SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze TT doet me vermoeden dat het 8-0 wordt. 8 x Guardado.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:12 schreef hafcfan het volgende:
21 januari belde, ze willen hun nieuws terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo Erwin.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze TT doet me vermoeden dat het 8-0 wordt. 8 x Guardado.
Een man mag dromen tochquote:
Geweldig.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hallo René, hoe is het met de goudvissen op deze mooie zondag
Dan zijn de dagen van die goudvissen doorgaans geteld.quote:
Is het hier op fok geen kad? Net als hont?quote:
Eet je kat de goudvissen niet op of zitten de goudvissen in een afgesloten bak? Moest vroeger 3 nieuwe goudvissen kopen omdat mijn kat ze opat.quote:
Beide niksquote:Op zondag 24 januari 2016 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand riep dat El Ahmadi gelijkwaardig is aan Guardado.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier bekijkt hij een post van mijn goede vriend onlogisch.
Met arsenicumquote:Op zondag 24 januari 2016 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet heel gauw je mond gaan spoelen
Ik vraag me dan af, had je t pas na de derde keer door? je dacht eerst gewoon dat ze weg gezwommen waren ofzo? Of had je drie goudvissen in een vissenkom? dat is gewoon dierenmishandeling.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eet je kat de goudvissen niet op of zitten de goudvissen in een afgesloten bak? Moest vroeger 3 nieuwe goudvissen kopen omdat mijn kat ze opat.
Ik snap sowieso niet waarom deze selectie zo werd opgehemeld aan het begin van dit seizoen. Zo geweldig is ie niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:12 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoordtopic hebben ze nu het punt bereikt dat ze aan het nadenken waren waar ze waren toen Feyenoord voor het laatst succes had.
De meeste waren op het kinderdagverblijf.
Kijk deze man.quote:
Groen doen ipv lichtgeelquote:Op zondag 24 januari 2016 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier bekijkt hij een post van mijn goede vriend onlogisch.
koertgodtwitter:KoertWesterman twitterde op zondag 24-01-2016 om 14:15:31Dit kon weleens een leuk potje worden.#utrpec #utrzwo #fcu #peczwolle @FOXSportsnl 3. https://t.co/gcvJEf5NRu reageer retweet
Had gewoon een goudvis in zo'n kom, drie keer nieuwe gekocht. Dat bedoelde ikquote:Op zondag 24 januari 2016 14:17 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af, had je t pas na de derde keer door? je dacht eerst gewoon dat ze weg gezwommen waren ofzo? Of had je drie goudvissen in een vissenkom? dat is gewoon dierenmishandeling.
Je hoopt dat Elia iets van z'n oude vorm meepikt en dat Vejinovic een goede speler is. Tegen beter weten in.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom deze selectie zo werd opgehemeld aan het begin van dit seizoen. Zo geweldig is ie niet.
En je dacht er nooit aan de kom af te dekken?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had gewoon een goudvis in zo'n kom, drie keer nieuwe gekocht. Dat bedoelde ikJa, ik wist dat m'n kat ze opat. Maar na derde keer deed hij het plotseling niet meer. Dronk wel gewoon uit vissenkom. Waren toen beste maatjes denk ik
Ligt gewoon aan jouquote:Op zondag 24 januari 2016 14:18 schreef Sala-adin het volgende:
Bij wie stopt de stream van fox ook opeens na 20 sec ofzo? Hoeren fox heeft altijd tyfuskure
Nah, was niet nodig. Zo duur is zo'n goudvis ook weer nietquote:Op zondag 24 januari 2016 14:19 schreef Loserkid het volgende:
[..]
En je dacht er nooit aan de kom af te dekken?
Andere browsert proberenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:18 schreef Sala-adin het volgende:
Bij wie stopt de stream van fox ook opeens na 20 sec ofzo? Hoeren fox heeft altijd tyfuskure
Dat zou alleen een hond stoppen.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:19 schreef Loserkid het volgende:
[..]
En je dacht er nooit aan de kom af te dekken?
Dion Graus vind dit niet leuk.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nah, was niet nodig. Zo duur is zo'n goudvis ook weer niet
Of jij neemt een normaal beest.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet heel gauw je mond gaan spoelen
Deze zin is een beetje tegenstrijdig moet ik zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze man.
Totaal niet serieus te nemen.
Overigens geniet ik erg van GothamBedankt voor de tip.
Ach, Drommel of Marsman, allebei karigquote:Op zondag 24 januari 2016 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom geen Drommel op doel bij Twente
Zonnebrilquote:
Marsman is wel beter dan Drommelquote:Op zondag 24 januari 2016 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, Drommel of Marsman, allebei karig
Het zijn 3 zinnen.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Deze zin is een beetje tegenstrijdig moet ik zeggen.
Maar nog altijd karig.quote:
Contract van Pietje Velthuizen loopt af en hij wil gewoon graag keepen, misschien wat voor Twentequote:
Ik ben benieuwd naar de voorspelling van Davy.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat PSV - Twente in een lucky 2-1 eindigde door een doelpunt van Luukinho in de blessuretijd, maar verwacht dat het een simpele 4-0 gaat worden.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Beek was wel is echt lachwekkend slecht vandaag.
Eén van de PSV'ers dekte zich al in. Lachwekkend.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de voorspelling van Davy.
Je bent terug!quote:Op zondag 24 januari 2016 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Beek was wel echt lachwekkend slecht vandaag.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:25 schreef La_Moustache het volgende:
Been met zijn Feyenoord topclubNee Mario nee.
Dat deed jij vorige week ook.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eén van de PSV'ers dekte zich al in. Lachwekkend.
Dat kan niet, ik kan ze alleen kopiëren.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Leuke posts mogen hier gequote worden.
Heracles was een geheel, een team. Twente hangt als los zand aan mekaar. Heracles stond 4e, Twente 17e.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat deed jij vorige week ook.
Lachwekkend
quote:Daarnaast is Janssen tweebenig. Wanneer hij zich met de rug naar het doel breed maakt, weet zijn tegenstander nooit naar welke kant hij zwenkt. Zaterdag was hij twee keer trefzeker met links. In Slowakije gaf hij eerst een splijtende crosspass met rechts, liep door en schoot daarna de bal effectvol met hetzelfde been in de bovenhoek.
‘Als je puur linksbenig bent, lukt dat niet’, zegt hij. ‘Ik ben blij dat ik het mezelf heb aangeleerd. Met rechts was ik vroeger altijd iets beter. In Rotterdam woonde ik samen met de Poolse keeper Kamil Miazek. Anderhalf jaar deden we na trainingen niets anders dan afwerken. Links, links, links. Op een gegeven moment is je trap zó vast dat je zelfs een penalty met links zou kunnen nemen. In het voetbal van vandaag krijg je steeds minder tijd, dus dan is het sowieso een voordeel dat je zonder na te denken beide benen kan gebruiken.’
Denk het ook. Hopelijk hierna naar PSV of zo en zo steeds een stapje omhoog, zoals Van Nistelrooij.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik mag die Janssen wel, wordt een hele goede spits.
4, slimmen.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:30 schreef Brammess het volgende:
PSV staat virtueel 5 punten achter op Ajax.
Goeie gozer, goeie mentaliteit. Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Denk het ook. Hopelijk hierna naar PSV of zo en zo steeds een stapje omhoog, zoals Van Nistelrooij.
Op donderen gladde garnaal!!!quote:Op zondag 24 januari 2016 14:31 schreef Cavaliers het volgende:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum18/246-911.php
Dit topic is genot.
Ze doen net alsof Feyenoord het zich kan veroorloven om grotere spelers dan Kramer te halen.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op donderen gladde garnaal!!!
Je maak onze club kapot!!
Opdonderen met deze mongool!!
bedankt hansquote:Op zondag 24 januari 2016 14:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Mario: Janssen is linksbenig. Janssen is helemaal niet linksbenig, van origine rechts.
Kuijt maar dat is per definitie een flankspeler of zo.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:33 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze doen net alsof Feyenoord het zich kan veroorloven om grotere spelers dan Kramer te halen.
Hopelijk snel erin!quote:
Twente heeft weinig te vragen, als iemand 4 miljoen biedt is 'ie gewoon weg. Twente móet wel.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom speelt Ziyech nog steeds bij Twente. Vraagt Twente dan echt zoveel?
Uit medelijden met Twente wachten de clubs tot de zomerquote:Op zondag 24 januari 2016 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom speelt Ziyech nog steeds bij Twente. Vraagt Twente dan echt zoveel?
dus...quote:Op zondag 24 januari 2016 14:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voordeel tegen Twente is dat wanneer Oosterwijk alleen op de keeper afgaat, je rustig koffie kunt gaan zetten omdat het een doeltrap wordt
Onzin, dikke.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twente heeft weinig te vragen, als iemand 4 miljoen biedt is 'ie gewoon weg. Twente móet wel.
Gelukkig zong hij ooit op een hele debiele manier een liedje, dat compenseert het.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:38 schreef GGMM het volgende:
Isimat verliest zelfs kopduels tegen Twente.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel dat komt nog, z'n stream loopt achter.
zo wat een dijenkletser is dat zeg. Jij trekt volle zalen.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Coco98 en ik er maar om kunnen lachen.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
zo wat een dijenkletser is dat zeg. Jij trekt volle zalen.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij het G-Team waar Joezi speelt is dat zo.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, laten we een competitie organiseren waarbij er niemand kampioen kan worden
Feyenoord heeft interesse.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De grensrechter is een jood.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV-fans denken het beter te zien dan een grensrechter die met zijn neus op de situatie staat.
Deze man.quote:
Niet te hard roepen hoor, strak wordt Doublepain boos op je.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verstandige jongen hoor die Gini. Kan Memphis veel van leren
Gaat ie na afloop ook douchen?quote:
Marsman in Oranje.quote:
Of gewoon een eerlijke competitie, elke club hetzelfde budget, zelfde staff, zelfde kleding, zelfde shirt, zelfde stadionquote:Op zondag 24 januari 2016 14:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja toch.quote:
Klinkt vrij Noord-Koreaans.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Of gewoon een eerlijke competitie, elke club hetzelfde budget, zelfde staff, zelfde kleding, zelfde shirt, zelfde stadionzelfde
Geen, maar PSV wintquote:Op zondag 24 januari 2016 14:46 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat was jouw voorspelling voor deze wedstrijd?
Jij wel dan?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit die niet in het stadion?
Oh wacht, daar is hij nooit geweest.
Mistenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
We mistte je al.(bij wijze van spreken)
Hier is het helder.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
*mistenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
misttequote:Op zondag 24 januari 2016 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet mistte, maar misten.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:48 schreef GGMM het volgende:
Ja leuk, kunnen jullie het nog een keer zeggen? Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk.
Wat is het meervoudige van mist qua weerquote:Op zondag 24 januari 2016 14:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is niet mistte, maar misten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op zondag 24 januari 2016 14:51 schreef Syntix het volgende:
Weer zo'n zelf opgeleide speler van psv die scoort zkr?
jellyquote:Op zondag 24 januari 2016 14:51 schreef Syntix het volgende:
Weer zo'n zelf opgeleide speler van psv die scoort zkr?
Dromen mag altijdquote:Op zondag 24 januari 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Jij denkt dat Twente kans heeft tegen PSV. Schaam je.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:50 schreef RubenSosa het volgende:
Een mexicaanse goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooal
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Jij denkt dat Twente kans heeft tegen PSV. Schaam je.
Dat is een aparte manier om Tete te spellenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:53 schreef opperkleurder het volgende:
Hector Moreno is de beste verdediger in de Eredivisie.
En een van de beste koppers.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:53 schreef opperkleurder het volgende:
Hector Moreno is de beste verdediger in de Eredivisie.
Ik heb gelachen.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is een aparte manier om Tete te spellen
quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Dat is balen, nu moet je meer dan 3 zinnen in je oeuvre opnemen.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten
Helaas nietquote:
Om 23u toch?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:55 schreef Zipportal het volgende:
Pierre van Hooijdonk
Co Adriaanse
Jan Mulder
Willem Visser
Is dit de bank van Twente?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:55 schreef Zipportal het volgende:
Pierre van Hooijdonk
Co Adriaanse
Jan Mulder
Willem Visser
Horrorquote:Op zondag 24 januari 2016 14:55 schreef Zipportal het volgende:
Pierre van Hooijdonk
Co Adriaanse
Jan Mulder
Willem Visser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |