quote:Op zondag 20 december 2015 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is vooral lekker ook nu dat je punten pakt terwijl Willem II en Cambuur ook de volle buit pakten.
quote:Op zondag 24 januari 2016 17:58 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Op moment dat ik dit plaatste, was is er bang voor. Dit wordt straks afgestraft.
Dat is wel conform zijn gedrag tot nu toe.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Morgen groot interview met Wang in de pers waar hij duidelijk maakt dat hij de baas is en absoluut niet gaat verkopen. Niet mee eens, wegwezen dan
Het schijnt begonnen te zijn met Kramer aan Feyenoord te verkopen zonder Wang op de hoogte te houden (cq toestemming) want Wang wilde Kramer richting China schoppen.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:43 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat is wel conform zijn gedrag tot nu toe.
Probleem is dat die manier van leiding geven niet past bij Nederland/ADO of in elk geval niet zo is doorgedrongen bij de directie.
En dat snap ik ook wel, het is lastig vertrouwen op zo'n figuur als hij afspraken niet lijkt na te komen.
Wang gaat gewoon lekker opruiming houden en dan allemaal niet lastige mannetjes neerzettenquote:Op zondag 24 januari 2016 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Morgen groot interview met Wang in de pers waar hij duidelijk maakt dat hij de baas is en absoluut niet gaat verkopen. Niet mee eens, wegwezen dan
Wanggodquote:Wang wacht nog met geld voor ADO en sluit 'harde maatregelen' niet uit
De noodlijdende voetbalclub ADO Den Haag wacht op geld uit China, maar de baas in Peking wacht met zijn investering van 3,7 miljoen euro tot hij de club onder controle heeft. ADO heeft de miljoenen die Wang Hui (53) beloofde, al uitgegeven. Wang wil eerst weten waaraan dat geld is opgegaan.
Dat zegt Wang maandag in een interview met de Volkskrant. Blijft ADO dwarsliggen, dan komen er harde maatregelen. Zo sluit Wang vervanging van het huidige management door werknemers die precies doen wat de Chinese eigenaar van de club zegt, niet uit.
Vansen International, het sportmarketingbedrijf waar Wang voorzitter van de raad van bestuur is, luistert op zijn beurt naar diens aandeelhouders. Die zijn volgens Wang 'woedend' door het gedrag van de Haagse sportclub. 'De situatie bij ADO beinvloedt onze bedrijfsstrategie. Investeren we in een voetbalclub en dan worden we uitgescholden! Wat is dat voor investeringsklimaat, vragen de aandeelhouders', aldus Wang.
Hardere baas
Door de crisis dreigt hij zelf ook te worden vervangen door een veel hardere Chinese baas. 'Dan wordt het voor ADO pas echt oncomfortabel. Want voor het einde van dit seizoen willen we ADO winstgevend zien.' Wang zegt dat hij ADO nu nog de hand boven het hoofd houdt. Als de club wegens de penibele financiele situatie afglijdt naar een lagere licentie bij de KNVB, is daar niemand bij gebaat, aldus Wang. 'Zover wil ik het niet laten komen. Ik stuur nu eerst medio februari een Chinees naar Den Haag om zicht te krijgen op de dagelijkse gang van zaken. Die Chinees gaat ze helpen om met China en met de baas in China te communiceren. Als dat geen wederzijds begrip kweekt, stuur ik nog een paar Chinezen naar Den Haag. Zo had ik het niet voor me gezien toen ik eraan begon. Ik wilde juist met de plaatselijke managers werken om van hun ervaring te leren. Maar in het belang van de club kan ik niet anders. Dat ze bij ADO in een jaar tijd geen brug naar ons in China hebben weten te slaan, vind ik zorgwekkend.'
Cruciaal voor Vansen is dat ADO snel met een goed doortimmerd plan komt om de Chinese voetbalmarkt op te gaan. Volgens Wang is de club echter niet eens in staat uit te leggen waar ze een nieuwe kapitaalinjectie uit Peking voor nodig heeft. 'Je kan niet eeuwig aan de borst bij de aandeelhouders liggen. Dat is abnormaal. Wat ik onprettig vind is dat ADO verwacht dat ik verantwoording afleg over geldzaken. Daar heeft het ADO-management niets over te zeggen. Als ik hun salarissen niet uitbetaal hebben ze pas recht van spreken.'
Dat zal die faalhazen in Den Haag leren.quote:Ik stuur nu eerst medio februari een Chinees naar Den Haag om zicht te krijgen op de dagelijkse gang van zaken. Die Chinees gaat ze helpen om met China en met de baas in China te communiceren.
Ik heb daar echt totaal geen vertrouwen in. Ik voorzie het volgende scenario.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat zal die faalhazen in Den Haag leren.
Eensch!quote:Op maandag 25 januari 2016 12:48 schreef outcast_within het volgende:
Ik vind voetbal niet zo verschrikkelijk interessant. Maar deze soap is om van te smullen.
Als Wang met zijn vuist op tafel gaat slaan is de club juist gered in ieder geval van een incapabel bestuur.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:19 schreef JortK het volgende:
De club is naar de klote, zeker als Wang zijn vuist ook daadwerkelijk op tafel gaat slaan.
Ik heb de bankrekening van ADO alvast geblokkeerd voor de eerst volgende automatische incasso voor me seizoenskaart van het nieuwe seizoen.
Dat zal hem leren, die Wang.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:19 schreef JortK het volgende:
De club is naar de klote, zeker als Wang zijn vuist ook daadwerkelijk op tafel gaat slaan.
Ik heb de bankrekening van ADO alvast geblokkeerd voor de eerst volgende automatische incasso voor me seizoenskaart van het nieuwe seizoen.
Het is toch erg vreemd dat op z'n minst niet is overlegd met Wang wat betreft de verkoop van Kramer, natuurlijk moet deze jongen er zelf ook mee akkoord gaan (alhoewel hij al eerder akkoord was gegaan met bakken geld te verdienen in het Midden-Oosten dus China kan ook prima), maar het ADO management dacht lekker de hand op te kunnen houden en het naar eigen believen te kunnen spenderen.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:10 schreef vaarsuvius het volgende:
Die Wang , een baas? eerder een faalhaas.
"in China zus, in China doen we zo.... " Je bent hier niet in China gast. Koop lekker een Chinese club als je het op zijn chinees lekkerder vind.....
" Ik wilde Kramer aan een Chinese club verkopen, dat brengt veel meer op"
Kramer is geen pokemon... Heb je wel een aan Kramer gevraagd wat hij zelf wil, meneertje Wang?
Kramer is 26 op het moment van de transfer, die heeft echt zin om in de bloei van zijn carrière naar Cjina te verkassen...![]()
Zo gaat het interview verder, die kerel snapt echt niks van West Europa terwijl hij claimt al zijn hele leven 'internationaal' te werken.
Hij blaat een beetje over samensmelting van culturen, maar hij bedoelt dat het op de Chinese manier moet. Zo werkt het niet kameraad Wang. ADO is een Nederlandse organisatie met een Nederlandse cultuur. Hoogstens kun je daar wat Chinese elementen bij introduceren als Chinese eigenaar, maar niet andersom.
Was Kramer niet akkoord en onderwe naar Baniyas oid?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:10 schreef vaarsuvius het volgende:
Die Wang , een baas? eerder een faalhaas.
"in China zus, in China doen we zo.... " Je bent hier niet in China gast. Koop lekker een Chinese club als je het op zijn chinees lekkerder vind.....
" Ik wilde Kramer aan een Chinese club verkopen, dat brengt veel meer op"
Kramer is geen pokemon... Heb je wel een aan Kramer gevraagd wat hij zelf wil, meneertje Wang?
Kramer is 26 op het moment van de transfer, die heeft echt zin om in de bloei van zijn carrière naar Cjina te verkassen...![]()
Zo gaat het interview verder, die kerel snapt echt niks van West Europa terwijl hij claimt al zijn hele leven 'internationaal' te werken.
Hij blaat een beetje over samensmelting van culturen, maar hij bedoelt dat het op de Chinese manier moet. Zo werkt het niet kameraad Wang. ADO is een Nederlandse organisatie met een Nederlandse cultuur. Hoogstens kun je daar wat Chinese elementen bij introduceren als Chinese eigenaar, maar niet andersom.
Vraag is dus in hoeverre huidig directeur Wigt dit soort eisen ook heeft ondertekend. Maar dit is dus ongeveer wat Wang verwacht van ADO.quote:1. De algemeen directeur zal zich niet bemoeien met het technische gedeelte van de club, zoals de aan- en verkoop van spelers, scouting en de jeugdopleiding, evenals de benoeming en het ontslag van een technisch directeur, hoofd scouting en hoofd jeugdopleiding.
2. De algemeen directeur is verantwoordelijk om ADO elk seizoen winstgevend te laten zijn. De winst over het huidige seizoen 2014/15 moet minimaal 700.000 euro zijn, met vervolgens elk seizoen een stijging van 20 procent. De winst heeft alleen betrekking op Nederland, de inkomsten vanuit China tellen niet mee.
3. De algemeen directeur is niet toegestaan met de media te praten, of statements op de eigen website te verkondigen zonder toestemming van de Supervisory Board (eigenaar).
4. De algemeen directeur is ervoor verantwoordelijk dat ADO in het huidige seizoen 2014/15 minimaal op de achtste plaats eindigt, en vervolgens in het seizoen 2015/16 minimaal op de vijfde plaats in de Eredivisie.
5. De algemeen directeur zorgt ervoor dat de inkomsten uit sponsoring en commercie met 50 procent stijgen in het huidige seizoen 2014/15 ten opzichte van vorig seizoen, waarbij de inkomsten vervolgens elk seizoen met 50 procent zullen blijven stijgen.
6. De algemeen directeur moet ervoor zorgen dat tien grote internationale bedrijven in de regio Den Haag zich in de komende drie jaar aan ADO zullen verbinden, waarvan minimaal twee bedrijven zich al in het huidige seizoen 2014/15 als grote sponsor aan de club verbinden.
7. De algemeen directeur moet ervoor zorgen dat minimaal 10 procent van de 483 Chinese bedrijven die in Nederland zijn gevestigd in de komende drie jaar sponsor worden van ADO, waarvan minimaal vier bedrijven zich al in het huidige seizoen 2014/15 als sponsor aan de club verbinden.
8. De algemeen directeur moet nog in het huidige seizoen 2014/15 ervoor zorgen dat er een Chinese Skybox komt in het stadion met tien grote Chinese bedrijven, en voor komend seizoen 2015/16 een Skybox West meeting East met veertig Nederlandse en veertig Chinese bedrijven.
9. De algemeen directeur zal zich nooit negatief uitlaten over alle relaties en sponsors van ADO. Dit geldt ook voor het personeel van ADO. De algemeen directeur is daarvoor verantwoordelijk.
10. Als er een wedstrijd of een evenement in het stadion is, of er zijn gasten op bezoek, dan zal de algemeen directeur als eerste in het stadion aanwezig zijn, en pas als laatste weer vertrekken.
11. Als er Chinese of internationale gasten in Den Haag zijn, dan moet de algemeen directeur op elk moment van de dag beschikbaar zijn.
12. De algemeen directeur moet op elk moment van de dag bereikbaar zijn voor de Supervisory Board (eigenaar), ongeacht de verschillende tijdzones.
13. De algemeen directeur moet minimaal vijf jaarlijkse evenementen in het stadion organiseren.
14. De algemeen directeur is ervoor verantwoordelijk dat alle sponsors voor de club behouden blijven, anders moet hij nieuwe sponsors strikken die de vertrokken sponsors vervangen.
15. De algemeen directeur moet elke week schriftelijk verslag uitbrengen aan de Supervisory Board (eigenaar) over alle lopende zaken.
16. De algemeen directeur moet een handtekening van de Supervisory Board hebben bij elke uitgave van meer dan 10.000 euro.
Een artikel van de Speld hoop ikquote:Op maandag 25 januari 2016 14:31 schreef Jovatov het volgende:
Even uit de oude doos.
Zestien eisen die Wang stelde aan Maarten Fontein, die in begin 2015 tijdelijk directeur was van ADO Den Haag.
De zestien eisen op een rij:
[..]
Vraag is dus in hoeverre huidig directeur Wigt dit soort eisen ook heeft ondertekend. Maar dit is dus ongeveer wat Wang verwacht van ADO.
Compleet bezopen lijkt me, dit is totaal niet haalbaar om van een directeur/een club als ADO te verwachten. Maar als ik zo de uitspraken van Wang nu beluister dan lijkt hij toch nog steeds dit soort verwachtingen bij de club te hebben.
Was het maar van de Speld. Bron:http://www.omroepwest.nl/(...)e-deze-zestien-eisenquote:Op maandag 25 januari 2016 14:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een artikel van de Speld hoop ik
Heeft Wang zich al aan zijn deel van de deal gehouden? Ik neem aan dat die 3,x miljoen die hij nog moet betalen maar een klein gedeelte van zijn verantwoordelijkheid is
quote:Het ontwikkelen van jeugdvoetbal in China is sinds de overname door het Chinese United Vansen in 2015, één van de kerntaken van ADO Den Haag. ADO Den Haag is in het afgelopen jaar al een intensieve samenwerking met de beroemde Bayi School in Beijing aangegaan. Nu volgt het ontwikkelen en opleiden van jeugdvoetballers in Inner Mongolia. Voor dit project zijn we per direct op zoek naar tien voetbaltrainers.
De samenwerking tussen Inner Mongolia, United Vansen en ADO Den Haag is de afgelopen periode intensief voorbereid door Rob Meppelink, Hoofd opleidingen van ADO Den Haag. De regering van Inner Mongolia is zeer geïnteresseerd in het Haagse plan om het totale voetbal in deze autonome regio in China naar een hoger niveau te tillen. In deze samenwerking gaan wij ons bezig houden met het opleiden van trainers, het brengen van structuur en het opzetten van diverse competities. Ook het opstarten van de ADO Den Haag Jeugdopleiding in Hohhot voor de grootste talenten van Inner Mongolia maakt deel uit van de samenwerking.
De eerste stap in de nieuwe samenwerking is het trainen van de jeugdspelers op de scholen in Inner Mongolia. Tijdens alle trainingen staat de visie en werkwijze van de jeugdopleiding van ADO Den Haag centraal. De kennis van het jeugdplan van ADO Den Haag krijgen alle nieuw verworven trainers gedoceerd tijdens een stageweek op "De Aftrap". Kandidaten zullen in eerste instantie tien maanden in China verblijven. Tijdens deze periode is rekening gehouden met een maand verlof.
Wanneer kan je solliciteren:
Indien je een minimale leeftijd van 20 jaar hebt
Je in het bezit bent van minimaal het UEFA C (TC3) diploma
Je affiniteit hebt met jeugdvoetbal
Je per direct beschikbaar bent
Een redelijke beheersing van de Engelse taal hebt
Welke vergoedingen kan je verwachten:
Salaris indicatie tussen ¤ 1500,- en ¤ 1750,- bruto per maand (Chinese belasting 25%)
Gratis accommodatie, vervoer en eten in China
Gratis visum voor China
Vliegtickets naar China v.v. zodat je in vakantie terug kan
Doorbetaling tijdens vakantie
Kledingpakket van ADO Den Haag
Indien je interesse hebt in deze fantastische uitdaging kun je contact opnemen met ADO Den Haag via p.vanlith@adodenhaag.nl
Hoe dan?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:31 schreef Jovatov het volgende:
Even uit de oude doos.
Zestien eisen die Wang stelde aan Maarten Fontein, die in begin 2015 tijdelijk directeur was van ADO Den Haag.
[..]
Vraag is dus in hoeverre huidig directeur Wigt dit soort eisen ook heeft ondertekend. Maar dit is dus ongeveer wat Wang verwacht van ADO.
Compleet bezopen lijkt me, dit is totaal niet haalbaar om van een directeur/een club als ADO te verwachten. Maar als ik zo de uitspraken van Wang nu beluister dan lijkt hij toch nog steeds dit soort verwachtingen bij de club te hebben.
Best een relaxt baantjequote:Op maandag 25 januari 2016 15:18 schreef opperkleurder het volgende:
Wang is vooral boos dat ADO geen jeugdtrainers kon leveren. Ik vind het niet gek met deze vacaturetekst.
[..]
Welke vergoedingen kan je verwachten:quote:Op maandag 25 januari 2016 15:18 schreef opperkleurder het volgende:
Wang is vooral boos dat ADO geen jeugdtrainers kon leveren. Ik vind het niet gek met deze vacaturetekst.
[..]
Er staat niet wat voor een accommodatie.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
10 maanden op een flatje zitten in Binnen Mongolië voor 1200 euro netto?
Yep en ook niet wat voor vervoer/eten. Ken je elke dag 300 km op en neer fietsen tussen trainingscomplex en containerwoning om een pakje noodles op te warmen...quote:Op maandag 25 januari 2016 15:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Er staat niet wat voor een accommodatie.
Dan wordt het opeens een stuk minder relaxtquote:Op maandag 25 januari 2016 15:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep en ook niet wat voor vervoer/eten. Ken je elke dag 300 km op en neer fietsen tussen trainingscomplex en containerwoning om een pakje noodles op te warmen...
Ze zijn in China in de steden vooral van de grote flats.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Er staat niet wat voor een accommodatie.
Ze zeggen niet wat voor kleding. Wie weet krijg je alleen een shawl en een muts.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar wel in een mooi Ado trainingspakkie.
quote:Op maandag 25 januari 2016 15:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze zeggen niet wat voor kleding. Wie weet krijg je alleen een shawl en een muts.
maar wel gratis flatje en gratis noodles.. dus het meest van die 1200 kun je bier en tieten uitgevenquote:Op maandag 25 januari 2016 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
10 maanden op een flatje zitten in Binnen Mongolië voor 1200 euro netto?
Chinezen staan niet bekend om hun bier en tieten.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:22 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
maar wel gratis flatje en gratis noodles.. dus het meest van die 1200 kun je bier en tieten uitgeven
Dus je kunt 1000 euro zo doorstorten naar je spaarrekening en je hebt nog en internationaal avontuur ook.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke vergoedingen kan je verwachten:
Salaris indicatie tussen ¤ 1500,- en ¤ 1750,- bruto per maand (Chinese belasting 25%)
Gratis accommodatie, vervoer en eten in China
Gratis visum voor China
Vliegtickets naar China v.v. zodat je in vakantie terug kan
Doorbetaling tijdens vakantie
Kledingpakket van ADO Den Haag
Volgens wie? Volgens ADO was Wang incommunicado.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:19 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
Het is toch erg vreemd dat op z'n minst niet is overlegd met Wang wat betreft de verkoop van Kramer,
Als er niet getekend is, hoe kan ADO dan om geld vragen?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:31 schreef Jovatov het volgende:
Even uit de oude doos.
[..]
Yep, dat klinkt leuk als je een backpacker bent ofzo. Denk niet dat het echt aansluit bij de miljoenenwereld van het betaalde voetbal.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dus je kunt 1000 euro zo doorstorten naar je spaarrekening en je hebt nog en internationaal avontuur ook.
??quote:Op maandag 25 januari 2016 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens wie? Volgns ADO was
Sorry, mn vosje ontsnapte even.quote:
quote:Volgens wie? Volgens ADO was Wang incommunicado.
Dit waren de eisen waarop Fontein nee heeft gezegd.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens wie? Volgns ADO was
[..]
Als er niet getekend is, hoe kan ADO dan om geld vragen?
quote:Op maandag 25 januari 2016 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry, mn vosje ontsnapte even.
[..]
Je Vosje?quote:Op maandag 25 januari 2016 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry, mn vosje ontsnapte even.
[..]
Die zijn er ook gekomen...quote:Op maandag 25 januari 2016 16:46 schreef Kissinger89 het volgende:
[..]
[..]
Je Vosje?![]()
Maar volgens mij toen nog niet, was nog in de periode dat meneer Wang een balletje meetrapte met de ADO-selectie, en wat Chinese talenten richting Den Haag zou sturen!
Wang is eigenaar van het vastgoed.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:49 schreef Coritchando het volgende:
Als dit zo doorgaat dan is de enige optie ADO Den Haag failliet laten gaan en ADO Den Haag 2 oprichten met de huidige spelers/staf/wat bestuursleden.
Dit komt echt over als een patstelling waar niet uitgekomen kan worden. Bijzonder triest om te zien.
Prima Chinezen trouwens.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die zijn er ook gekomen...
https://www.iens.nl/restaurant/denhaag/chinees
Mijn Chinese collega's gaan altijd naar Ming Dynasty. Dat is meestal een goed teken.quote:
Ook nog eigenaar van het vastgoed? Ik dacht dat de gemeente dat was. Maar ik weet niet alle details, dus als je gelijk hebt (waar ik vanuit ga) dan wordt het nog veel vervelender....quote:Op maandag 25 januari 2016 16:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wang is eigenaar van het vastgoed.
Een club zonder stadion heb je niet zo veel aan.
Aan de andere kant. We hebben het over jeugdtrainers. Hoeveel verdienen die nou helemaal?quote:Op maandag 25 januari 2016 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, dat klinkt leuk als je een backpacker bent ofzo. Denk niet dat het echt aansluit bij de miljoenenwereld van het betaalde voetbal.
Geen idee eigenlijk, maar het klinkt zo laag voor een baan in het voetbal.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:05 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Aan de andere kant. We hebben het over jeugdtrainers. Hoeveel verdienen die nou helemaal?
Ik zag in de jaarstukken 2013-2014 van ADO dat de huur van het Kyocera-stadion niet duur is (vergeleken met het Abe Lenstra Stadion wel meer dan vier maal goedkoper).quote:Op maandag 25 januari 2016 16:49 schreef Coritchando het volgende:
Als dit zo doorgaat dan is de enige optie ADO Den Haag failliet laten gaan en ADO Den Haag 2 oprichten met de huidige spelers/staf/wat bestuursleden.
Dit komt echt over als een patstelling waar niet uitgekomen kan worden. Bijzonder triest om te zien.
is dat niet een keer enorm verlaagd om ADO te kunnen laten overleven?quote:Op maandag 25 januari 2016 19:00 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zag in de jaarstukken 2013-2014 van ADO dat de huur van het Kyocera-stadion niet duur is (vergeleken met het Abe Lenstra Stadion wel meer dan vier maal goedkoper).
Klopt en hebben tenminste een goede smaak.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:56 schreef DonRaja het volgende:
Mijn Chinese collega's gaan altijd naar Ming Dynasty. Dat is meestal een goed teken.
Zekers. Verdiend ADO niet ondanks dat het onze 'vijanden'op voetbalgebied zijn.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:49 schreef Coritchando het volgende:
Stewards die bijna zes tot acht uur werken op de wedstrijddag dat de club speelt, krijgen bruto maar ¤ 20 per keer. Dat vind ik pas echt laag gewaardeerd.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar het klinkt zo laag voor een baan in het voetbal.
Ik noem het altijd rivalen. En rivalen heb je nodig om zelf te kunnen uitblinken. Als je de enige club in Nederland bent zijn de wedstrijden ook zo saaiquote:Op dinsdag 26 januari 2016 02:57 schreef Iwanius het volgende:
Zekers. Verdiend ADO niet ondanks dat het onze 'vijanden'op voetbalgebied zijn.
quote:Op maandag 25 januari 2016 16:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wang is eigenaar van het vastgoed.
Een club zonder stadion heb je niet zo veel aan.
Wang is geen eigenaar van het vastgoed, dat is de gemeente. Alleen het hoofdgebouw is eigendom van ADO Den Haag.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:57 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Ook nog eigenaar van het vastgoed? Ik dacht dat de gemeente dat was. Maar ik weet niet alle details, dus als je gelijk hebt (waar ik vanuit ga) dan wordt het nog veel vervelender....
Vond het al zo weinig geld (9 miljoen) voor een club met vastgoed.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:21 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Wang is geen eigenaar van het vastgoed, dat is de gemeente. Alleen het hoofdgebouw is eigendom van ADO Den Haag.
Winst, tegen de nummer laatst mag je dat toch zeker wel verwachten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat verwachten we morgen uit tegen de superboeren?
als ze zo spelen als in de eerste helft tegen Cambuur dan verwacht ik er helemaal niets van.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:05 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Winst, tegen de nummer laatst mag je dat toch zeker wel verwachten.
Alberg zat op de tribune toch? Ook zonde man.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:13 schreef MonkNL het volgende:
Hangt een beetje van de gekozen tactiek van onze trainer af.. Als hij weer gaat spelen met Jansen en Bakker met daarachter onze Haagse Belg verwacht ik er niet teveel van. Wat mij betreft speelt hij in dezelfde opstelling als de 2e helft tegen Cambuur. Met Marengo of Alberg. Maar Henk kennende zal hij wel weer voor de angsthazen tactiek gaan..
Ja, zat op de tribune. Marengo, Gorre, Kristensen, Korte, Zwinkels, Hevel en Ebuehi zaten op de bank.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alberg zat op de tribune toch? Ook zonde man.
Hier ben ik het volkomen mee eens.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, zat op de tribune. Marengo, Gorre, Kristensen, Korte, Zwinkels, Hevel en Ebuehi zaten op de bank.
Ik hoop dat Duplan op 10 gaat en Meijers op links. Kanon mag van mij linksback blijven.
In elk geval boerderijgeluiden...quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat verwachten we morgen uit tegen de superboeren?
Wel koeien. Gewoon heel de wedstrijd geloei op de tribunes. Ik verwacht opnieuw kamervragen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig wonen er geen apen op een boerderij.
Tractor geluiden doen het ook altijd erg goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel koeien. Gewoon heel de wedstrijd geloei op de tribunes. Ik verwacht opnieuw kamervragen.
Dat gaat wel erg ver, zelfs voor Ado hoolies.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tractor geluiden doen het ook altijd erg goed.
Ado supporters zijn graag ludiek.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver, zelfs voor Ado hoolies.
En rugridders.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ado supporters zijn graag ludiek.
Ik heb Alberg wel een beetje gezien eigenlijk. Elke vrije trap resulteert in niks.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alberg zat op de tribune toch? Ook zonde man.
gelukkig hebben we nu Wormgoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:51 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik heb Alberg wel een beetje gezien eigenlijk. Elke vrije trap resulteert in niks.
Het is onmogelijk voor ADO om winstgevend én sportief succesvol te zijn. Hij zal toch een keuze moeten maken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 08:24 schreef JortK het volgende:
Feit blijft dat United Vansen ADO als een investering ziet, dus die móet winstgevend zijn. Linksom of rechtsom...
De eerste jaren zal geïnvesteerd moeten worden en dus de winst drukken. Maar op de lange termijn lopen sportief en financieel succes samen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is onmogelijk voor ADO om winstgevend én sportief succesvol te zijn. Hij zal toch een keuze moeten maken.
Ja, uiteindelijk wel maar dat heeft gewoon echt tijd nodig. Zeker als je naar de (sub)top van Nederland weer. De spelers met de kwaliteit die je daarvoor nodig hebt groeien niet aan de bomen en dan moet je zo nu en dan gewoon een redelijke zak met geld uitgeven.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:10 schreef Jovatov het volgende:
[..]
De eerste jaren zal geïnvesteerd moeten worden en dus de winst drukken. Maar op de lange termijn lopen sportief en financieel succes samen.
Klopt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk wel maar dat heeft gewoon echt tijd nodig. Zeker als je naar de (sub)top van Nederland weer. De spelers met de kwaliteit die je daarvoor nodig hebt groeien niet aan de bomen en dan moet je zo nu en dan gewoon een redelijke zak met geld uitgeven.
En dat terwijl de doelstelling is dat ADO nu al winstgevend is en de aansluiting vindt bij de subtop. Lachwekkend.
Zeer verstandig ook van Wang, want zoals hij zelf ook al aangaf, hij (of in ieder geval Vansen United) en ADO zullen ook door moeten. Zelfs als je op elke plek in het bestuur en management een Chinees neerzet zal je nog te maken hebben met van alles te maken hebben wat op een andere manier dan in China gedaan wordt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:18 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Klopt.
Vandaag iets mildere berichten van Wang op de NOS, gelukkig.
Nou ja. Twee vrije trappen tegen al die missers van Alberg. Ik geef hem nog het voordeel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gelukkig hebben we nu Wormgoor.
(Toen Duplan geschorst was)
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 14:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou ja. Twee vrije trappen tegen al die missers van Alberg. Ik geef hem nog het voordeel.
Training was besloten en Fraser zelf heeft er niks over gezegd. Kan dus giswerk zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 09:09 schreef MonkNL het volgende:
Vermoedelijke opstelling vanavond:
Hansen
Malone Zuiverloon Beugelsdijk Meijers
Jansen Derijck Bakker
Schaken Havenaar Duplan
Snap niet waarom Kanon niet in de basis staat en Fraser niet zo speelt als de 2e helft tegen Cambuur..
Je mag blij zijn dat je door die 3 punten op cambuur nu redelijk veilig staat. Maar alsnogquote:Op woensdag 27 januari 2016 21:52 schreef Jovatov het volgende:
Slechtste wedstrijd dit seizoen denk ik.
Man man man.
Genemuiden all over again...quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:52 schreef Jovatov het volgende:
Slechtste wedstrijd dit seizoen denk ik.
Man man man.
moet haast wel bonje zin tussen die twee.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:25 schreef Ludacriss het volgende:
Vraag me af waarom Aalberg steeds maar niet speelt? Misschien een ego maar speelde afgelopen seizoenen echt prima.
Liever jullie wisselvalligheid dan onze huidige stabiliteit.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:17 schreef no1uknow het volgende:
De wisselvalligheid begint wel een beetje deprimerend te worden
Troost je, jullie staan ver genoeg van Cambuur om nu nog in de nacompetitie te kunnen komen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Liever jullie wisselvalligheid dan onze huidige stabiliteit.
alleen plek 16 zal er nog toe doen. Die eer gaat wel naar excelsior verwacht ik.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:25 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Troost je, jullie staan ver genoeg van Cambuur om nu nog in de nacompetitie te kunnen komen.
En om on-topic te blijven, ook ADO heeft eerder dan (door mij) verwacht al meer dan genoeg afstand van Cambuur genomen.
quote:ADO Den Haag heeft zich op de slotdag van de transfermarkt nog zeer verrassend versterkt met een extra middenvelder. Kyle Ebecilio komt namelijk op huurbasis over van Nottingham Forest.
Verrassend! Geen slechte speler.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 19:57 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Verrassend! Geen slechte speler.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)en-verongelukt.dhtmlquote:Voormalig ADO-topman Paul Beijersbergen (49) is dinsdagmorgen overleden na een ongeval in 's Gravendeel. De Strijenaar botste met zijn auto tegen een boom. Beijersbergen, sinds november voorzitter van de Raad van Commissarissen van FC Dordrecht, werd nog wel met spoed naar een ziekenhuis vervoerd, maar hulp mocht niet meer baten.
Beijersbergen was tot de overname van de Chinees Hui Wang aandeelhouder bij ADO Den Haag. Met Mark van der Kallen was hij in 2008 betrokken bij het voorkomen van een faillissement van de club.
Vanwege zijn vriendschap met Marco Boogers kwam Beijersbergen in het najaar van 2015 binnen bij FC Dordrecht. Hij was niet alleen voorzitter van de RvC, maar als bouwkundig adviseur ook betrokken bij de ontwikkeling van een nieuw stadion aan de Krommedijk.
Auto zit om boom heen gevouwen. Die heeft dus echt veel en veel te hard gereden. Blijft verder triest natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:45 schreef YUR het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)en-verongelukt.dhtml
Triest
twitter:JimvanderDeijl twitterde op woensdag 03-02-2016 om 08:59:06Bij #ADO kan men de aanvraag voor de werkvergunning voor Gao Hongbo weer intrekken. Hij wordt bondscoach van #China. https://t.co/OCfV0BjB0A reageer retweet
China wordt wereldkampioen. Die Hongbo gaat de speelwijze van Fräser kopiëren.quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JimvanderDeijl twitterde op woensdag 03-02-2016 om 08:59:06Bij #ADO kan men de aanvraag voor de werkvergunning voor Gao Hongbo weer intrekken. Hij wordt bondscoach van #China. https://t.co/OCfV0BjB0A reageer retweet
Tja, hij was redelijk uit de gratie bij Fraser leek het. Dit seizoen volgens mij alleen als vleugelaanvaller ingevallen, waren niet zijn beste speelminuten.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:01 schreef opperkleurder het volgende:
Roland Alberg zal de komende dagen ontbreken op de trainingen van ADO Den Haag. De middenvelder verblijft op dit moment in de Verenigde Staten waar hij de laatste plooien glad strijkt voor een overgang naar de Philadelphia Unions. De transfermarkt in de Verenigde Staten is nog geopend. Alberg ontbreekt zaterdag dan ook in de wedstrijdselectie van ADO Den Haag voor de thuiswedstrijd tegen Roda JC.
Jammer, maar begrijpelijk.
ik weet niet wat dat is tussen Alberg en Fräser maar zonde vind ik het wel. Die jongen heeft vorige seizoenen zijn waarde wel bewezen. Waarom die nu dan ineens zo uit de gratie is, is mij een raadsel.quote:Op woensdag 3 februari 2016 15:01 schreef opperkleurder het volgende:
Roland Alberg zal de komende dagen ontbreken op de trainingen van ADO Den Haag. De middenvelder verblijft op dit moment in de Verenigde Staten waar hij de laatste plooien glad strijkt voor een overgang naar de Philadelphia Unions. De transfermarkt in de Verenigde Staten is nog geopend. Alberg ontbreekt zaterdag dan ook in de wedstrijdselectie van ADO Den Haag voor de thuiswedstrijd tegen Roda JC.
Jammer, maar begrijpelijk.
Ik dacht na die 2-1 oke dit is gespeeldquote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef MonkNL het volgende:
Kreeg echt kippenvel net.. wat zo vet.. Havenaar ook weer belangrijk met 2 assists en 1 goal.. Deze zag ik echt niet aan komen..
En volgend seizoen weer eredivisie.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:00 schreef Jovatov het volgende:
Wat een seizoen is dit ook
- Magische goal van Hansen tegen PSV.
- Verliezen in de beker van Genemuiden
- Twee keer winnen van Feyenoord
- Kansloos verliezen van de Graafschap
- En dan nu de debutant die direct twee keer scoort.
En dan Wang natuurlijk. Tja.
Altijd wat bij Den Haag.
Ja... en doe mij eens een lol en probeer daar nu een puntje te pakken.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komen nu trouwens wel wat lastige wedstrijden aan.
27 feb: Psv - Ado
Daar verliezen is geen schande.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja... en doe mij eens een lol en probeer daar nu een puntje te pakken.
Zie omroep west.quote:ADO Den Haag stelt oplossing te hebben gevonden voor financieel tekort
DEN HAAG - ADO Den Haag stelt een oplossing te hebben gevonden voor het financiële tekort. De voetbalclub heeft bij de KNVB een verzoek ingediend om teruggeplaatst te worden naar categorie 2. De Haagse club kampte met een dreigend liquiditeitstekort, maar zegt dat de situatie inmiddels verbeterd is.
Wat die oplossing is, wil ADO Den Haag niet zeggen. Of het geld uit China binnen is of dat er geld is gevonden via een lening, is niet bekendgemaakt. Een woordvoerder wil dit verder niet toelichten.
ADO heeft van de KNVB tot uiterlijk 4 maart gekregen om met een plan van aanpak te komen. Dat plan wordt door de licentiecommissie van de voetbalbond beoordeeld.
Momenteel zit in ADO in categorie 1 van de KNVB, wat inhoudt dat de club onder curatele staat. Daarin is echter wel een vangnetbepaling opgenomen, waarmee de club naar categorie 2 kan worden geplaatst als het financiële tekort is weggewerkt.
China
Of de oplossing van ADO afkomstig is van clubeigenaar Hui Wang uit China, wil ADO niet zeggen. 'Wij willen niet ingaan op de inhoud van de oplossing', aldus een woordvoerder van de club.
Externe investeerder of iets dergelijks...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zie omroep west.
Ben toch wel nieuwsgierig
Jullie? Ik sta niet op het veld.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat zijn jullie toch ook slecht.
Ho ho. Ook hier geldt het oud-Hollands adagium: "wij zijn goed" en "zij spelen kut".quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat zijn jullie toch ook slecht.
ja interessant spul!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zie omroep west.
Ben toch wel nieuwsgierig
Ik denk het nietquote:Op zondag 21 februari 2016 23:54 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja interessant spul!
Zag ook een reddingsactie van fc sittard voorbijkomen op fbook. Er waren aandelen te koop, maar het klonk meer als een donatie. Zit er een beetje dividend op voetbalclub aandelen?
Stunt zou leuk zijn maar verliezen is geen schande.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
Kom op groen gele règuhrs, aanpakken dat PiSVee aankomenduh zatâhdag
Ik hoop op een stuntquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stunt zou leuk zijn maar verliezen is geen schande.
Dit blijft ook maar gaanquote:Hui Wang komt naar Nederland. De Chinese eigenaar heeft laten weten volgende week naar Den Haag af te reizen om met de clubleiding om de tafel te gaan. De relatie tussen Wang en ADO staat al maanden onder grote druk.
Waarschijnlijk besluit hij dat hij toch liever gaat vissen, ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij moet wat met zijn vrije tijd.
Het stond goed ja, afgelopen vrijdag.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:00 schreef JortK het volgende:
Beugelsdijk en Kanon achterin. Dat gaat punten opleveren
Zeker weten?quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:29 schreef YUR het volgende:
Nou, Wang is in town hoor. Ik ben benieuwd...
Ik durf hem wel richting 48 punten te trekken.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We krijgen nog wel een paar mooie wedstrijden trouwens. Zie ons zomaar op 45 punten eindigen nog.
De uitwedstrijden Vitesse en Heracles gaan denk ik de lastigste worden. Daar laten we standaard punten liggen.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:15 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik durf hem wel richting 48 punten te trekken.
Voetballend gezien totaal geen slecht seizoen dit.
Edit: Dat dacht ik vanmorgen, maar nu ik het nog een keer het programma bekijk zie ik dat toch iets minder snel gebeuren. Hoe dan ook: Qua voetbal allemaal dikke prima dit seizoen.
Willem II uit, die kan gewonnen worden.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De uitwedstrijden Vitesse en Heracles gaan denk ik de lastigste worden. Daar laten we standaard punten liggen.
Az thuis een gelijkspel
Groningen en Heerenveen thuis gaan we winnen.
Vergeet ik nog 1 wedstrijd uit die ik even zo gauw niet weet want zit mobiel op werk.
Ohja die inderdaad. Ja die mag je eigenlijk niet verliezen.quote:Op maandag 21 maart 2016 13:03 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Willem II uit, die kan gewonnen worden.
Zwinkels had een paar weken geleden al bijgetekend.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:13 schreef opperkleurder het volgende:
Gianni Zuiverloon, Segun Owobowale, Giovanni Korte, Dylan Nieuwenhuijs en Robin Buwalda vertrekken.
Thomas Kristensen, Tim Coremans, Timothy Derijck, Vito Wormgoor en Robert Zwinkels in de wachtkamer.
Martin Hansen en Tyronne Ebuehi hebben voor 2 jaar bijgetekend.
Hoop alleen dat Derijck en Zwinkels nog blijven. De rest snap ik wel. Al had ik Owobowale en Buwalda misschien een kans gegeven.
Met doelman Robert Zwinkels is ADO Den Haag nog in gesprek met als uitgangspunt een verlenging van zijn aflopende contract met een één jaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:19 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zwinkels had een paar weken geleden al bijgetekend.
Robert Zwinkels blijft ADO Den Haag trouw. De 33-jarige doelman is met de Haagse club contractverlenging overeengekomen. De geboren Westlander tekent bij tot de zomer van 2017.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met doelman Robert Zwinkels is ADO Den Haag nog in gesprek met als uitgangspunt een verlenging van zijn aflopende contract met een één jaar.
Aldus adodenhaag.nl
Dat lijkt me niet gezien de leeftijd. Ik denk dat dit nieuws iets te voorbarig was.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:08 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Robert Zwinkels blijft ADO Den Haag trouw. De 33-jarige doelman is met de Haagse club contractverlenging overeengekomen. De geboren Westlander tekent bij tot de zomer van 2017.
Aldus groengeelhart.nl paar weken terug.
Maar mogelijk dat het gaat om een verlenging van het contract dat nu tot zomer 2017 loopt?
Ik snap werkelijk waar niet dat Zwi nkels blijft. Die wordt echt verkeerd behandeld bij ADO. Gewoon schandalig.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:08 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Robert Zwinkels blijft ADO Den Haag trouw. De 33-jarige doelman is met de Haagse club contractverlenging overeengekomen. De geboren Westlander tekent bij tot de zomer van 2017.
Aldus groengeelhart.nl paar weken terug.
Maar mogelijk dat het gaat om een verlenging van het contract dat nu tot zomer 2017 loopt?
Heeft het kennelijk wel naar zijn zin. En ik ben er erg blij mee wel. Het is een uitstekende keeper.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet dat Zwi nkels blijft. Die wordt echt verkeerd behandeld bij ADO. Gewoon schandalig.
zal me benieuwen >_>twitter:ADODenHaag twitterde op vrijdag 01-04-2016 om 12:32:09United Vansen betaalt ADO Den Haag | https://t.co/UQRdmvn9lJ https://t.co/6Ea87KBaLK reageer retweet
volgens CADD heeft de gemeente het al bevestigdquote:Op vrijdag 1 april 2016 12:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
zal me benieuwen >_>twitter:ADODenHaag twitterde op vrijdag 01-04-2016 om 12:32:09United Vansen betaalt ADO Den Haag | https://t.co/UQRdmvn9lJ https://t.co/6Ea87KBaLK reageer retweet
quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:54 schreef Fargo het volgende:
En nu snel alle contacten verbreken. Enige oplossing.
want een grootaandeelhouder kan je er zomaar uitschoppenquote:Op vrijdag 1 april 2016 15:57 schreef Fargo het volgende:
[..]
Of is alle kou uit de lucht en alles weer koek en ei nu de centen er zijn gekomen?
Zo gemakkelijk als jij het schetst gaat het niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 15:54 schreef Fargo het volgende:
En nu snel alle contacten verbreken. Enige oplossing.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:11 schreef Fargo het volgende:
Je kunt er lacherig over doen, maar je staat als club natuurlijk al maanden voor lul en ik denk dat ADO er goed aan doet om alles in het werk te stellen om zo snel mogelijk, op rechtsgeldige wijze uiteraard, die beste man de deur uit te werken.
Als ze zich laten paaien door een betaling die maanden te laat is, dan hou je toch eigenlijk alleen jezelf voor de gek en is het wachten op de volgende problemen.
En hoe stel je voor dat te doen dan? Want dit soort holle retoriek horen we nu al maanden.quote:Op vrijdag 1 april 2016 16:11 schreef Fargo het volgende:
alles in het werk te stellen om zo snel mogelijk, op rechtsgeldige wijze uiteraard, die beste man de deur uit te werken.
Moet lukken tegen dit Groningen!quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat het morgen dan eindelijk lukken. Twee keer op rij winnen?
Ongein als nu weer met Derijck helpt in ieder geval niet mee.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat het morgen dan eindelijk lukken. Twee keer op rij winnen?
Ja, wat een onzin weer. Kan ook alleen weer bij adoquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ongein als nu weer met Derijck helpt in ieder geval niet mee.
Het is logisch, better safe then sorry met die Chinezen die ja zeggen en nee doen.quote:Op maandag 4 april 2016 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Begroting voor volgend seizoen gaat met ongeveer een miljoen achteruit.
Daar is toch niet mee samen te werken?quote:‘Het is onze frustratie dat telkens de verwachtingen die gewekt worden vanuit China niet worden ingelost. Ik weet ook niet waarom het negen maanden heeft moeten duren voordat er eindelijk een deel van het beloofde geld is gestort. Wang geeft daar geen antwoord op, ook niet tijdens de onderhandelingen die we onlangs in Den Haag hebben gevoerd. In die gesprekken glimlacht hij vooral vaak’.
Verhaal heeft vaak twee kanten. Ik wil wel eens weten wat de echte reden van dit alles is. Maar dit zal wel nooit naar buiten komen. Helaas!quote:Op maandag 4 april 2016 16:40 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Het is logisch, better safe then sorry met die Chinezen die ja zeggen en nee doen.
Dit quootje ook van Wigt (via omroepwest)
[..]
Daar is toch niet mee samen te werken?
Ik gok dat die Chinees gewoon geen zin heeft om verantwoording af te leggen over wat hij doet of niet doet. Hij is de baas.quote:Op maandag 4 april 2016 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verhaal heeft vaak twee kanten. Ik wil wel eens weten wat de echte reden van dit alles is. Maar dit zal wel nooit naar buiten komen. Helaas!
http://www.nu.nl/voetbal/(...)ige-categorie-2.htmlquote:ADO Den Haag en PEC Zwolle zijn vrijdag definitief teruggeplaatst naar de veilige categorie 2. De clubs staan er financieel weer beter voor na een mindere periode.
Bij ADO is dat het geval nadat eigenaar Hui Wang onlangs 2 miljoen euro overmaakte. Direct na die betaling deed de club aan de KNVB al het verzoek om te promoveren naar categorie 2.
De Haagse Eredivisionist stond in de zorgwekkende categorie 1. Categorie 3 is voor clubs die kerngezond zijn.
ADO dreigde door het uitblijven van de beloofde miljoenen van Wang onder curatele gesteld te worden door de KNVB en de directie baalde daar openlijk van.
Afgelopen winter konden er door de financiële problemen ook geen spelers worden aangetrokken.
Bij monde van algemeen directeur Jan Willem Wigt liet ADO onlangs wel weten dat het ondanks de betaling van Wang verwacht voor volgend seizoen te moeten bezuinigen.
hopelijk krijgt hij bestuurlijk een en ander op orde intern, aangezien het zo'n zwaargewicht isquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:22 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=275601
Wigt weg en Deetman interim voor nu
weet echt niet wat te verwachten nu
Ik vraag me dan altijd af hoe zoiets gaat. 50 van die capuchonnetjes die op maandagavond eisen dat Wang even met ze gaat pratenquote:Op dinsdag 19 april 2016 14:53 schreef no1uknow het volgende:
Die gasten die de hoofdingang bezetten snappen er overigens ook geen fuck van
Op basis van wat? Den Haag loopt totaal niet warm voor voetbal.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:05 schreef tong80 het volgende:
Zooitje. Zou allang de vierde of derde club van het land kunnen en moeten zijn.
Lekker kansloos weer. Godverquote:Op dinsdag 19 april 2016 20:49 schreef Idisrom het volgende:
"Bij het hotel in Den Haag zouden zich vijf ME-busjes, drie gewone politiebussen en drie bussen van het arrestatieteam staan."
Hui Wang moet blijkbaar beschermd worden tegen de Barras Bravas van ADO
Gaan we rellen Haags?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik verwacht donderdag tegen AZ wel een gezellig sfeertje trouwens.
Wat ben je nou voor mietjequote:Op dinsdag 19 april 2016 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet donderdag.
Ik ben niet zo hersenloos om te gaan rellen bij de voetbal. Daarnaast heb ik even andere dingen aan mijn hoofd momenteel.quote:
Ik dacht jij een echte FC Den Haag supporter wasquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hersenloos om te gaan rellen bij de voetbal. Daarnaast heb ik even andere dingen aan mijn hoofd momenteel.
Dat maakt je niet meteen een hooliganquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:00 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik dacht jij een echte FC Den Haag supporter was
In de Meer zaten gemiddeld 10.000 toeschouwers.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Op basis van wat? Den Haag loopt totaal niet warm voor voetbal.
Dat waren hele andere tijden. In Den Haag leven we nog steeds met de nasleep van de roerige jaren '80. Dat heeft de club slecht gedaan en hebben we nog steeds last van.quote:Op woensdag 20 april 2016 07:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de Meer zaten gemiddeld 10.000 toeschouwers.
De derde stad van Nederland heeft in potentie een achterland dat gestimuleerd kan worden. Kon in de jaren 70 ook.
Ik denk dat dat negatieve imago nu toch wel eens weg zou mogen..quote:Op woensdag 20 april 2016 08:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat waren hele andere tijden. In Den Haag leven we nog steeds met de nasleep van de roerige jaren '80. Dat heeft de club slecht gedaan en hebben we nog steeds last van.
Er zijn pieken in de toeschouwersaantallen, een keer richting de 14.000 maar dat is ook wel de max. Daar moet wel bij vermeld worden dat er wekelijks velen kaarten naar sportclubs gaan voor niks. Haal er op wedstrijddagen dus gerust maar 3000 vanaf. En je hebt een reëel beeld van de toeschouwersaantallen.
Sponsoren durven niet en zijn bang hun naam aan Ado te verbinden. Opzich wel jammer dus dat die Wigt weg is want dat was daar wel de juiste man voor om die binnen te kunnen halen.
Het is niks en het wordt ook niks. Wachten op degradatie en weer jarenlang in de Juup bivakkeren. Tot er weer een goed seizoen komt en we weer mogen promoveren. En zo gaan we het cirkeltje rond.
Eens, maar zie dat er maar eens uit te krijgen...quote:Op woensdag 20 april 2016 08:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat negatieve imago nu toch wel eens weg zou mogen..
Utrecht, Ajax, Feyenoord, zelfs fucking Cambuur, allemaal clubs waar de laatste jaren meer is gebeurd dan in Den Haag.
Het is meer de media die maar blijft resoneren dat ADO een agressieve club van doorgesnoven idioten is.
Dan helpt zo'n actie als gisteren ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 08:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens, maar zie dat er maar eens uit te krijgen...
Het punt is dat dat overal gebeurd, maar dan zet de NOS het niet op de voorpagina.quote:Op woensdag 20 april 2016 08:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan helpt zo'n actie als gisteren ook niet.
Nah. Doe maar niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 08:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik verwacht morgenavond de mooiste acties met mooie spandoeken. Al werden die verleden keer afgedekt. Spandoeken waar niks mis mee was.
Wang had beter SC Veendam kunnen kopen.quote:Op woensdag 20 april 2016 08:41 schreef n00b13 het volgende:
En De Bruijn is ook weer lekker bezig...
http://www.adofans.nl/art(...)nd-slecht-geleid.htm
Dat zelfs bij Cambuur meer was gebeurd terwijl je dat niet verwachtquote:Op woensdag 20 april 2016 08:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wang had beter SC Veendam kunnen kopen.
PS: wat is dat met het 'fucking' Cambuur?
"Wat er ook gebeurt, ik trek heel het museum leeg morgen om twee uur". John van Zweden fulmineerde behoorlijk stevig over 'die spleetoog'.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:33 schreef PeteSampras het volgende:
John van Zweden op de radio: http://denhaagfm.nl/2016/(...)eel-het-museum-leeg/
Wat een mongool is dat ook zeg. Is er nog iemand bij die club die met enig verstand te werk kan gaan? Dan denk ik toch Wang. Money talks, bullshit walks.
Ik vind het niet meer dan terecht. Het overgrote deel dat daar staat is van hem. Even een statement maken naar die walgelijke kut Chinees.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:33 schreef PeteSampras het volgende:
John van Zweden op de radio: http://denhaagfm.nl/2016/(...)eel-het-museum-leeg/
Wat een mongool is dat ook zeg. Is er nog iemand bij die club die met enig verstand te werk kan gaan? Dan denk ik toch Wang. Money talks, bullshit walks.
Wang snapt er geen klap van. Met z'n onmogelijke eisen en verwachtingen.quote:
Makkelijk gelul altijd. Waar twee vechten hebben twee schuld. Klaar!quote:Op woensdag 20 april 2016 12:26 schreef YebCar het volgende:
Een Chinees koopt een club.
Een management team dat 0,0 verstand heeft hoe Chinezen zaken doet.
Het ergste nog: Een Chinese eigenaar in media afschoffelen....en dan nog verbaasd zijn dan er koppen gaan rollen
Protip 1: leer eerst zakendoen met een Chinees voordat je je zaakjes doorverkoopt aan een Chinees.
Klopt, Wang is snel op zijn pikkie getrapt. Maar als eigenaar van een club vind hij dat hij alle recht heeft. (dit in tegenstelling tot een Westerse eigenaar)quote:Op woensdag 20 april 2016 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Makkelijk gelul altijd. Waar twee vechten hebben twee schuld. Klaar!
Ligt zeker ook voor een deel aan de onkunde van het bestuur maar Dhr Wang zelf is ook niet helemaal jofel.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:33 schreef YebCar het volgende:
[..]
Klopt, Wang is snel op zijn pikkie getrapt. Maar als eigenaar van een club vind hij dat hij alle recht heeft. (dit in tegenstelling tot een Westerse eigenaar)
Wang heeft schijt aan achterban/oude spelers/directie. Zo zijn bijna 99% van alle Chinezen eigenaren (vooral bij een overname in het buitenland)
Hier moet je dus vooraf dus rekening mee houden als je een club aan een Chinees verkoopt.
Wel, het is het laatste geworden. Een soap tot en met. Zelfs al gaat het sportief gezien verder niet slecht met Den Haag.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:49 schreef Jovatov het volgende:
En als het dan inderdaad zo is, hoop ik van top tot teen dat dit dan het einde is van een (veel te lange) soap, en niet het begin van een nieuwe...
Kom maar op, misschien kan deze man wel de cultuurverschillen overbruggen. Dan kunnen we in ieder geval zeggen dat we dit ook geprobeerd hebbenquote:Wigt heeft zijn functie verlaten en wordt hoogstwaarschijnlijk vervangen door een Chinees, Li Zheng genaamd.
http://www.elfvoetbal.nl/(...)ap-van-ado-naar-ajaxquote:Knopper maakt overstap van ADO naar Ajax
Richard Knopper wordt jeugdtrainer bij Ajax. De 38-jarige oud-speler van de club zal zijn positie als trainer van ADO Den Haag -17 inruilen voor een functie binnen de Amsterdamse club.
Dat heeft een verslaggever van De Telegraaf maandagavond op Twitter gemeld. Knopper, die ook voor Vitesse, sc Heerenveen en ADO voetbalde, stond tussen 1997 en 2002 onder contract in de Amsterdam ArenA. Over de functie die hij gaat vervullen wordt geen mededeling gedaan. Ook is niet vermeld per wanneer Knopper de overstap zal maken, maar de naderende zomerstop ligt voor de hand.
Knopper is niet de enige waarvan deze week bekend wordt dat hij het Kyocera Stadion zal verlaten voor een avontuur in de hoofdstad. Eerder communiceerde Ajax al dat het Abdallah Aberkane en Pascal Struijk uit de Haagse jeugdopleiding had weggeplukt.
Snap het ook niet. van der Kallen brak zowat zijn nek en wist niet hoe gauw hij ADO kwijt moest.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:23 schreef Sked het volgende:
Ah, Van der Kallen bemoeit zich er ook weer mee lees ik.
Hij is degene die de club gewoon aan de Chinees verpatst heeft, waarom bemoeit die vent zich er nog mee eigenlijk?
En terecht toch.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap het ook niet. van der Kallen brak zowat zijn nek en wist niet hoe gauw hij ADO kwijt moest.
Dat zal die Chinees toch geen reet interesseren. De enige die hij daarmee heeft is zichzelf, de club en de supporters.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan terecht. Het overgrote deel dat daar staat is van hem. Even een statement maken naar die walgelijke kut Chinees.
Dat imago poets je niet zomaar ff wat daar bij die club in de jaren 80 en 90 is gebeurd was echt absurd.quote:Op woensdag 20 april 2016 08:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat negatieve imago nu toch wel eens weg zou mogen..
Utrecht, Ajax, Feyenoord, zelfs fucking Cambuur, allemaal clubs waar de laatste jaren meer is gebeurd dan in Den Haag.
Het is meer de media die maar blijft resoneren dat ADO een agressieve club van doorgesnoven idioten is.
Rellen Beverwijk 1997. Je punt?quote:Op woensdag 20 april 2016 20:49 schreef cofox het volgende:
[..]
Dat imago poets je niet zomaar ff wat daar bij die club in de jaren 80 en 90 is gebeurd was echt absurd.
Ik heb met eigen ogen gezien hoe FC Den Haag supporters tijdens een vriendschappelijke toernooi een man letterlijk en figuurlijk hebben doodgeslagen. Dat was tijdens een supporterstoernooi in Hengelo in 1995. Ze gingen als beesten tekeer het ging om die groep uit Spoorwijk
Dit is nog maar het topje van de ijsberg als ik hier alles moet gaan opsommen wat er in die jaren is gebeurd bij FC Den Haag ben ik nog wel ff bezig. We hebben het niet over kleine dingetjes die er destijds zijn gebeurd bij Den Haag steekpartijen,schietpartijen, fragmentatiebommen etc. Ja dat poets je niet ff weg ik denk dat dat nog wel heel lang gaat duren voordat Den Haag van dat imago afkomt.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rellen Beverwijk 1997. Je punt?
quote:🔰Ter Kennisgeving🔰
Morgen zullen er voor en tijdens wedstrijd:
- alleen anti-Wang doeken en pro-Wigt doeken zichtbaar zijn.
- er hangen blauwe lampionnen. Volgens Chinees gebruik worden deze getoond bij ongelukkige en treurige gebeurtenissen.
- in de 12e minuut zullen er op Noord en vak G shirts met een boodschap getoond worden.
Het verzoek aan een ieder is om in het zwart te komen. Wij zijn nl. in rouw om het 'verlies' van clubman pur sang Jan Willem Wigt.
Probeer met zo veel mogelijk vanaf 17.00 bij het home te verzamelen.
Om 18.00 is hier een statement-moment met o.a. enkele doeken.
Dit alles behoort tot een vreedzaam protest. Met slopen/rellen hebben we in dit geval alleen onszelf!
In het stadion gaan we ouderwets vol achter de spelers staan die ondanks alle ellende 'keurig' in de middenmoot staan.
zo zie je maar weer dat ADO + aanhang 0.0 verstand heeft van Chinese cultuur.quote:
Ben je zelf chinees (je komt zo betweterig over)?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:42 schreef YebCar het volgende:
[..]
zo zie je maar weer dat ADO + aanhang 0.0 verstand heeft van Chinese cultuur.
De kleur wit (witte lantaarn) betekend:
symbolizing bereavement, bad luck, death, failure and stupidity
Since time immemorial, white has been the dominant color displayed at Chinese funerals
een blauwe lantaarn heb ik zelf nog nooit gezien/wordt weinig gebruikt en mr. Wang zal wel hard lachen. Al die ADO supporters met blauwe lantaarns![]()
quote:Als er een geliefde is overleden, wordt er een begrafenis geheel volgens Chinese wijze georganiseerd. Traditioneel hangt men een witte of blauwe lantaarn voor de deur van het huis. Heuvels en bergen worden gebruikt om de overledene te begraven. In de Chinese cultuur is crematie heel gebruikelijk. Overledenen die begraven zijn, worden vaak opgegraven en dan alsnog gecremeerd. De urn wordt meestal in een rouwmuur in een tempel geplaatst. De gang van zaken tijdens een begrafenis wordt verder bepaald door religie of culturele groepering. In China komen boeddhistische en taoïstische begrafenissen het meest voor.
ik hoop dat men er schande van spreekt na deze actiequote:Op donderdag 21 april 2016 07:44 schreef Waterbed het volgende:
[..]
Ben je zelf chinees (je komt zo betweterig over)?
1 simpele google search en je vindt dit.
[..]
Niets met betweterig te maken.quote:Op donderdag 21 april 2016 07:44 schreef Waterbed het volgende:
[..]
Ben je zelf chinees (je komt zo betweterig over)?
1 simpele google search en je vindt dit.
[..]
Wang maakt er zelf ook een puinzooi van door onduidelijk te communiceren en beloftes niet na te komen.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:27 schreef MonkNL het volgende:
Idd, ik geloof echt niet dat Wang 8 miljoen voor een club betaald om deze vervolgens helemaal naar de klote te helpen. Wigt heeft er gewoon een puinzooi van gemaakt en wat nog erger is voor Wang, hem via de media afgevallen.
Degene met de sleutel was er niet, dus gaat ie dat morgen doenquote:Op donderdag 21 april 2016 14:43 schreef Idisrom het volgende:
Heeft John van Zweden gistermiddag nu het museum half of heel 'leeggetrokkah', of is hij maar een (racistische) bluffer met een grote bek richting de 'spleetoog'?
Wat is er nu weer racistisch aan van Zwedenquote:Op donderdag 21 april 2016 14:43 schreef Idisrom het volgende:
Heeft John van Zweden gistermiddag nu het museum half of heel 'leeggetrokkah', of is hij maar een (racistische) bluffer met een grote bek richting de 'spleetoog'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |