Plek 3 gaat al lastig genoeg worden.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:27 schreef Wicky15 het volgende:
Ik denk niet dat we Ajax nog gaan inhalen.
Tweede is ook een feestje waard.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:27 schreef Wicky15 het volgende:
Ik denk niet dat we Ajax nog gaan inhalen.
Is ie gaan janken ja?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:28 schreef Bugno het volgende:
Iemand een gifje van de huilende Van Beek?
Die geeft zelf ook niet thuis.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Als zelfs Kuyt het niet ziet zitten en woorden als 'klote' gaat gebruiken, dan weet je dat 't kut was.
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:32 schreef hafcfan het volgende:
Kapiteintje hoe kwam je er bij dat Feyenoord gelijkwaardig is aan Ajax
0-1 en 1-1 tochquote:Op zondag 24 januari 2016 14:32 schreef hafcfan het volgende:
Kapiteintje hoe kwam je er bij dat Feyenoord gelijkwaardig is aan Ajax
PEC uit verliezen ze gewoon weer, Ajax zal ook niet heel veel punten opleverenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Gelukkig nu 2 thuiswedstrijden op rij. Alleen daarna Ajax uit en PEC Zwolle uit..
Die Nelom. Dat is toch ook ongelofelijk dat iemand je op je 35e vraagt hoe je miljonair bent geworden en dat je dan eigenlijk moet toegeven dat je nergens goed in bent of hard gewerkt hebt.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:34 schreef Maastoren het volgende:
Dat verdedigen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nelom, Karsdorp en Van Beek moeten zich echt kapot schamen. Die laatste 2 zijn afgelopen maanden sowieso waardeloos. Karsdorp moet zich eerst maar weer eens focussen op het verdedigen.
En dan vergeet je voor het gemak Roda uit voor de beker, ook niet zomaar gewonnen.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Gelukkig nu 2 thuiswedstrijden op rij. Alleen daarna Ajax uit en PEC Zwolle uit..
Helemaal eens. Kazim 1 miljoen salaris gevenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die Nelom. Dat is toch ook ongelofelijk dat iemand je op je 35e vraagt hoe je miljonair bent geworden en dat je dan eigenlijk moet toegeven dat je nergens goed in bent of hard gewerkt hebt.
Het seizoen is ook niet geslaagd als je de beker wint.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
En dan vergeet je voor het gemak Roda uit voor de beker, ook niet zomaar gewonnen.
Sterker nog, daar hangt het succes van je seizoen van af.
Laatste strohalm inderdaad.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
En dan vergeet je voor het gemak Roda uit voor de beker, ook niet zomaar gewonnen.
Als die verloren wordt zou zomaar eens de pleuris uit kunnen breken.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar met 4e en de beker kan ik nog leven als ik kijk naar onze selectie.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:41 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het seizoen is ook niet geslaagd als je de beker wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Wat eigenlijk ook weer vreemd is en nergens op zou slaan.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:42 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als die verloren wordt zou zomaar eens de pleuris uit kunnen breken.
Vreemd? Omdat nooit de pleuris uit zou moeten breken, of omdat we het dan alsnog prima doen?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat eigenlijk ook weer vreemd is en nergens op zou slaan.
quote:Sven van Beek heeft zondagmiddag wellicht zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord gespeeld. De verdediger van de Rotterdammers staat in de belangstelling van AS Monaco. Technisch directeur Martin van Geel zou afgelopen vrijdag onderhandeld hebben met de steenrijke club. Een akkoord is er echter tot op heden niet, zo meldt KuipTalk zojuist.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar met 4e en de beker kan ik nog leven als ik kijk naar onze selectie.
Je hebt dan wel meteen groepsfase EL.Met deze selectie hoor je niet zo vroeg al op zo'n grote achterstand te staan. Het winnen van de beker zou het seizoen nog enige glans geven maar het blijft een deceptie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je met deze matige selectie niet meer kunt verwachten. We hebben niet eens een spits.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vreemd? Omdat nooit de pleuris uit zou moeten breken, of omdat we het dan alsnog prima doen?
Zou wel vrij rampzalig zijn, net nu we dachten eindelijk in een wat rustiger vaarwater te zitten en misschien zelfs kampioen konden wordenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat eigenlijk ook weer vreemd is en nergens op zou slaan.
Hij maakt het voor jou als opvolger wel wat lastig idd.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:46 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga van Geel kielhalen als ie van Beek verkoopt.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Met deze selectie hoor je niet zo vroeg al op zo'n grote achterstand te staan. Het winnen van de beker zou het seizoen nog enige glans geven maar het blijft een deceptie.Nouja, deze selectie is gewoon heel middelmatig. Dus kampioen worden had er alleen ingezeten als types als Vejinovic en Elia zich enorm hadden ontwikkeld/op de toppen van hun kunnen zouden spelen. En dan is er nog de kwestie van een spits. Die hebben we niet. In ieder geval niet eentje die voor profvoetbal geschikt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
3 wedstrijden en er deugt weer totaal niets van het hele beleid? Dat is natuurlijk ook onzinnig. Volgens mij gaat het qua beleid wel goed, alleen heb je qua aankopen dit jaar en vorig jaar redelijk de boot gemist waardoor je nu met een matige selectie zit. Meer moeten we er ook niet van maken.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:46 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zou wel vrij rampzalig zijn, net nu we dachten eindelijk in een wat rustiger vaarwater te zitten en misschien zelfs kampioen konden worden
Van club van eigen jeugd naar club die de eigen jeugd zo snel mogelijk weg werkt om tweederangs joodse spelers te halen. En er nog voor te betalen ook, dan wel salaris, dan wel afkoopsommetjes.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij maakt het voor jou als opvolger wel wat lastig idd.
Vrees niet, ik hoor dat Kashia bij Vitesse op de bank zit tegenwoordig. Een zeer bekwame vervanger. En erg ervaren. Dat is belangrijk in zo'n jong (quote:Op zondag 24 januari 2016 14:46 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga van Geel kielhalen als ie van Beek verkoopt.
En het kopen van een Elia en Vejinovic is nu ook weer niet onbegrijpelijk. Ze stellen gewoon heel erg teleur op 2 belangrijke posities.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nouja, deze selectie is gewoon heel middelmatig. Dus kampioen worden had er alleen ingezeten als types als Vejinovic en Elia zich enorm hadden ontwikkeld/op de toppen van hun kunnen zouden spelen. En dan is er nog de kwestie van een spits. Die hebben we niet. In ieder geval niet eentje die voor profvoetbal geschikt is.
Het leken logische aankopen. Met name Elia.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En het kopen van een Elia en Vejinovic is nu ook weer niet onbegrijpelijk. Ze stellen gewoon heel erg teleur op 2 belangrijke posities.
Elia speelt zeer onder de maat. Vejinovic ook. Net zoals veel meer spelers. De vraag is of ze beter kunnen. Ik denk een groot gedeelte van de spelers wel. Aangezien het overgrote deel van de selectie meerdere malen door de ondergrens is gezakt en de vorm te wisselvallig is mag je tot nu spreken van een zeer slecht seizoen. En dan hebben we het nog nieteens over het veldspel...quote:Op zondag 24 januari 2016 14:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nouja, deze selectie is gewoon heel middelmatig. Dus kampioen worden had er alleen ingezeten als types als Vejinovic en Elia zich enorm hadden ontwikkeld/op de toppen van hun kunnen zouden spelen. En dan is er nog de kwestie van een spits. Die hebben we niet. In ieder geval niet eentje die voor profvoetbal geschikt is.
Zit het er gewoon niet in dat er weinig afstemming is en de goede voetballers op het middenveld enigszins ontbreken? Soms zag je Elia en Vilhena samen leuke dingen doen.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En het kopen van een Elia en Vejinovic is nu ook weer niet onbegrijpelijk. Ze stellen gewoon heel erg teleur op 2 belangrijke posities.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |