SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze TT doet me vermoeden dat het 8-0 wordt. 8 x Guardado.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:12 schreef hafcfan het volgende:
21 januari belde, ze willen hun nieuws terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo Erwin.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze TT doet me vermoeden dat het 8-0 wordt. 8 x Guardado.
Een man mag dromen tochquote:
Geweldig.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hallo René, hoe is het met de goudvissen op deze mooie zondag
Dan zijn de dagen van die goudvissen doorgaans geteld.quote:
Is het hier op fok geen kad? Net als hont?quote:
Eet je kat de goudvissen niet op of zitten de goudvissen in een afgesloten bak? Moest vroeger 3 nieuwe goudvissen kopen omdat mijn kat ze opat.quote:
Beide niksquote:Op zondag 24 januari 2016 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand riep dat El Ahmadi gelijkwaardig is aan Guardado.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier bekijkt hij een post van mijn goede vriend onlogisch.
Met arsenicumquote:Op zondag 24 januari 2016 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet heel gauw je mond gaan spoelen
Ik vraag me dan af, had je t pas na de derde keer door? je dacht eerst gewoon dat ze weg gezwommen waren ofzo? Of had je drie goudvissen in een vissenkom? dat is gewoon dierenmishandeling.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eet je kat de goudvissen niet op of zitten de goudvissen in een afgesloten bak? Moest vroeger 3 nieuwe goudvissen kopen omdat mijn kat ze opat.
Ik snap sowieso niet waarom deze selectie zo werd opgehemeld aan het begin van dit seizoen. Zo geweldig is ie niet.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:12 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoordtopic hebben ze nu het punt bereikt dat ze aan het nadenken waren waar ze waren toen Feyenoord voor het laatst succes had.
De meeste waren op het kinderdagverblijf.
Kijk deze man.quote:
Groen doen ipv lichtgeelquote:Op zondag 24 januari 2016 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier bekijkt hij een post van mijn goede vriend onlogisch.
koertgodtwitter:KoertWesterman twitterde op zondag 24-01-2016 om 14:15:31Dit kon weleens een leuk potje worden.#utrpec #utrzwo #fcu #peczwolle @FOXSportsnl 3. https://t.co/gcvJEf5NRu reageer retweet
Had gewoon een goudvis in zo'n kom, drie keer nieuwe gekocht. Dat bedoelde ikquote:Op zondag 24 januari 2016 14:17 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af, had je t pas na de derde keer door? je dacht eerst gewoon dat ze weg gezwommen waren ofzo? Of had je drie goudvissen in een vissenkom? dat is gewoon dierenmishandeling.
Je hoopt dat Elia iets van z'n oude vorm meepikt en dat Vejinovic een goede speler is. Tegen beter weten in.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom deze selectie zo werd opgehemeld aan het begin van dit seizoen. Zo geweldig is ie niet.
En je dacht er nooit aan de kom af te dekken?quote:Op zondag 24 januari 2016 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had gewoon een goudvis in zo'n kom, drie keer nieuwe gekocht. Dat bedoelde ikJa, ik wist dat m'n kat ze opat. Maar na derde keer deed hij het plotseling niet meer. Dronk wel gewoon uit vissenkom. Waren toen beste maatjes denk ik
Ligt gewoon aan jouquote:Op zondag 24 januari 2016 14:18 schreef Sala-adin het volgende:
Bij wie stopt de stream van fox ook opeens na 20 sec ofzo? Hoeren fox heeft altijd tyfuskure
Nah, was niet nodig. Zo duur is zo'n goudvis ook weer nietquote:Op zondag 24 januari 2016 14:19 schreef Loserkid het volgende:
[..]
En je dacht er nooit aan de kom af te dekken?
Andere browsert proberenquote:Op zondag 24 januari 2016 14:18 schreef Sala-adin het volgende:
Bij wie stopt de stream van fox ook opeens na 20 sec ofzo? Hoeren fox heeft altijd tyfuskure
Dat zou alleen een hond stoppen.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:19 schreef Loserkid het volgende:
[..]
En je dacht er nooit aan de kom af te dekken?
Dion Graus vind dit niet leuk.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nah, was niet nodig. Zo duur is zo'n goudvis ook weer niet
Of jij neemt een normaal beest.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet heel gauw je mond gaan spoelen
Deze zin is een beetje tegenstrijdig moet ik zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk deze man.
Totaal niet serieus te nemen.
Overigens geniet ik erg van GothamBedankt voor de tip.
Ach, Drommel of Marsman, allebei karigquote:Op zondag 24 januari 2016 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom geen Drommel op doel bij Twente
Zonnebrilquote:
Marsman is wel beter dan Drommelquote:Op zondag 24 januari 2016 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, Drommel of Marsman, allebei karig
Het zijn 3 zinnen.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Deze zin is een beetje tegenstrijdig moet ik zeggen.
Maar nog altijd karig.quote:
Contract van Pietje Velthuizen loopt af en hij wil gewoon graag keepen, misschien wat voor Twentequote:
Ik ben benieuwd naar de voorspelling van Davy.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat PSV - Twente in een lucky 2-1 eindigde door een doelpunt van Luukinho in de blessuretijd, maar verwacht dat het een simpele 4-0 gaat worden.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Beek was wel is echt lachwekkend slecht vandaag.
Eén van de PSV'ers dekte zich al in. Lachwekkend.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de voorspelling van Davy.
Je bent terug!quote:Op zondag 24 januari 2016 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Beek was wel echt lachwekkend slecht vandaag.
quote:Op zondag 24 januari 2016 14:25 schreef La_Moustache het volgende:
Been met zijn Feyenoord topclubNee Mario nee.
Dat deed jij vorige week ook.quote:Op zondag 24 januari 2016 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eén van de PSV'ers dekte zich al in. Lachwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |