Het wordt tegenwoordig bij Grolsh in Enschede gebrouwen, maar oorspronkelijke recept komt wel uit een van de mooiste dorpen van Nederlandquote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:45 schreef Luuntje het volgende:
En dat vanuit een dorp genaamd Gulpen in Zuid Limburg
De blikken ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het wordt tegenwoordig bij Grolsh in Enschede gebrouwen, maar oorspronkelijke recept komt wel uit een van de mooiste dorpen van Nederland![]()
Gladiator![]()
Gulpener![]()
Gulpen
Gladiator is het enige wat niet in Gulpen gebrouwen word. Jammer dat ik de periode dat gladiator in fles vorm verkocht werd niet heb meegemaakt. Zou wel wat hebben om een krat gladiator in de koelkast te hebben liggen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:48 schreef Luuntje het volgende:
[..]
De blikken ja.
Weet dat de flessen in Gulpen gemaakt worden.
Ow.....zal eens even kijken of ik er nog aan kan komen, hier verkopen ze zelden Gulpener Bier in blik.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gladiator is het enige wat niet in Gulpen gebrouwen word. Jammer dat ik de periode dat gladiator in fles vorm verkocht werd niet heb meegemaakt. Zou wel wat hebben om een krat gladiator in de koelkast te hebben liggen.
Mwoah, 90 cent ofzo per halve liter.quote:
Word Gladiator dan nog in fles verkocht? Ik dacht dat ze dat een aantal jaren geleden eruit hadden geflikkerd. Zelfs bij Gulpener zelf is het niet in fles vorm te krijgen volgens mij.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:50 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ow.....zal eens even kijken of ik er nog aan kan komen, hier verkopen ze zelden Gulpener Bier in blik.
Volgens mij wordt het sinds altijd al bij Grolsch gemaakt. Het strookt in ieder geval niet met de kwaleit van het bier uit Gulpen.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 18:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het wordt tegenwoordig bij Grolsh in Enschede gebrouwen, maar oorspronkelijke recept komt wel uit een van de mooiste dorpen van Nederland![]()
Gladiator![]()
Gulpener![]()
Gulpen
Sowieso die flesjes drinken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |