap dat wel
Snap het wel. Die mensen hebben natuurlijk erg veel pijn van die 4-0 en als je dan weer zonder passie speelt mag je dat best een keer laten blijken. Gebeurt bij elke club ter wereld, dus snap die ophef niet zo. Bij Ajax wat meer dan bij de rest dat dan welquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat het twee keer wat minder fantastisch om te zien is na een prachtige eerste seizoenshelft?
Om te kotsen.
Haha nee. Moet ineens ook weer denken aan Arnold Scholten, de witte Socratesquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In hardheid en verdedigende kwaliteiten ook
Was een leuke luxe-invaller bij Ajax . Altijd een 7quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha nee. Moet ineens ook weer denken aan Arnold Scholten, de witte Socrates![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deed het nog verrassend goed ja. Prima speler om er bij te hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was een leuke luxe-invaller bij Ajax . Altijd een 7
Nu zie ik ook pas wat voor een viespeuk Wouters wasquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Deed het nog verrassend goed ja. Prima speler om er bij te hebben.
Let op het commentaar.
Na zijn spelerscarrière een baantjesziek persoon geworden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu zie ik ook pas wat voor een viespeuk Wouters was
Maduro was de nieuwe ...?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:40 schreef JapieJapo het volgende:
Er waren mensen die Maduro terug wouden bij ons aller Ajax
Mede mogelijk gemaakt door zijn eigen falenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na zijn spelerscarrière een baantjesziek persoon geworden.
Smoofiequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:40 schreef JapieJapo het volgende:
Er waren mensen die Maduro terug wouden bij ons aller Ajax
En hij is pas 55! Die kan nog jaren mee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door zijn eigen falen
Herinner me die docu nog wel, had ie ruzie met Blind.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door zijn eigen falen
Nee, omdat hij toen voor het eerst scoorde. Ken je feiten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:41 schreef JapieJapo het volgende:
Weghorst heeft een tattoo die refereert aan #ajaher van vorig seizoen, waar hij z'n 1e basisplaats had bij Heracles. #ajaher
Dan moet je niet bij mij zijn. Ik kopieer en plak alleen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, omdat hij toen voor het eerst scoorde. Ken je feiten.
Zo is het nu ook bij Ajaxquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Herinner me die docu nog wel, had ie ruzie met Blind.
De bal is nog steeds rondquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
Beetje off-topic vraag misschien, maar zit er veel verschil tussen de ballen van 25 jaar geleden en nu? Vraag me af of dat veel invloed heeft op de kwaliteit van het spel.
Haha dat seizoen is volgens mij al 3 keer bediscussieerd op dit forum.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen kwamen ze inderdaad verder in de EL ja
Ja. Gelukkig is dat elk jaar zo'n beetje in het nieuws enzo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja, maar vraag me af er aan de ballen van nu meer snelheid zit als je schiet bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |