Goed verhaal manquote:Op zondag 24 januari 2016 13:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jansen kan er ook geen tering van
Nelom, Kongolo, Karsdorp en Van Beek. Allemaal eigen jeugd hoor.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:43 schreef H.FR het volgende:
Wat een kneuzen zeg. Geel heeft goed inkocht zeg.
Wat een lieve meid!quote:Op zondag 24 januari 2016 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn vriendin probeert me te troosten: 'Liefje, ik vind Janssen een stomme naam! Ok?'
quote:Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef Kerftminister het volgende:
Er moeten koppen rollen. Dit is een schande voor de club.
Jean-Paul zit er nu toch gewoon naast? Waarom zou hij het dan opeens een stuk beter gaan doen?quote:Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef Katoenplukkert het volgende:
Gio, inpakken en wegwezen. Hou het eer aan jezelf en laat 't aan Jean-Paul over.
Och, kom je ook even goedkoop doen?quote:Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef VXXLL het volgende:
Hahaha van Beek
Die kan er echt niks van. En dan zeiken Feyenoorders op Veltman
Hij is de eindbaas niet. Die zou die kutsprinkhaan niet laten staan en nog wat van de verdeding maken.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jean-Paul zit er nu toch gewoon naast? Waarom zou hij het dan opeens een stuk beter gaan doen?
Flauw en kinderachtig.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat een lieve meid!
Oja trouwens:
HAHAHAHAHHAHAHAHAH
Ja, dat is het probleem. Daar moet dus een goede linksback staan. Om maar eens een voorbeeld te noemen. En op het middenveld begint het probleem al. Daar faalt Vejinovic o.a. en vandaag ook Gustafson.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nelom, Kongolo, Karsdorp en Van Beek. Allemaal eigen jeugd hoor.
Wat typ jij tergend langzaam.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:45 schreef PizzametKebab het volgende:
De tering hé. Wat een drama elftal is dit geworden.
Ik krijg een deja vu gevoel met vorig seizoen. F
Weer een seizoen weggegooid.
En terwijl ik dit typ is t alweer 4-1 tyf toch lekker op joh
Dit had echt al 8-1 kunnen staan en dan was het helemaal niet geflatteerd geweest, wat een collectief falen dit.quote:
Je bent zelf een gros.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:46 schreef Haringkop het volgende:
De contouren van Van Geels wanbeleid worden zichtbaar. Het gros zag dit al van de zomer aankomen.
Nee van Geel levert goed werk!! Hij kan met weinig middelen altijd veel bereiken!!quote:Op zondag 24 januari 2016 13:46 schreef Haringkop het volgende:
De contouren van Van Geels wanbeleid worden zichtbaar. Het gros zag dit al van de zomer aankomen.
Dat was inderdaad een seizoen waar je vanaf minuut 5 met eenquote:Op zondag 24 januari 2016 13:46 schreef Sloggi het volgende:
Doet me denken aan de tijd van Been. Toen kon ik ook alleen nog maar lachen om dit soort tegendoelpunten en uitslagen.
Hijzelf ook, gezien de doelstelling. We liggen gewoon op koers.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:46 schreef Haringkop het volgende:
Lul niet zo dom.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:47 schreef H.FR het volgende:
Toch wel erg lekker dat Immers weg is. Dan hebben we niemand om de gaten dicht te lopen op dit soort moment.
Van Geel natuurlijk.quote:
Ik kan het wel hebben, maar het siert je niet. Beetje flauw en kinderlijk gedrag. Maargoed, ik deed dat ook in mijn cowboyjaren op Fok!.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHahahah....
Ok ik ben uitgelachen.
Ik weet dat jij het kan hebben
Gelukkig hebben we nu wel warme kroketten!quote:Op zondag 24 januari 2016 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee van Geel levert goed werk!! Hij kan met weinig middelen altijd veel bereiken!!
Zielig jaquote:
Vlaar, hou toch alsjeblieft je mond. Vorige week werd hij net zo uitgekapt als Van Beek vandaag.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:48 schreef Droopie het volgende:
Janssen en Vlaar had je makkelijk kunnen hebben.
Nee van Geel moet de kas aanspreken voor deze klaplopers.
Toornstra en vd Heijden als pinchhitters om de boel te redden.
4/5 zou ook terecht zijn.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:48 schreef Tortugal het volgende:
Wordt nog vechten voor plaats 5 dit seizoen
quote:Op zondag 24 januari 2016 13:49 schreef VXXLL het volgende:
Misschien kan de redder in nood Achahbar het seizoen nog redden. Die heeft tenslotte al 1 doelpunt in de tweede Bundesliga gemaakt
Dan zit er ook nog een halve Turk lekker te cashen zonder überhaupt op de training te hoeven verschijnenquote:Op zondag 24 januari 2016 13:48 schreef Droopie het volgende:
Stel je niet zo aan manquote:Op zondag 24 januari 2016 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan het wel hebben, maar het siert je niet. Beetje flauw en kinderlijk gedrag. Maargoed, ik deed dat ook in mijn cowboyjaren op Fok!.
Mee eens. De ondergrens is veel te laag.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dit had echt al 8-1 kunnen staan en dan was het helemaal niet geflatteerd geweest, wat een collectief falen dit.
Als je het voetballend niet aan kunt (wat Feyenoord echt niet kan) dan is het wel handig om hem er bij te hebben. We hebben nu 3 middenvelders die alleen naar voren rennen en vergeten na te denken over de counterquote:
Haha doe even quoten dan wie dat zeiquote:Op zondag 24 januari 2016 13:50 schreef Dven het volgende:
15 januari : Feyenoord gaat strijden voor het kampioenschap!!!!! OP NAAR DE COOLSINGEL JONGES!
24 januari![]()
![]()
![]()
Ja ik kan er echt niet bij hoe je Vlaar weigert terwijl je zelf met fucking Jan Arie moet spelen. Dat is voor mij echt de druppel geweest bij Van Geel.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:48 schreef Droopie het volgende:
Haha zo gaat het elk jaar toch.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:50 schreef Dven het volgende:
15 januari : Feyenoord gaat strijden voor het kampioenschap!!!!! OP NAAR DE COOLSINGEL JONGES!
24 januari![]()
![]()
![]()
Van uitstel komt afstel he. Pas maar op.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:50 schreef Jimbo het volgende:
ach joh he, stellen we het kampioenschap gewoon weer een jaartje uit
Nou dan heb jij toch liever Jan Arie vd Heijden ipv Ron Vlaar.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Vlaar, hou toch alsjeblieft je mond. Vorige week werd hij net zo uitgekapt als Van Beek vandaag.
van Geel koopt alleen maar domme voetballers.quote:Op zondag 24 januari 2016 13:48 schreef Droopie het volgende:
Ga wegquote:Op zondag 24 januari 2016 13:50 schreef Dven het volgende:
24 januari![]()
![]()
![]()
En dar is reden genoeg om te stelle dat je beter Baco-Arie kan halen ofzo?quote:Op zondag 24 januari 2016 13:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Vlaar, hou toch alsjeblieft je mond. Vorige week werd hij net zo uitgekapt als Van Beek vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |