Goed verhaal manquote:Op zondag 24 januari 2016 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jansen kan er ook geen tering van
Nelom, Kongolo, Karsdorp en Van Beek. Allemaal eigen jeugd hoor.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:43 schreef H.FR het volgende:
Wat een kneuzen zeg. Geel heeft goed inkocht zeg.
Wat een lieve meid!quote:Op zondag 24 januari 2016 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn vriendin probeert me te troosten: 'Liefje, ik vind Janssen een stomme naam! Ok?'
quote:Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef Kerftminister het volgende:
Er moeten koppen rollen. Dit is een schande voor de club.
Jean-Paul zit er nu toch gewoon naast? Waarom zou hij het dan opeens een stuk beter gaan doen?quote:Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef Katoenplukkert het volgende:
Gio, inpakken en wegwezen. Hou het eer aan jezelf en laat 't aan Jean-Paul over.
Och, kom je ook even goedkoop doen?quote:Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef VXXLL het volgende:
Hahaha van Beek
Die kan er echt niks van. En dan zeiken Feyenoorders op Veltman
Hij is de eindbaas niet. Die zou die kutsprinkhaan niet laten staan en nog wat van de verdeding maken.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jean-Paul zit er nu toch gewoon naast? Waarom zou hij het dan opeens een stuk beter gaan doen?
Flauw en kinderachtig.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat een lieve meid!
Oja trouwens:
HAHAHAHAHHAHAHAHAH
Ja, dat is het probleem. Daar moet dus een goede linksback staan. Om maar eens een voorbeeld te noemen. En op het middenveld begint het probleem al. Daar faalt Vejinovic o.a. en vandaag ook Gustafson.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nelom, Kongolo, Karsdorp en Van Beek. Allemaal eigen jeugd hoor.
Wat typ jij tergend langzaam.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef PizzametKebab het volgende:
De tering hé. Wat een drama elftal is dit geworden.
Ik krijg een deja vu gevoel met vorig seizoen. F
Weer een seizoen weggegooid.
En terwijl ik dit typ is t alweer 4-1 tyf toch lekker op joh
Dit had echt al 8-1 kunnen staan en dan was het helemaal niet geflatteerd geweest, wat een collectief falen dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |