abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159323748

Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger in Moerwijk willen wonen
Na het eten een partijtje voetbal in de tuin, de ouders langs de lijn
In December met de hele buurt op jacht om kerstbomen te rausen
Op oudjaarsavond fikkie stoken, vooral die autobanden rookten fijn

Ik zou best nog wel een keertje met die ouwe naar ADO willen kijken
In het Zuiderpark, de lange zij, een warme worst, supporters om je heen
Lekker kankeren op Theo van der Burgh en die lange van Vianen
Want bij elke lage bal dan dook die eikel er steevast overheen

Oh, oh, Den Haag, mooie stad achter de duinen
De Schilderswijk, Lange Poten en het Plein
Oh, oh, Den Haag, ik zou met niemand willen ruilen
Meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn

Clubgegevens
Naam: ADO Den Haag.
Bijnaam: FC Den Haag
Clubkleuren: De mooiste van Nederland! GROEN/GEEL!
Opgericht: 1 februari 1905
Stadion: Kyocera Stadion
Capaciteit: 15.000
Hoofdsponsor: Basic Fit
Begroting: ¤ 13,6 miljoen
Competitie: Eredivisie
Plaats: 9e Seizoen 2013/2014

Hoofd trainer
Henk Fraser

Assistent trainer
Ekrem Kahya

Tenue 2014/2015

Erelijst
* Kampioen Eredivisie (2x): 1942, 1943
* Kampioen Eerste Divisie (2x): 1986, 2003
* Winnaar KNVB Beker (2x): 1968, 1975
* Promotie via Playoffs (2x): 1989, 2008
* Twee keer winnen van @j@ks in één seizoen: 2010/2011

Vakverdeling Kyocera stadion

Fok(k)(st)ers met een SCC:
MonkNL - VAK O
haags_kwartiertje - VAK D
Geef ff een gil als je hier ook in vermeld wilt worden.

Vraag hier je Seizoens Club Card aan

Videos

Links
Officiële ADO Den Haag site
ADOfans
Northside
Club achter de duinen
Groen geel hart
Hague City Firm
Fan Support Den Haag
FC Den Haag Forum

Laatste transfers 2014 naar Ado Den Haag
Giovanni Korte Was verhuurd aan Dordrecht
Martin Hansen FC Nordsjælland
Rydell Poepon NAC, was verhuurd
Sem De Wit Dordrecht
Thomas Kristensen FC Kopenhagen
Tim Coremans Cambuur
Xander Houtkoop GoAhead

Laatste transfers 2014 van Ado Den Haag
Christian Supusepa CSKA Sofia
Jerson Cabral Terug naar Twente (Lekker weg blijven!!)
Ninos Gouriye Excelsior (verhuurd)
Tom Beugelsdijk FSV Frankfurt
Yanic Wildschut sc Heerenveen (was gehuurd)

[ Bericht 99% gewijzigd door johannes_vermeer op 23-01-2016 11:12:27 ]
Zonder wrijving geen glans
pi_159323755
Oke een nieuw deel openen via mobiel en de OP is meteen weg. Kan een mod dit herstellen. Dank!
pi_159324954
Thanks Johannes :)
pi_159360229
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is vooral lekker ook nu dat je punten pakt terwijl Willem II en Cambuur ook de volle buit pakten.
:Y

pi_159361352
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:07 schreef Idisrom het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Op moment dat ik dit plaatste, was is er bang voor. Dit wordt straks afgestraft.
pi_159362355
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 17:58 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Op moment dat ik dit plaatste, was is er bang voor. Dit wordt straks afgestraft.
_O-
pi_159362360
Wat een walgelijke kutwedstrijd.
pi_159370597
Morgen groot interview met Wang in de pers waar hij duidelijk maakt dat hij de baas is en absoluut niet gaat verkopen. Niet mee eens, wegwezen dan
  zondag 24 januari 2016 @ 23:43:37 #9
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159370759
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Morgen groot interview met Wang in de pers waar hij duidelijk maakt dat hij de baas is en absoluut niet gaat verkopen. Niet mee eens, wegwezen dan
Dat is wel conform zijn gedrag tot nu toe.

Probleem is dat die manier van leiding geven niet past bij Nederland/ADO of in elk geval niet zo is doorgedrongen bij de directie.

En dat snap ik ook wel, het is lastig vertrouwen op zo'n figuur als hij afspraken niet lijkt na te komen.
pi_159370814
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:43 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dat is wel conform zijn gedrag tot nu toe.

Probleem is dat die manier van leiding geven niet past bij Nederland/ADO of in elk geval niet zo is doorgedrongen bij de directie.

En dat snap ik ook wel, het is lastig vertrouwen op zo'n figuur als hij afspraken niet lijkt na te komen.
Het schijnt begonnen te zijn met Kramer aan Feyenoord te verkopen zonder Wang op de hoogte te houden (cq toestemming) want Wang wilde Kramer richting China schoppen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 25 januari 2016 @ 00:40:29 #11
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159371953
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wang gaat gewoon lekker opruiming houden en dan allemaal niet lastige mannetjes neerzetten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 25 januari 2016 @ 08:43:20 #12
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159374114

:D _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159374188
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 08:43 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Ziel verkocht.
  maandag 25 januari 2016 @ 09:10:05 #14
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159374376
https://blendle.com/i/de-(...)vkn-20160125-5781388

Ik heb er weinig vertrouwen in allemaal.

Wang heeft het ineens ook over 'zijn bazen' waar hij dingen naartoe moet verantwoorden.

Ado moet dit seizoen al winstgevend zijn (hoe in hemelsnaam? Dat is echt een roze wolk)

En er is gewoon een hoop cultuurproblematiek. In Nederland is een mondelinge overeenkomst ook gewoon een overeenkomst. Dat heeft die Wang niet goed begrepen. En die verkoop van Kramer hoefde hij ook niet van op de hoogte te zijn. Daar kan je als Wang kwaad om zijn, maar het punt is dat wat Wang met Ado wil (zichzelf aan/in China verkopen) niet echt realistisch is.
  Moderator maandag 25 januari 2016 @ 09:13:19 #15
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_159374409
quote:
Wang wacht nog met geld voor ADO en sluit 'harde maatregelen' niet uit

De noodlijdende voetbalclub ADO Den Haag wacht op geld uit China, maar de baas in Peking wacht met zijn investering van 3,7 miljoen euro tot hij de club onder controle heeft. ADO heeft de miljoenen die Wang Hui (53) beloofde, al uitgegeven. Wang wil eerst weten waaraan dat geld is opgegaan.

Dat zegt Wang maandag in een interview met de Volkskrant. Blijft ADO dwarsliggen, dan komen er harde maatregelen. Zo sluit Wang vervanging van het huidige management door werknemers die precies doen wat de Chinese eigenaar van de club zegt, niet uit.

Vansen International, het sportmarketingbedrijf waar Wang voorzitter van de raad van bestuur is, luistert op zijn beurt naar diens aandeelhouders. Die zijn volgens Wang 'woedend' door het gedrag van de Haagse sportclub. 'De situatie bij ADO beinvloedt onze bedrijfsstrategie. Investeren we in een voetbalclub en dan worden we uitgescholden! Wat is dat voor investeringsklimaat, vragen de aandeelhouders', aldus Wang.

Hardere baas

Door de crisis dreigt hij zelf ook te worden vervangen door een veel hardere Chinese baas. 'Dan wordt het voor ADO pas echt oncomfortabel. Want voor het einde van dit seizoen willen we ADO winstgevend zien.' Wang zegt dat hij ADO nu nog de hand boven het hoofd houdt. Als de club wegens de penibele financiele situatie afglijdt naar een lagere licentie bij de KNVB, is daar niemand bij gebaat, aldus Wang. 'Zover wil ik het niet laten komen. Ik stuur nu eerst medio februari een Chinees naar Den Haag om zicht te krijgen op de dagelijkse gang van zaken. Die Chinees gaat ze helpen om met China en met de baas in China te communiceren. Als dat geen wederzijds begrip kweekt, stuur ik nog een paar Chinezen naar Den Haag. Zo had ik het niet voor me gezien toen ik eraan begon. Ik wilde juist met de plaatselijke managers werken om van hun ervaring te leren. Maar in het belang van de club kan ik niet anders. Dat ze bij ADO in een jaar tijd geen brug naar ons in China hebben weten te slaan, vind ik zorgwekkend.'

Cruciaal voor Vansen is dat ADO snel met een goed doortimmerd plan komt om de Chinese voetbalmarkt op te gaan. Volgens Wang is de club echter niet eens in staat uit te leggen waar ze een nieuwe kapitaalinjectie uit Peking voor nodig heeft. 'Je kan niet eeuwig aan de borst bij de aandeelhouders liggen. Dat is abnormaal. Wat ik onprettig vind is dat ADO verwacht dat ik verantwoording afleg over geldzaken. Daar heeft het ADO-management niets over te zeggen. Als ik hun salarissen niet uitbetaal hebben ze pas recht van spreken.'
Wanggod _O_

Deze man laat duidelijk niet met zich sollen. :7
Wat een baas.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 25 januari 2016 @ 09:34:56 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159374715

Voor in de OP.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 25 januari 2016 @ 09:39:22 #17
35723 crew  GGMM
pi_159374793
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 09:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Voor in de OP.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 25 januari 2016 @ 09:47:06 #18
35723 crew  GGMM
pi_159374912
Wat een onzettende baas is Wang.

Ik ben groot fan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_159375164
quote:
Ik stuur nu eerst medio februari een Chinees naar Den Haag om zicht te krijgen op de dagelijkse gang van zaken. Die Chinees gaat ze helpen om met China en met de baas in China te communiceren.
Dat zal die faalhazen in Den Haag leren.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_159375339
Dat management wat er nu zit gaat nu echt gigantisch op zijn bek en nu komt er eindelijk aan het licht wat een faalhazen dat zijn. Via de pers communiceren richting de baas, aanklooien en handje ophouden bij de baas zonder zelf een echt goed plan neer te leggen. Kramer verkopen buiten het medeweten van de baas om. Aankoop van Castillo tegenhouden terwijl er nadrukkelijk de wens lag van Wang om die te halen. (Alsof Wang de club daardoor op dat moment zou laten klappen, denk het niet)..
  maandag 25 januari 2016 @ 11:09:44 #21
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159376504
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 10:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat zal die faalhazen in Den Haag leren.
Ik heb daar echt totaal geen vertrouwen in. Ik voorzie het volgende scenario.

Chinees klopt aan bij de club. ADO biedt hem een kop koffie met een koekje aan en vraagt: 'Dus, wat wil je weten.'
Daarop zegt de Chinees, 'nou gewoon een beetje kijken hoe het er hier aan toegaat.' Vervolgens wordt die dus met een rondleiding en een gratis kaartje voor de volgende thuiswedstrijd afgescheept.

Twee maanden later vertrekt die Chinees weer terug naar China om daar verslag te doen. 'Ze laten helemaal niets zien, zijn totaal niet open in Den Haag en nemen ons totaal niet serieus.'
En van de andere kant denkt ADO: 'Ze vragen helemaal niets van hoe het er hier aan toegaat, ze zijn totaal niet geïnteresseerd en nemen ons totaal niet serieus.'
pi_159378780
Ik vind voetbal niet zo verschrikkelijk interessant. Maar deze soap is om van te smullen.
  maandag 25 januari 2016 @ 12:59:57 #23
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_159379031
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:48 schreef outcast_within het volgende:
Ik vind voetbal niet zo verschrikkelijk interessant. Maar deze soap is om van te smullen.
Eensch! :9~ Zo wordt voetbal toch nog leuk.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 25 januari 2016 @ 13:19:55 #24
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_159379517
De club is naar de klote, zeker als Wang zijn vuist ook daadwerkelijk op tafel gaat slaan.

Ik heb de bankrekening van ADO alvast geblokkeerd voor de eerst volgende automatische incasso voor me seizoenskaart van het nieuwe seizoen. :)
pi_159380497
Het probleem is dat het ADO management heeft doen proberen voor te komen alsof de Chinezen deze club als een soort speeltje, net als de Arabieren en Russen doen, heeft gekocht. Leuk Wang zit op de tribune, speelt een balletje mee, is de grote sugar daddy, geeft ons geld, wij kopen spelers.

Probleem voor ADO is dat Wang ten eerste niet eens echt de grote baas is, ten tweede dat het kopen van ADO onderdeel is van een heel business concept, en ten derde dat het ADO management zich totaal heeft verkeken op de plannen van de Chinezen.

Dit ADO management heeft gewoon zeer helder en duidelijk geen kaas gegeten van wat er nu gebeurt en wat de Chinezen verwachten. Dit management is niet bezig met hoe de club te verkopen in China en dat is wel de bedoeling en de verwachting. Zij hoopten simpelweg op wat extra geld dat ze naar eigen voorkeur konden uitgeven, zo werkt het niet, als je met serieuze zakenpartners te maken hebt.

Het goedkoop schermen van Wang met vage aandeelhouders en de Chinese politiek is natuurlijk ook bluf. Neemt niet weg dat hij dit hele management wel moet vervangen als hij wilt bereiken wat hij wilt bereiken.

De Haagse bluf legt het hier toch een beetje af tegen de Chinees die minder onbeschaafd is dan gedacht en misschien vooral gehoopt door het management van de club.
Algemene Voorwaarden
pi_159380560
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:19 schreef JortK het volgende:
De club is naar de klote, zeker als Wang zijn vuist ook daadwerkelijk op tafel gaat slaan.

Ik heb de bankrekening van ADO alvast geblokkeerd voor de eerst volgende automatische incasso voor me seizoenskaart van het nieuwe seizoen. :)
Als Wang met zijn vuist op tafel gaat slaan is de club juist gered in ieder geval van een incapabel bestuur.
Algemene Voorwaarden
  maandag 25 januari 2016 @ 13:58:08 #27
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159380618
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:19 schreef JortK het volgende:

Dat zal hem leren, die Wang.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_159380944
Misschien moet u ook nadenken over een oplossing voor deze crisis. Nu is de KNVB gevraagd om de Chinese voetbalfederatie in te schakelen.

"Daar houdt de Voetbalfederatie zich niet mee bezig. En ik kan het weten, want ik ben bestuurslid van die Voetbalfederatie."

Koning

_O_ _O-
Algemene Voorwaarden
pi_159380998
Die Wang , een baas? eerder een faalhaas.

"in China zus, in China doen we zo.... " Je bent hier niet in China gast. Koop lekker een Chinese club als je het op zijn chinees lekkerder vind.....

" Ik wilde Kramer aan een Chinese club verkopen, dat brengt veel meer op"

Kramer is geen pokemon... Heb je wel een aan Kramer gevraagd wat hij zelf wil, meneertje Wang?
Kramer is 26 op het moment van de transfer, die heeft echt zin om in de bloei van zijn carrière naar Cjina te verkassen... :')

Zo gaat het interview verder, die kerel snapt echt niks van West Europa terwijl hij claimt al zijn hele leven 'internationaal' te werken.

Hij blaat een beetje over samensmelting van culturen, maar hij bedoelt dat het op de Chinese manier moet. Zo werkt het niet kameraad Wang. ADO is een Nederlandse organisatie met een Nederlandse cultuur. Hoogstens kun je daar wat Chinese elementen bij introduceren als Chinese eigenaar, maar niet andersom.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_159381271
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:10 schreef vaarsuvius het volgende:

"in China zus, in China doen we zo.... " Je bent hier niet in China gast. Koop lekker een Chinese club als je het op zijn chinees lekkerder vind.....

Kramer is geen pokemon... Heb je wel een aan Kramer gevraagd wat hij zelf wil, meneertje Wang?
Kramer is 26 op het moment van de transfer, die heeft echt zin om in de bloei van zijn carrière naar Cjina te verkassen... :')

Zo gaat het interview verder, die kerel snapt echt niks van West Europa terwijl hij claimt al zijn hele leven 'internationaal' te werken.

Hij blaat een beetje over samensmelting van culturen, maar hij bedoelt dat het op de Chinese manier moet. Zo werkt het niet kameraad Wang. ADO is een Nederlandse organisatie met een Nederlandse cultuur. Hoogstens kun je daar wat Chinese elementen bij introduceren als Chinese eigenaar, maar niet andersom.
Het is toch erg vreemd dat op z'n minst niet is overlegd met Wang wat betreft de verkoop van Kramer, natuurlijk moet deze jongen er zelf ook mee akkoord gaan (alhoewel hij al eerder akkoord was gegaan met bakken geld te verdienen in het Midden-Oosten dus China kan ook prima), maar het ADO management dacht lekker de hand op te kunnen houden en het naar eigen believen te kunnen spenderen.

Fouten wat betreft de Cultuurverschillen kunnen beide partijen worden verweten maar deze man had bepaalde verwachtingen, en eisen, van het ADO bestuur. Dit komen ze simpelweg niet na. Hoe en of dat contractueel is bepaald moet allemaal maar blijken, maar het ADO bestuur is akkoord gegaan met de plannen van Wang en zijn bedrijf, en feitelijk dienen zij dus ook met die politiek te kunnen bemoeien.

Het ADO bestuur is gewoon een lachwekkende groep, Wang heeft gelijk, gewoon vervangen simpel.
Algemene Voorwaarden
  maandag 25 januari 2016 @ 14:20:42 #31
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_159381309
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:10 schreef vaarsuvius het volgende:

Was Kramer niet akkoord en onderwe naar Baniyas oid?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 januari 2016 @ 14:31:50 #32
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159381608
Even uit de oude doos.

Zestien eisen die Wang stelde aan Maarten Fontein, die in begin 2015 tijdelijk directeur was van ADO Den Haag.

De zestien eisen op een rij:

quote:
1. De algemeen directeur zal zich niet bemoeien met het technische gedeelte van de club, zoals de aan- en verkoop van spelers, scouting en de jeugdopleiding, evenals de benoeming en het ontslag van een technisch directeur, hoofd scouting en hoofd jeugdopleiding.

2. De algemeen directeur is verantwoordelijk om ADO elk seizoen winstgevend te laten zijn. De winst over het huidige seizoen 2014/15 moet minimaal 700.000 euro zijn, met vervolgens elk seizoen een stijging van 20 procent. De winst heeft alleen betrekking op Nederland, de inkomsten vanuit China tellen niet mee.

3. De algemeen directeur is niet toegestaan met de media te praten, of statements op de eigen website te verkondigen zonder toestemming van de Supervisory Board (eigenaar).

4. De algemeen directeur is ervoor verantwoordelijk dat ADO in het huidige seizoen 2014/15 minimaal op de achtste plaats eindigt, en vervolgens in het seizoen 2015/16 minimaal op de vijfde plaats in de Eredivisie.

5. De algemeen directeur zorgt ervoor dat de inkomsten uit sponsoring en commercie met 50 procent stijgen in het huidige seizoen 2014/15 ten opzichte van vorig seizoen, waarbij de inkomsten vervolgens elk seizoen met 50 procent zullen blijven stijgen.

6. De algemeen directeur moet ervoor zorgen dat tien grote internationale bedrijven in de regio Den Haag zich in de komende drie jaar aan ADO zullen verbinden, waarvan minimaal twee bedrijven zich al in het huidige seizoen 2014/15 als grote sponsor aan de club verbinden.

7. De algemeen directeur moet ervoor zorgen dat minimaal 10 procent van de 483 Chinese bedrijven die in Nederland zijn gevestigd in de komende drie jaar sponsor worden van ADO, waarvan minimaal vier bedrijven zich al in het huidige seizoen 2014/15 als sponsor aan de club verbinden.

8. De algemeen directeur moet nog in het huidige seizoen 2014/15 ervoor zorgen dat er een Chinese Skybox komt in het stadion met tien grote Chinese bedrijven, en voor komend seizoen 2015/16 een Skybox West meeting East met veertig Nederlandse en veertig Chinese bedrijven.

9. De algemeen directeur zal zich nooit negatief uitlaten over alle relaties en sponsors van ADO. Dit geldt ook voor het personeel van ADO. De algemeen directeur is daarvoor verantwoordelijk.

10. Als er een wedstrijd of een evenement in het stadion is, of er zijn gasten op bezoek, dan zal de algemeen directeur als eerste in het stadion aanwezig zijn, en pas als laatste weer vertrekken.

11. Als er Chinese of internationale gasten in Den Haag zijn, dan moet de algemeen directeur op elk moment van de dag beschikbaar zijn.

12. De algemeen directeur moet op elk moment van de dag bereikbaar zijn voor de Supervisory Board (eigenaar), ongeacht de verschillende tijdzones.

13. De algemeen directeur moet minimaal vijf jaarlijkse evenementen in het stadion organiseren.

14. De algemeen directeur is ervoor verantwoordelijk dat alle sponsors voor de club behouden blijven, anders moet hij nieuwe sponsors strikken die de vertrokken sponsors vervangen.

15. De algemeen directeur moet elke week schriftelijk verslag uitbrengen aan de Supervisory Board (eigenaar) over alle lopende zaken.

16. De algemeen directeur moet een handtekening van de Supervisory Board hebben bij elke uitgave van meer dan 10.000 euro.
Vraag is dus in hoeverre huidig directeur Wigt dit soort eisen ook heeft ondertekend. Maar dit is dus ongeveer wat Wang verwacht van ADO.

Compleet bezopen lijkt me, dit is totaal niet haalbaar om van een directeur/een club als ADO te verwachten. Maar als ik zo de uitspraken van Wang nu beluister dan lijkt hij toch nog steeds dit soort verwachtingen bij de club te hebben.
pi_159382221
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:31 schreef Jovatov het volgende:
Even uit de oude doos.

Zestien eisen die Wang stelde aan Maarten Fontein, die in begin 2015 tijdelijk directeur was van ADO Den Haag.

[..]

Vraag is dus in hoeverre huidig directeur Wigt dit soort eisen ook heeft ondertekend. Maar dit is dus ongeveer wat Wang verwacht van ADO.

Compleet bezopen lijkt me, dit is totaal niet haalbaar om van een directeur/een club als ADO te verwachten. Maar als ik zo de uitspraken van Wang nu beluister dan lijkt hij toch nog steeds dit soort verwachtingen bij de club te hebben.
Een artikel van de Speld hoop ik
Heeft Wang zich al aan zijn deel van de deal gehouden? Ik neem aan dat die 3,x miljoen die hij nog moet betalen maar een klein gedeelte van zijn verantwoordelijkheid is
  maandag 25 januari 2016 @ 15:14:33 #34
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159382818
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Een artikel van de Speld hoop ik
Heeft Wang zich al aan zijn deel van de deal gehouden? Ik neem aan dat die 3,x miljoen die hij nog moet betalen maar een klein gedeelte van zijn verantwoordelijkheid is
Was het maar van de Speld. Bron:http://www.omroepwest.nl/(...)e-deze-zestien-eisen

Wang gaat die 3,7 miljoen niet betalen. Dat is een mondelinge overeenkomst en die tellen niet in China.
pi_159382944
Wang is vooral boos dat ADO geen jeugdtrainers kon leveren. Ik vind het niet gek met deze vacaturetekst.

quote:
Het ontwikkelen van jeugdvoetbal in China is sinds de overname door het Chinese United Vansen in 2015, één van de kerntaken van ADO Den Haag. ADO Den Haag is in het afgelopen jaar al een intensieve samenwerking met de beroemde Bayi School in Beijing aangegaan. Nu volgt het ontwikkelen en opleiden van jeugdvoetballers in Inner Mongolia. Voor dit project zijn we per direct op zoek naar tien voetbaltrainers.

De samenwerking tussen Inner Mongolia, United Vansen en ADO Den Haag is de afgelopen periode intensief voorbereid door Rob Meppelink, Hoofd opleidingen van ADO Den Haag. De regering van Inner Mongolia is zeer geïnteresseerd in het Haagse plan om het totale voetbal in deze autonome regio in China naar een hoger niveau te tillen. In deze samenwerking gaan wij ons bezig houden met het opleiden van trainers, het brengen van structuur en het opzetten van diverse competities. Ook het opstarten van de ADO Den Haag Jeugdopleiding in Hohhot voor de grootste talenten van Inner Mongolia maakt deel uit van de samenwerking.

De eerste stap in de nieuwe samenwerking is het trainen van de jeugdspelers op de scholen in Inner Mongolia. Tijdens alle trainingen staat de visie en werkwijze van de jeugdopleiding van ADO Den Haag centraal. De kennis van het jeugdplan van ADO Den Haag krijgen alle nieuw verworven trainers gedoceerd tijdens een stageweek op "De Aftrap". Kandidaten zullen in eerste instantie tien maanden in China verblijven. Tijdens deze periode is rekening gehouden met een maand verlof.

Wanneer kan je solliciteren:
Indien je een minimale leeftijd van 20 jaar hebt
Je in het bezit bent van minimaal het UEFA C (TC3) diploma
Je affiniteit hebt met jeugdvoetbal
Je per direct beschikbaar bent
Een redelijke beheersing van de Engelse taal hebt

Welke vergoedingen kan je verwachten:
Salaris indicatie tussen ¤ 1500,- en ¤ 1750,- bruto per maand (Chinese belasting 25%)
Gratis accommodatie, vervoer en eten in China
Gratis visum voor China
Vliegtickets naar China v.v. zodat je in vakantie terug kan
Doorbetaling tijdens vakantie
Kledingpakket van ADO Den Haag

Indien je interesse hebt in deze fantastische uitdaging kun je contact opnemen met ADO Den Haag via p.vanlith@adodenhaag.nl
pi_159383098
quote:
Even uit de oude doos.

[..]

Hoe dan?

1. De algemeen directeur zal zich niet bemoeien met het technische gedeelte van de club, zoals de aan- en verkoop van spelers, scouting en de jeugdopleiding, evenals de benoeming en het ontslag van een technisch directeur, hoofd scouting en hoofd jeugdopleiding.

.
.
.

4. De algemeen directeur is ervoor verantwoordelijk dat ADO in het huidige seizoen 2014/15 minimaal op de achtste plaats eindigt, en vervolgens in het seizoen 2015/16 minimaal op de vijfde plaats in de Eredivisie.
BFF met GGMM
  maandag 25 januari 2016 @ 15:24:19 #37
436595 Sked
Zonnestraal
pi_159383130
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:18 schreef opperkleurder het volgende:
Wang is vooral boos dat ADO geen jeugdtrainers kon leveren. Ik vind het niet gek met deze vacaturetekst.

[..]

Best een relaxt baantje
pi_159383161
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:18 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Salaris indicatie tussen ¤ 1500,- en ¤ 1750,- bruto per maand (Chinese belasting 25%)
Gratis visum voor China

_O-
BFF met GGMM
pi_159383188
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:24 schreef Sked het volgende:

[..]

Best een relaxt baantje
10 maanden op een flatje zitten in Binnen Mongolië voor 1200 euro netto?
  maandag 25 januari 2016 @ 15:26:54 #40
436595 Sked
Zonnestraal
pi_159383218
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:25 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Er staat niet wat voor een accommodatie.
pi_159383308
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:26 schreef Sked het volgende:

[..]

Yep en ook niet wat voor vervoer/eten. Ken je elke dag 300 km op en neer fietsen tussen trainingscomplex en containerwoning om een pakje noodles op te warmen...
BFF met GGMM
  maandag 25 januari 2016 @ 15:29:58 #42
436595 Sked
Zonnestraal
pi_159383322
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:29 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Yep en ook niet wat voor vervoer/eten. Ken je elke dag 300 km op en neer fietsen tussen trainingscomplex en containerwoning om een pakje noodles op te warmen...
Dan wordt het opeens een stuk minder relaxt
pi_159383347
quote:
9s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:29 schreef Sked het volgende:

[..]

Dan wordt het een stuk minder relaxt
Maar wel in een mooi Ado trainingspakkie. :+
BFF met GGMM
pi_159383380
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:26 schreef Sked het volgende:

[..]

Ze zijn in China in de steden vooral van de grote flats.
pi_159383425
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:30 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Maar wel in een mooi Ado trainingspakkie. :+
Ze zeggen niet wat voor kleding. Wie weet krijg je alleen een shawl en een muts.
pi_159383429
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:33 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ze zeggen niet wat voor kleding. Wie weet krijg je alleen een shawl en een muts.
_O-
BFF met GGMM
pi_159383469
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

_O-

Het kan er flink koud worden
pi_159384646
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:25 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

maar wel gratis flatje en gratis noodles.. dus het meest van die 1200 kun je bier en tieten uitgeven
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_159384745
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:22 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

maar wel gratis flatje en gratis noodles.. dus het meest van die 1200 kun je bier en tieten uitgeven
Chinezen staan niet bekend om hun bier en tieten.
  maandag 25 januari 2016 @ 16:28:50 #50
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_159384806
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:25 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Gratis visum voor China

_O-
Dus je kunt 1000 euro zo doorstorten naar je spaarrekening en je hebt nog en internationaal avontuur ook.
  maandag 25 januari 2016 @ 16:37:27 #51
pi_159385033
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 14:19 schreef Kissinger89 het volgende:

[..]

Het is toch erg vreemd dat op z'n minst niet is overlegd met Wang wat betreft de verkoop van Kramer,
Volgens wie? Volgens ADO was Wang incommunicado.
quote:
Even uit de oude doos.

[..]

Als er niet getekend is, hoe kan ADO dan om geld vragen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Papierversnipperaar op 25-01-2016 16:44:22 ]
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_159385107
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:28 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Dus je kunt 1000 euro zo doorstorten naar je spaarrekening en je hebt nog en internationaal avontuur ook.
Yep, dat klinkt leuk als je een backpacker bent ofzo. Denk niet dat het echt aansluit bij de miljoenenwereld van het betaalde voetbal. :)
BFF met GGMM
pi_159385125
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Volgens wie? Volgns ADO was
??
Algemene Voorwaarden
  maandag 25 januari 2016 @ 16:44:51 #54
pi_159385199
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:41 schreef Kissinger89 het volgende:

[..]

??
Sorry, mn vosje ontsnapte even.

quote:
Volgens wie? Volgens ADO was Wang incommunicado.
  maandag 25 januari 2016 @ 16:45:49 #55
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159385219
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Volgens wie? Volgns ADO was

[..]

Als er niet getekend is, hoe kan ADO dan om geld vragen?
Dit waren de eisen waarop Fontein nee heeft gezegd.

Wat voor afspraken er exact zijn gemaakt met Wigt zijn onduidelijk.

Maar in elk geval lijkt Wang te denken dat de afspraak was dat hij over spelers op de hoogte wordt gesteld en ook invloed op heeft.

En Wigt denkt op zijn beurt dat de afspraak was dat Wang geld zou overmaken.

En zo staat het boeltje dus tegenover elkaar.
pi_159385225
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Je Vosje? :D :D
Maar volgens mij toen nog niet, was nog in de periode dat meneer Wang een balletje meetrapte met de ADO-selectie, en wat Chinese talenten richting Den Haag zou sturen!
Algemene Voorwaarden
pi_159385288
Als dit zo doorgaat dan is de enige optie ADO Den Haag failliet laten gaan en ADO Den Haag 2 oprichten met de huidige spelers/staf/wat bestuursleden.

Dit komt echt over als een patstelling waar niet uitgekomen kan worden. Bijzonder triest om te zien.
pi_159385289
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:46 schreef Kissinger89 het volgende:

[..]

[..]

Je Vosje? :D :D
Maar volgens mij toen nog niet, was nog in de periode dat meneer Wang een balletje meetrapte met de ADO-selectie, en wat Chinese talenten richting Den Haag zou sturen!
Die zijn er ook gekomen...

https://www.iens.nl/restaurant/denhaag/chinees
BFF met GGMM
pi_159385416
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:49 schreef Coritchando het volgende:
Als dit zo doorgaat dan is de enige optie ADO Den Haag failliet laten gaan en ADO Den Haag 2 oprichten met de huidige spelers/staf/wat bestuursleden.

Dit komt echt over als een patstelling waar niet uitgekomen kan worden. Bijzonder triest om te zien.
Wang is eigenaar van het vastgoed.

Een club zonder stadion heb je niet zo veel aan.
pi_159385429
quote:
9s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:49 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die zijn er ook gekomen...

https://www.iens.nl/restaurant/denhaag/chinees
Prima Chinezen trouwens.
pi_159385487
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:55 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Prima Chinezen trouwens.
Mijn Chinese collega's gaan altijd naar Ming Dynasty. Dat is meestal een goed teken. :)
BFF met GGMM
pi_159385522
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:54 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ook nog eigenaar van het vastgoed? Ik dacht dat de gemeente dat was. Maar ik weet niet alle details, dus als je gelijk hebt (waar ik vanuit ga) dan wordt het nog veel vervelender....
  maandag 25 januari 2016 @ 17:05:31 #63
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_159385735
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:40 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Yep, dat klinkt leuk als je een backpacker bent ofzo. Denk niet dat het echt aansluit bij de miljoenenwereld van het betaalde voetbal. :)
Aan de andere kant. We hebben het over jeugdtrainers. Hoeveel verdienen die nou helemaal?
pi_159385758
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:05 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Aan de andere kant. We hebben het over jeugdtrainers. Hoeveel verdienen die nou helemaal?
Geen idee eigenlijk, maar het klinkt zo laag voor een baan in het voetbal.
BFF met GGMM
pi_159387067
Mooi verhaal ook.
pi_159388686
quote:

Ik zag in de jaarstukken 2013-2014 van ADO dat de huur van het Kyocera-stadion niet duur is (vergeleken met het Abe Lenstra Stadion wel meer dan vier maal goedkoper).
pi_159395334
Hebben ze bij ADO nu al een bos bloemen aan de vorige eigenaar gegeven? Want dit kon je op je klompen kunnen aanvoelen..
#12 is not for sale!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 25 januari 2016 @ 22:30:14 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159396038
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 19:00 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik zag in de jaarstukken 2013-2014 van ADO dat de huur van het Kyocera-stadion niet duur is (vergeleken met het Abe Lenstra Stadion wel meer dan vier maal goedkoper).
is dat niet een keer enorm verlaagd om ADO te kunnen laten overleven?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_159399916
quote:
14s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:56 schreef DonRaja het volgende:

Mijn Chinese collega's gaan altijd naar Ming Dynasty. Dat is meestal een goed teken. :)
Klopt en hebben tenminste een goede smaak.

quote:

Zekers. Verdiend ADO niet ondanks dat het onze 'vijanden'op voetbalgebied zijn.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2016 02:58:06 ]
pi_159400638
quote:
10s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, maar het klinkt zo laag voor een baan in het voetbal.
Stewards die bijna zes tot acht uur werken op de wedstrijddag dat de club speelt, krijgen bruto maar ¤ 20 per keer. Dat vind ik pas echt laag gewaardeerd.
pi_159400740
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 02:57 schreef Iwanius het volgende:
Zekers. Verdiend ADO niet ondanks dat het onze 'vijanden'op voetbalgebied zijn.
Ik noem het altijd rivalen. En rivalen heb je nodig om zelf te kunnen uitblinken. Als je de enige club in Nederland bent zijn de wedstrijden ook zo saai ;)
  dinsdag 26 januari 2016 @ 08:21:07 #72
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_159400792
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:54 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:57 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Ook nog eigenaar van het vastgoed? Ik dacht dat de gemeente dat was. Maar ik weet niet alle details, dus als je gelijk hebt (waar ik vanuit ga) dan wordt het nog veel vervelender....
Wang is geen eigenaar van het vastgoed, dat is de gemeente. Alleen het hoofdgebouw is eigendom van ADO Den Haag. :)
  dinsdag 26 januari 2016 @ 08:24:07 #73
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_159400811
Ik vind trouwens het verhaal van Wang wel verhelderend, zo zie je beide kanten van het verhaal eens een keer. Nu is het aan ons om te bepalen waar de waarheid ligt :)

Ik denk dat dat er twee scenario's zijn:
• ADO rommelt eigenwijs door zoals ze nu doen, gevolg is dat de club zichzelf moet blijven bedruipen. Als dat niet lukt grijpt Wang keihard in en vliegt alles en iedereen eruit en komen er chinezen voor terug (beetje dezelfde situatie als toen die gekke Georgier Vitesse kocht, toen kwam ook half Oost Europa daar te werken)
• ADO gaat buigen, dan zal het allemaal wel met een sisser aflopen.

Feit blijft dat United Vansen ADO als een investering ziet, dus die móet winstgevend zijn. Linksom of rechtsom...
pi_159400837
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 08:21 schreef JortK het volgende:

[..]

[..]

Wang is geen eigenaar van het vastgoed, dat is de gemeente. Alleen het hoofdgebouw is eigendom van ADO Den Haag. :)
Vond het al zo weinig geld (9 miljoen) voor een club met vastgoed.

Maar dat maakt het wel een stukje eenvoudiger, hoofdgebouw kan je gewoon uit de failliete inboedel halen ;)
pi_159402813
Wat verwachten we morgen uit tegen de superboeren?
  dinsdag 26 januari 2016 @ 11:05:54 #76
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159403065
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Winst, tegen de nummer laatst mag je dat toch zeker wel verwachten.
pi_159403132
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:05 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Winst, tegen de nummer laatst mag je dat toch zeker wel verwachten.
als ze zo spelen als in de eerste helft tegen Cambuur dan verwacht ik er helemaal niets van.
pi_159403223
Hangt een beetje van de gekozen tactiek van onze trainer af.. Als hij weer gaat spelen met Jansen en Bakker met daarachter onze Haagse Belg verwacht ik er niet teveel van. Wat mij betreft speelt hij in dezelfde opstelling als de 2e helft tegen Cambuur. Met Marengo of Alberg. Maar Henk kennende zal hij wel weer voor de angsthazen tactiek gaan..
pi_159403346
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:13 schreef MonkNL het volgende:
Hangt een beetje van de gekozen tactiek van onze trainer af.. Als hij weer gaat spelen met Jansen en Bakker met daarachter onze Haagse Belg verwacht ik er niet teveel van. Wat mij betreft speelt hij in dezelfde opstelling als de 2e helft tegen Cambuur. Met Marengo of Alberg. Maar Henk kennende zal hij wel weer voor de angsthazen tactiek gaan..
Alberg zat op de tribune toch? Ook zonde man.
pi_159403482
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja, zat op de tribune. Marengo, Gorre, Kristensen, Korte, Zwinkels, Hevel en Ebuehi zaten op de bank.

Ik hoop dat Duplan op 10 gaat en Meijers op links. Kanon mag van mij linksback blijven.
pi_159403584
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:25 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ja, zat op de tribune. Marengo, Gorre, Kristensen, Korte, Zwinkels, Hevel en Ebuehi zaten op de bank.

Ik hoop dat Duplan op 10 gaat en Meijers op links. Kanon mag van mij linksback blijven.
Hier ben ik het volkomen mee eens.
pi_159403681
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In elk geval boerderijgeluiden...
BFF met GGMM
pi_159403706
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:36 schreef DonRaja het volgende:

[..]

In elk geval boerderijgeluiden...
Gelukkig wonen er geen apen op een boerderij.
pi_159403721
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Gelukkig wonen er geen apen op een boerderij.
Wel koeien. Gewoon heel de wedstrijd geloei op de tribunes. Ik verwacht opnieuw kamervragen. :{
BFF met GGMM
pi_159403733
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:38 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wel koeien. Gewoon heel de wedstrijd geloei op de tribunes. Ik verwacht opnieuw kamervragen. :{
Tractor geluiden doen het ook altijd erg goed.
pi_159403767
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Tractor geluiden doen het ook altijd erg goed.
Dat gaat wel erg ver, zelfs voor Ado hoolies. :{
BFF met GGMM
pi_159403788
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:40 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat gaat wel erg ver, zelfs voor Ado hoolies. :{
Ado supporters zijn graag ludiek.
pi_159403812
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ado supporters zijn graag ludiek.
En rugridders.
BFF met GGMM
  dinsdag 26 januari 2016 @ 12:51:34 #89
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_159405163
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik heb Alberg wel een beetje gezien eigenlijk. Elke vrije trap resulteert in niks.
pi_159405193
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:51 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Ik heb Alberg wel een beetje gezien eigenlijk. Elke vrije trap resulteert in niks.
gelukkig hebben we nu Wormgoor. _O-

(Toen Duplan geschorst was)
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:03:11 #91
436595 Sked
Zonnestraal
pi_159405430
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 08:24 schreef JortK het volgende:

Feit blijft dat United Vansen ADO als een investering ziet, dus die móet winstgevend zijn. Linksom of rechtsom...
Het is onmogelijk voor ADO om winstgevend én sportief succesvol te zijn. Hij zal toch een keuze moeten maken.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:10:24 #92
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159405590
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:03 schreef Sked het volgende:

[..]

Het is onmogelijk voor ADO om winstgevend én sportief succesvol te zijn. Hij zal toch een keuze moeten maken.
De eerste jaren zal geïnvesteerd moeten worden en dus de winst drukken. Maar op de lange termijn lopen sportief en financieel succes samen.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:16:14 #93
436595 Sked
Zonnestraal
pi_159405705
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:10 schreef Jovatov het volgende:

[..]

De eerste jaren zal geïnvesteerd moeten worden en dus de winst drukken. Maar op de lange termijn lopen sportief en financieel succes samen.
Ja, uiteindelijk wel maar dat heeft gewoon echt tijd nodig. Zeker als je naar de (sub)top van Nederland weer. De spelers met de kwaliteit die je daarvoor nodig hebt groeien niet aan de bomen en dan moet je zo nu en dan gewoon een redelijke zak met geld uitgeven.

En dat terwijl de doelstelling is dat ADO nu al winstgevend is en de aansluiting vindt bij de subtop. Lachwekkend.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:18:56 #94
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159405782
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:16 schreef Sked het volgende:

[..]

Ja, uiteindelijk wel maar dat heeft gewoon echt tijd nodig. Zeker als je naar de (sub)top van Nederland weer. De spelers met de kwaliteit die je daarvoor nodig hebt groeien niet aan de bomen en dan moet je zo nu en dan gewoon een redelijke zak met geld uitgeven.

En dat terwijl de doelstelling is dat ADO nu al winstgevend is en de aansluiting vindt bij de subtop. Lachwekkend.
Klopt.

Vandaag iets mildere berichten van Wang op de NOS, gelukkig.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 13:25:24 #95
436595 Sked
Zonnestraal
pi_159405934
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:18 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Klopt.

Vandaag iets mildere berichten van Wang op de NOS, gelukkig.
Zeer verstandig ook van Wang, want zoals hij zelf ook al aangaf, hij (of in ieder geval Vansen United) en ADO zullen ook door moeten. Zelfs als je op elke plek in het bestuur en management een Chinees neerzet zal je nog te maken hebben met van alles te maken hebben wat op een andere manier dan in China gedaan wordt.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 14:49:17 #96
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_159408175
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

gelukkig hebben we nu Wormgoor. _O-

(Toen Duplan geschorst was)
Nou ja. Twee vrije trappen tegen al die missers van Alberg. Ik geef hem nog het voordeel. :P
pi_159408197
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 14:49 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Nou ja. Twee vrije trappen tegen al die missers van Alberg. Ik geef hem nog het voordeel. :P
:D
pi_159409230
Mwahaha die shwaba's ofzo van Wormgoor.. hahahahaha echt kansloos.. Geef dan gewoon gelijk de bal aan hun keeper en speel verder...
pi_159430586
Vermoedelijke opstelling vanavond:

Hansen
Malone Zuiverloon Beugelsdijk Meijers
Jansen Derijck Bakker
Schaken Havenaar Duplan

Snap niet waarom Kanon niet in de basis staat en Fraser niet zo speelt als de 2e helft tegen Cambuur..
pi_159430727
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 09:09 schreef MonkNL het volgende:
Vermoedelijke opstelling vanavond:

Hansen
Malone Zuiverloon Beugelsdijk Meijers
Jansen Derijck Bakker
Schaken Havenaar Duplan

Snap niet waarom Kanon niet in de basis staat en Fraser niet zo speelt als de 2e helft tegen Cambuur..
Training was besloten en Fraser zelf heeft er niks over gezegd. Kan dus giswerk zijn.
pi_159451016
Wat ben ik zo klaar met die Fraser.. Elke week die Jansen, Bakker, Schaken, Malone.. En dan zo spelen. SCHAAM JE DOOD!!
pi_159451067
Top man, 3-1 verliezen van de nummer 18.
  woensdag 27 januari 2016 @ 21:52:16 #103
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159451606
Slechtste wedstrijd dit seizoen denk ik.

Man man man.
pi_159452121
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 21:52 schreef Jovatov het volgende:

Man man man.
Je mag blij zijn dat je door die 3 punten op cambuur nu redelijk veilig staat. Maar alsnog :')
pi_159459118
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 21:52 schreef Jovatov het volgende:

Man man man.
Genemuiden all over again...
pi_159459231
Ik irriteer me zo aan Fraser, kauwgom kauwend ongeïnteresseerd langs de kant staan, veeeeels te laat wisselen. Volgens mij wil hij de ploeg zo vertrouwen geven ofzo maar dat levert geen punten op is te zien
  donderdag 28 januari 2016 @ 09:55:23 #107
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159459565
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 09:35 schreef MonkNL het volgende:

[..]

Genemuiden all over again...
Ach, ik had het al bijna weer verdrongen ;(
pi_159460204
Vraag me af waarom Aalberg steeds maar niet speelt? Misschien een ego maar speelde afgelopen seizoenen echt prima.
pi_159460693
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 10:25 schreef Ludacriss het volgende:
Vraag me af waarom Aalberg steeds maar niet speelt? Misschien een ego maar speelde afgelopen seizoenen echt prima.
moet haast wel bonje zin tussen die twee.
pi_159544727
Was wel te verwachten dat ze het nu ineens wel kunnen.. Wissels van Fraser waren wel weer droevig..
  zondag 31 januari 2016 @ 16:37:00 #111
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_159545193
Goed gedaan hoor! Proficiat met de punten.
pi_159546180
_O_
  zondag 31 januari 2016 @ 18:26:47 #113
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159548567
Dit is dan weer lekkerrrr

Zo verlies je van Genemuiden en win je twee keer van Feyenoord in een seizoen :')

[ Bericht 78% gewijzigd door Jovatov op 31-01-2016 20:38:57 ]
pi_159563098
Jongens van harte gefeliciteerd met onze mooie club! Al 111 jaar de groen gele trots.
pi_159563659
Zaterdag kan je nog verder afstand nemen. Roda JC op bezoek.
pi_159563693
Heel ander team en ander voetbal. Ben er bang voor dat ze wat ze gisteren konden opbrengen zaterdag niet kunnen.. Zullen zien...
pi_159563743
Komt goed.
pi_159566706
De wisselvalligheid begint wel een beetje deprimerend te worden :')
pi_159567729
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2016 13:17 schreef no1uknow het volgende:
De wisselvalligheid begint wel een beetje deprimerend te worden :')
Liever jullie wisselvalligheid dan onze huidige stabiliteit.
BFF met GGMM
pi_159568540
quote:
9s.gif Op maandag 1 februari 2016 13:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Liever jullie wisselvalligheid dan onze huidige stabiliteit.
Troost je, jullie staan ver genoeg van Cambuur om nu nog in de nacompetitie te kunnen komen.

En om on-topic te blijven, ook ADO heeft eerder dan (door mij) verwacht al meer dan genoeg afstand van Cambuur genomen.
pi_159572682
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 14:25 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Troost je, jullie staan ver genoeg van Cambuur om nu nog in de nacompetitie te kunnen komen.

En om on-topic te blijven, ook ADO heeft eerder dan (door mij) verwacht al meer dan genoeg afstand van Cambuur genomen.
alleen plek 16 zal er nog toe doen. Die eer gaat wel naar excelsior verwacht ik.
pi_159577347
quote:
ADO Den Haag heeft zich op de slotdag van de transfermarkt nog zeer verrassend versterkt met een extra middenvelder. Kyle Ebecilio komt namelijk op huurbasis over van Nottingham Forest.

pi_159577686
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Verrassend! Geen slechte speler.
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
pi_159577725
quote:
14s.gif Op maandag 1 februari 2016 19:57 schreef PeteSampras het volgende:

[..]

Verrassend! Geen slechte speler.

En; Mike van Duinen maakt seizoen af bij Roda Jc :')
pi_159580448
Lache, zaakwaarnemer van Ebicilio is de vader van een teamgenootje van mijn oudste zoon.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:45:41 #126
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_159593007
quote:
Voormalig ADO-topman Paul Beijersbergen (49) is dinsdagmorgen overleden na een ongeval in 's Gravendeel. De Strijenaar botste met zijn auto tegen een boom. Beijersbergen, sinds november voorzitter van de Raad van Commissarissen van FC Dordrecht, werd nog wel met spoed naar een ziekenhuis vervoerd, maar hulp mocht niet meer baten.

Beijersbergen was tot de overname van de Chinees Hui Wang aandeelhouder bij ADO Den Haag. Met Mark van der Kallen was hij in 2008 betrokken bij het voorkomen van een faillissement van de club.

Vanwege zijn vriendschap met Marco Boogers kwam Beijersbergen in het najaar van 2015 binnen bij FC Dordrecht. Hij was niet alleen voorzitter van de RvC, maar als bouwkundig adviseur ook betrokken bij de ontwikkeling van een nieuw stadion aan de Krommedijk.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)en-verongelukt.dhtml

Triest -O-
F means you're fucked
pi_159593315
quote:
Auto zit om boom heen gevouwen. Die heeft dus echt veel en veel te hard gereden. Blijft verder triest natuurlijk. -O-
pi_159615112
JimvanderDeijl twitterde op woensdag 03-02-2016 om 08:59:06 Bij #ADO kan men de aanvraag voor de werkvergunning voor Gao Hongbo weer intrekken. Hij wordt bondscoach van #China. https://t.co/OCfV0BjB0A reageer retweet
pi_159615242
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 08:59 schreef Ajacied422 het volgende:
JimvanderDeijl twitterde op woensdag 03-02-2016 om 08:59:06 Bij #ADO kan men de aanvraag voor de werkvergunning voor Gao Hongbo weer intrekken. Hij wordt bondscoach van #China. https://t.co/OCfV0BjB0A reageer retweet
China wordt wereldkampioen. Die Hongbo gaat de speelwijze van Fräser kopiëren.
  woensdag 3 februari 2016 @ 10:27:24 #130
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159616494
Gister ging Brandpunt over Wang en ADO maar zat verder geen nieuws in, behalve dat van Oostveen het nu met de KNVB wil aanpakken voor eventuele toekomstige investeerders voor clubs.

Veel te laat natuurlijk...
pi_159623004
Roland Alberg zal de komende dagen ontbreken op de trainingen van ADO Den Haag. De middenvelder verblijft op dit moment in de Verenigde Staten waar hij de laatste plooien glad strijkt voor een overgang naar de Philadelphia Unions. De transfermarkt in de Verenigde Staten is nog geopend. Alberg ontbreekt zaterdag dan ook in de wedstrijdselectie van ADO Den Haag voor de thuiswedstrijd tegen Roda JC.

Jammer, maar begrijpelijk.
  woensdag 3 februari 2016 @ 15:35:44 #132
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159623784
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:01 schreef opperkleurder het volgende:
Roland Alberg zal de komende dagen ontbreken op de trainingen van ADO Den Haag. De middenvelder verblijft op dit moment in de Verenigde Staten waar hij de laatste plooien glad strijkt voor een overgang naar de Philadelphia Unions. De transfermarkt in de Verenigde Staten is nog geopend. Alberg ontbreekt zaterdag dan ook in de wedstrijdselectie van ADO Den Haag voor de thuiswedstrijd tegen Roda JC.

Tja, hij was redelijk uit de gratie bij Fraser leek het. Dit seizoen volgens mij alleen als vleugelaanvaller ingevallen, waren niet zijn beste speelminuten.
pi_159628500
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:01 schreef opperkleurder het volgende:

ik weet niet wat dat is tussen Alberg en Fräser maar zonde vind ik het wel. Die jongen heeft vorige seizoenen zijn waarde wel bewezen. Waarom die nu dan ineens zo uit de gratie is, is mij een raadsel.
pi_159912688
18 jaar, debuteren met een 2-1 achterstand, en dan 2x scoren!! Van der Heijdeen!!
pi_159912747
Haha echt ongelovelijk, prachtige goals ook *)
pi_159912857
Ja echt zo vet voor die jongen..
pi_159912919
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ben zooooooo blij _O_
pi_159913096
Kreeg echt kippenvel net.. wat zo vet.. Havenaar ook weer belangrijk met 2 assists en 1 goal.. Deze zag ik echt niet aan komen..
pi_159913578
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef MonkNL het volgende:
Kreeg echt kippenvel net.. wat zo vet.. Havenaar ook weer belangrijk met 2 assists en 1 goal.. Deze zag ik echt niet aan komen..
Ik dacht na die 2-1 oke dit is gespeeld
pi_159917512
Mooie pot. Ik vond Marengo trouwens ook goed, lekker fel.
  zondag 14 februari 2016 @ 20:00:11 #141
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159918253
Wat een seizoen is dit ook _O-

- Magische goal van Hansen tegen PSV.
- Verliezen in de beker van Genemuiden
- Twee keer winnen van Feyenoord
- Kansloos verliezen van de Graafschap
- En dan nu de debutant die direct twee keer scoort.

En dan Wang natuurlijk. Tja.

Altijd wat bij Den Haag. :+
pi_159918357
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:00 schreef Jovatov het volgende:
Wat een seizoen is dit ook _O-

- Magische goal van Hansen tegen PSV.
- Verliezen in de beker van Genemuiden
- Twee keer winnen van Feyenoord
- Kansloos verliezen van de Graafschap
- En dan nu de debutant die direct twee keer scoort.

En dan Wang natuurlijk. Tja.

Altijd wat bij Den Haag. :+
En volgend seizoen weer eredivisie. :)
pi_159918668
Komen nu trouwens wel wat lastige wedstrijden aan.
27 feb: Psv - Ado
4 maa: Ado - Twente
13 maa: Utrecht - Ado
pi_159921542
Inderdaad altijd wat met ADO. Ik maak me pas zorgen als er geen gedoe is rond de club. En het voetbal is nog wel het grootste mysterie. Het ziet er niet uit, ik erger me rot aan dat behoudende voetbal van Henk, maar toch gaat het nu best lekker als ik op de ranglijst kijk.

En dan de wedstrijd van vandaag uit bij Excelsior. De eerste tien minuten staat het als een huis, ADO is een klasse beter en komt terecht op voorsprong. Dan zijn er die blessures en op de een of andere manier kantelt de wedstrijd, Excelsior krijgt vleugels, vecht zich terug en ik zit me 60 minuten te ergeren en mijn haren uit te trekken door het slechte spel en vooral de slechte spelopvatting van Den Haag. Vervolgens zo'n mooi eind met vd Heijden die eventjes laat zien waarom Den Haag een hele goeie jeugdopleiding heeft. Euforie bij de 2-2 wat een prachtgoal was. Zijn eerste balkontakt en gelijk vol met links beheerst uithalen! Paar minuten later de 2-3 van hem, hij zet de aanval op en komt er gelijk overheen, controleert de bal op volle snelheid met de onderkant van zijn rechter voet,bal ligt gelijk goed om in volle rush uit te halen. En hij schiet hem met rechts vol inclusief stuit voorlangs de keeper in de linkerhoek.

Dat is ADO.

Ergeren aan een uur anti voetbal, om dan een 18 jarige exponent van de jeugdopleiding te zien doorbreken met twee magistrale goals, een met links en een met rechts.

Zoveel emotie met deze club!
Het meervoud van lef is leven
pi_159934688
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komen nu trouwens wel wat lastige wedstrijden aan.
27 feb: Psv - Ado

Ja... en doe mij eens een lol en probeer daar nu een puntje te pakken.
pi_159942603
quote:
15s.gif Op maandag 15 februari 2016 13:49 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ja... en doe mij eens een lol en probeer daar nu een puntje te pakken.
Daar verliezen is geen schande.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 18:08:57 #147
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_160046547
quote:
ADO Den Haag stelt oplossing te hebben gevonden voor financieel tekort

DEN HAAG - ADO Den Haag stelt een oplossing te hebben gevonden voor het financiële tekort. De voetbalclub heeft bij de KNVB een verzoek ingediend om teruggeplaatst te worden naar categorie 2. De Haagse club kampte met een dreigend liquiditeitstekort, maar zegt dat de situatie inmiddels verbeterd is.

Wat die oplossing is, wil ADO Den Haag niet zeggen. Of het geld uit China binnen is of dat er geld is gevonden via een lening, is niet bekendgemaakt. Een woordvoerder wil dit verder niet toelichten.

ADO heeft van de KNVB tot uiterlijk 4 maart gekregen om met een plan van aanpak te komen. Dat plan wordt door de licentiecommissie van de voetbalbond beoordeeld.

Momenteel zit in ADO in categorie 1 van de KNVB, wat inhoudt dat de club onder curatele staat. Daarin is echter wel een vangnetbepaling opgenomen, waarmee de club naar categorie 2 kan worden geplaatst als het financiële tekort is weggewerkt.

China

Of de oplossing van ADO afkomstig is van clubeigenaar Hui Wang uit China, wil ADO niet zeggen. 'Wij willen niet ingaan op de inhoud van de oplossing', aldus een woordvoerder van de club.
Zie omroep west.

Ben toch wel nieuwsgierig :@
pi_160047735
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:08 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Zie omroep west.

Externe investeerder of iets dergelijks...
pi_160054265
Vanouds kansloos! Malone heeft volgens mij geen enkele bal vooruit gespeeld.. Bakker en Jansen brengen echt weer te weinig op het middenveld.. Enige die weer gevaarlijk waren bij vlagen waren Marengo en Duplan..

En dan durft Fraser nog te zeggen dat ze stabiel draaien...
pi_160054476
Waarom in godsnaam Dereijck wisselen? Alhoewel ik die 0-2 wel geflatteerd vond vanavond.
pi_160054804
Wat zijn jullie toch ook slecht.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 19 februari 2016 @ 22:15:35 #152
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_160054990
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jullie? Ik sta niet op het veld.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  vrijdag 19 februari 2016 @ 22:19:16 #153
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_160055138
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ho ho. Ook hier geldt het oud-Hollands adagium: "wij zijn goed" en "zij spelen kut".
pi_160108462
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:08 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Zie omroep west.

ja interessant spul!

Zag ook een reddingsactie van fc sittard voorbijkomen op fbook. Er waren aandelen te koop, maar het klonk meer als een donatie. Zit er een beetje dividend op voetbalclub aandelen?
  maandag 22 februari 2016 @ 04:02:01 #155
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_160110624
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 23:54 schreef outcast_within het volgende:

[..]

ja interessant spul!

Zag ook een reddingsactie van fc sittard voorbijkomen op fbook. Er waren aandelen te koop, maar het klonk meer als een donatie. Zit er een beetje dividend op voetbalclub aandelen?
Ik denk het niet :')
pi_160228751
Kom op groen gele règuhrs, aanpakken dat PiSVee aankomenduh zatâhdag
pi_160228854
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
Kom op groen gele règuhrs, aanpakken dat PiSVee aankomenduh zatâhdag
Stunt zou leuk zijn maar verliezen is geen schande.
pi_160229490
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Stunt zou leuk zijn maar verliezen is geen schande.
Ik hoop op een stunt :)
pi_160266349
Wormgoor en malone... zucht... wat een amateurs..
pi_160269399
Anders pak je weer even 5 gele kaarten. Stop met die achterlijke overtredingen! Kost je volgende week tegen Twente twee spelers.
pi_160277714
Enige die nog slechter was dan FCDH was die Higler.. Wat een amateur is dat zeg.. Zelfs op amateurniveau hoort die flapdrol niet op het veld thuis..
  donderdag 3 maart 2016 @ 16:35:05 #162
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_160393472
quote:
Hui Wang komt naar Nederland. De Chinese eigenaar heeft laten weten volgende week naar Den Haag af te reizen om met de clubleiding om de tafel te gaan. De relatie tussen Wang en ADO staat al maanden onder grote druk.
Dit blijft ook maar gaan :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_160393598
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 16:35 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dit blijft ook maar gaan :')
Hij moet wat met zijn vrije tijd.
  donderdag 3 maart 2016 @ 17:10:50 #164
446803 Tagliano
pi_160394171
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hij moet wat met zijn vrije tijd.
Waarschijnlijk besluit hij dat hij toch liever gaat vissen, ofzo
pi_160394293
Afijn, morgenavond tegen Fc T. Zal niet de makkelijkste wedstrijd van het seizoen worden..
pi_160459259
Prima wedstrijd gezien afgelopen vrijdag. Al vond ik wel dat Fraser (alweer) te lang wachtte met zijn wissels. Een Marengo tot minuut 70 laten spelen die zichtbaar op was :N
Na de goal van Twente toch nog even 10 minuten met samengeknepen billen kijken.
  maandag 7 maart 2016 @ 16:00:16 #167
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_160497767
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 16:00 schreef JortK het volgende:
Beugelsdijk en Kanon achterin. Dat gaat punten opleveren ^O^
Het stond goed ja, afgelopen vrijdag. :)
  donderdag 10 maart 2016 @ 10:29:04 #169
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_160562162
Nou, Wang is in town hoor. Ik ben benieuwd...
F means you're fucked
pi_160562329
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:29 schreef YUR het volgende:
Nou, Wang is in town hoor. Ik ben benieuwd...
Zeker weten?
  donderdag 10 maart 2016 @ 10:42:29 #171
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_160562361
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Zeker weten?
Dat meldt Omroep West :Y
F means you're fucked
pi_160562373
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat meldt Omroep West :Y
Dan zal het wel zo zijn....
  donderdag 10 maart 2016 @ 10:46:17 #173
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_160562420
F means you're fucked
pi_160562468
quote:
_O_ Laat die miljoenen maar komen.
  donderdag 10 maart 2016 @ 12:08:29 #175
446803 Tagliano
pi_160563891
quote:
:o

Je houdt het haast niet voor mogelijk
pi_160565110
Hui Wang al op vier verschillende foto´s bij het AD-artikel.
Dat krijgt geen enkele speler van ADO voor elkaar.
  donderdag 10 maart 2016 @ 13:55:02 #177
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_160567548
Die foto's boeien mij niet. Ik wil info over wat er besproken is.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 14:01:14 #179
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160760974
Nou daar is tie dan hoor. ADO in categorie 1 KNVB

En die Wang maar lullen 'dat laat ik niet gebeuren'.

Nou, hier dan. Eikel. Club gaat naar de klote zo.
pi_160760988
Jaaaaaaaaaaaaaa
pi_160829941
37 punten. Grijze middenmoot. Ik zeg dikke prima voor dit seizoen :)
  maandag 21 maart 2016 @ 10:57:57 #182
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160829960
Ja hoor.

Gister ook wel een erg grijze wedstrijd verder.

Maar buiten het voetbalveld om is er al genoeg gedoe. Dus deze resultaten zo zijn dikke prima.
pi_160829962
Was wel echt een zaad wedstrijd gisteren.. :P
pi_160830002
We krijgen nog wel een paar mooie wedstrijden trouwens. Zie ons zomaar op 45 punten eindigen nog.
  maandag 21 maart 2016 @ 11:15:47 #185
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160830218
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 11:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We krijgen nog wel een paar mooie wedstrijden trouwens. Zie ons zomaar op 45 punten eindigen nog.
Ik durf hem wel richting 48 punten te trekken.

Voetballend gezien totaal geen slecht seizoen dit.

Edit: Dat dacht ik vanmorgen, maar nu ik het nog een keer het programma bekijk zie ik dat toch iets minder snel gebeuren. Hoe dan ook: Qua voetbal allemaal dikke prima dit seizoen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jovatov op 21-03-2016 11:44:16 ]
pi_160831953
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 11:15 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ik durf hem wel richting 48 punten te trekken.

Voetballend gezien totaal geen slecht seizoen dit.

Edit: Dat dacht ik vanmorgen, maar nu ik het nog een keer het programma bekijk zie ik dat toch iets minder snel gebeuren. Hoe dan ook: Qua voetbal allemaal dikke prima dit seizoen.

De uitwedstrijden Vitesse en Heracles gaan denk ik de lastigste worden. Daar laten we standaard punten liggen.

Az thuis een gelijkspel
Groningen en Heerenveen thuis gaan we winnen.

Vergeet ik nog 1 wedstrijd uit die ik even zo gauw niet weet want zit mobiel op werk.
  maandag 21 maart 2016 @ 13:03:13 #187
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160831996
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 13:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

De uitwedstrijden Vitesse en Heracles gaan denk ik de lastigste worden. Daar laten we standaard punten liggen.

Az thuis een gelijkspel
Groningen en Heerenveen thuis gaan we winnen.

Vergeet ik nog 1 wedstrijd uit die ik even zo gauw niet weet want zit mobiel op werk.
Willem II uit, die kan gewonnen worden.
pi_160832050
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2016 13:03 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Willem II uit, die kan gewonnen worden.
Ohja die inderdaad. Ja die mag je eigenlijk niet verliezen.
pi_160933499
Gianni Zuiverloon, Segun Owobowale, Giovanni Korte, Dylan Nieuwenhuijs en Robin Buwalda vertrekken.
Thomas Kristensen, Tim Coremans, Timothy Derijck, Vito Wormgoor en Robert Zwinkels in de wachtkamer.
Martin Hansen en Tyronne Ebuehi hebben voor 2 jaar bijgetekend.

Hoop alleen dat Derijck en Zwinkels nog blijven. De rest snap ik wel. Al had ik Owobowale en Buwalda misschien een kans gegeven.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 16:19:31 #190
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160935270
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 15:13 schreef opperkleurder het volgende:
Gianni Zuiverloon, Segun Owobowale, Giovanni Korte, Dylan Nieuwenhuijs en Robin Buwalda vertrekken.
Thomas Kristensen, Tim Coremans, Timothy Derijck, Vito Wormgoor en Robert Zwinkels in de wachtkamer.
Martin Hansen en Tyronne Ebuehi hebben voor 2 jaar bijgetekend.

Hoop alleen dat Derijck en Zwinkels nog blijven. De rest snap ik wel. Al had ik Owobowale en Buwalda misschien een kans gegeven.
Zwinkels had een paar weken geleden al bijgetekend.
pi_160935334
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 16:19 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Zwinkels had een paar weken geleden al bijgetekend.
Met doelman Robert Zwinkels is ADO Den Haag nog in gesprek met als uitgangspunt een verlenging van zijn aflopende contract met een één jaar.

Aldus adodenhaag.nl
  vrijdag 25 maart 2016 @ 17:08:48 #192
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160936442
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 16:21 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Met doelman Robert Zwinkels is ADO Den Haag nog in gesprek met als uitgangspunt een verlenging van zijn aflopende contract met een één jaar.

Aldus adodenhaag.nl
Robert Zwinkels blijft ADO Den Haag trouw. De 33-jarige doelman is met de Haagse club contractverlenging overeengekomen. De geboren Westlander tekent bij tot de zomer van 2017.

Aldus groengeelhart.nl paar weken terug.

Maar mogelijk dat het gaat om een verlenging van het contract dat nu tot zomer 2017 loopt?
pi_160936476
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:08 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Robert Zwinkels blijft ADO Den Haag trouw. De 33-jarige doelman is met de Haagse club contractverlenging overeengekomen. De geboren Westlander tekent bij tot de zomer van 2017.

Maar mogelijk dat het gaat om een verlenging van het contract dat nu tot zomer 2017 loopt?
Dat lijkt me niet gezien de leeftijd. Ik denk dat dit nieuws iets te voorbarig was.
pi_160939239
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:08 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk waar niet dat Zwi nkels blijft. Die wordt echt verkeerd behandeld bij ADO. Gewoon schandalig.
  maandag 28 maart 2016 @ 14:02:51 #195
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160997339
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk waar niet dat Zwi nkels blijft. Die wordt echt verkeerd behandeld bij ADO. Gewoon schandalig.
Heeft het kennelijk wel naar zijn zin. En ik ben er erg blij mee wel. Het is een uitstekende keeper.

Het is alleen zo verrekte zonde dat ADO het in de beker telkens compleet verknalt, als hij dan eindelijk eens op het doel mag staan.
  vrijdag 1 april 2016 @ 12:58:57 #196
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_161098084
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 12:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
zal me benieuwen >_>
volgens CADD heeft de gemeente het al bevestigd
pi_161098141
En nu snel alle contacten verbreken. Enige oplossing.
pi_161098176
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:54 schreef Fargo het volgende:
:')
pi_161098194
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:56 schreef no1uknow het volgende:

[..]

:')
Of is alle kou uit de lucht en alles weer koek en ei nu de centen er zijn gekomen?
pi_161098317
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:57 schreef Fargo het volgende:

[..]

Of is alle kou uit de lucht en alles weer koek en ei nu de centen er zijn gekomen?
want een grootaandeelhouder kan je er zomaar uitschoppen
pi_161098331
Of weet je wat, we doen onze handen voor de ogen en doen net alsof 'ie niet bestaat
pi_161098405
Je kunt er lacherig over doen, maar je staat als club natuurlijk al maanden voor lul en ik denk dat ADO er goed aan doet om alles in het werk te stellen om zo snel mogelijk, op rechtsgeldige wijze uiteraard, die beste man de deur uit te werken.

Als ze zich laten paaien door een betaling die maanden te laat is, dan hou je toch eigenlijk alleen jezelf voor de gek en is het wachten op de volgende problemen.
pi_161100965
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 15:54 schreef Fargo het volgende:
Zo gemakkelijk als jij het schetst gaat het niet.
  vrijdag 1 april 2016 @ 18:43:09 #205
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_161100992
Ff de eigenaar de deur uit werken...makkie
F means you're fucked
  vrijdag 1 april 2016 @ 19:08:40 #206
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_161101519
Wanggod
Ik ben inmiddels overleden.
pi_161101762
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:11 schreef Fargo het volgende:
Je kunt er lacherig over doen, maar je staat als club natuurlijk al maanden voor lul en ik denk dat ADO er goed aan doet om alles in het werk te stellen om zo snel mogelijk, op rechtsgeldige wijze uiteraard, die beste man de deur uit te werken.

Als ze zich laten paaien door een betaling die maanden te laat is, dan hou je toch eigenlijk alleen jezelf voor de gek en is het wachten op de volgende problemen.
:') en dat eruitwerken gaat je dus juist niet lukken. Als het hem niet zint sluit hij morgen de club en zit ADO zonder stadion en dus ook zonder licentie
  vrijdag 1 april 2016 @ 20:33:06 #208
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_161103595
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:11 schreef Fargo het volgende:
alles in het werk te stellen om zo snel mogelijk, op rechtsgeldige wijze uiteraard, die beste man de deur uit te werken.
En hoe stel je voor dat te doen dan? Want dit soort holle retoriek horen we nu al maanden.
pi_161115745
Gaat het morgen dan eindelijk lukken. Twee keer op rij winnen?
  zaterdag 2 april 2016 @ 23:51:36 #210
29897 troje
was here
pi_161134157
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet lukken tegen dit Groningen!
Het meervoud van lef is leven
pi_161134217
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ongein als nu weer met Derijck helpt in ieder geval niet mee.
pi_161137853
Match Day _O_
pi_161137859
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ongein als nu weer met Derijck helpt in ieder geval niet mee.
Ja, wat een onzin weer. Kan ook alleen weer bij ado :')
pi_161137860
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 23:51 schreef troje het volgende:

[..]

Moet lukken tegen dit Groningen!
Lijkt me wel! :)
pi_161138130
Goed gevoel, 3 punten vandaag!
  zondag 3 april 2016 @ 19:11:02 #216
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_161150748
Ook dit is voetbal.

Hele wedstrijd bovenliggende partij zijn, voor groot deel ook nog eens tegen tien man. Een heel aantal prima kansen en vrijwel geen enkele tegenkans.

En dan wil hij er niet in. Noem het een gebrek aan scherpte, of noem het pech. Maar dit soort wedstrijden mogen schijnbaar niet gewonnen worden.

Als je volgende week niet wint wordt het gewoon een 10-12e plek als hoogst haalbare.
pi_161150807
Ik vind het allemaal wel gescheten dit seizoen. Het enige waar ik mij aan ergerde is dat Groningen dan toch de winst pakt, volledig onterecht. Als het nou terecht was, oké.
pi_161152060
Wat ik weer jammer vind is dat je juist in dit soort wedstrijden een speler als Gehrt (in vorm met speelritme) kon gebruiken. Helaas, seizoen is nu wel zo'n beetje klaar..
pi_161167328
Ik geloof er ook geen reet van dat die Fräser oprecht blijft geloven in het halen van Play offs Europees voetbal. Dan hadden ze gister echt wel even anders gespeeld.
pi_161170556
Begroting voor volgend seizoen gaat met ongeveer een miljoen achteruit.
  maandag 4 april 2016 @ 16:40:25 #221
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_161171078
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Begroting voor volgend seizoen gaat met ongeveer een miljoen achteruit.
Het is logisch, better safe then sorry met die Chinezen die ja zeggen en nee doen.

Dit quootje ook van Wigt (via omroepwest)
quote:
‘Het is onze frustratie dat telkens de verwachtingen die gewekt worden vanuit China niet worden ingelost. Ik weet ook niet waarom het negen maanden heeft moeten duren voordat er eindelijk een deel van het beloofde geld is gestort. Wang geeft daar geen antwoord op, ook niet tijdens de onderhandelingen die we onlangs in Den Haag hebben gevoerd. In die gesprekken glimlacht hij vooral vaak’.
Daar is toch niet mee samen te werken?
pi_161171137
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 16:40 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Het is logisch, better safe then sorry met die Chinezen die ja zeggen en nee doen.

Dit quootje ook van Wigt (via omroepwest)

[..]

Daar is toch niet mee samen te werken?
Verhaal heeft vaak twee kanten. Ik wil wel eens weten wat de echte reden van dit alles is. Maar dit zal wel nooit naar buiten komen. Helaas!
  maandag 4 april 2016 @ 16:44:02 #223
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_161171176
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Verhaal heeft vaak twee kanten. Ik wil wel eens weten wat de echte reden van dit alles is. Maar dit zal wel nooit naar buiten komen. Helaas!
Ik gok dat die Chinees gewoon geen zin heeft om verantwoording af te leggen over wat hij doet of niet doet. Hij is de baas.

Dat is alleen totaal niet hoe men in Nederland samenwerkt. Maar goed, krijg dat er maar eens in daarzo.
  vrijdag 8 april 2016 @ 15:14:03 #224
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_161280241
quote:
ADO Den Haag en PEC Zwolle zijn vrijdag definitief teruggeplaatst naar de veilige categorie 2. De clubs staan er financieel weer beter voor na een mindere periode.
Bij ADO is dat het geval nadat eigenaar Hui Wang onlangs 2 miljoen euro overmaakte. Direct na die betaling deed de club aan de KNVB al het verzoek om te promoveren naar categorie 2.

De Haagse Eredivisionist stond in de zorgwekkende categorie 1. Categorie 3 is voor clubs die kerngezond zijn.

ADO dreigde door het uitblijven van de beloofde miljoenen van Wang onder curatele gesteld te worden door de KNVB en de directie baalde daar openlijk van.

Afgelopen winter konden er door de financiële problemen ook geen spelers worden aangetrokken.

Bij monde van algemeen directeur Jan Willem Wigt liet ADO onlangs wel weten dat het ondanks de betaling van Wang verwacht voor volgend seizoen te moeten bezuinigen.
http://www.nu.nl/voetbal/(...)ige-categorie-2.html
pi_161281137
Toppers
pi_161535416
ADO supporterts denken de Grote Miljoenensponsor eventjes de les te kunnen lezen :')

Lees hier het AD-artikel

Quote 1:
Een groep van zo'n vijftig fans van ADO Den Haag is maandagavond het hoofdgebouw van het Kyocera Stadion binnen gekomen en eisen de komst van Wang Hui

Quote 2:
Algemeen directeur Jan Willem Wigt is in allerijl naar het stadion gekomen om met de groep te praten. De algemeen directeur heeft de fans laten weten dat Wang in ieder geval niet komt.
pi_161542367
Kansloze actie ja. Nu nog vriendelijk overigens...
pi_161543157
Denk dat Wang weinig onder de indruk zal raken van dat groepje supporters. En als hij opeens wel met een grote zak geld aankomt is alles weer koek en ei.. en roept iedereen (grootste gedeelte) weer Mr Wang Mr Wang etc. Ik zie het allemaal wel, ga me er niet meer druk om maken.. (slecht voor mijn hart).. :P
  dinsdag 19 april 2016 @ 14:22:24 #229
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_161549777
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=275601
Wigt weg en Deetman interim voor nu
weet echt niet wat te verwachten nu :X
pi_161550066
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:22 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=275601
Wigt weg en Deetman interim voor nu
weet echt niet wat te verwachten nu :X
hopelijk krijgt hij bestuurlijk een en ander op orde intern, aangezien het zo'n zwaargewicht is
pi_161550076
Hahhahahahahahaha sorry _O-
Kneuzen Kermis! !
pi_161550352
Die gasten die de hoofdingang bezetten snappen er overigens ook geen fuck van :')
  dinsdag 19 april 2016 @ 14:55:39 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_161550389
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:53 schreef no1uknow het volgende:
Die gasten die de hoofdingang bezetten snappen er overigens ook geen fuck van :')
Ik vraag me dan altijd af hoe zoiets gaat. 50 van die capuchonnetjes die op maandagavond eisen dat Wang even met ze gaat praten _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_161550407
Waar waren jullie vanmiddag? Teletekstsupporters :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 19 april 2016 @ 15:21:27 #236
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_161550927
De soap gaat lekker door in elk geval.
pi_161551073

Deetmangod :')
  dinsdag 19 april 2016 @ 15:31:44 #238
446803 Tagliano
pi_161551167
De topshow in het Haagse kan los _O_
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 april 2016 @ 16:05:59 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_161552006
Zooitje. Zou allang de vierde of derde club van het land kunnen en moeten zijn.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 19 april 2016 @ 16:21:26 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_161552413
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:05 schreef tong80 het volgende:
Zooitje. Zou allang de vierde of derde club van het land kunnen en moeten zijn.

Op basis van wat? Den Haag loopt totaal niet warm voor voetbal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 19 april 2016 @ 16:47:18 #242
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161553079
RED ONS HENNIEGOD
pi_161559006
"Bij het hotel in Den Haag zouden zich vijf ME-busjes, drie gewone politiebussen en drie bussen van het arrestatieteam staan."

Hui Wang moet blijkbaar beschermd worden tegen de Barras Bravas van ADO
pi_161560094
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 20:49 schreef Idisrom het volgende:
"Bij het hotel in Den Haag zouden zich vijf ME-busjes, drie gewone politiebussen en drie bussen van het arrestatieteam staan."

Hui Wang moet blijkbaar beschermd worden tegen de Barras Bravas van ADO
Lekker kansloos weer. Godver :')
  dinsdag 19 april 2016 @ 21:28:16 #245
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_161560413
was er al bang voor :X
beter loopt het af met een sisser :{
pi_161562180
Ja ja rellen rond hotel des Indes *O* ik kijk ff mee met periscope ^O^ ^O^ ^O^
pi_161563104
Ik verwacht donderdag tegen AZ wel een gezellig sfeertje trouwens. :)
pi_161563350
Ik hoor ik net dat er ook geschoten wordt moet niet gekker worden met die Hagenezen jaren 80 stijl :7
pi_161563388
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik verwacht donderdag tegen AZ wel een gezellig sfeertje trouwens. :)
Gaan we rellen Haags?
pi_161563443
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:47 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Gaan we rellen Haags?
Ik ga sowieso niet donderdag.
pi_161563614
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik ga sowieso niet donderdag.
Wat ben je nou voor mietje ~O>
pi_161563750
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:54 schreef cofox het volgende:

[..]

Wat ben je nou voor mietje ~O>
Ik ben niet zo hersenloos om te gaan rellen bij de voetbal. Daarnaast heb ik even andere dingen aan mijn hoofd momenteel.
pi_161563825
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik ben niet zo hersenloos om te gaan rellen bij de voetbal. Daarnaast heb ik even andere dingen aan mijn hoofd momenteel.
Ik dacht jij een echte FC Den Haag supporter was -O-
pi_161567298
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:00 schreef cofox het volgende:

[..]

Ik dacht jij een echte FC Den Haag supporter was -O-
Dat maakt je niet meteen een hooligan :)
pi_161567302
En dat FC Den Haag in plaats van ADO ben ik nu ook wel klaar mee.
  Trouwste user 2022 woensdag 20 april 2016 @ 07:53:28 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_161567411
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Op basis van wat? Den Haag loopt totaal niet warm voor voetbal.
In de Meer zaten gemiddeld 10.000 toeschouwers.

De derde stad van Nederland heeft in potentie een achterland dat gestimuleerd kan worden. Kon in de jaren 70 ook.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 20 april 2016 @ 07:54:38 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_161567416
De Haagse politie heeft tientallen fans van ADO Den Haag uiteengedreven die op weg waren naar Hotel Des Indes.Ze wilden verhaal halen bij eigenaar Wang van hun club.Ze vermoedden dat die
in het hotel was.De supporters zijn kwaad dat Wang ADO-directeur Wigt heeft ontslagen.Oud-burgemeester Deetman wordt commissaris bij de club.

http://nos.nl/teletekst#121

pi_161567456
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 07:53 schreef tong80 het volgende:

[..]

In de Meer zaten gemiddeld 10.000 toeschouwers.

De derde stad van Nederland heeft in potentie een achterland dat gestimuleerd kan worden. Kon in de jaren 70 ook.

Dat waren hele andere tijden. In Den Haag leven we nog steeds met de nasleep van de roerige jaren '80. Dat heeft de club slecht gedaan en hebben we nog steeds last van.

Er zijn pieken in de toeschouwersaantallen, een keer richting de 14.000 maar dat is ook wel de max. Daar moet wel bij vermeld worden dat er wekelijks velen kaarten naar sportclubs gaan voor niks. Haal er op wedstrijddagen dus gerust maar 3000 vanaf. En je hebt een reëel beeld van de toeschouwersaantallen.

Sponsoren durven niet en zijn bang hun naam aan Ado te verbinden. Opzich wel jammer dus dat die Wigt weg is want dat was daar wel de juiste man voor om die binnen te kunnen halen.

Het is niks en het wordt ook niks. Wachten op degradatie en weer jarenlang in de Juup bivakkeren. Tot er weer een goed seizoen komt en we weer mogen promoveren. En zo gaan we het cirkeltje rond.
  woensdag 20 april 2016 @ 08:23:20 #259
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_161567618
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dat waren hele andere tijden. In Den Haag leven we nog steeds met de nasleep van de roerige jaren '80. Dat heeft de club slecht gedaan en hebben we nog steeds last van.

Er zijn pieken in de toeschouwersaantallen, een keer richting de 14.000 maar dat is ook wel de max. Daar moet wel bij vermeld worden dat er wekelijks velen kaarten naar sportclubs gaan voor niks. Haal er op wedstrijddagen dus gerust maar 3000 vanaf. En je hebt een reëel beeld van de toeschouwersaantallen.

Sponsoren durven niet en zijn bang hun naam aan Ado te verbinden. Opzich wel jammer dus dat die Wigt weg is want dat was daar wel de juiste man voor om die binnen te kunnen halen.

Het is niks en het wordt ook niks. Wachten op degradatie en weer jarenlang in de Juup bivakkeren. Tot er weer een goed seizoen komt en we weer mogen promoveren. En zo gaan we het cirkeltje rond.
Ik denk dat dat negatieve imago nu toch wel eens weg zou mogen..

Utrecht, Ajax, Feyenoord, zelfs fucking Cambuur, allemaal clubs waar de laatste jaren meer is gebeurd dan in Den Haag.
Het is meer de media die maar blijft resoneren dat ADO een agressieve club van doorgesnoven idioten is.
pi_161567634
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:23 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Utrecht, Ajax, Feyenoord, zelfs fucking Cambuur, allemaal clubs waar de laatste jaren meer is gebeurd dan in Den Haag.
Het is meer de media die maar blijft resoneren dat ADO een agressieve club van doorgesnoven idioten is.
Eens, maar zie dat er maar eens uit te krijgen...
  Trouwste user 2022 woensdag 20 april 2016 @ 08:25:59 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_161567642
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Eens, maar zie dat er maar eens uit te krijgen...
Dan helpt zo'n actie als gisteren ook niet.

woensdag 20 april 2016 @ 08:31:40 #262
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_161567697
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dan helpt zo'n actie als gisteren ook niet.

Het punt is dat dat overal gebeurd, maar dan zet de NOS het niet op de voorpagina.

Wist jij bijvoorbeeld dat Ajacieden afgelopen jaar een café met Celtic supporters kort en klein hebben geslagen?

Bijna niemand in mijn omgeving weet dat, maar als 50 gekkies besluiten dat het een goed idee is de clubeigenaar, van wie we nog geld te goed hebben, het leven zuur te maken, dan weet iedereen dat.
pi_161567732
Ik verwacht morgenavond de mooiste acties met mooie spandoeken. Al werden die verleden keer afgedekt. Spandoeken waar niks mis mee was.
  woensdag 20 april 2016 @ 08:36:51 #264
343179 n00b13
UI bij Studiotje
  woensdag 20 april 2016 @ 08:40:34 #265
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_161567777
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik verwacht morgenavond de mooiste acties met mooie spandoeken. Al werden die verleden keer afgedekt. Spandoeken waar niks mis mee was.
Nah. Doe maar niet.
  woensdag 20 april 2016 @ 08:41:57 #266
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_161567797
En De Bruijn is ook weer lekker bezig... :')

http://www.adofans.nl/art(...)nd-slecht-geleid.htm
pi_161567897
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:41 schreef n00b13 het volgende:
En De Bruijn is ook weer lekker bezig... :')

http://www.adofans.nl/art(...)nd-slecht-geleid.htm
Wang had beter SC Veendam kunnen kopen.

PS: wat is dat met het 'fucking' Cambuur?
  woensdag 20 april 2016 @ 08:59:12 #268
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_161567981
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:50 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Wang had beter SC Veendam kunnen kopen.

PS: wat is dat met het 'fucking' Cambuur?
Dat zelfs bij Cambuur meer was gebeurd terwijl je dat niet verwacht ;)
pi_161569356
John van Zweden op de radio: http://denhaagfm.nl/2016/(...)eel-het-museum-leeg/

Wat een mongool is dat ook zeg. Is er nog iemand bij die club die met enig verstand te werk kan gaan? Dan denk ik toch Wang. Money talks, bullshit walks.
pi_161569967
quote:
15s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:33 schreef PeteSampras het volgende:

Wat een mongool is dat ook zeg. Is er nog iemand bij die club die met enig verstand te werk kan gaan? Dan denk ik toch Wang. Money talks, bullshit walks.
"Wat er ook gebeurt, ik trek heel het museum leeg morgen om twee uur". John van Zweden fulmineerde behoorlijk stevig over 'die spleetoog'.

Zo erg is het zelfs bij het fucking Cambuur niet. :s)
pi_161570325
quote:
15s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:33 schreef PeteSampras het volgende:

Ik vind het niet meer dan terecht. Het overgrote deel dat daar staat is van hem. Even een statement maken naar die walgelijke kut Chinees.
pi_161570614
"Middelmatige spelers als Mike Havenaar, Ruben Schaken, Edouard Duplan en Tommy Beugelsdijk spelen voor topsalarissen bij ADO en Aaron Meijers kreeg een zodanige salarisverhoging dat hij Vitesse afbelde. Omdat Wang Hui zijn directeur niet in het gareel kreeg, weigerde hij om de afgesproken investering van 3,7 miljoen euro over te maken. Toen ADO in categorie 1 terechtkwam, stortte de Chinees 2 miljoen euro en plaatste de KNVB de club terug naar categorie 2."

Lees verder op Soccernews, waarom Wigt weg moest

Nu begrijp ik ook dat Wang pas verder wilde investeren, als Wigt eerst maar weg was. Want al zijn geld ging linea recta de sloot in op de manier van Wigt.
  woensdag 20 april 2016 @ 11:46:53 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_161570807
Wang snapt het _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 20 april 2016 @ 12:08:53 #274
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_161571333
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:46 schreef Caland het volgende:
Wang snapt het _O_
Wang snapt er geen klap van. Met z'n onmogelijke eisen en verwachtingen.

Ik voorspel in de komende drie jaar nog drie verschillende nieuwe directeuren. Als de club dan al niet kapot is.
pi_161571830
Een Chinees koopt een club.
Een management team dat 0,0 verstand heeft hoe Chinezen zaken doet.
Het ergste nog: Een Chinese eigenaar in media afschoffelen....en dan nog verbaasd zijn dan er koppen gaan rollen :D

Protip 1: leer eerst zakendoen met een Chinees voordat je je zaakjes doorverkoopt aan een Chinees.

Als het zo doorgaat gaat Wang ADO liever naar de jupiler league loodsen dan nog een keer gezichtsverlies lijden. Of liever gezegd, beter tig miljoenen door de plee dan een slechte naam in thuisland China
pi_161571891
quote:
2s.gif Op woensdag 20 april 2016 12:26 schreef YebCar het volgende:
Een Chinees koopt een club.
Een management team dat 0,0 verstand heeft hoe Chinezen zaken doet.
Het ergste nog: Een Chinese eigenaar in media afschoffelen....en dan nog verbaasd zijn dan er koppen gaan rollen :D

Protip 1: leer eerst zakendoen met een Chinees voordat je je zaakjes doorverkoopt aan een Chinees.
Makkelijk gelul altijd. Waar twee vechten hebben twee schuld. Klaar!

Ligt zeker ook voor een deel aan de onkunde van het bestuur maar Dhr Wang zelf is ook niet helemaal jofel.
pi_161571959
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Makkelijk gelul altijd. Waar twee vechten hebben twee schuld. Klaar!

Ligt zeker ook voor een deel aan de onkunde van het bestuur maar Dhr Wang zelf is ook niet helemaal jofel.
Klopt, Wang is snel op zijn pikkie getrapt. Maar als eigenaar van een club vind hij dat hij alle recht heeft. (dit in tegenstelling tot een Westerse eigenaar)
Wang heeft schijt aan achterban/oude spelers/directie. Zo zijn bijna 99% van alle Chinezen eigenaren (vooral bij een overname in het buitenland)
Hier moet je dus vooraf dus rekening mee houden als je een club aan een Chinees verkoopt.
  woensdag 20 april 2016 @ 13:00:52 #278
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_161572651
quote:
2s.gif Op woensdag 20 april 2016 12:33 schreef YebCar het volgende:

[..]

Klopt, Wang is snel op zijn pikkie getrapt. Maar als eigenaar van een club vind hij dat hij alle recht heeft. (dit in tegenstelling tot een Westerse eigenaar)
Wang heeft schijt aan achterban/oude spelers/directie. Zo zijn bijna 99% van alle Chinezen eigenaren (vooral bij een overname in het buitenland)
Hier moet je dus vooraf dus rekening mee houden als je een club aan een Chinees verkoopt.
Je hebt helemaal gelijk.

Dit plaatste ik januari 2015, toen de overname dan toch eindelijk rond was:

quote:
2s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:49 schreef Jovatov het volgende:
En als het dan inderdaad zo is, hoop ik van top tot teen dat dit dan het einde is van een (veel te lange) soap, en niet het begin van een nieuwe...
Wel, het is het laatste geworden. Een soap tot en met. Zelfs al gaat het sportief gezien verder niet slecht met Den Haag.
pi_161573025
quote:
Wigt heeft zijn functie verlaten en wordt hoogstwaarschijnlijk vervangen door een Chinees, Li Zheng genaamd.
Kom maar op, misschien kan deze man wel de cultuurverschillen overbruggen. Dan kunnen we in ieder geval zeggen dat we dit ook geprobeerd hebben _O-
  woensdag 20 april 2016 @ 13:23:33 #280
436595 Sked
Zonnestraal
pi_161573220
Ah, Van der Kallen bemoeit zich er ook weer mee lees ik.

Hij is degene die de club gewoon aan de Chinees verpatst heeft, waarom bemoeit die vent zich er nog mee eigenlijk?
pi_161573822
quote:
Knopper maakt overstap van ADO naar Ajax

Richard Knopper wordt jeugdtrainer bij Ajax. De 38-jarige oud-speler van de club zal zijn positie als trainer van ADO Den Haag -17 inruilen voor een functie binnen de Amsterdamse club.

Dat heeft een verslaggever van De Telegraaf maandagavond op Twitter gemeld. Knopper, die ook voor Vitesse, sc Heerenveen en ADO voetbalde, stond tussen 1997 en 2002 onder contract in de Amsterdam ArenA. Over de functie die hij gaat vervullen wordt geen mededeling gedaan. Ook is niet vermeld per wanneer Knopper de overstap zal maken, maar de naderende zomerstop ligt voor de hand.

Knopper is niet de enige waarvan deze week bekend wordt dat hij het Kyocera Stadion zal verlaten voor een avontuur in de hoofdstad. Eerder communiceerde Ajax al dat het Abdallah Aberkane en Pascal Struijk uit de Haagse jeugdopleiding had weggeplukt.
http://www.elfvoetbal.nl/(...)ap-van-ado-naar-ajax
pi_161573850
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:23 schreef Sked het volgende:
Ah, Van der Kallen bemoeit zich er ook weer mee lees ik.

Hij is degene die de club gewoon aan de Chinees verpatst heeft, waarom bemoeit die vent zich er nog mee eigenlijk?
Snap het ook niet. van der Kallen brak zowat zijn nek en wist niet hoe gauw hij ADO kwijt moest. :')
  woensdag 20 april 2016 @ 13:50:51 #283
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161573885
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Snap het ook niet. van der Kallen brak zowat zijn nek en wist niet hoe gauw hij ADO kwijt moest. :')
En terecht toch.
wooblabalurg
pi_161576320
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ik vind het niet meer dan terecht. Het overgrote deel dat daar staat is van hem. Even een statement maken naar die walgelijke kut Chinees.
Dat zal die Chinees toch geen reet interesseren. De enige die hij daarmee heeft is zichzelf, de club en de supporters.
  woensdag 20 april 2016 @ 17:18:31 #285
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_161578796
Het graydon mannetje wordt de nieuwe directeur _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_161584645
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 08:23 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Dat imago poets je niet zomaar ff wat daar bij die club in de jaren 80 en 90 is gebeurd was echt absurd.

Ik heb met eigen ogen gezien hoe FC Den Haag supporters tijdens een vriendschappelijke toernooi een man letterlijk en figuurlijk hebben doodgeslagen. Dat was tijdens een supporterstoernooi in Hengelo in 1995. Ze gingen als beesten tekeer het ging om die groep uit Spoorwijk
pi_161584676

[ Bericht 100% gewijzigd door cofox op 20-04-2016 20:50:18 ]
pi_161584739
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:49 schreef cofox het volgende:

[..]

Dat imago poets je niet zomaar ff wat daar bij die club in de jaren 80 en 90 is gebeurd was echt absurd.

Ik heb met eigen ogen gezien hoe FC Den Haag supporters tijdens een vriendschappelijke toernooi een man letterlijk en figuurlijk hebben doodgeslagen. Dat was tijdens een supporterstoernooi in Hengelo in 1995. Ze gingen als beesten tekeer het ging om die groep uit Spoorwijk
Rellen Beverwijk 1997. Je punt?
pi_161585003
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Rellen Beverwijk 1997. Je punt?
Dit is nog maar het topje van de ijsberg als ik hier alles moet gaan opsommen wat er in die jaren is gebeurd bij FC Den Haag ben ik nog wel ff bezig. We hebben het niet over kleine dingetjes die er destijds zijn gebeurd bij Den Haag steekpartijen,schietpartijen, fragmentatiebommen etc. Ja dat poets je niet ff weg ik denk dat dat nog wel heel lang gaat duren voordat Den Haag van dat imago afkomt.
pi_161591555
quote:
🔰Ter Kennisgeving🔰
Morgen zullen er voor en tijdens wedstrijd:
- alleen anti-Wang doeken en pro-Wigt doeken zichtbaar zijn.
- er hangen blauwe lampionnen. Volgens Chinees gebruik worden deze getoond bij ongelukkige en treurige gebeurtenissen.
- in de 12e minuut zullen er op Noord en vak G shirts met een boodschap getoond worden.
Het verzoek aan een ieder is om in het zwart te komen. Wij zijn nl. in rouw om het 'verlies' van clubman pur sang Jan Willem Wigt.
Probeer met zo veel mogelijk vanaf 17.00 bij het home te verzamelen.
Om 18.00 is hier een statement-moment met o.a. enkele doeken.
Dit alles behoort tot een vreedzaam protest. Met slopen/rellen hebben we in dit geval alleen onszelf!
In het stadion gaan we ouderwets vol achter de spelers staan die ondanks alle ellende 'keurig' in de middenmoot staan.
pi_161591977
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

zo zie je maar weer dat ADO + aanhang 0.0 verstand heeft van Chinese cultuur.

De kleur wit (witte lantaarn) betekend:
symbolizing bereavement, bad luck, death, failure and stupidity
Since time immemorial, white has been the dominant color displayed at Chinese funerals

een blauwe lantaarn heb ik zelf nog nooit gezien/wordt weinig gebruikt en mr. Wang zal wel hard lachen. Al die ADO supporters met blauwe lantaarns :') :')
pi_161594651
quote:
2s.gif Op woensdag 20 april 2016 23:42 schreef YebCar het volgende:

[..]

zo zie je maar weer dat ADO + aanhang 0.0 verstand heeft van Chinese cultuur.

De kleur wit (witte lantaarn) betekend:
symbolizing bereavement, bad luck, death, failure and stupidity
Since time immemorial, white has been the dominant color displayed at Chinese funerals

een blauwe lantaarn heb ik zelf nog nooit gezien/wordt weinig gebruikt en mr. Wang zal wel hard lachen. Al die ADO supporters met blauwe lantaarns :') :')
Ben je zelf chinees (je komt zo betweterig over)?
1 simpele google search en je vindt dit.
quote:
Als er een geliefde is overleden, wordt er een begrafenis geheel volgens Chinese wijze georganiseerd. Traditioneel hangt men een witte of blauwe lantaarn voor de deur van het huis. Heuvels en bergen worden gebruikt om de overledene te begraven. In de Chinese cultuur is crematie heel gebruikelijk. Overledenen die begraven zijn, worden vaak opgegraven en dan alsnog gecremeerd. De urn wordt meestal in een rouwmuur in een tempel geplaatst. De gang van zaken tijdens een begrafenis wordt verder bepaald door religie of culturele groepering. In China komen boeddhistische en taoïstische begrafenissen het meest voor.
pi_161595277
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 07:44 schreef Waterbed het volgende:

[..]

[..]

ik hoop dat men er schande van spreekt na deze actie _O_
pi_161595771
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 07:44 schreef Waterbed het volgende:

[..]

[..]

Niets met betweterig te maken.
Dit bedoel ik dus met 0 verstand van Chinees cultuur. " Google search"

Blauw Wordt niet gebruikt, dat kan elke Aziaat je vertellen.

Dat is net zoiets Als zeggen dat jappaners sushi met een vork eet. Het komt weleens voor inderdaad maar heeeeeel kleinschalig.

Vraag dit soort informatie vooral aan Google ipv aan Chinese Hagenezen die er een complete Chinatown hebben of gebruik Google iig beter

"Chinese funeral lanterns " op Google image search levert je nagenoeg 95% witte lampionnetjes op
pi_161596126
Wit is de rouwkleur. Begrafenissen etc draagt de familie ook wit. En ja, ik ben half chinees half Haags :P (vader komt uit Hong Kong). Dus uit ervaringen kan ik zeggen dat ik het wel weet..
  donderdag 21 april 2016 @ 10:04:22 #296
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_161596209
Wat een gelul over Wigt. De man heeft de club naar de tyfus geholpen. Wil 3,7 miljoen met een business plan wat bestaat uit 3 A4'tjes.

Ik snap die optochten echt niet...

Schoon schip maken is de enige manier. 1 stap achteruit maken om er 2 vooruit te maken!

Fraser zal er ook wel uitgaan... Godzijdank!
pi_161597818
Idd, ik geloof echt niet dat Wang 8 miljoen voor een club betaald om deze vervolgens helemaal naar de klote te helpen. Wigt heeft er gewoon een puinzooi van gemaakt en wat nog erger is voor Wang, hem via de media afgevallen.
  donderdag 21 april 2016 @ 11:45:24 #298
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_161598149
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 11:27 schreef MonkNL het volgende:
Idd, ik geloof echt niet dat Wang 8 miljoen voor een club betaald om deze vervolgens helemaal naar de klote te helpen. Wigt heeft er gewoon een puinzooi van gemaakt en wat nog erger is voor Wang, hem via de media afgevallen.
Wang maakt er zelf ook een puinzooi van door onduidelijk te communiceren en beloftes niet na te komen.

Inmiddels is gebleken dat Wigt het niet handig heeft gedaan om in december toen die persconferentie en dergelijke te beleggen. Maar om Wigt nu alle schuld te geven terwijl die Wang er nog steeds een rare definitie van beloftes en communicatie op na houdt?
pi_161601922
Heeft John van Zweden gistermiddag nu het museum half of heel 'leeggetrokkah', of is hij maar een (racistische) bluffer met een grote bek richting de 'spleetoog'?
  donderdag 21 april 2016 @ 15:04:31 #300
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_161602255
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 14:43 schreef Idisrom het volgende:
Heeft John van Zweden gistermiddag nu het museum half of heel 'leeggetrokkah', of is hij maar een (racistische) bluffer met een grote bek richting de 'spleetoog'?
Degene met de sleutel was er niet, dus gaat ie dat morgen doen
pi_161602401
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 14:43 schreef Idisrom het volgende:
Wat is er nu weer racistisch aan van Zweden :') ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')