Plek 3 gaat al lastig genoeg worden.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:27 schreef Wicky15 het volgende:
Ik denk niet dat we Ajax nog gaan inhalen.
Tweede is ook een feestje waard.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:27 schreef Wicky15 het volgende:
Ik denk niet dat we Ajax nog gaan inhalen.
Is ie gaan janken ja?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:28 schreef Bugno het volgende:
Iemand een gifje van de huilende Van Beek?
Die geeft zelf ook niet thuis.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
Als zelfs Kuyt het niet ziet zitten en woorden als 'klote' gaat gebruiken, dan weet je dat 't kut was.
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:32 schreef hafcfan het volgende:
Kapiteintje hoe kwam je er bij dat Feyenoord gelijkwaardig is aan Ajax
0-1 en 1-1 tochquote:Op zondag 24 januari 2016 14:32 schreef hafcfan het volgende:
Kapiteintje hoe kwam je er bij dat Feyenoord gelijkwaardig is aan Ajax
PEC uit verliezen ze gewoon weer, Ajax zal ook niet heel veel punten opleverenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Gelukkig nu 2 thuiswedstrijden op rij. Alleen daarna Ajax uit en PEC Zwolle uit..
Die Nelom. Dat is toch ook ongelofelijk dat iemand je op je 35e vraagt hoe je miljonair bent geworden en dat je dan eigenlijk moet toegeven dat je nergens goed in bent of hard gewerkt hebt.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:34 schreef Maastoren het volgende:
Dat verdedigen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nelom, Karsdorp en Van Beek moeten zich echt kapot schamen. Die laatste 2 zijn afgelopen maanden sowieso waardeloos. Karsdorp moet zich eerst maar weer eens focussen op het verdedigen.
En dan vergeet je voor het gemak Roda uit voor de beker, ook niet zomaar gewonnen.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Gelukkig nu 2 thuiswedstrijden op rij. Alleen daarna Ajax uit en PEC Zwolle uit..
Helemaal eens. Kazim 1 miljoen salaris gevenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die Nelom. Dat is toch ook ongelofelijk dat iemand je op je 35e vraagt hoe je miljonair bent geworden en dat je dan eigenlijk moet toegeven dat je nergens goed in bent of hard gewerkt hebt.
Het seizoen is ook niet geslaagd als je de beker wint.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
En dan vergeet je voor het gemak Roda uit voor de beker, ook niet zomaar gewonnen.
Sterker nog, daar hangt het succes van je seizoen van af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |