Jij hebt er kijk op.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arek Milik krijgt gewoon veel te weinig bruikbare ballen. Hij wordt nu vooral beoordeeld op zijn balverlies wanneer hij de bal moet vasthouden. Ik denk dat als we eens kijken hoeveel bruikbare voorzetten hij krijgt dat dat echt schrikbarend laag is. Dat ligt meer aan de vleugelspelers en het ontbreken van creativiteit op het middenveld dan aan Arek zelf
mensen die de waarde van Milik niet zien neem ik niet serieus. Hij is zeker (nog) geen wereldtop, maar toch zeker het beste wat Ajax momenteel kan halenquote:Op maandag 25 januari 2016 13:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arek Milik krijgt gewoon veel te weinig bruikbare ballen. Hij wordt nu vooral beoordeeld op zijn balverlies wanneer hij de bal moet vasthouden. Ik denk dat als we eens kijken hoeveel bruikbare voorzetten hij krijgt dat dat echt schrikbarend laag is. Dat ligt meer aan de vleugelspelers en het ontbreken van creativiteit op het middenveld dan aan Arek zelf
Nog veel belangrijk is dat die het spel van Ajax leuk maken om naar te kijken. Ik kan zeker wel genieten van een goed getimede sliding, maar ik zag toch liever de stiftjes en passjes van Bergkamp. Zoals gisteren bij SV terecht wordt opgemerkt heeft Ajax nu wel leuk een middenveld met multifunctionele 'box-to-box'-spelers, maar de echte creativiteit is ver te zoeken.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:34 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
Klopt. Leveren veel meer op en verdedigers zijn makkelijker te vervangen/op leiden.
nog steeds van mening dat Ziyech met klaassen en bazoer ideaal zou zijnquote:Op maandag 25 januari 2016 13:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nog veel belangrijk is dat die het spel van Ajax leuk maken om naar te kijken. Ik kan zeker wel genieten van een goed getimede sliding, maar ik zag toch liever de stiftjes en passjes van Bergkamp. Zoals gisteren bij SV terecht wordt opgemerkt heeft Ajax nu wel leuk een middenveld met multifunctionele 'box-to-box'-spelers, maar de echte creativiteit is ver te zoeken.
Bijvoorbeeld ja. In de huidige selectie zie ik eigenlijk alleen Sinkgraven die die rol kan vervullen. Fischer ook wel enigszins.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nog steeds van mening dat Ziyech met klaassen en bazoer ideaal zou zijn
Ik ben van mening dat Messi ook ideaal zou zijn voor Ajax, jij?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nog steeds van mening dat Ziyech met klaassen en bazoer ideaal zou zijn
ik ook, Frank zou hem alleen nooit halen... dus dat is geen discussie meerquote:Op maandag 25 januari 2016 13:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat Messi ook ideaal zou zijn voor Ajax, jij?
Ozil dan met punt naar voren?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ook, Frank zou hem alleen nooit halen... dus dat is geen discussie meer
Sinkgraven heeft het(nog) nietquote:Op maandag 25 januari 2016 13:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. In de huidige selectie zie ik eigenlijk alleen Sinkgraven die die rol kan vervullen. Fischer ook wel enigszins.
Ozil is niet goed in balletje breedquote:
Mja, maar wil hij zelf nog? Aan het eind van het seizoen is hij 23. Ik denk dat hij dan wel toe is aan een buitenlandse competitie (met bijbehorend salaris).quote:Op maandag 25 januari 2016 13:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sinkgraven heeft het(nog) niet
Fisscher leek het te hebben, maar is het kwijt geloof ik.
Ziyech halen voor 10/15 mil is ene investering die geen kwaad kan.
Overmars kennende gaat hij hier duidelijk werk van maken, en alles op alles zetten om Ziyech er van te overtuigend dat sportief gezien Ajax zijn beste keus isquote:Op maandag 25 januari 2016 13:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, maar wil hij zelf nog? Aan het eind van het seizoen is hij 23. Ik denk dat hij dan wel toe is aan een buitenlandse competitie (met bijbehorend salaris).
Nouri heb ik nog geen mening over, maar Sinkgraven is het gewoon niet.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziyech is volstrekt onnodig, je hebt Sinkgraven al in selectie met Nouri in Jong Ajax. Dat zijn absolute talenten als aanvallende middenvelder
Gebaseerd op wat?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Nouri heb ik nog geen mening over, maar Sinkgraven is het gewoon niet.
quote:Op maandag 25 januari 2016 11:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sinkgraven heeft amper een kans gehad op het middenveld. In de voorbereiding deed ie het daar uitstekend en vervolgens werd ie er zonder duidelijke reden (Gudelj) uitgehaald. Vervolgens heeft ie bijna alleen nog maar als buitenspeler mogen spelen. En dat balverlies, dat is hem toen een keer overkomen tegen Wien ... dat Gudelj Europees voor de meeste tegendoelpunten verantwoordelijk is, wordt maar vergeten.
gebaseerd op de wedstrijden die ik van hem heb gezien. Gudelje is inderdaad nog minder, die heeft überhaupt het niveau niet.quote:
8 mil is een koopje, wat koste sink ook alweer?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziyech kost minimaal 8 miljoen of zo. Dat gaat gewoon niet gebeuren. Lachwekkend dat er nog over hem wordt gesproken
8 miljoen, poehpoeh. We hebben ook niks op de bank natuurlijkquote:Op maandag 25 januari 2016 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziyech kost minimaal 8 miljoen of zo. Dat gaat gewoon niet gebeuren. Lachwekkend dat er nog over hem wordt gesproken
Als je in een jaar tijd 0 goals en ongeveer 2 assists aflevert is het een wonder dat mensen hem nog verdedigen.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Nouri heb ik nog geen mening over, maar Sinkgraven is het gewoon niet.
quote:Op maandag 25 januari 2016 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet weer waarom ik zo weinig hier kom, wat kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |