Dat was beregezelligquote:Op zondag 24 januari 2016 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gisterenavond was het leuker in het livetopic
Alleen de echte liefhebbers kijken nu nog.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2016 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je praat om de hete brei heen Kopsterk.
Het is gewoon een debiel.
De echte fans en voetbalgenieters zijn overgebleven daar waar het dagjesvolk van de one-liners naar Arsenal - Chelsea zijn getrokken.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had GGMM hier daarom niet verwacht.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De echte fans en voetbalgenieters zijn overgebleven daar waar het dagjesvolk van de one-liners naar Arsenal - Chelsea zijn getrokken.
Wat ook pure aids was in de eerste helftquote:Op zondag 24 januari 2016 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De echte fans en voetbalgenieters zijn overgebleven daar waar het dagjesvolk van de one-liners naar Arsenal - Chelsea zijn getrokken.
Ik zei ook al eerder dat het niveau vergelijkbaar was met Ajax-Vitesse.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat ook pure aids was in de eerste helft
Ik doelde op Arsenal-Chelsea maar het is ook wel redelijk van toepassing op deze wedstrijd jaquote:Op zondag 24 januari 2016 18:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zei ook al eerder dat het niveau vergelijkbaar was met Ajax-Vitesse.
Dik varken.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga straks pannenkoeken eten
Neen.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:07 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
Dit ga ik ook eten vanavond.
Jij bent toch niet mijn broertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |