Veel Ajax supporters zien alleen de technische potentie en denken dan meteen een topper te hebben. Zaken als fysiek, inzicht en werklust worden dan nog wel eens vergeten. Boilesen, Andersen, Sinkgraven, Nouri, Fischer (in mindere mate).quote:Op maandag 25 januari 2016 00:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik was fan van de Sinkgraven bij Heerenveen, al moest hij nog veel leren. Maar tot nu toe lijkt hij een tweede Andersen, inclusief vreemde positieve bias vanuit de supporters.
Kansloos verhaal met zijn eisenquote:Op maandag 25 januari 2016 01:54 schreef gazhims3lv het volgende:
Iemand enig idee of Aleksandr Kokorin te hoog gegrepen is voor Ajax?
Klopt ja, al ben ik van Andersen wel meer gecharmeerd. Fysiek en mentaal mankeert er nogal wat aan maar die laat soms best wel klasse zien. Hopelijk dat ie dit jaar flinke stappen gaat maken bij Willem 2, we zullen het zien volgend jaar (al is de concurrentie wel erg groot op het middenveld).quote:Op maandag 25 januari 2016 00:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik was fan van de Sinkgraven bij Heerenveen, al moest hij nog veel leren. Maar tot nu toe lijkt hij een tweede Andersen, inclusief vreemde positieve bias vanuit de supporters.
Lekker weer huren!!!quote:Overigens is het in dat geval geen uitgemaakte zaak meer dat Ajax een nummer negen koopt of huurt. Met Anwar El Ghazi, Davy Klaassen en zelfs Viktor Fischer als eventuele stand-in van Arek Milik is ook de komst van een buitenspeler een optie. ,,We zijn meerdere mogelijkheden aan het bekijken”, aldus de directeur spelerszaken.
en geen speler die ze zouden moeten halen.quote:
Komen ze straks aan met Finnbogason..quote:Op maandag 25 januari 2016 10:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en geen speler die ze zouden moeten halen.
dan krijgt Frank een klap van Milikquote:Op maandag 25 januari 2016 10:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Komen ze straks aan met Finnbogason..
Sinkgraven laat ook af en toe zijn klasse zien toch, zie hem ook eerder in staat om het verdedigend op te pikken vergeleken met Andersen. Al is Lucas technisch wel duidelijk de beste bij Willem II.quote:Op maandag 25 januari 2016 06:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt ja, al ben ik van Andersen wel meer gecharmeerd. Fysiek en mentaal mankeert er nogal wat aan maar die laat soms best wel klasse zien. Hopelijk dat ie dit jaar flinke stappen gaat maken bij Willem 2, we zullen het zien volgend jaar (al is de concurrentie wel erg groot op het middenveld).
Hij laat af en toe zien dat hij bepaalde aspecten van het spel beheerst. Hij laat alleen grotendeels zien dat de meeste aspecten van het spel volledig langs hem heen gaan.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:34 schreef Donnis het volgende:
[..]
Sinkgraven laat ook af en toe zijn klasse zien toch, zie hem ook eerder in staat om het verdedigend op te pikken vergeleken met Andersen. Al is Lucas technisch wel duidelijk de beste bij Willem II.
We zijn het praktisch altijd eens met elkaarquote:Op maandag 25 januari 2016 11:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sinkgraven heeft amper een kans gehad op het middenveld. In de voorbereiding deed ie het daar uitstekend en vervolgens werd ie er zonder duidelijke reden (Gudelj) uitgehaald. Vervolgens heeft ie bijna alleen nog maar als buitenspeler mogen spelen. En dat balverlies, dat is hem toen een keer overkomen tegen Wien ... dat Gudelj Europees voor de meeste tegendoelpunten verantwoordelijk is, wordt maar vergeten.
Stelletje sadisten dus. Onze Rotterdamse vrienden helemaal gek maken zodat de teleurstelling ook de 17e keer weer hard aankomt.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen ze gewoon wat positieve en hoopvolle dingen over Feyenoord voor de kijkcijfers. Ik meeste analisten zijn dom, maar niet zo dom dat ze Feyenoord daadwerkelijk een kans geven lijkt me.
Jullie middenveld zou dus zijn Sinkgraven - Bazoer - Klaassen (punt naar achter)? Valt wat voor te zeggen, zeker in thuiswedstrijdenquote:Op maandag 25 januari 2016 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zijn het praktisch altijd eens met elkaar![]()
5-0-0 ?quote:Op maandag 25 januari 2016 12:51 schreef JapieJapo het volgende:
Dinsdag eindelijk weer eens een 5-0 nulletje ofzo.
Een zes mis je gewoon zo ontzettend. Vooral in de opbouw is het echt verbijten omdat er geen middenveld is.quote:Op maandag 25 januari 2016 12:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jullie middenveld zou dus zijn Sinkgraven - Bazoer - Klaassen (punt naar achter)? Valt wat voor te zeggen, zeker in thuiswedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |