Johquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die quoteknop werkt niet goed altijd
Begin van de avond nog even bij iemand langs en daarna als een eckte autist lekker FOK!kenquote:
Daar niet mee om kunnen gaanquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die quoteknop werkt niet goed altijd
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:53 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Begint nu pas te irriteren eigenlijk
Hoertje palen?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:53 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Begin van de avond nog even bij iemand langs en daarna als een eckte autist lekker FOK!ken
SIKERIM LAN!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:10 schreef braddie4.0 het volgende:
FLIKKERS!
JULLIE SPELEN MET MIJN PRIVÉ
Hmm, misschien! Je wil me gewoon weer horen spartelen hequote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:14 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vanavond weer zweten met Outlast?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Hmm, misschien! Je wil me gewoon weer horen spartelen he
Ja, zulke dingen moet je dan ook gewoon niet doen hé. Beetje je auto tegen stoepranden gooien en denken dat 30 in z'n 3 wel te doen is. Dan sloop je een auto ookquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:31 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Klopt.
Eerste barrel was overleden door een hele domme fout van mij.
- Denken dat de 3e versnelling wel kan bij 30 kilometer per uur.
- 3 gladde banden![]()
- Te scherp insturen. (Was een hele flauwe bocht..)
- Achterband kwam in een kuiltje terecht waardoor de achterkant begon te glijden.
- Klapte tegen een stoeprand op achterstevoren.
- Auto totalloss.
Weet ook nog steeds niet hoe het is gebeurd met zo`n lage snelheid, niemand geloofd het (Behalve de 2 mensen die met mij in de auto zaten) Maar mijn auto was overleden, en ik ben met autorijden nu op het punt gekomen dat ik bij een doordraaier op de snelweg of een redelijk scherpe bocht toch echt met het zweet op m`n rug sta helaas.
Staat allemaal in verband met elkaarquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen moet je dan ook gewoon niet doen hé. Beetje je auto tegen stoepranden gooien en denken dat 30 in z'n 3 wel te doen is. Dan sloop je een auto ook
Geen probleem voor een diesel.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
denken dat 30 in z'n 3 wel te doen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |