Zo heel af en toe doen ze in kleine pratijtjes nog op aanvraag.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word Gladiator dan nog in fles verkocht? Ik dacht dat ze dat een aantal jaren geleden eruit hadden geflikkerd. Zelfs bij Gulpener zelf is het niet in fles vorm te krijgen volgens mij.
Daar heb je wel kans op. Denk toch maar dat ik het ook bij de blikjes houd voor als ik lekker snel en goedkoop dronken wil worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:14 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zo heel af en toe doen ze in kleine pratijtjes nog op aanvraag.
Maar dat is vaak promotiemateriaal.
Denk dat als ik de Gladiator in fles wil dat het nier niet te zuipen is en vanzelf begint te lopen
Mergelgrotten van Gulpen?????quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:49 schreef Abed het volgende:
BIER 7: Gulpener Gladiator
Alcohol: 10%
Inhoud: 0,5L
Prijs: ¤0,84
Ewout: Nee, dit is hem niet. Het smaakt naar een knutsellokaal waar men met papier-maché in de weer is.
Twan: Wow, goed bier. Dit is echt het type bier dat ideaal is na een kinderfeestje in de mergelgrotten van Gulpen.
Lisette: Ik begin een beetje problemen te krijgen met beoordelen, alles begint prima te smaken.
Wiegertje: Dit smaakt naar een trambank! Dit is dus het bewijs dat bier boven de 8,6% niet te zuipen is.
Pippi: Zit hier as in?
Cijfer: 6.5
VICE-oordeel:
Ik dronk al La Chouffe toen het nog door kabouters werd gebrouwen!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:16 schreef Djeez het volgende:
Ik drink nu een La Chouffe Blond.
Overigens dronk ik in 1996 al Gladiator, had er zelfs een glas van omdat het bier toen net nieuw op de markt kwam
Ja spuit 11.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
wordt gebrouwen door Grolsch. Gulpener heeft het van de hand gedaan.
Kun je naar Het Bierhuis, tegenover de brouwerij, is van Gulpener zelf.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:22 schreef Abed het volgende:
Tijd voor een excursie naar Gulpen, cultuursnuiven.
Ik dronk het al toen het nog McChouffe heettequote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik dronk al La Chouffe toen het nog door kabouters werd gebrouwen!
Niks mis met Grand Prestigequote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Gulden draak met die troep vergelijken.Zullen we dan maar gelijk hertog jan grand prestige erbij doen?
picsquote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:16 schreef Djeez het volgende:
Ik drink nu een La Chouffe Blond.
Overigens dronk ik in 1996 al Gladiator, had er zelfs een glas van omdat het bier toen net nieuw op de markt kwam
Je snapt t weer nietquote:Op zondag 24 januari 2016 00:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Niks mis met Grand Prestige
met je hoofd
Dan snap ik het prima.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:01 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je snapt t weer nietgrand prestige is goed en hoort net als gulden draak niet in dat rijtje van zwerversbier.
Als dat kon. Heb niks gegeten vanavond.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan snap ik het prima.
Excuses voor het misverstand.
Kan ik U een snack aanbieden?
En waarom niet, als ik zo vrij mag zijn?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:03 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Als dat kon. Heb niks gegeten vanavond.
Heb niks. Alleen een zak spruitjes, bulgur, bonen en andere shit in pot en blik. Maar ik moet er altijd iets vets bijhebben. Vlees of vis dus.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En waarom niet, als ik zo vrij mag zijn?
Bestel wat?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:07 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Heb niks. Alleen een zak spruitjes, bulgur, bonen en andere shit in pot en blik. Maar ik moet er altijd iets vets bijhebben. Vlees of vis dus.
Slaap denk ik al voordat de bezorger hier is.quote:
Stomp wat in de frituurpan?quote:Op zondag 24 januari 2016 01:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Slaap denk ik al voordat de bezorger hier is.
Kheb geen friteuse meer sinds ie kapot ging, en ik zou 200 kilo wegen als ik een nieuwe zou kopen. Iedere dag bier en krokettenquote:
Drink dan wat meer bier.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Slaap denk ik al voordat de bezorger hier is.
Picsquote:Op zondag 24 januari 2016 01:16 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Kheb geen friteuse meer sinds ie kapot ging, en ik zou 200 kilo wegen als ik een nieuwe zou kopen. Iedere dag bier en kroketten
Ik drink vanavond niet. Ga zo in slaap vallen bij The strangers denk ik.quote:Op zondag 24 januari 2016 01:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Drink dan wat meer bier.
Ben jij nou een man
[..]
Pics
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |