Owja, ik verwarde deze met de orginele braddie account. My bad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:26 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Dit account heb ik pas 2 dagen mijn vriend, dus dat kan niet.
Maar ik was eind vorig jaar wel terug onder mijn originele Braddie account, maar ik ben én mijn wachtwoord én mijn mail kwijt van dat account. Maar ben al aan het mailen geweest.
Wanneer ben je geslaagd dan?\quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:26 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Dit account heb ik pas 2 dagen mijn vriend, dus dat kan niet.
Maar ik was eind vorig jaar wel terug onder mijn originele Braddie account, maar ik ben én mijn wachtwoord én mijn mail kwijt van dat account. Maar ben al aan het mailen geweest.
Ik had het tijdens een ritje met de band.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:25 schreef Simterklaas het volgende:
Ik heb in vijf jaar tijd nog nooit schade gemaakt
Sporadisch tijdens het koerieren neem ik nog wel eens een spiegeltje mee, maar altijd met een goede afloop. Er is wel een keer iemand tegen mijn spiegel aangereden; hoppa, dodehoekspiegel aan gortDie man heeft het wel netjes betaald
Dat heb ik meegekregen man.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer ben je geslaagd dan?\
Was hele shit over man
Al een tijdje geleden, hij heeft al hele verhalen op autoweek geschreven over zijn avonturen mijn de inmiddels al overleden eerste braddie barrelquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer ben je geslaagd dan?\
Was hele shit over man
Gezelligheid en slowchat/ouwehoeren ben ik altijd wel voor inquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles over je heen te laten komen, maar je kan het wel proberen gezellig te houden. In dit café is er geen plaats voor haat en fitties. Hier heerst alleen de gezamelijke liefde voor bier en andere alcoholische versnaperingen en gezelligheid!
Ja klopt daarmee gingen ze weer kutten op fokquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al een tijdje geleden, hij heeft al hele verhalen op autoweek geschreven over zijn avonturen mijn de inmiddels al overleden eerste braddie barrel
Maar hoeveel lessen heb jij nu uiteindelijk nodig gehad voor je je rijbewijs had? Ik heb uiteenlopende getallen gehoordquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:28 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Gezelligheid en slowchat/ouwehoeren ben ik altijd wel voor inMensen worden ook ouder, dus hopelijk ook verstandiger.
Ik weet, ik heb zelfs nog mee gepost in de korte reeks waar stukken van auto week werden gekopieerd naar fokquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja klopt daarmee gingen ze weer kutten op fok
Klopt.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al een tijdje geleden, hij heeft al hele verhalen op autoweek geschreven over zijn avonturen mijn de inmiddels al overleden eerste braddie barrel
Onbeskoft!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:27 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Ik had het tijdens een ritje met de band.
We gingen op de terugweg van een optreden even langs de McDonalds. Ik zet de auto in een vak neer (Niet al te netjes, maar ik stond in het vak) Kom ik terug, enorme deuk in m`n deur en zijscherm, lichtblauwe kras over 30-40cm van de rechterkant. Nee hoor, geen briefje. Hufters.
Totaal komt uit op +- 180 uur, maar dat is inclusief een aantal afgezegde rijlessen, het volledige wat ik écht heb gereden zal rond de 140 uur zitten dus een les of 70. Ze vonden het teveel moeite (quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar hoeveel lessen heb jij nu uiteindelijk nodig gehad voor je je rijbewijs had? Ik heb uiteenlopende getallen gehoord
Dat zijn goede berichten.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:32 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Onbeskoft!
Het was bij mij ook gebeurd toen ik even weg was, maar er zat nog iemand bij mij in de auto, dus die man was blijven wachten. Toevalligerwijs hadden we dezelfde woonplaats, dus ik ben de volgende dag even langsgelopen om geld te innen
Hier is het altijd gezellig niet meer zoo druk, maar toch !!quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:28 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Gezelligheid en slowchat/ouwehoeren ben ik altijd wel voor inMensen worden ook ouder, dus hopelijk ook verstandiger.
Het hoeft ook niet altijd druk te zijn om gezellig te zijn toch?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier is het altijd gezellig niet meer zoo druk, maar toch !!
Idd. Wel jammer dat het in de WA drukker is dan hier.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:38 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet altijd druk te zijn om gezellig te zijn toch?
KLopt je moet er zelf wat van makenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:38 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet altijd druk te zijn om gezellig te zijn toch?
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:34 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Dat zijn goede berichten.
Logischerwijs gaf er daar niemand ook maar een neuk, was de McDonalds in Amersfoort, een grote tuningmeeting met bij behorend VMBO volk. Dus dat zijn vrij asociale mensen over het algemeenHeb zelf ook VMBO gedaan daar niet van, maar ben niet zo`n asociaal met een bontkraag en een getunede auto die elke zin met het woord "Kanker" Moet aansterken.
Dat was te verwachten,quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Idd. Wel jammer dat het in de WA drukker is dan hier.
De WA? Whatsapp groep bedoel je?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Idd. Wel jammer dat het in de WA drukker is dan hier.
Waarom denk je dat ik eruit ben gegaan?quote:
VMBO zegt over het algemeen niet zo veel gelukkig. Het is alleen jammer dat er een hoop jongeren zijn die VMBO een slechte naam geven met hun "Kanker" Attitude, en hun Marokkaanse accent. En niet te vergeten, bagger slechte muziek luisterend terwijl ze een blikje monster naar binnen jassen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:40 schreef Geerd het volgende:
Hier ook alleen VMBO en ook wel goedgekomen![]()
![]()
Misschien is ze nu wel zijn scharrelquote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:41 schreef braddie4.0 het volgende:
[..]
Hij woont bij mijn oude scharrel in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |