The higher they climb, the harder they fall. Ik bel alvast 112quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoger dan de hoogste der hoogsten, smaakvoller dan de smaakvolste der smaken.
Die is al een stuk döner.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Uit dit topic had zoveel meer gehaald kunnen worden. Hoe is het met TS?
We kunnen het topic wel volrammen met lama plaatjes? Wie trapt af?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:17 schreef DexterMoltisanti het volgende:
De TS lijkt zich niet meer bezig te houden met dit topic, zal ik dit topic van hem overnemen?
Ga je dan een doner kebab dieet doen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:17 schreef DexterMoltisanti het volgende:
De TS lijkt zich niet meer bezig te houden met dit topic, zal ik dit topic van hem overnemen?
TS zal wel dood zijnquote:Op woensdag 24 februari 2016 01:17 schreef DexterMoltisanti het volgende:
Volgens mij klopt hier geen fuck van...quote:Op zondag 24 januari 2016 15:23 schreef Ashqelon het volgende:
Als je van die pens afwil komt het simpelweg neer op afvallen en afvallen doe je door meer calorien te verbranden dan je binnenkrijgt. Het maakt dus niet uit waaruit die calorien bestaan, hoevaak je op een dag eet, hoe gevarieerd etc.
Je moet gewoon iedere week 3 dagen aan de speed zonder te eten. Geen bier bij drinken enkel wodka.quote:
Lijkt me een interessant dieet om te volgen inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 08:33 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ga je dan een doner kebab dieet doen?
Hij heeft moeite met typen met z'n worstenvingertjesquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:16 schreef Atta-boy het volgende:
Hij heeft wel nog gefok!t maar reageert niet meer
Dit is officieel een kuttopic. Had ook niks anders verwacht.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:16 schreef Atta-boy het volgende:
Hij heeft wel nog gefok!t maar reageert niet meer
Dit inderdaad. Vanavond even een tijdelijk doner kebab dieet doenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |